Connect with us

A-Z NEWS

Liana Mihai, managing director OMD Romania: “In continuare TV-ul livreaza toti acei indicatori de performanta pe care noi ni-i dorim pentru campaniile nostre”

Published

on

Reclame

Intr-un interviu acordat HotNews, Liana Mihai, managing director al agenției de media OMD Romania accentueaza suprematia televiziunii, din punct de vedere al cheltuielilor de publicitate, si arata ca aceasta nu este amenintata nici pe departe de digital, singurul segment care atrage venituri in crestere pe piata romaneasca.

In ceea ce priveste online-ul, ea este convinsa ca toti furnizorii locali vor imbratisa noul val de automatizare in vanzarea si cumpararea de publicitate.
Redam mai jos cateva observatii pertinente facute de aceasta:

“In piata de publicitate, in ansamblul ei, nu se prea simte cresterea economiei. (…) In cea mai optimista interpretare, piata arata o stagnare a declinului cheltuielilor de publicitate. In continuare, pentru piata noastra de publicitate si de comunicare televiziunea este mediul cel mai important. Vrem, nu vrem, televiziunea reuseste sa convinga cei mai multi romani, mesajele brandurilor ating cel mai bine publicul-tinta prin intermediul televiziunii. Din punct de vedere costuri relative, televiziunea este, inca, cea mai performanta. (…) Singurul mediu care creste este digitalul, dar vorbim de volume foarte mici si cresterea lor, chiar dublarea nu poate schimba topul mediilor.

Un exemplu de mediu TV masurat: CME (compania-mama a Pro TV – n.red.) raporteaza toate performantele de afaceri. Daca ne uitam pe ultimul raport CME public, vedem ca T1 2014 comparativ cu T1 2013 arata asemanator din punct de vedere al bugetelor stranse de pe piata media. SI vorbim de CME, cel mai important furnizor al nostru.”

Referitor la schimbarile care afecteaza la ora actuala multe dintre principalele statii de televiziune, incepand cu Pro TV si Antena 1: “Nimic nu este predictibil asa cum ar trebui sa fie. Noi nu cumparam PR-ul statiei TV, ci performantele statiilor tv (…) si in continuare TV-ul livreaza toti acei indicatori de performanta pe care noi ni-i dorim pentru campaniile nostre. Asta, deocamdata, nu s-a schimbat. (…) Imagineaza-ti omul de acasa, care sta pe canapea. El vede emisiunile cu care vibreaza, care ii plac. Asta se va schimba foarte greu. (…) Pe de alta parte, bineinteles ca ne intereseaza si pe noi  ce va da brandul, cine este brandul pentru o televiziune – e sigla, sau este numele tuturor oamenilor care au contribuit la constructia acelei televiziuni? Vom vedea in toamna, eu nu pot da un raspuns acum.

Statiile principale nu au pierdut cota importanta de piata. Ce e drept, niciodata nu a fost asa o armata de vedete migrand dintr-o parte in alta, atatea transformari in acelasi timp. Dar vom vedea in toamna.”

În ceea ce priveşte mediul digital, Liana Mihai afirma: “Va fi o cumparare super rapida. Traim intr-o lume in care viata noastra e pe repede inainte.”

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Seriale2 ore ago

Vasile vrea să-l facă profesor pe Giani: ”Tu ești bun pe școala vieții! Cum de atâția ani n-ai murit de foame, mă? Îți spun sincer, e chiar o minune!”

AUDIENȚE TV2 ore ago

AUDIENȚE TV Ei sunt primii concurenți care au ajuns în bucătăria MasterChef! Cel mai intens show de cooking a fost lider absolut de audiență!

Reality Show2 ore ago

Omid Ghannadi despre familia pe care o va cunoaște diseară, la Visuri la cheie: „Pentru mine, acestă întâlnire a fost dureroasă!”

ENTERTAINMENT19 ore ago

Guess Who – *exemplu, un nou videoclip

A-Z NEWS19 ore ago

RADOR Radio România a primit premiul Francofoniei pentru fact-checking

Monden22 de ore ago

Cât au strâns la nuntă Monica Bîrlădeanu și Valeriu Gheorghiță. Câțiva invitați au chefuit pe gratis, au mâncat și au băut, dar au lăsat plicurile goale

AUDIENȚE TVo zi ago

MasterChef România intră în etapa confruntărilor! Aseară, cel mai intens cooking show al momentului a fost lider absolut de audiență! – galerie foto&video

Cinemao zi ago

Megalopolis de Francis Ford Coppola, filmul epopee cu imagine semnată de românul Mihai Mălaimare Jr., va deschide ediția XV a Les Films de Cannes à Bucarest

Businesso zi ago

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Cinemao zi ago

Mircea Bravo, Costel și Maria Popovici joacă într-o comedie „mortală”! Vezi trailer-ul oficial Moartea în vacanță

Businesso zi ago

Partslife Romania marcheaza doi ani de activitate: impact semnificativ asupra mediului si educatiei

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending