Connect with us

Reality Show

Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu despre mâncarea indiană: ”Mai avem puțin și scoatem flăcări!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

”Asia Express” este un reality show ce duce aventura la un alt nivel, iar acest lucru este valabil și la capitolul culinar.

Aflați în India, pentru filmările celui de-al doilea sezon,  Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu mărturisesc că încă nu au reușit să se obișnuiască cu rețetele exotice ale acestei țări. Preponderent vegană și mult mai picantă decât suntem noi obișnuiți, bucătăria Indiei este o explozie de combinații surprinzătoare de gust și de arome intense, care nu sunt, însă, pe placul tuturor:

”Nouă nu ne plac condimentele, nu suntem adepții mâncărurilor picante…mai avem puțin și scoatem flăcări! Am mâncat coriandru, lemongrass, piper în toate formele, boabe, tocit, râșnit, verde, negru, alb…iar boia la fel. Cred că India este singura țară care mai pune puțin de piper peste boia, să fie și mai iute, iar chilli la sfârșit., au mărturisit Liviu și Andrei.

După atâtea săptâmâni în care s-au străduit să se acomodeze cu bucatele din India, cei doi resimt din ce în ce mai mult dorul de mâncarea tradițional românească: ”Eu aș ucide pentru o ciorbă de perișoare, de pui sau de pomana porcului.”, declară Liviu. La rândul său, Andrei își amintește cu nostalgie de ultima masă din țară, chiar înainte de a pleca să filmeze cel de-al doilea sezon al show-ului :  ”Ultima oară când am mâncat în România…am mâncat un burger. Am poftă de niște sărmăluțe, fripturele…apoi să stingem cu un cozonac! Chiar, salata de beouf au în India?.

Filmările pentru cel de-al doilea sezon Asia Express, cel mai dur reality show de aventură difuzat în România, au loc anul acesta în Sri Lanka și India. 9 perechi de vedete sunt hotărâte să străbată Drumul Elefantului pentru a ajunge la premiul de 30.000 de Euro și pentru a trăi experiența vieții lor. Fiecare pereche are la dispoziție un Euro pe zi și trebuie să își găsească singuri mâncare, cazare și transport. Condițiile și cultura celor două țări sunt o mare provocare pentru concurenți, diferențele față de viața lor din capitală fiind uriașe.

Comentarii

Emisiuni

Cum arata cabina concurentelor de la “Bravo, ai stil! Celebrities” si cum se pregatesc acestea inainte de fiecare editie a show-ului

Avatar

Published

on

Emisiunea “Bravo, ai stil! Celebrities” a fost asteptata cu sufletul la gura de sute de mii de fani, care urmaresc fiecare editie. Concurentele, celebritati intrate in competitia modei, si-au construit fan cluburi solide in social media, iar aparitiile fetelor in cadrul show-ului atrag permanent reactiile fanilor. In spatele rezultatului spectaculos, afisat in defilarile pe podiumul “Bravo, ai stil! Celebrities” se afla o echipa formata din zeci de profesionisti si ore de pregatiri in culise, inainte de momentul filmarilor propriu zise.

Momentul “zero” al pregatirilor debuteaza in zori, dis de dimineata, concurentele se prezinta una cate una in culise, in camerele special amenajate. Inaintea procesului de stilizare si transformare totala in cabina de make-up si hairstyling, fiecare dintre acestea isi aseaza cu grija “arsenalul vestimentar” in dulapurile repartizate fiecarei concurente.

Intreaga incapare este inundata de luminile din cabina de machiaj, cele noua concurente sunt pregatite de o  intreaga echipa de make-up artisti si hairstylisti, pentru ca rezultatul final, cand se vor prezenta in fata juratilor, sa fie impecabil.

Forfota este cuvantul care descrie excelent momentele inainte de defilarea acestora pe podiumul show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Pentru make-up, hairstyling, accesorizare si pregatirea in cel mai mic detaliu a outfitului, cele noua concurente petrec in cabina lor ore bune.

Intreg parcursul stilistic al celor noua concurente “Bravo, ai stil! Celebrities” il puteti urmari de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, incepand cu ora 23:00, in editiile difuzate la Kanal D.

Comentarii

Continue Reading

Reality Show

Cine sunt cei trei Faimosi de la „Survivor Romania” nominalizati spre eliminare

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara a reality-ului, urmarita de peste 1.6 milioane de fani, a plasat Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor.

Aseara, la “Survivor Romania” Faimosii si Razboinicii si-au disputat imunitatea in fata eliminarilor, intr-un meci solicitant, la finalul caruia concurentii din echipa albastra au fost desemnat castigatori, cu scorul de 10 la 6. Faimosii s-au vazut pusi, pentru a doua oara, in postura de a-si desemna trei coechipieri spre eliminare.

Batalia sportiva de aseara le-a testat concurentilor abilitatile sportive, echilibrul, forta si stapanirea de sine fiind esentiale in adjudecarea fiecarui punct, atat de important pentru castigarea imunitatii. Jocul de protectie in fata eliminarilor de aseara s-a desfasurat in largul oceanului, un duel unu la unu. O confruntare dramatica, adversarii s-au aflat pe o barna foarte ingusta, tinand in mana un bat cu capete buretate; castigatorul fiecarei runde era desemnat acela care isi dobora adversarul in apa.

La jocul de protectie individual, Faimosii s-au vazut pusi in fata unui test cu o dificultate uriasa, in urma acestuia Asiana Peng, de la fete, si Cezar Juratoni, de la baieti, si-au castigat protectia in aceasta saptamana, la “Survivor Romania”.

Cei trei Faimosi trimisi in fata telespectatorilor, spre eliminare, au fost Elena Ionescu, desemnata de echipa, Ruby, de catre Cezar Juratoni, si Lino Golden, numit de catre Asiana Peng. Liniile pentru votarea celor trei concurenti nominalizati spre eliminare au fost deschise aseara 60 de minute, timp in care sustinatorii acestora si-au putut sustine favoritul, prin vot SMS. In editia de sambata a reality-ului “Survivor Romania”, difuzata la ora 20:00, la Kanal D, telespectatorii vor putea afla cine este cel de-al doilea Faimos care va fi eliminat din competitia “Survivor Romania”.

 

Kanal D, lider de piata, la nivel National, cu editia de marti seara a reality-ului “Survivor Romania”

 

Editia de aseara a reality-ului “Survivor Romania”, in cadrul careia Faimosii si Razboinicii s-au duelat in unul dintre cele mai importante meciuri ale saptamanii, jocul pentru imunitate in fata eliminarilor, a fost urmarit de peste 1.6 milioane de fani din intreaga tara.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, marti, pe intreaga perioada de difuzare “Survivor Romania”, Kanal D a fost lider de piata, pe targetul National, cu 7,2% rating si 15,5% cota de piata. In ceea ce priveste audienta pe targetul All Urban, postul TV s-a clasat pe locul doi in topul televiziunilor, cu 6,0% rating si 13,8% cota de piata.

Comentarii

Continue Reading

Premieră TV

Imperiul Leilor își deschide porțile miercuri, 12 februarie, la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Antreprenori din toată țara s-au înscris la Imperiul Leilor cu dorința de a-și vedea visul finanțat! Cine sunt cei care au reușit să convingă investitorii să le finanțeze afacerea, aflăm începând din 12 februarie, la PRO TV.

 

Oamenii de afaceri au sarcina deloc ușoară de a-i convinge pe investitori cu planuri și cifre de afaceri bine documentate, dar în același timp vor trebui să poată gestiona discuția cu aceștia, să răspundă provocărilor care le vor fi aduse și să demonstreze că sunt suficient de pregătiți pentru a pune în practică planul de business. Cum orice investiție presupune și riscuri, investitorii vor analiza proiectele propuse din toate punctele de vedere și vor decide care sunt ideile de business din Imperiul Leilor cu potențial de dezvoltare.

Cristian Onețiu, care conduce Life Care Corp & BioLogistic, Dragoș Petrescu, președintele grupului City Grill, Daniela Marișcu, CEO și acționar Aqua Azur, Mohammad Murad, care conduce Phoenicia Hotels, și Monica Cadogan, CEO Vivre, îi vor ajuta și pe alții să reușească în afaceri. Ce sfaturi au oferit tinerilor antreprenori și care sunt afacerile în care vor investi vom afla în curând.

Urmărește Imperiul Leilor începând cu 12 februarie!

 

Imperiul Leilor – Investeşte în tine!

Imperiul Leilor este un format de televiziune care duce tensiunea la un nivel extrem de ridicat și este produs în peste 30 de țări: Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia sau Israel, ajungând astfel pe toate continentele. Formatul îi pune pe oamenii de afaceri de succes să descopere o idee bună de afaceri, să simtă potențialul ei și să lupte ca niște lei ca să câștige supremația asupra propunerii respective. Dar nu puțini vor fi cei care vor plecă acasă fără a obține finanțarea dorită.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0