Connect with us

Campanie TV

Liviu Vârciu a decis să îşi cumpere un cal la filmările pentru noile ident-uri Antena 1

Published

on

 

În această vară, vedetele Antenei 1 au lăsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, unde vreme de trei zile au înregistrat noile ident-uri ale staţiei. Odată cu mesajul toamnei „Mereu cu tine”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de trecerea la o nouă grafică, ce a fost integrată şi în noile ident-uri.

 

Timp de trei zile, toate vedetele staţiei au răspuns prezent în faţa camerelor de filmare, atât pentru filmări la interior, cât şi pentru cadre la exterior, toate special create pentru a puncta ideea de emoţie, empatie şi apropiere faţă de cei care îi urmăresc zi de zi din faţa micilor ecrane. Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. Ba mai mult, unii dintre ei au legat şi nişte prietenii mai speciale.

 

Astfel, la filmările pentru noile ident-uri, Liviu Vârciu a reîntâlnit un vechi „prieten”: “M-am bucurat mult că am văzut din nou acest căluț minunat, pe care l-am întâlnit pentru prima dată la filmările pentru “Ham Talent”, povesteşte artistul despre partenerul său de filmare. „Eu sunt un mare iubitor de animale, iar el m-a simțit că sunt un om cu suflet bun, așa că ne-am înțeles foarte bine. Căluțul a fost foarte cuminte și blând, mi-a dat un pupic, i-am dat și eu lui un pupic… A fost, zic eu, o întâlnire foarte emoționantă. Mie îmi plac foarte mult căluții, i-am îndrăgit încă din copilărie… Acum câteva luni, când am filmat cu nea Mărin în Maramureș, chiar mi-am exprimat dorința să iau acasă un mânz care urma să se nască. M-am gândit apoi mai bine și mi-am dat seama că nu am condițiile necesare să-i asigur spațiul de care ar avea nevoie. Nu am renunțat însă la idee și sper ca, la un moment dat, să am și eu propriul căluț”, spune Liviu Vârciu.

 

Şi pentru prezentatoarea Observatorului 13 şi a Observatorul 16, Mihaela Călin, această filmare a presupus interacţiune cu un câine, mai exact un câine poliţist: „de multe ori am prezentat ştiri despre ei, dar nu ajunsesem să cunosc niciunul. Electra m-a cucerit. Ca o adevărată vedetă, a trebuit întâi să înţeleagă ce are de făcut, iar după două duble era deja familiarizată cu tot, astfel că la final ne-a făcut ea treaba foarte uşoară. Şi, aşa cum şi eu am avut alături mulţi colegi care m-au ajutat cu machiajul, cu ţinutele şi cu indicaţiile de platou, tot aşa şi Electra a venit însoţită de antrenorul ei personal, care i-a fost mereu alături”, a declarat Mihaela Călin.

 

În această toamnă, telespectatorii devin vedete în noua identitate a stației, fiind protagoniștii noilor execuții alături de cele mai mari staruri Antena 1.  Mesajul integrează perfect și zona digitală, simboluri din tot ceea ce înseamnă lumea mobilă și virtuală regăsindu-se în conceptul noii grafici. Conținutul  oferit de Antena 1 depășește zona de TV și ajunge  într-o proporție foarte mare în on-line, pe site-urile grupului si pe Antena Play, cea mai mare platformă de conținut video din România.

 

Noua grafică a stației a fost dezvoltată de către departamentul de design al Antena Group, concept coordonat artistic de Cristi Mare si Radu Bogdan „Crizze”. ID-urile de post care marchează  mesajul  “Mereu cu tine” au fost realizate de echipa de producție Antena Group, coordonată de Ştefan Soare şi Vali Moroianu, regizor Cătălin Bugean, DOP Dan Pădure, concept dezvoltat de echipa de creație Antena Group, reprezentată de Radu Cimpoesu – Head of Copy, Cristi Mare – Senior Art Director și Radu Bogdan „Crizze” – Head of Design.

 

Foto Credit: ANTENA 1

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Natura Umană, din 15 august, la Digi24

Published

on

 

Din 15 august, Digi24 invită telespectatorii la un exercițiu de conștientizare a impactului pe care activitățile noastre îl au asupra mediului, prin intermediul unei noi campanii, “Natura umană”.

Încălzirea globală, distrugerea păturii de ozon, defrișările și emisiile de noxe în creștere, epuizarea resurselor naturale, poluarea oceanului și a mărilor sunt doar câteva dintre temele pe care le vedem zilnic în jurnalele de știri.

Ce se va întâmpla dacă pierdem locurile pe care le numim acasă, aerul pe care-l respirăm, apa pe care o bem, natura pe care astăzi o admirăm mai mult decât o respectăm? Unde vor mai pleca în vacanțe copiii noștri dacă nu avem grijă de natură şi de planeta care ne găzduiește? Acestea sunt câteva dintre întrebările ridicate de realizatorii campaniei.

           Proiectul editorial ”Natura umană” debutează joi, 15 august 2019, în jurnalele de știri Digi24, cu povestea ecologiștilor de la Greenpeace care pleacă să cerceteze păduri pe care vor să le protejeze de hoții de lemne și descoperă un transport suspect cu arbori tăiați. Următoarele episoade din campanie vin cu alte imagini spectaculoase și exemple despre lupta celor care iubesc natura cu cei care iubesc doar profitul, indiferent dacă îl obțin cu prețul sănătății noastre și al distrugerii mediului înconjurător.

Descoperim pui de urși curioși și inofensivi, aflăm cine îi apără și, mai ales, cine și de ce ar intenționa să îi aducă în bătaia puștii. Ajungem la oameni care trăiesc lângă termocentrale într-un aer atât de otrăvitor încât, povestesc localnicii, nici pomii nu înfloresc acolo. Descoperim energia verde și agricultura fără chimicale ca alternative.
Proiectul “Natura umană” se va încheia la sfârșitul lunii august cu un film documentar care transmite mesajul că trebuie să avem mai multă grijă de natură. Filmul va fi difuzat în exclusivitate la Digi24.

Despre Digi24
Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

In aceasta vara, Editie Speciala, cu Christian Sabbagh, In fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D

Published

on

 

Venind in intampinarea nevoii uriase de informare a publicului in legatura cu cazuri puternice, care cutremura opinia  publica si deschid  dezbateri la nivel national referitor la institutiile Statului si cei care le reprezinta, incepand de astazi, de la 16:15, va fi difuzat un program special marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh –  Editie Speciala.

Informatii de ultima ora, invitati speciali, breaking news-uri, interviuri din teren si detalii exclusive despre anchete in desfasurare sau in legatura directa cu cele mai fierbinti subiecte ale momentului,  toate acestea  vor putea fi urmarite in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D.

 

Suntem interesati, la fel ca toti cei de acasa, de aflarea adevarului. Ne dorim ca asemenea tragedii, cum e cea de la Caracal,  sa nu se mai intample, iar pentru a preveni trebuie sa fim informati, pentru a preveni, institutiile statului trebuie sa functioneze, iar noi, cu totii, sa nu ne pierdem umanitatea, sa fim atenti la cel de langa noi. Vom veni cu informatii detaliate, vom sta de vorba cu martori, cu oameni implicati in evenimente, vom cauta firul rosu care sa faca lumina in cazuri ce pun pe jar o tara intreaga”, a declarat Christian Sabbagh.

 

Nu pierdeti, in aceasta vara,  in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, Editie Speciala, un program marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, succes urias!

Published

on

 

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, desfasurata la finele anului trecut, cu ocazia Centenarului, a inregistrat un succes urias. Dupa ecoul rasunator in spatiul public, oficialii BNR au decis punerea in circulatie a unei bancnote care va avea pe una dintre fete portretul Ecaterinei Teodoroiu, eroina cazuta in lupta in timpul Primului Razboi Mondial.

Bancnota, care va fi pusa in circulatie anul viitor si a avea valoarea nominala de 20 de lei, o va celebra pe Ecaterina Teodoroiu si va marca sustinerea egalitatii de gen si implinirea Centenarului Romaniei Mari.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Silvia Ionita, Ilinca Obadescu, Vladimir Draghia, Mihai Ghita si Ernest sunt vedetele care s-au numarat printre sustinatorii activi ai acestui demers istoric, printr-o serie de testimoniale emotionate despre femei extraordinare care au contribuit decisiv la faurirea unui neam.

“Sunt foarte fericita ca aceasta campanie sustinuta de mii de oameni a avut un asemenea impact. Este foarte important pentru o natiune sa isi cunoasca si sa isi pretuiasca eroii, iar femeile au jucat si ele un rol extrem de important in istorie”, spune Silvia Ionita, vedeta Kanal D si prezentatoarea principalului grupaj informativ Kanal D.

Ecaterina Teodoroiu a fost o cercetașă și participantă la Primul Război Mondial. După intrarea României în Primul Război Mondial, Ecaterina Teodoroiu a activat ca asistentă medicală pe frontul din Oltenia. Decorata de Casa Regala si avansata la gradul de sublocotonent, aceasta a murit în data de 22 august 1917, la vârsta de 23 de ani, la sfârșitul bătăliei de la Mărășești, luptând în fruntea unui pluton de infanterie al Armatei Române.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: