Las Fierbinți și Cupa României, locul 1 în preferinţele telespectatorilor! PRO TV, lider de audienţă pe publicul comercial! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize

Las Fierbinți și Cupa României, locul 1 în preferinţele telespectatorilor! PRO TV, lider de audienţă pe publicul comercial!

Published

on

AUDIENTE TV: Miercuri seară, telespectatorii au ales Pro TV! Comedia și fotbalul au condus topul audiențelor, fiind lideri de audiență pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani.

 

Imediat după Știrile Pro TV prezentate de Andreea Esca, fierbințenii au intrat în acțiune, cu aventuri pline de umor și…atacuri teroriste! Episodul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, înregistrând cifre de aproximativ 3 ori mai mari decât televiziunea aflată pe locul al doilea. La nivelul publicului comercial, Pro TV a obținut 11.6 puncte de rating și 31.8% share, spre deosebire de următoarea televiziune din clasament, ANTENA 1, care a avut 4.4 puncte de rating și 12.1% share.

 

Seara a continuat cu o confruntare între CSU Craiova și Dinamo. Scorul a fost 0-0, iar craiovenii s-au calificat în semifinalele Cupei României la lovituri de departajare, eliminând-o astfel pe Dinamo din competiție. Pe segmentul publicului comercial, Pro TV a fost lider de audiență, cu 6.5 puncte de rating și 20.1% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1 a obținut 5.5 puncte de rating și 16.9% share.

 

În această seară, comedia revine în forță de la 20:30, cu noi episoade din Las Fierbinți și Ai noștri, iar de la 22:30 sufrageria lui Bobonete devine neîncăpătoare într-o nouă ediție Jocuri de celebritate.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada 29 martie 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending