Likefunding: Cum să faci bani cu butonul LIKE de pe Facebook

0
815

Crowdfundingul este o tehnică de finanţare a proiectelor media, folosind resurse online, precum forumuri sau platforme de socializare. Plecând de la acest concept, de a apela la comunitate ca la un potenţial finanţator, o firmă din Hong Kong a avut ideea de a se folosi de celebrul buton “Like” de pe Facebook, noteaza Mediafax.

Astfel, compania respectivă a găsit o modalitate de a valorifica “like-urile” de pe Facebook, acestea devenind un mijloc de a obţine donaţii pentru anumite cauze umanitare. Totodată, companiile care donează bani pot beneficia de pe urma reacţiilor pozitive apărute, informează CNN.

Cofondatoarea companiei, Kelly Yim, şi-a părăsit locul de muncă dintr-o bancă pentru a crea Likefunding.me, un sistem de pe urma căruia pot profita operele de caritate, proiectele creative, dar şi companiile care donează.

“Vrem să-i mobilizăm pe oameni să împărtăşească poveşti interesante despre proiecte creative care sunt sponsorizate de anumite companii. Prin această metodă, putem genera o expunere media care poate fi măsurabilă de către companii. Ştim că anumite proiecte au capacitatea de a deveni virale. Vrem să creăm un sistem care le permite oamenilor să facă bani din această expunere media”, a declarat  Kelly Yim, care a explicat că logo-urile companiilor sunt transmise mai departe ori de câte ori proiectul respectiv primeşte un like sau un share.

Comentarii