Connect with us

Emisiuni

REALITY SHOW | Lorena şi George – cuplul câştigãtor în finala ”Mireasã pentru fiul meu” (galerie foto)

Published

on

Marea finalã a celui de-al doilea sezon al show-ului, a fost lider de audienţã, la Antena 1. 

george lorena

Emoţiile au fost asearã mai mari ca niciodatã pentru cele trei cupluri finaliste ale competiţiei „Mireasã pentru fiul meu”. Dupã o luptã care a durat 358 de zile, Andreea şi Alin, Cornelia şi Dragoş şi Lorena şi George s-au prezentat în marea finalã pregãtiţi sã îşi uneascã destinele.

Cele trei perechi de miri şi mirese au petrecut seara în compania prietenilor dragi, dar şi a familiilor lor, o revedere emoţionantã pe care o aşteptau de foarte mult timp. Telespectatorii le-au fost şi ei alãturi în numãr foarte mare, ambele intervale de difuzare ale emisiunii fiind lider de audienţã. Nu una, ci douã nunţi au avut loc asearã în emisiune, spre marea bucurie a celor prezenţi. Andreea şi Alin şi Lorena şi George au spus „Da” în faţa ofiţerului stãrii civile, dar mirii competiţiei au fost declaraţi Lorena şi George, cei care au şi câştigat marele premiu „Mireasã pentru fiul meu”.

Lorena si George

Astfel, în intervalul 17:00 – 19:00, în care cele trei cupluri finaliste s-au pregãtit cum au ştiut mai bine pentru posibila nuntã, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor relevante de public.  Pe targetul comercial, 18-49 urban, „Mireasã pentru fiul meu – Exit Show” a  înregistrat o cotã de piaţã de 18.3 procente şi un rating mediu de 3.8%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

În minutul de aur, 18:24, peste 1 323 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau ultimele pregãtiri înainte de nuntã, aproape triplu faţã de cei care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target urmãreau programul oferit de Pro Tv.

Minut de aur national

Momentul mult aşteptat, atât de cãtre concurenţi, cât şi de telespectatori, „Mireasã pentru fiul meu – Nunta”, difuzatã asearã în intervalul 20:30 – 00:45 s-a impus şi ea ca lider de audienţã, înregistrând o cotã de piaţã de 18.5% şi un rating mediu de 6.8% la nivel urban. Minutul de aur în acest interval, înregistrat la 22:15, a adus în faţa televizoarelor aproape 2 000 000 de telespectatori la nivel naţional.

Mireasa pentru fiul meu

Luni, începând cu ora 12:00, dar şi în intervalul 14:00 – 16:00, colegul Mirelei, Andrei, le dã întâlnire telespectatorilor timp de 5 zile pentru a depãna împreunã cele mai frumoase momente din caravana „Mireasã pentru fiul meu”. Un nou sezon al celui mai îndrãgit reality show matrimonial din România ia startul sâmbãta viitoare, la Antena 1.

 

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. elena

    29 august 2013 at 16:50

    A-mi pare rau ca nu a cistigat andrea si alin ei meritau premiul cel mare.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Locuri de muncă în România

Locuri de muncă în România

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending