Connect with us

BAZAR

„Lunetistul American” depăşeşte toate aşteptările cu încasări impresionante la box office-ul internaţional

Redactia Radar de Media

Published

on

Filmul cu 6 nominalizări la Oscar, avându-l pe Bradley Cooper în rolul principal, a făcut istorie ca cea mai bună lansare a regizorului Clint Eastwood şi a cucerit atât box office-ul de weekend, cât şi inimile spectatorilor, cu un +10 primit de la Cinemascore.

După ce a întrecut estimările iniţiale, producţia Warner Bros. Pictures şi Village Roadshow Pictures nominalizată la Oscar, „Lunetistul American” depăşeşte record după record odată cu premiera internaţională din acest weekend, dar şi cu lansarea în ediţie limitată din preajma sărbătorilor.

Aflată în fruntea box office-ului, drama a avut încasări estimate la 105,3 milioane de dolari în doar patru zile, adunând un total de 108,7 milioane de dolari până în prezent. Anunţul a fost făcut ieri de reprezentanţii Warner Bros. Pictures: Dan Fellman, Preşedintele Diviziei de Distribuţie Locală, Sue Kroll, Preşedintele departamentelor  de Marketing Internaţional şi Distribuţie Internaţională şi Greg Silverman, Preşedinte al departamentamentelor de Dezvoltare Creativă şi Producţie Internaţională.

Spectaculoasa premieră a filmului marchează un record şi pentru întreaga carieră cinematografică a regizorului Clint Eastwood. Printre succesele înregistrate până în prezent de „Lunetistul American” se număra primul loc în topul premierelor din ianuarie, inclusiv pentru a treia şi a patra zi de la lansare. De asemenea, filmul se bucură de cele mai mari încasări obţinute într-o singură zi din ianuarie, de prima poziţie în a patra zi de la premieră pentru un film cu conţinut violent explicit şi cea mai bună lansare din istoria cinematografiei pentru o dramă.

Filmul s-a remarcat şi prin rezultatele obţinute în IMAX, unde a însumat peste 10,6 milioane de dolari în 332 de locaţii, devenind astfel filmul cu cel mai mare profit generat într-un weekend din ianuarie pe acest tip de ecran.

lunetistul american afis

Reacţiile pozitive covârşitoare primite de „Lunetistul American” nu se rezumă doar la cuantificarea rezultatelor de la box office. În plus, drama a primit nota +10 foarte rar acordată de recunoscutul site de profil Cinemascore, istoric devenind unul dintre cele doar 11 filme care au obţinut această notă pe linie, la toate categoriile.

Conform declaraţiei lui Fellman „Lunetistul American” a ajuns rapid un fenomen cultural, prin faptul că oferă o abordare personală nu doar asupra vieţii lui Chris Kyle, ci şi asupra greutăţilor întâlnite de veteranii de război şi familiile acestora. Îi felicităm pe Clint Eastwood, Bradley Cooper şi întreaga echipă implicate în realizarea filmului pentru acest succes uriaş. În continuare, ne aşteptăm ca recenziile pozitive şi reacţiile bune ale spectatorilor să se reflecte asupra box office-ului din următoarele săptămâni”.

„Suntem mândri de acest film”, mărturiseşte Kroll. „Am fost profund marcaţi când am văzut prima dată filmul şi l-am introdus imediat în lista noastră cu lansările de anul acesta. Nu ne-am imaginat că oamenii vor reacţiona atât de bine la el, dar am ştiut că este un proiect special, care oferă o altă perspectivă despre război şi impactul său emoţional asupra soldaţilor şi familiile lor. Drama a atins corzile sensibile ale multor spectatori care l-au văzut zilele acestea. Pornind încă de la primul trailer, am dezvoltat o campanie de promovare care să prezinte mai multe unghiuri ale poveştii astfel încât să arătăm că filmul se adresează atât bărbaţilor cât şi femeilor. Răspunsul venit din partea criticilor, a publicului şi acum al prestigioaselor Oscaruri a fost mai mult decât îmbucurător şi suntem extrem de încântaţi pentru asta”.

Silverman a adăugat: „Am ştiut că va fi o poveste care transcede orice graniţă datorită unui personaj atractiv şi complex care merită să fie comemorat pentru sacrificiile de pe câmpul de luptă, dar şi de acasă. Clint Eastwood şi Bradley Cooper au prezentat în mod excepţional povestea lui Chris Kyle, fapt ce a fost ca un omagiu adus tuturor bărbaţilor şi femeilor în uniformă militară. Îi felicităm pe ei şi pe partenerii noştri de la Village Roadshow pentru un start excepţional”.

„Lunetistul American” a obţinut şase nominalizări la Oscar, inclusiv pentru „Cel mai bun film”, „Cel mai bun actor” (Bradley Cooper) şi „Cel mai bun scenariu adaptat” (Jason Hall). În plus, Eastwood a fost premiat de branşă cu a patra nominalizare la premiile Directors Guild of America, dar şi cu premiul pentru „Cel mai bun regizor” din partea National Board of Review.

Printre distincţiile pe care le-a mai primit filmul se numără o nominalizare la premiile Producers Guild of America, o nominalizare la premiile Writers Guild of America şi o nominalizare la premiile BAFTA pentru „Cel mai bun scenariu adaptat”.

Eastwood a regizat „Lunetistul American” după un scenariu scris de Jason Hall, bazat pe romanul omonim al lui Chris Kyle, împreună cu Jim DeFelice şi Scott McEwen. Bradley Cooper şi Sienna Miller sunt protagoniştii filmului produs de Clint Eastwood, Robert Lorenz, Andrew Lazar, Bradley Cooper şi Peter Morgan. Tim Moore, Jason Hall, Sheroum Kim, Steven Mnuchin şi Bruce Berman au fost producătorii exclusivi.

Warner Bros. Pictures, în asociere cu Village Roadshow Pictures prezintă „Lunetistul American”, o producţie Mad Chance şi 22nd & Indiana, care ajunge în cinematografele din România pe data de 23 ianuarie.

Foto Credit: Freeman Entertaiment

CITESTE SI:


Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Film

Sezonul iubirii continuă la DIVA cu filmul „Patru nunți estivale” difuzat în premieră, duminica aceasta

Avatar

Published

on

            Sezonul iubirii continuă la DIVA cu filmul „Patru nunți estivale” difuzat în premieră, duminică, 12 iulie, de la ora 16:00 !

 

            Patru nunți estivale (Sailing into Love, 2019) continuă sezonul romantic la Diva, pe 12 iulie, cu povestea unei profesoare de biologie, pe nume Claire Richards (Leah Renee). Ea este preocupată de rezolvarea unei probleme ecologice locale și prinsă totodată cu îndatoririle de domnișoară de onoare pentru trei dintre prietenele sale.

Claire află că insula pe care face practică alături de elevii ei, urmează să fie vândută de primărie pentru a fi exploatată de către un potențial cumpărător. Extrem de revoltată, reușește să aducă problema în atenția cetățenilor și să lupte pentru salvarea ecosistemului insulei.

În același timp, fostul său iubit, Jason (Gary Garneau), revine în oraș pentru cele trei evenimente, iar Claire vrea să îi dea încă o șansă. Dar, când căpitanul Tom Hastings (Chris McNally) apare în peisaj, tânăra constată că trebuie să facă o alegere foarte dificilă.

 

Urmărește DIVA în social media:

Facebook: www.facebook.com/divaromania/

Instagram: @diva_romania

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Mario Fresh și Andra lansează piesa „Brațe străine”

Avatar

Published

on

Cea mai hot piesă a verii vine de la doi artiști care împărtășesc o poveste deosebită: Mario Fresh și Andra. Cei doi s-au întâlnit acum 10 ani prima oară, când el participa la Românii au talent, iar Andra îi aplauda și îi spunea să își prețuiască vocea, confirmându-i că are un imens talent. Acum, cei doi colaborează pentru prima oară și lansează o piesă care, fără doar și poate, va ajunge în toate topurile.

„Mă bucur nespus că Andra a acceptat propunerea mea de a colabora pe aceasta piesă. O respect enorm! Este o artistă desăvârșită, o divă a muzicii românești care m-a inspirat și m-a ambiționat mereu!”, a declarat Mario.

„Sunt încântată de piesă, de ritmul incitant și versurile senzuale. Eu și Mario suntem pe aceeași lungime de undă. Aș mărturisi că am avut un sentiment puternic că ne vom reîntâlni atunci când l-am ascultat prima oară!”, a declarat Andra.

Puțini știu că Mario Fresh și Andra au multe lucruri în comun, deși sunt artiști din generații diferite. Amândoi și-au început carierele de la vârste fragede, aproximativ 5 ani, amândoi au câștigat premiul întâi la Cerbul de Aur, Andra în 2005, iar Mario în 2009, versiunea dedicată copiilor. De asemenea, amândoi au avut mentori la început de drum, care i-au încurajat și le-au compus primele piese.

Regizorul, Alex Ceaușu, a transpus în imagini „Brațe străine” cu ajutorul a doi actori care transmit un magnetism intens. Producția piesei este semnată de Andra Records & Cat Music, iar compozitorii sunt: muzică – Șerban Cazan,  Emilian Nechifor, Lucian Nagy, Ioan Cozma, Ana Maria Stancu, Seredinschi Sebastian; versuri: Emilian Nechifor, Ana Maria Stancu, Alexandru Stancu.

Comentarii

Continue Reading

Film

Trilogia Ardelenii continuă sâmbătă la TVR 1 cu „Artista, dolarii şi ardelenii”. Actorul Mircea Diaconu povesteşte întâmplări din culise

Avatar

Published

on

            Sâmbăta, 11 iulie, la TVR 1, ora 21.10, telespectatorii pot urmări a doua comedie-western din Trilogia ardelenilor, filmul Artista, dolarii şi ardelenii (România, 1978) cu o distribuţie de zile mari: Ilarion Ciobanu, Mircea Diaconu, Ovidiu Iuliu Moldovan, Victor Rebengiuc, Rodica Tapalagă, Mircea Albulescu şi Tania Filip. Dar până atunci, intrăm în culise, alături de actorul Mircea Diaconu. Este singurul în viaţă dintre actorii care au jucat rolurile fraţilor transilvăneni Brad, în cele trei producţii româneşti regizate de Dan Piţa şi Mircea Veroiu.

 

Publicul se va amuza vizionând aventurile fraţilor transilvăneni în America anilor 1880. În cel de-al doilea film, Artista, dolarii şi ardelenii, programat week-end-ul acesta la TVR 1, cei trei fraţi Brad – Traian, Romulus şi Ion – îşi continuă aventurile pe pământ american. Traian Brad, fratele cel mai mare, se îndrăgosteşte de o actriţă şi vrea să o ia de nevastă, fără să ştie că aceasta face parte dintr-o bandă de hoţi care jefuiesc trenurile cu care sunt transportaţi bani. Şi cel de-al treilea film al seriei – Pruncul, petrolul şi ardelenii – va putea fi văzut de telespectatorii TVR 1 sâmbătă, pe 18 iulie, de la ora 21.10. Seara de sâmbătă este dedicată de TVR 1 blockbuster-ului românesc.

 

 

Actorul Mircea Diaconu povesteşte cu multă bucurie despre „această joacă din cinematografia română”, cum numeşte el Trilogia ardelenilor, despre „cel mai bun scenarist pe care l-a avut România vreodată” şi ne lasă să pătrundem în culisele unei serii de filme care se bucură în continuare de succes la public.

 

„A fost o joacă, până la urmă, e singurul exemplu de acest tip din cinematografia română. Ne jucam cu toţii ca într-un basm, o poveste frumoasă: un western e, până la urmă, o poveste. Povestea celor trei fraţi în Vestul sălbatic a avut un succes năprasnic şi la vremea aceea şi, absolut miraculos, face şi astăzi, ceea ce ne bucură enorm ! Din păcate, dintre cei trei fraţi, numai eu mai sunt în viaţă…”, îşi începe actorul Mircea Diaconu povestea, provocat la amintiri despre filmările unuia dintre cele mai îndrăgite filme ale cinematografiei româneşti.

 

            „Îmi face o deosebită plăcere să vorbesc despre o perioadă frumoasă şi specială din viaţa noastră, a tuturor. De ce spun a noastră… Proiectul „Ardelenii în Vestul sălbatic” a pornit de la Titus Popovici, de departe cel mai bun scenarist pe care l-a avut România vreodată şi care s-a înconjurat de doi mari regizori, de Dan Piţa şi Mircea Veroiu, de operatori foarte buni şi de o echipă excelentă. Şi iată o poveste care a început în 1977, când s-a făcut prima serie, iar în ’80 s-a încheiat cu al treilea film… Nu e un serial, să înţeleagă lumea exact, în sensul de astăzi, ci sunt trei filme de lung metraj, deci o trilogie de fapt, regizată de doi mari regizori: Dan Piţa, Mircea Veroiu”, explică actorul.

Mircea Diaconu: „Mai erau, poate chiar scrise sau schiţate, încă două poveşti !”

„În vremea aceea, erau gândite aceste trei filme pe care le ştiţi, care s-au făcut, şi mai erau, poate chiar şi scrise sau schiţate, încă două poveşti. Şi anume, ei, cei trei fraţi plecau, se înscriau în legiunea străină, iar în ultimul film întoarcerea acasă, în Poplaca. Din păcate, vremurile s-au stricat în România (oricum, mai rău decât erau stricate…) şi au fost tăiate din bugetele anuale comediile, ceea ce era şi acest film, tocmai ca să rămână spaţiu şi finanţare pentru filme de linie, filmele de ideologie şi de propagandă, (erau anii ’80) şi, prin urmare, nu s-au mai făcut la vremea aceea. Se râdea chiar pe vremea aceea cum că cei trei fraţi au rămas în America şi nu s-au mai întors acasă… ceva de genul acesta…”, dezvăluie în continuare actorul Mircea Diaconu.

 

Filmări în condiţii foarte grele… De fapt, se schimbau călăreţii şi nu caii ! Pistoale de Buftea – vechi, stricate…

„Faptul că ne-am jucat cu toţii, că am făcut cu bucurie filmele acestea, se vede şi astăzi, deşi filmările s-au făcut în condiţii foarte grele. Vă dau doar un exemplu, ca să vă imaginaţi: primul film, dacă vă amintiţi, se termină cu o bătălie mare, într-un cerc, în care noi, cei buni, ne apăram, fiind atacaţi de răi, care erau călare. Trăgeau în noi şi noi în ei şi aşa mai departe. Acea scenă s-a făcut cu 8 cai, ca să vă imaginaţi, deşi parea că e plin de cai, care aleargă, cad, împuşcături ş.a.m.d. Atâţia aveam… De fapt Buftea avea 9 cai la vremea aceea şi în clipa în care călăreţul trecea prin spatele camerei, sărea de pe cal, urca altul şi calul continua să facă cercul acela, aşa încât păreau foarte mulţi. În fapt, se schimbau călăreţii şi nu caii…”, îşi aminteşte actorul Mircea Diaconu, Romi Brad, fratele cel mic în film, care ne împărtăşeşte secrete din culisele filmărilor pentru Trilogia ardelenilor.

„Îmi pare rău! Mi-e frică, pur şi simplu! Fă o probă… Ia, trage tu în creanga aceea…”

„Pistoale de Buftea – vechi, stricate… Vă mai povestesc o singură secvenţă, pe care n-o s-o vedeţi, nu o ştiţi. În ultimul film, e o scenă în care eu mă duc să iau apă de la un izvor. Şi nişte vecini, care nu voiau să mă lase să iau din apa lor, trăgeau cu puşca în mine şi îmi împuşcau găleata, mă speriau şi fugeau. Scena, în real, s-a făcut în felul următor: eram pe câmpul acela cu izvor şi ne pregăteam de filmare şi eu mă uitam după artificier… El era cel care trebuia să monteze în găleata mea, cea în care se trăgea, una-două artificii, ca să explodeze, să o găurească. Şi nu venea niciun artificier. Eu, impacientat: „de ce nu-l chemaţi pe omul ăsta să pună o capsă la găleată ?… Nu”, răspunde Dan Piţa, „pentru că o să tragă, pe viu şi direct, el” şi arată spre un coleg actor, mai mare cu patru ani decât mine. Marcel Roşca se numeşte. Marcel era şi cântăreţ de operă, şi actor… şi care fusese în tinereţe campion la tir – luase argint la tir, la Jocurile Olimpice, deci era un mare trăgător…”

 

„El juca un rol mic, era dintre cei răi, care ne împuşcau, ne atacau pe noi. Şi Marcel Roşca stătea undeva pe iarbă şi se întreba: „Cu ce o să trag?”, că avea nevoie de pistolul ăla, un pistol special, o armă bună, cu care poţi trage la ţintă, cu care, de altfel, el câştigase premiile. Nu, avea în mână un pistol de Buftea – un pistol de Buftea însemnând un pistol de epocă, cine ştie de cu câte războaie în urmă şi spune: „Cu ăsta trag!” Iar eu am zis: „Îmi pare rău! Mi-e frică, pur şi simplu! Fă o probă… Ia, trage tu în creanga aceea” – şi îi arăt înspre o creangă. Stând în fund, Marcel Roşca, mai ceva decât Clint Eastwood în filme, pur şi simplu trage, fără să ochească, fix în creanga aia. Şi în orice frunză, creangă îi spuneam, trăgea în ea stând în fund… trăgea uluitor! Totuşi, în clipa în care s-a filmat, s-a tras cu adevărat în găleata aia, care era la 10 centimetri de piciorul meu. S-a filmat de două sau de trei ori, după care, regizorul a zis „Stop”, am fugit peste deal, că era un deal acolo… Undeva în Dobrogea, pe lângă Munţii Măcin, făceam filmarea. Am fugit peste dealul acela… Aşa e, când filmezi pe coclauri, mănânci aiurea sau mai mult nu mănânci, aveam probleme la stomac. Ei, după această secvenţă, am fugit imediat peste deal şi am devenit un om normal”, mărturiseşte zâmbind actorul.

 

Artista, dolarii şi ardelenii – sâmbătă, 11 iulie, ora 21.10, la TVR 1

Mircea Diaconu spune că are numai amintiri frumoase şi plăcute legate de film, însă umbrite, din păcate, de o realitate destul de tristă: „dintre toţi fraţii am rămas singurul în viaţă, ceilalţi doi s-au dus şi e mare păcat că i-am pierdut! Oameni minunaţi, şi nu numai ei! De câte ori văd filmul ăsta, văd şi îmi aduc aminte de unul, de altul… Să vedeţi cu bine filmele şi să fiţi fericiţi şi mulţumiţi, şi bucuroşi!”, le transmite Mircea Diaconu tuturor celor care vor urmări filmele Trilogiei ardelenilor.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0