Lucrezi de acasa? Iata cum sa faci mai multa miscare - RADAR DE MEDIA
Connect with us

UTILE

Lucrezi de acasa? Iata cum sa faci mai multa miscare

Published

on

In aceasta perioada, multi oameni au oportunitatea de a lucra de acasa pe o perioada indelungata. Cu toate ca evitarea traficului sau aglomeratiei din transportul in comun este binevenita, lucrul de acasa inseamna, de multe ori, si mai putina miscare.

Asa cum stim, sedentarismul este nociv atat pentru corp cat si pentru minte insa vestea buna este ca, lucrand de acasa, ai mai mult timp la dispozitie. Acest timp in plus il poti dedica, cel putin partial, miscarii.

Citeste mai multe in continuare daca vrei sa afli cum sa faci mai multa miscare atunci cand lucrezi de acasa.

1. Ridica-te de la birou in fiecare ora
Daca lucrezi de acasa, probabil petreci mult timp asezat(a). Este foarte usor sa te pierzi in concentrare, insa este important sa te ridici o data la o ora pentru a-ti stimula circulatia si a evita cresterea riscului, pe termen lung, de boli de inima, diabet, si alte afectiuni serioase.

2. Organizeaza-ti altfel spatiul
E de inteles daca ti se pare dificil sa iti aduci aminte sa te ridici de la birou in fiecare ora. Alarmele pot fi deranjante, asa ca o idee interesanta este sa iti faci spatiul cat mai putin prietenos. Asta inseamna sa nu ai totul la indemana – lasa-ti sticla cu apa in bucatarie in loc sa o asezi pe birou, pune-ti telefonul la incarcat in alta camera etc. Astfel vei avea diferite motive sa te ridici de la birou pe parcursul zilei.

3. Creeaza-ti o mica sala de fitness la tine acasa
Abonamentele la sala de fitness pot fi destul de costisitoare, mai ales daca esti genul de persoana care se inscrie si nu merge la sala! Pe piata exista o multime de aparate si accesorii fitness pe care le poti utiliza chiar fara sa iti parasesti apartamentul, si nici nu ai nevoie de mult spatiu pentru a depozita multe dintre acestea.

De la benzi elastice si gantere pana la aparate fitness precum o banda de alergat sau o bicicleta fitness, ai de unde alege.Cu o mica investitie poti face miscare si in sezonul rece care se apropie, fara sa trebuiasca sa confrunti frigul de afara sau sa mergi la sali de fitness aglomerate.

4. Inscrie-te la un curs de fitness online
Cursurile online de fitness sunt o metoda buna de a-ti pune corpul in miscare, si vei putea evita stresul alegerii exercitiilor pe cont propriu. In jurul acestor cursuri se formeaza, de obicei, adevarate comunitati, asa ca vei avea cu cine sa impartasesti dificultatile intalnite dar si rezultatele pe care le vei obtine.

Alege un curs creat de un instructor bine pregatit si nu uita, chiar daca nu ai cea mai buna forma fizica, cu siguranta exista un curs si pentru tine. Multi instructori iti vor prezenta si variante modificate ale exercitiilor. Acest lucru inseamna ca nu te vei expune accidentarilor sau demotivarii incercand sa faci exercitii prea dificile.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending