Connect with us

Evenimente

Liceeni de toata lauda la Alimentatie rationala pentru sanatate 3

Published

on

FOTO CREDIT: ALEX BISI
 

Miercuri, 5 Decembrie a avut loc la Colegiul Tehnic Mihai Bravu din capitala, cea de a 3-a editie a simpozionului regional Alimentatie rationala pentru sanatate.

Circa 300 de elevi, profesori din licee din Bucuresti si inspectorii de la ISMB, Casa Corpului Didactic si Ministerul Educatiei Nationale au participat la eveniment si la sesiunile din cadrul celor doua paneluri.

De aceasta data, organizatorii au schimbat structura evenimentului, acesta fiind unul foarte bogat in activitati si workshopuri cu invitati speciali. Tema de la aceasta editie atat la proba in scris cat si la probele practice a fost ‚’Craciun si hrana sanatoasa’’.

In panelul 1 au deschis lucrarile Directorul Colegiului Tehnic Mihai Bravu, Prof.Ing Gabriela Lungu, Prof.Dr.Ing. Daniela Crisan si Prof.MA Gabriella Pascaru Bisi. Au urmat workshopul Dr. diabetolog Alexandra Alexescu, ‚’Dieta mediteraneana’’, li s-a vorbit elevilor despre importanta consumului de apa si apoi a urmat concursul pe echipe. In cadrul concursul s-au intrecut 8 echipe, fiecare dintre ele primind o cutie cu ingrediente si reteta, trebuind sa realizeze un preparat de Craciun si prezentarea acestuia  in 45 de minute. Desigur nu au lipsit momentele de tensiune si emotie, fiind premiate cele mai bune preparate pe criterii de gust si lucrul in echipa, elevii fiind alesi aleatoriu.

In panelul doi au sustinut workshopuri Chef Jakob Hausmann, Myria, Pastry Chef Gabriela Pascaru, Barmania si Chef John Menumorut.

Elevii au avut posibilitatea de aceasta data sa lucreze cu produse Horeca si sa utilizeze instrumente si ustensile de la Diqis, electrocasnice de la Myria si unitatile de gatit de la Whirlpool.

‚’ Ma bucur nespus ca acest eveniment a ajuns la un nivel calitativ extraordinar, elevii demonstrand ca sunt pregatiti si aratandu-si interesul pentru aceste activitati. Suntem deja la cea de a 3-a editie si schimbarile in bine sunt vizibile. Acest parteneriat cu Gabriella merge inainte si sunt sigura ca si de acum incolo vom realiza lucruri de fiecare data mai bune si mai frumoase in folosul elevilor nostri’’

                                  Prof.Dr.Ing. Daniela Crisan – Colegiul Tehnic Mihai Bravu

‚’Din punctul meu de vedere, astazi toti elevii au castigat! Sunt uimit de ceea ce au reusit sa creeze, in conditiile in care pentru multi dintre elevi a fost prima experienta in fata unei unitati de gatit si a unui juriu. Copiii acestia sunt fantastici. Sunt emotionat si fericit ca se intampla astfel de evenimente in Bucuresti!’’

                                                                Chef Jakob Hausmann – Mica Elvetie

‚’Din ce in ce mai multi tineri sunt interesati de stilul de viata sanatos si sunt dornici sa primeasca informatii in acest sens. Din punctul meu de vedere ca organizator, aceasta editie a fost probabil cea mai reusita, cea mai frumoasa si mai ales cea mai bogata editie. Elevilor nostri nu le-a fost deloc usor, a fost un eveniment lung, care a inceput la orele 10.00 si s-a incheiat la orele 16.00, au primit o sumedenie de informatii dar la final castigatorii au fost premiati si aplaudati iar in ochii lor se citea bucuria. Ne vedem la urmatoarea editie ce va avea loc in luna mai 2019, editie la care vom veni cu noutati ca de obicei’’

                                                   Prof.MA Gabriella Pascaru Bisi – Organizator

Evenimentul a fost transmis live de catre BucurestiFM si atmosfera pe toata durata a fost intretinuta de Dj Marcous, dorind sa cream o atmosfera altfel, mai prietenoasa cu varsta participantilor. Elevii au primit diplome de excelenta, diplome de participare si castigatorii au fost premiati cu produse sanatoase oferite de partenerii evenimentului si cu albumul de centenar Agerpres.

Multumiri speciale tuturor celor care au avut incredere in proiectul nostru si fara de care un astfel de eveniment de anvergura, nu ar fi posibil. Totodata, multumim echipei de voluntari Arta Gustului alcatuita din Catalin Radulescu, Sorin Vlad, Alex Scotnotsis, Alex Bisi, grupul de profesori de la Colegiul Mihai Bravu si echipele partenerilor.

 

Invitati speciali:

Chef Jakob Hausmann – Master in Culinary Art

Pastry Chef Gabriela Pascaru

Chef John Menumorut – Corporate Chef Parmafood

Dr. Diabetolog Alexandra Alexescu

 

Parteneri institutionali:

Ministerul Educatiei Nationale, Casa Corpului Didactic, USAMV, Horting

Sponsori: Carrefour, Roche, Aqua Carpatica

Parteneri: Whirlpool, Myria, LEROY MERLIN, Barmania, Green Sugar, Microgreens, Cosul cu legume fructe, Kluth, Parmafood, La Molisana, Tabasco, Mutti, Pietro Coricelli, RoEvents, GreenColor, Musetti, Dr.Oetker Professional, Eisberg, Bioki, Fermele Crevedia, Fuchs, Nestlé Dessert, Diqis, DJ Marcous, Meggle, Apilife, Bioloi, MamaPan, Alex Bisi Photography.

Parteneri Media: Agerpres, Radio BucurestiFM, Actualitatea de Ilfov, Eva.ro, Gastromedia, TrendsHRB, Radar de Media, Retete de Sanatate

Un eveniment organizat de Colegiul Tehnic Mihai Bravu si Arta Gustului

Coordonatori de proiect:

Prof.Dr.Ing Daniela Crisan

Prof.MA Gabriella Pascaru Bisi

 

Despre Colegiul Tehnic Mihai Bravu:

Scoala a fost infiintata in 1873 sub patronajul „Uniunii Constructorilor Romani”, organizand cursuri pentru ucenicii si lucratorii din industria particulara si de stat. In 3 august 1948 – Legea 175 privind reforma învatamantului reorganizeaza invatamantul, scoala functionand sub denumirea “Scoala medie tehnica de constructii” sub patronajul Ministerului Constructiilor, avand cursuri cu o durata de 4 ani. A functionat in mai multe locatii, in anul 1950 fiind construit localul pe actualul amplasament, profilul scolii ramanand neschimbat, cu o traditie de peste un secol si jumatate. Urmarind permanent racordarea ofertei curriculare la cererea de pe piata muncii, scoala ofera in prezent clase cu profil de Servicii avand urmatoarele specializari : Tehnician in gastronomie si Tehnician în hotelarie.

Director: Prof.Ing Gabriela Lungu

 

Despre Arta Gustului:

Arta Gustului a fost fondat in 2013 de catre Gabriella Pascaru Bisi, in vederea impartasirii pasiunii pentru gastronomie cu cititorii. Ulterior, intrand ca Ambasador in randurile Fundatiei Jamie Oliver’s Food, a inceput promovarea unui stil de viata echilibrat, sanatos, la indemana oricui in scoli si licee. Astazi, Arta Gustului are la activ peste 14 evenimente mari de educatie alimentara si multe sesiuni derulate in scoli si licee sau in cadrul unor evenimente de specialitate ca invitat, devenind intre timp si Ambasador Whirlpool Romania. Incercam sa reducem impactul bolilor legate de alimentatie in randul copiilor si parintilor si, desigur, ne dorim sa influentam factorii decizionali, dar mai ales elevii privind aspecte-cheie, cum ar fi problema obezitatii infantile si revenirea la un stil de viata simplu si echilibrat.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Gala Premiilor GOPO 2019, în exclusivitate, la Film Now și Digi24

Published

on

 

Film Now va transmite în direct, în exclusivitate, în data de 19 martie 2019, de la ora 20:00, cel mai prestigios eveniment al cinematografiei românești, cea de-a XIII-a ediție a Premiilor Gopo. Este primul an în care Gala Premiilor Gopo este adusă cinefililor români de Film Now și Digi24, în calitate de coproducători ai evenimentului.                                                                                                                                        

“Parteneriatul cu Premiile Gopo așază Film Now pe o poziție privilegiată între televiziunile de profil. Film Now transmite în direct și în exclusivitate, în următoarea lună, evenimentele cele mai importante pentru cineaști și cinefili. Duminică, 25 februarie 2019, Gala Premiilor Academiei Americane de Film și, peste mai puțin de o lună, pe 19 martie 2019, Gala Premiilor Gopo, evenimentul care desemnează cele mai valoroase filme românești realizate anul trecut”, a arătat Bogdan Chirițoiu, manager de proiect.

“Ne bucurăm să avem alături, la cea de 13-a ediție, un partener angajat în susținerea cinematografiei românești, atât prin programele dedicate, unice în peisajul audio-vizual, cât și prin valorile pe care le promovează”, a declarat Tudor Giurgiu, inițiator al Galei Premiilor Gopo.

În premieră în istoria galei, nominalizările la Premiile Gopo 2019 au fost anunțate și prin intermediul unui mesaj video joi, 21 februarie 2019 (ora 12:30 la Digi 24 și 12:35 la Film Now). Nominalizările au fost dezvăluite de Oana Zamfir, prezentatoarea emisiunii Ca-n Filme de la Digi24, singura emisiune despre cinematografie din peisajul audiovizual autohton. După anunț, peste 600 de membri activi din industria cinematografică românească vor vota câștigătorii trofeelor Gopo 2019.

În perioada care precedă decernarea premiilor, jurnalele de știri Digi24 vor prezenta reportaje și materiale dedicate filmelor care intră în cursa pentru râvnitele statuete Gopo. Primele vești de la Gala vor sosi, de asemenea, de la Digi24. Marți, 19 martie 2019, jurnalul România 24 va transmite primele imagini și declarații ale nominalizaților și invitaților, iar de la ora 20:00, Film Now va difuza integral și în exclusivitate Gala Premiilor Gopo.

“Moromeții 2”, în regia lui Stere Gulea, “Dragoste 1. Câine”, în regia lui Florin Șerban, “Îmi este indiferent dacă în istorie vom intra ca barbari”, în regia lui Radu Jude, “Pororoca” (regia Constantin Popescu) și “Charleston” (regia Andrei Crețulescu) sunt producțiile care intră oficial în cursa pentru trofeul Gopo la categoria Cel mai bun film.

Lista completă a nominalizărilor poate fi consultată pe https://premiilegopo.ro/

Gala Premiilor Gopo 2019, ediția a XIII-a, este organizată de Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc împreună cu Asociația Film și Cultură Urbană, cu sprijinul Centrului Naţional al Cinematografiei, al Teatrului Național Bucuresti și al agenției Babel Communications, în parteneriat cu Film Now și Digi24.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Diskoteka Festival: 50 de vedete ale anilor ‘80-’90, 5 scene, 3 zile de concerte pe stadion

Published

on

 

Diskoteka Festival a fost prezentat oficial joi, la Timișoara, orașul care va găzdui timp de 3 zile, între 31 mai și,2 iunie 2019, crema artiștilor reprezentativi ai anilor ‘80-’90 în cadrul celui mare mare festival de muzică retro din Europa, festival care se va desfășura pe Stadionul ”Dan Păltinișanu”.

Anunțat încă de la sfârșitul anului trecut, noua manifestare muzicală grandioasă ce se alătură brandurilor ce fac populară România în lume – Untold, Electric Castle ori Neversea – este un pic diferită căci se adresează cu predilecție ”părinților”, celor care au prins perioada de aur a muzicii pop, rock și Eurodance în adolescență, însă și tinerilor din ziua de azi care sunt în căutare de experiențe festivaliere inedite și care cunosc remixurile hiturilor celor două decade – anii ‘80 si ‘90. Cinci scene, circa 50 de artiști, dansatori și DJ, din rândul cărora amintim fostele superstaruri: Modern Talking, Ace of Base, CC Catch, Alphaville, Sandra, Nana, Haddaway, East 17, No Mercy, Sabrina, Mr President, Captain Jack, Dr Alban, Boney M ori Ricchi e Poveri, condiții tehnice impresionante cu peste 400.000 wați sunet, zeci de metri pătrați ecrane led, elemente de decor fabuloase, un buget general de cca 1.500.000 euro, din care numai artiștii costă 786.000 euro, sunt repere ce definesc noul eveniment anunțat oficial joi, la Timișoara,

Diskoteka Festival. Anunțarea oficiala a conceptului și a detaliilor referitoare la festival a fost făcuta și cu participarea multor artiști români reprezentativi ai perioadei muzicale sus amintite: Nicolae Marin – Nick (N&D), Admiral C4C și Andreea Antonescu, cea care a făcut istorie cu duetul Andre, iar prezentatorul TVR, Radu Andrei Tudor, a moderat evenimentul.

Organziatorii au anunțat deja 21.000 abonamente vândute la Diskoteka Festival de la începutul anului (în perioada de promoție), iar la festival se așteaptă o medie de 40.000 de spectatori pe zi, care vor avea la dipoziție și 98 de puncte comerciale, plata urmând să se facă electronic prin intermediul brățărilor cu cip.  Organziatorii au menționat că au eliminat orice formă de implicare politică ori administrativă, bugetul pentru prima ediție Diskoteka Festival fiind 100% privat.

Diskoteka Festival promite sa readucă publicului atmosfera anilor ’80 și ’90 nu doar prin hiturile acelei perioade emblematice, ci și prin decoruri spectaculoase, acțiuni interactive, flash mob-uri inedite, suveniruri și cele mai delicioase food truck-uri. Premieră absolută pentru nostalgicii muzicii anilor de glorie ai genurilor europop, eurodance ori reggae, Diskoteka Festival va fi o nouă manifestare muzicală de anvergură ce se alătură celor mai mari evenimente muzicale din Europa în 2019.

Biletele pentru Diskoteka Festival pot fi achiziționate de pe www.diskoteka.ro și www.bilete.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

INNA, Irina Rimes și Nicoleta Nucă au acceptat invitația la un concert caritabil pentru copiii cu boli incurabile

Published

on

 

Sunt frumoase, talentate și se implică adesea în cauze sociale. INNA, Irina Rimes și Nicoleta Nucă au acceptat invitația de a urca pe scena Sălii Palatului și de a cânta pentru a-i susține pe copiii cu boli incurabile îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate. Evenimentul are loc pe 16 aprilie, de la ora 19.00 și este dedicat împlinirii a 30 de ani de la înființarea fundației.

Bilete aici: https://eventbook.ro/other/bilete-30-fundatia-copii-in-dificultate

Toți banii din donații vor ajunge la Fundația Copii în Dificultate. Cei care doresc să îi ajute pe acești copii pot să doneze 2 Euro prin SMS, trimițând mesajul ZILE la 8844 sau pot face donații direct în contul RO60BRDE426SV39194474260.

Fundația Copii în Dificultate îngrijește peste 100 de copii care suferă de boli incurabile sau în fază terminală, sunt infectați cu HIV/SIDA, au tulburări din spectrul autist sau sunt abandonați. Acești copii au nevoie de îngrijiri speciale, articole de hrană și de igienă personală (inclusiv scutece), servicii medicale, de recuperare, de asistență socială etc. Pentru fiecare copil, costul lunar al acestor servicii și consumabile este de 7.819 lei.

Evenimentul care va avea loc în data de 16 aprilie, la Sala Palatului, își propune să contribuie la sensibilizarea publicului pentru cauza acestor copii și la strângerea de fonduri pentru îngrijirea lor, pentru a le oferi, la propriu, ZILE. În sprijinul copiilor de la Fundația CID și-au anunțat până acum susținerea personalități importante precum Simona Halep, Cristina Vărzaru, Cristian Chivu, Ivan Patzaichin, Marcel Iureș, Ștefan Bănică Jr. sau Dumitru Prunariu. Ei s-au alăturat campaniei caritabile Jeans4Dreams, care susține eforturile Fundației CID și contribuie la împlinirea visurilor pe care le au micuții îngrijiți de angajații și voluntarii fundației. Vedetele au donat câte o pereche de blugi pentru susținerea cauzei, iar în cadrul evenimentului de la Sala Palatului va fi organizată o Alee a Blugilor Celebri, unde aceștia vor fi expuși.

Totodată, alături de eforturile Fundației CID au venit în ultimul an numeroși oameni pe care îi numim simpli, dar cu suflet mare. Aceștia au participat la curse de semimaraton, competiții de alergare în oraș sau la munte, turnee de volei. În această primăvară, este organizată expediția Himalaya Climb4Dreams, care vizează atingerea vârfului Lobuche (6.119 m) și are ca scop sensibilizarea publicului pentru cauza copiilor îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate.

Fondată în anul 1989 de către Children in Distress Marea Britanie, Fundația CID a derulat încă de la început programe pentru 18.000 de copii în dificultate, construind și operând centre rezidențiale tip hospice pentru copii infectați HIV/SIDA, cu boli cronice neurologice severe și copii ai străzii.

În cei 28 de ani de activitate în România, Fundația CID a efectuat 518.400 de ședințe de terapie ABA, 155.520 de ședințe de kinetoterapie și 54.000 de sesiuni de terapie cognitiv comportamentală destinate copiilor cu tulburări neurologice severe, 2.450 de evaluări psihologice complexe și 1440 de ședințe de hipoterapie pentru copiii cu TSA, 750 de ședințe de consiliere psihologică pentru 150 de copii cu anxietate și tulburări de învățare și de comportament.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending