Connect with us

DIGITAL

Lenovo lanseaza noile laptopuri proiectate pentru consumatorii care iubesc simplitatea

Published

on

 

Lenovo prezintă trei noi laptop-uri de pentru utilizatorii individuali în cadrul Lenovo Tech World, primul eveniment global exclusiv al companiei, care are loc la Beijing și prezintă cele mai noi inovații tehnologice.

Noile laptop-uri Lenovo Z41, Lenovo Z51 și ideapad 100 sunt la fel de versatile precum clienții Lenovo. Chiar dacă utilizatorii au nevoie doar să creeze și să editeze conținut sau își doresc o experiență multimedia completă pentru a se bucura de muzică și clipuri video, noile laptop-uri Lenovo Z41, Lenovo Z51 și Ideapad 100 sunt ideale pentru utilizatorii care apreciază un design simplu și funcțional.

Noile laptop-uri Lenovo Z41 și Lenovo Z51, de 14, respectiv 15 inch, sunt în mod egal centre de divertisment pentru acasă, cât și stații de lucru puternice. Cu un ecran FHD uimitor, placă grafică AMD opțională și și sistem Dolby® DS 1.0 Home Theater® Surround pentru sunet și efecte vizuale clare, laptop-urile sunt ideale pentru video streaming și descărcarea melodiilor și jocurilor. Noile laptop-uri Lenovo Z41 și Lenovo Z51 vin cu o tehnologie WiFi 802.11 a/c avansată și măresc de până la trei ori viteza conexiunii la internet comparativ cu laptop-urile obișnuite, pentru navigare pe web, streaming și descărcare de conținut mult mai rapide. Proiectate pentru productivitate, noile laptop-uri sunt echipate cu cele mai noi procesoare Intel® Core™ i7 și dispun de până la 1 TB spațiu de stocare. Lenovo Z51 și Lenovo Z41 ies în evidență prin opțiunile lor de culoare: negru abanos, alb mat și roșu aprins (pentru modelele cu diagonală de 14 inci).

Noul Lenovo Z51 dispune, de asemenea, de o cameră opțională Intel® RealSenseTM 3D care aduce la viață o lume captivantă în 3D. Cu o rezoluție 1080p  și un senzor de profunzime și culoare, camera 3D revoluționară permite noului laptop Lenovo Z51 să “vizualizeze” și să surprindă imagini profunde, ca cele surprinse de ochiul uman. Utilizatorii pot scana și printa obiecte 3D, pot juca jocuri 3D sau pot controla laptop-ul cu ajutorul gesturilor. Aceștia pot crea, de asemenea, o experiență video mai realistă prin schimbarea fundalului și partajarea conținutului.

Lenovo a creat laptop-ul ideapad 100 pentru clienții care au nevoie doar de caracteristicile cele mai importante, cum ar fi navigarea pe Internet, crearea de conținut și gestionarea listelor. Acesta vine în configurații cu procesor Intel® BayTrail-M N3540, de până la 500 GB de spațiu de stocare pe HDD și placă video integrată Intel® Graphics, care oferă procesare rapidă, spațiu amplu de dstocare și imagini de calitate. Noul laptop ideapad 100 funcționează până la 4 ore fără a fi conectat la o sursă de curent, astfel încât utilizatorii să poată lucra, naviga online și viziona clipuri video cu întreruperi minime. Cu dimensiuni de doar 20,2 mm pentru diagonala de 14 inci și 22,6 mm pentru cea de 15 inci, laptop-ul subțire și elegant ideapad 100 vine cu finisaje de culoarea negru abanos care îl fac să se diferențieze de un design pentru modele entry-level. Pornind de la un preț incredibil de accesibil de 249 dolari, noul ideapad 100 se potrivește cu aproape orice buget.

“Noile laptop-uri Lenovo Z41, Lenovo Z51 și Ideapad 100 au fost create în mod special pentru clienții care doresc un design simplu și funcțional”, a declarat BAI Peng, vicepreședinte și director general Lenovo Notebook Business Unit, PC Group. “Dar, așa cum clienții noștri sunt diferiți, așa sunt și produsele noastre. Cele trei laptopuri oferă  clienților noștri posibilitatea de a alege pe cel care este cel mai potrivit pentru ei – două laptop-uri specializate pentru multimedia și unul potrivit pentru orice situație”.

Noul laptop Lenovo Z51 de 15 inch va fi disponibil incepand cu luna iunie la partenerii autorizati Lenovo. Noul laptop Lenovo Z51 laptop cu cameră opțională Intel® RealSenseTM 3D cu procesor Intel® Core™ i5 și memorie de 8GB are un preț de pornire de la 2999 lei.

Noile notebook-uri Lenovo Ideapad 100 de 14 și 15 inci vor fi disponibile la partenerii autorizati Lenovo. Prețul va porni de la  1499 RON lei.

Foto credit: 2activePR

Lasa un comentariu aici!

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cum creezi o parolă puternică și sigură

Published

on

 

Siguranța pe internet este un subiect mai actual decât oricând. Probleme de securitate au avut în trecutul apropiat până și companii mari, globale, pe care le considerăm extrem de sigure pentru că reprezintă promotori ai tehnologiei de ultimă generație. În condițiile în care viața noastră personală și cea profesională sunt conectate la internet fie că vrem, fie că nu vrem, trebuie să ne preocupe extrem de mult gradul nostru de siguranță online.

 

Se spune că este mai simplu să acționezi cu prevenție decât să tratezi o problemă, iar acest lucru este valabil și pe internet. De fapt, dacă un cont al tău de email sau de pe o rețea de socializare este compromis, remedierea situație este foarte dificilă, chiar imposibilă, dacă nu folosești alte servicii de verificare și resetare a parolelor – alte conturi pe email sau număr de telefon mobil. În cazul conturilor de acces la websiteuri, servere, conturi de găzduire web, accesul în sine se poate reseta ușor, însă ceea ce trebuie să te ingrijoreze cel mai tare este faptul că date personale și profesionale pot ajunge la persoane cu intenții rele. Nici nu mai vorbim despre conturi de internet banking sau trading online, unde accesul unor persoane străine ți-ar putea cauza în mod direct pierderi de bani.

 

Tot mai multe servicii permit sau chiar te obligă să optezi pentru autentificare în mai mulți pași. Însă sistemul pe baze de parole este în continuare cel mai frecvent și este bine să creezi o parolă puternică și sigură. Cum se definește o astfel de parolă, ce înseamnă cu adevărat siguranța? O astfel de parolă este cea care are cel puțin 6 caractere, de preferat chiar de la 8 caractere în sus. În mod obligatoriu, trebuie să fie folosite atât litere mari și mici, cât și cifre și alte semne precum apostrog, punct, virgula, paranteze etc.

 

Dacă îți este greu să creezi o astfel de parolă, trebuie să știi că la o simplă căutare pe Google găsești website-uri ce îți pot genera astfel de parole la întâmplare. Utilizarea lor este gratuită în totalitate și poți chiar să alegi cum va fi construită parola, ce tipuri de elemente să includă, câte caractere să aibă. Parolele astfel oferite sunt generate random și trebuie salvate în siguranță (spre deosebire de un cod PIN, aceste parole sunt prea complicate să fie memorate). Ai grijă să salvezi parolele fără a avea în fișiere indicate toate datele de acces. De asemenea, nu ține toate parolele în același loc și evită să folosești aceeași parolă la mai multe conturi.

 

Ce parole trebuie evitate? În mod sigur trebuie să eviți parole banale precum “123456” sau “parola123” ori “password”. Nu folosi nici parole cu elemente dublate precum 1234 1234 sau cuvinte repetate. De asemenea, nu utiliza data de naștere, orașul în care locuiești sau în care te-ai născut, numele copiilor, pasiuni, vedete preferate sau alte date personale care pot fi accesate ușor sau intuite de cunoscuți ori pe baza unui comportament online predictibil. Evită cu totul cuvinte reale din dicționar și alege astfel de parole “complicate” unde literele, cifrele și simbolurile alternează fără un model logic.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: