joi, martie 28, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSLowe&Partners semnează campania "Creditul Nume Prenume" pentru Bancpost

    Lowe&Partners semnează campania „Creditul Nume Prenume” pentru Bancpost

    Lowe & Partners a creat pentru Bancpost noua campanie de comunicare pentru produsul credit de nevoi personale. Primul pas în dezvoltarea platformei de comunicare a constat în brandingul produsului: Creditul Nume Prenume. Atât brandingul cât și call to action-ul “Probează creditul care ți se potrivește!” îi invită pe consumatori să afle detalii despre creditul special gândit pentru fiecare dintre ei.

    Fiecare client este unic și trebuie tratat ca atare. De aceea ne-am gândit să-i oferim un produs special, care sa poată fi ajustat în funcție de nevoia și profilul său. Ne-am dorit un concept creativ care să comunice cât mai clar avantajele noului produs, să întărească ideea de individualizare a soluției cu care venim în întâmpinarea fiecărui client, spune Ștefania Cristescu Marketing & Communications Manager, Divizia Creditare Persoane Fizice, Bancpost.

    Ideea ne-a venit de la caracteristicile produsului căruia trebuia să-i găsim o denumire și să-l comunicăm. Ne-am dat seama că un singur nume nu e de ajuns pentru un produs care se poate personaliza, așa că am venit cu vreo câteva milioane de variante. Adică un nume de produs pentru fiecare posibil client în parte. În jurul acestei idei am construit și am dezvoltat mai departe campania în toate mediile de comunicare”, spune Mihai Fetcu – Creative Director Lowe&Partners.

    Activarea campaniei a constat în lansarea unei aplicații inovatoare pentru România prin care oamenii erau invitați să-și caute numele pe Google și automat le era generat creditul care le poartă numele. Apoi, activitatea s-a mutat în stația de metrou Pipera, care a fost special amenajată în spiritul campaniei. Aici oamenii sunt invitați să-și facă o poză cu unul dintre planurile de creditare care i se potrivește și să intre în concursul de pe pagina de Facebook Bancpost.

    Campania este acum on air și va rula până la sfârșitul lunii iunie, fiind susținută în toate mediile de comunicare: TV, print, radio, online, OOH, POSM în sucursale.

    Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din:

    • Ștefania Cristescu și Cristina Benu  – din partea Bancpost;
    • Răzvan Dumitrescu –Strategy Director, Mihai Fetcu – Creative Director,  Marina Cordun – Copywriter, Claudia Pascu – Art Director,  Ana Smultea – SeniorAccount Manager, Cristina Popovici- Account Manager din partea Lowe&Partners.

    ###

    Despre Lowe&Partners România

    • Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.

    • În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Praktiker, Johnson & Johnson sau Crucea Roşie Română.

    • Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume.

    • Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works şi Medic One

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente