Spread the love

Un credit bancar nu trebuie să-ți înnoiască doar bucătăria sau garajul, ci să-ți transforme întreaga viață în bine. Aceasta este ideea campaniei BRD pentru Creditul Expresso, semnată de Leo Burnett Group.

Noua campanie BRD este construită pe un trend social tot mai vizibil în România, respectiv dorința oamenilor de a face ceva mai mult cu viața lor. Fie că e vorba despre explorarea unor pasiuni, despre inițierea într-un domeniu nou care să le aducă mai multă împlinire profesională sau despre capitalizarea pe un talent care să le ofere surse suplimentare de venit, tot mai mulți români își propun să investească resurse pentru a se (re)descoperi.

De aceea, Creditul Expresso nu este doar un credit de nevoi personale, ci mai degrabă unul de dezvoltare personală.

“De la a propune și până la a pune o idee în practică e distanță lungă – acesta e insight-ul campaniei <Schimbă-ți viața în 3 ore>. Pretextele de amânare sunt multe și variate, dar, de cele mai multe ori, ele se învârt în jurul a două bariere principale: timpul și banii. Promoția BRD la creditele de nevoi personale reprezintă exact suportul de care oamenii au nevoie: prin procese simplificate și documentație minimă, clienții BRD primesc banii în numai 3 ore! Spotul TV a fost gândit ca o sursă de inspirație pentru cei care știu că vor mai mult de la viața lor, dar nu îndrăznesc încă să facă pasul spre schimbare.” – Irina CărbunescuSenior Strategic Planner, Leo Burnett Group.

Campania integrată BRD Expresso include spot TV, online, radio și POSM. Poveștile prezentate pun accent pe întoarcerea către propriile pasiuni care, cu puțin ajutor financiar, devin proiecte de viitor.

Protagonista spotului TV, Rodica, este casieriță la supermarket și foarte pasionată de gătit prăjituri. În ziua în care se decide să-și renoveze bucătăria, universul parcă îi spune ceva. Cu noua bucătărie pusă la punct și toate ustensilele necesare, Rodica gătește eclere minunate, iar fiica ei vine cu ideea să le vândă chiar pe internet. În scurt timp, pasiunea ei se transformă într-un business personal de succes. La fel și pentru Mara, contabilă la o multinațională și fashionistă în timpul liber sau Sorin, electricianul de la uzină talentat la pictură, pasiunea din timpul liber devine un proiect de viitor, cu ajutorul Creditului Expresso.

Campania online adaugă faptul că uneori e mai greu să vezi schimbarea în tine, dar o zărești imediat la cei din jurul tău. De aceea, BRD își îndeamnă clienții să recomande Creditul Expresso persoanelor care merită o schimbare în bine și au nevoie de un impuls financiar pentru a-și vedea visul împlinit.

„Să recomanzi un credit pare, la prima mână, un gând cel puțin ciudat. Însă câți dintre noi nu îi sfătuim pe alții cum ar putea să-și schimbe în bine viața? Nu degeaba vorba <fă ce zice popa, nu ce face popa> e mai actuală ca niciodată. Campania online testează acest model curajos ca referință pentru industria bancară, cu creație dedicată și optimizare în timp real a investiției în media. Altfel spus, facem ce știe online-ul să facă mai bine – să testeze și să (ne) învețe.” – Matei Psatta – Digital Strategy and Social Media Director, Leo Burnett Group.

Creditul Expresso poate fi acordat fără adeverinţă de venit sau alte documente justificative ale veniturilor obținute din salarii sau din pensii, iar sumele de până la 32.000 RON se acordă în 3 ore de la depunerea dosarului complet în orice agenție BRD.

În plus, comisionul de administrare și analiză de dosar este zero, iar calitatea serviciului e garantată: dacă nu ești mulțumit, poți renunța la credit gratuit în 30 de zile.

“Suntem aici pentru a susține planurile celor ce doresc să își folosească pasiunile pentru a-și construi astfel o viață mai bună și mai fericită. Pe lângă o dobândă excelentă și acordare în numai 3 ore, creditul Expresso înseamnă acum și garanția unor servicii de calitate și a atenției pe care o acordăm interacțiunii cu clienții noștri.” – Gabriela Simion – Executive Director Marketing and Products Management, BRD Groupe Société Générale.

Echipa Leo Burnett Group:

Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer

Radu Olteanu – Senior Copywriter

Cosmin Ezaru – Senior Art Director

Mihai Mateescu – Digital Art Director

Irina Cărbunescu – Senior Strategic Planner

Matei Psatta – Digital Strategy and Social Media Director

Ioana Carp – Account Manager

Adela Sescu – Account Executive

Sorin Deleanu – AV Producer

Echipa BRD:

Gabriela Simion – Executive Director Marketing and Products Management

Monica Dudoiu – Director Credit Products and Deposits

Ana Vîlcescu – Product Manager

Luiza Vrînceanu – Brand Communication Manager

Mircea Tomescu – Communication Director

Adrian Enculescu –  Digital Marketing Manager

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.