Connect with us

DIGITAL

Leo Burnett Group semnează campania “Schimbă-ți viața în 3 ore!” pentru Creditul Expresso de la BRD

Published

on

Leo Burnett Group
 

Un credit bancar nu trebuie să-ți înnoiască doar bucătăria sau garajul, ci să-ți transforme întreaga viață în bine. Aceasta este ideea campaniei BRD pentru Creditul Expresso, semnată de Leo Burnett Group.

Noua campanie BRD este construită pe un trend social tot mai vizibil în România, respectiv dorința oamenilor de a face ceva mai mult cu viața lor. Fie că e vorba despre explorarea unor pasiuni, despre inițierea într-un domeniu nou care să le aducă mai multă împlinire profesională sau despre capitalizarea pe un talent care să le ofere surse suplimentare de venit, tot mai mulți români își propun să investească resurse pentru a se (re)descoperi.

De aceea, Creditul Expresso nu este doar un credit de nevoi personale, ci mai degrabă unul de dezvoltare personală.

“De la a propune și până la a pune o idee în practică e distanță lungă – acesta e insight-ul campaniei <Schimbă-ți viața în 3 ore>. Pretextele de amânare sunt multe și variate, dar, de cele mai multe ori, ele se învârt în jurul a două bariere principale: timpul și banii. Promoția BRD la creditele de nevoi personale reprezintă exact suportul de care oamenii au nevoie: prin procese simplificate și documentație minimă, clienții BRD primesc banii în numai 3 ore! Spotul TV a fost gândit ca o sursă de inspirație pentru cei care știu că vor mai mult de la viața lor, dar nu îndrăznesc încă să facă pasul spre schimbare.” – Irina CărbunescuSenior Strategic Planner, Leo Burnett Group.

Campania integrată BRD Expresso include spot TV, online, radio și POSM. Poveștile prezentate pun accent pe întoarcerea către propriile pasiuni care, cu puțin ajutor financiar, devin proiecte de viitor.

Protagonista spotului TV, Rodica, este casieriță la supermarket și foarte pasionată de gătit prăjituri. În ziua în care se decide să-și renoveze bucătăria, universul parcă îi spune ceva. Cu noua bucătărie pusă la punct și toate ustensilele necesare, Rodica gătește eclere minunate, iar fiica ei vine cu ideea să le vândă chiar pe internet. În scurt timp, pasiunea ei se transformă într-un business personal de succes. La fel și pentru Mara, contabilă la o multinațională și fashionistă în timpul liber sau Sorin, electricianul de la uzină talentat la pictură, pasiunea din timpul liber devine un proiect de viitor, cu ajutorul Creditului Expresso.

Campania online adaugă faptul că uneori e mai greu să vezi schimbarea în tine, dar o zărești imediat la cei din jurul tău. De aceea, BRD își îndeamnă clienții să recomande Creditul Expresso persoanelor care merită o schimbare în bine și au nevoie de un impuls financiar pentru a-și vedea visul împlinit.

“Să recomanzi un credit pare, la prima mână, un gând cel puțin ciudat. Însă câți dintre noi nu îi sfătuim pe alții cum ar putea să-și schimbe în bine viața? Nu degeaba vorba <fă ce zice popa, nu ce face popa> e mai actuală ca niciodată. Campania online testează acest model curajos ca referință pentru industria bancară, cu creație dedicată și optimizare în timp real a investiției în media. Altfel spus, facem ce știe online-ul să facă mai bine – să testeze și să (ne) învețe.” – Matei Psatta – Digital Strategy and Social Media Director, Leo Burnett Group.

Creditul Expresso poate fi acordat fără adeverinţă de venit sau alte documente justificative ale veniturilor obținute din salarii sau din pensii, iar sumele de până la 32.000 RON se acordă în 3 ore de la depunerea dosarului complet în orice agenție BRD.

În plus, comisionul de administrare și analiză de dosar este zero, iar calitatea serviciului e garantată: dacă nu ești mulțumit, poți renunța la credit gratuit în 30 de zile.

“Suntem aici pentru a susține planurile celor ce doresc să își folosească pasiunile pentru a-și construi astfel o viață mai bună și mai fericită. Pe lângă o dobândă excelentă și acordare în numai 3 ore, creditul Expresso înseamnă acum și garanția unor servicii de calitate și a atenției pe care o acordăm interacțiunii cu clienții noștri.” – Gabriela Simion – Executive Director Marketing and Products Management, BRD Groupe Société Générale.

Echipa Leo Burnett Group:

Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer

Radu Olteanu – Senior Copywriter

Cosmin Ezaru – Senior Art Director

Mihai Mateescu – Digital Art Director

Irina Cărbunescu – Senior Strategic Planner

Matei Psatta – Digital Strategy and Social Media Director

Ioana Carp – Account Manager

Adela Sescu – Account Executive

Sorin Deleanu – AV Producer

Echipa BRD:

Gabriela Simion – Executive Director Marketing and Products Management

Monica Dudoiu – Director Credit Products and Deposits

Ana Vîlcescu – Product Manager

Luiza Vrînceanu – Brand Communication Manager

Mircea Tomescu – Communication Director

Adrian Enculescu –  Digital Marketing Manager

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending