Connect with us

BAZAR

„Lunetistul American” depăşeşte toate aşteptările cu încasări impresionante la box office-ul internaţional

Avatar

Published

on

Filmul cu 6 nominalizări la Oscar, avându-l pe Bradley Cooper în rolul principal, a făcut istorie ca cea mai bună lansare a regizorului Clint Eastwood şi a cucerit atât box office-ul de weekend, cât şi inimile spectatorilor, cu un +10 primit de la Cinemascore.

După ce a întrecut estimările iniţiale, producţia Warner Bros. Pictures şi Village Roadshow Pictures nominalizată la Oscar, „Lunetistul American” depăşeşte record după record odată cu premiera internaţională din acest weekend, dar şi cu lansarea în ediţie limitată din preajma sărbătorilor.

Aflată în fruntea box office-ului, drama a avut încasări estimate la 105,3 milioane de dolari în doar patru zile, adunând un total de 108,7 milioane de dolari până în prezent. Anunţul a fost făcut ieri de reprezentanţii Warner Bros. Pictures: Dan Fellman, Preşedintele Diviziei de Distribuţie Locală, Sue Kroll, Preşedintele departamentelor  de Marketing Internaţional şi Distribuţie Internaţională şi Greg Silverman, Preşedinte al departamentamentelor de Dezvoltare Creativă şi Producţie Internaţională.

Spectaculoasa premieră a filmului marchează un record şi pentru întreaga carieră cinematografică a regizorului Clint Eastwood. Printre succesele înregistrate până în prezent de „Lunetistul American” se număra primul loc în topul premierelor din ianuarie, inclusiv pentru a treia şi a patra zi de la lansare. De asemenea, filmul se bucură de cele mai mari încasări obţinute într-o singură zi din ianuarie, de prima poziţie în a patra zi de la premieră pentru un film cu conţinut violent explicit şi cea mai bună lansare din istoria cinematografiei pentru o dramă.

Filmul s-a remarcat şi prin rezultatele obţinute în IMAX, unde a însumat peste 10,6 milioane de dolari în 332 de locaţii, devenind astfel filmul cu cel mai mare profit generat într-un weekend din ianuarie pe acest tip de ecran.

lunetistul american afis

Reacţiile pozitive covârşitoare primite de „Lunetistul American” nu se rezumă doar la cuantificarea rezultatelor de la box office. În plus, drama a primit nota +10 foarte rar acordată de recunoscutul site de profil Cinemascore, istoric devenind unul dintre cele doar 11 filme care au obţinut această notă pe linie, la toate categoriile.

Conform declaraţiei lui Fellman „Lunetistul American” a ajuns rapid un fenomen cultural, prin faptul că oferă o abordare personală nu doar asupra vieţii lui Chris Kyle, ci şi asupra greutăţilor întâlnite de veteranii de război şi familiile acestora. Îi felicităm pe Clint Eastwood, Bradley Cooper şi întreaga echipă implicate în realizarea filmului pentru acest succes uriaş. În continuare, ne aşteptăm ca recenziile pozitive şi reacţiile bune ale spectatorilor să se reflecte asupra box office-ului din următoarele săptămâni”.

„Suntem mândri de acest film”, mărturiseşte Kroll. „Am fost profund marcaţi când am văzut prima dată filmul şi l-am introdus imediat în lista noastră cu lansările de anul acesta. Nu ne-am imaginat că oamenii vor reacţiona atât de bine la el, dar am ştiut că este un proiect special, care oferă o altă perspectivă despre război şi impactul său emoţional asupra soldaţilor şi familiile lor. Drama a atins corzile sensibile ale multor spectatori care l-au văzut zilele acestea. Pornind încă de la primul trailer, am dezvoltat o campanie de promovare care să prezinte mai multe unghiuri ale poveştii astfel încât să arătăm că filmul se adresează atât bărbaţilor cât şi femeilor. Răspunsul venit din partea criticilor, a publicului şi acum al prestigioaselor Oscaruri a fost mai mult decât îmbucurător şi suntem extrem de încântaţi pentru asta”.

Silverman a adăugat: „Am ştiut că va fi o poveste care transcede orice graniţă datorită unui personaj atractiv şi complex care merită să fie comemorat pentru sacrificiile de pe câmpul de luptă, dar şi de acasă. Clint Eastwood şi Bradley Cooper au prezentat în mod excepţional povestea lui Chris Kyle, fapt ce a fost ca un omagiu adus tuturor bărbaţilor şi femeilor în uniformă militară. Îi felicităm pe ei şi pe partenerii noştri de la Village Roadshow pentru un start excepţional”.

„Lunetistul American” a obţinut şase nominalizări la Oscar, inclusiv pentru „Cel mai bun film”, „Cel mai bun actor” (Bradley Cooper) şi „Cel mai bun scenariu adaptat” (Jason Hall). În plus, Eastwood a fost premiat de branşă cu a patra nominalizare la premiile Directors Guild of America, dar şi cu premiul pentru „Cel mai bun regizor” din partea National Board of Review.

Printre distincţiile pe care le-a mai primit filmul se numără o nominalizare la premiile Producers Guild of America, o nominalizare la premiile Writers Guild of America şi o nominalizare la premiile BAFTA pentru „Cel mai bun scenariu adaptat”.

Eastwood a regizat „Lunetistul American” după un scenariu scris de Jason Hall, bazat pe romanul omonim al lui Chris Kyle, împreună cu Jim DeFelice şi Scott McEwen. Bradley Cooper şi Sienna Miller sunt protagoniştii filmului produs de Clint Eastwood, Robert Lorenz, Andrew Lazar, Bradley Cooper şi Peter Morgan. Tim Moore, Jason Hall, Sheroum Kim, Steven Mnuchin şi Bruce Berman au fost producătorii exclusivi.

Warner Bros. Pictures, în asociere cu Village Roadshow Pictures prezintă „Lunetistul American”, o producţie Mad Chance şi 22nd & Indiana, care ajunge în cinematografele din România pe data de 23 ianuarie.

Foto Credit: Freeman Entertaiment

CITESTE SI:


Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Camelia Florescu isi aniversează astazi ziua de naștere o data cu lansarea noului album muzical!

Avatar

Published

on

Renumita interpretă și poetă, Camelia Florescu, isi aniverseaza astazi ziua de nastere, iar maine va avea loc evenimentul – dublă lansare, respectiv un minunat volum de poezii și un CD deosebit, ambele purtând numele primului cântec de pe CD: “Nu-s o fată ca oricare”, pe care și-a pus semnătura componistică un interesant număr de compozitori români, cu un talent de netăgăduit în peisajul muzicii ușoare românești, cu exotice și cosmopolite nume (Ovidiu Komornyik, Oleg Baraliuc, Jimi El laco, Bela Andrasi, Virgil Popescu, Antonio Passarelli, Francis Reiter, Ivan Aculov). Versurile albumului sunt integral scrise de Camelia Florescu.

Lansarea va avea loc vineri, 22 noiembrie 2019, începând cu ora 18.00, la Restaurantul „Monarh” din București. Binecunoscutul Octavian Ursulescu va prezenta acest eveniment.

Invitații speciali ai serii, ce vor vorbi despre artistă și despre proiect, vor fi: solistele Silvia Dumitrescu, Sanda Ladoși și Elisabeta Turcu, scriitoarea de succes Irina Binder, Ambasadorul Cultural al României la O.N.U , dl George Călin, poetul Lucian Avramescu (cel ce semnează și coperta 4 a cărții), Odilia Roșianu (redactor șef al Revistei Literatura de Azi), directorul Trustului de Presă Starpress – Ligya Diaconescu (membru fondator al Asociației Jurnaliștilor Români de Pretutindeni (AJRP) Laval, Quebec-Canada), poeta și scriitoarea Camelia Radulian.

În spectacol vor fi actrițele Bianca Brad, Rodica Horobet, tânărul chitarist Adam Jenei, cu care ne-am întâlnit la concursul „Românii au Talent” și Corul Școlii Româno-Filnlandeze, sub atenta și măiastra îndrumare a profesoarei lor de muzică Andreea Parfene.

Sponsorii acestui eveniment, așa cum apar și pe afiș sunt: Monarh & Casa Anke, Leonard Caffe, Boromir, Tudosia Lazăr, Cramele Berechet Pietroasele și Corinne Chocolat.

O serie de parteneri media au dorit să-i fie artistei aproape cu ocazia acestui moment culminant al carierei sale artistice care, anul acesta, însumează 40 de ani. Aceștia sunt următorii: Prahova TV, Olt TV, Mondo TV, Trustul de presă al Armatei, Radar de Media, Starpress, A.M. Press, Literatura de Azi, Ziarul Linia Întâi, Universul Culturii, Pro Arme, Mondnews24, Societatea Culturală Apollon, Revista Actualitatea Muzicală, Grupul Cultural Cervantes, Radio Pro Diaspora. Evenimentul are loc cu sprijinul excepțional al Radio Oltenia și București FM.

Se anunță a fi un eveniment așteptat de lumea muzicală și de colegii săi de generație cât și de publicul ce este tot mai doritor de muzică românească de calitate.

De reținut!
Dress Code – Soiree
Accesul se face pe bază de invitație.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Ediția 24 a GoodWine, dedicată spumantelor

Robert Mutes

Published

on

Cea de a 24-a ediție a GoodWine – Bucharest Wine Fair, cel mai longeviv târg de vinuri din România, va avea loc în perioada 22 – 24 noiembrie, în Pavilionul B1 al Centrului Expozițional Romexpo. Peste 55 de expozanți de renume vor prezenta sute de vinuri de la crame românești și din străinătate. Vizitatorii vor putea degusta peste 1.000 de produse diverse și sunt invitați să participe la cursuri de inițiere în lumea vinurilor și să descopere numeroasele surprize pregătite de organizatori.

Cramele participante la această ediție sunt: Cotnari, Jidvei, Vincon, Oprișor, Domeniul Bogdan, Domeniile Sâmburești, Via Viticola – Sarica Niculițel, Crama Ceptura – Purcari, The Iconic Estate, Casa de Vinuri Bucium 1949 Iași, Zarea, Crama Trantu, Crama Viișoara, Domeniul Muntean, Podgoria Silvania, Crama Marcea, Domeniile Franco Romane, Crama Hetei, Crama Balla Geza, Crama Thesaurus, Crama Carastelec, Domeniul Kelaru, Crama Licorna, Gabai, Lacrimi de Lună și Bolgiu, 12 crame membre ale Asociației Micilor Producători de Vinuri din Republica Moldova. Tot din Republica Moldova vor participa: Cramele Cricova, Bulgary Winery, Chateau Cristi, Vinăria Hâncești și Tomai. De asemenea, acestei ediții i s-au alăturat și AWine cu o selecție de vinuri din Austria, Cantine Fontezoppa și Ciu Ciu, din Italia, EdWine cu selecție de vinuri din cantine boutique din Italia, Wine Gallery by Mega Image, Marvin Wine Shop, Vinexpert, Vin Magazin, magazinul de vinuri Lizar, Distileriile Galben și La Horincie. Dincolo de posibilitatea de a cunoaște toate produsele expozanților, GoodWine prilejuiește vizitatorilor și interacțiunea cu Organizația Somelierilor din România.

Printre expozanții ediției cu numărul 24 a târgului Goodwine vă veți întâlni și cu Aromint, Delicii Vânătorești, Azoc-Star (Bag-in-Box), Romprix, Suculent Urban, Glass Packaging Solutions, Fermentis, I Love Coffee, Citylicious, Vinivici, Mediteranea Gourmet, Cuban Tobacco, Kofi Ti, La o idee (coffee/fresh bar), Nazurro, Inovenio Glassware Pasabahce, Limone, Giuliano Tartuffi. Vizitatorii vor putea să achiziționeze vinuri la prețuri speciale de la magazinul oficial GoodWine.

Tema centrală a acestei ediții este vinul spumant, în toate variantele sale, pentru care a fost amenajat un spațiu special denumit BubbleGlam – o zonă dedicată mixologiei cu spumante și explorării acestei lumi gustative pline de efervescență. În cadrul Bibliotecii de Spumante vor fi organizate degustări speciale, coordonate de somelierul de talie internațională Eduard Jakab. Acesta va prezenta principalele soiuri de struguri utilizate în producția vinurilor neliniștite, care sunt metodele de vinificare și principalele modalități de servire și pairing.

GoodWine este un eveniment versatil, conceput atât pentru specialiștii din industria viniviticolă, cât și pentru publicul larg, pentru care au fost concepute module educaționale care cuprind informații esențiale pe teme diverse precum: tehnologia de obținere a spumantelor, ce anume poate fi considerat un defect al vinului,  caracteristicile vinurilor dulci, dar și un studiu comparativ pe cinci variante de vinuri obținute din același soi. Trainerii

GoodWine Academy, ediția cu numărul 24, sunt specialiști de prestigiu internațional și mai vechi colaboratori ai târgului precum Diana Pavelescu – Wine Ambassador GoodWine și secretar general al Asociației Degustătorilor din România și Laurențiu Achim – președintele Asociației Somelierilor din România. Colaborări noi în cadrul secțiunilor educative ale GoodWine sunt reprezentate de  Simona Mardale – organizator Wine Mark (prima conferință internațională dedicată vinului din România), Silvia Palașcă – creator de conținut și o adevărată #winelover și somelierul internațional Eduard Jakab.

Vizitatorii se vor putea delecta cu muzică live interpretată de Florentin Gheorghe și Natalia Pancec, Adelina Borcean, Anca Belciu în diverse combinații stilistice, de la Vivaldi la Led Zeppelin și de la Enescu la Goran Bregovic.

PROGRAM DE VIZITARE PENTRU PUBLIC

Vineri, 22 noiembrie: 16:00 – 20:00

Sâmbătă, 23 noiembrie: 11:00 – 20:00

Duminică, 24 noiembrie: 11:00 – 20:00

PROGRAM CURSURI

Vineri, 22 noiembrie:

17:00 – Dulce, cât de dulce? (trainer Simona Mardale)

18:30 – Essence de Roumanie (trainer Laurențiu Achim)

Sâmbătă, 23 noiembrie:

12:00 – Povestea spumantelor – Cuvee de Purcari (trainer Eduard Jakab)

14:00 – Grasă și gustoasă (trainer Silvia Palașcă)

16:30 – Sss… spumante (trainer Diana Pavelescu)

Duminică, 24 noiembrie:

14:00 – Tot ce ai vrut să întrebi despre vin și n-ai avut curaj (trainer Eduard Jakab)

16:30 – Les fleurs du mal – Defectele vinului (trainer Silvia Palașcă)

Prețul unui bilet standard este de 35 de lei pentru vineri, iar pentru sâmbătă sau duminică este de 49 de lei/zi/pers și include acces în zona de expoziție, food court, social area cu diferite activități și degustări gratuite precum și concerte. Un abonament pentru toate cele 3 zile ale târgului este de 99 de lei. Biletul pentru un curs este de 35 de lei.

Biletele pot fi achiziționate de pe www.iabilet.ro sau de pe www.iabilet.ro/retea, iar mai multe informații despre participanți, cursuri și alte activități conexe pot fi găsite pe www.goodwine.ro.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

Edward Sanda lansează primul său vertical video: „Inimile de pe Insta”

Robert Mutes

Published

on

Edward Sanda și Claudia lansează o piesă despre cel mai fierbinte subiect al momentului: rețelele de socializare și felul în care acestea ne afectează viața de zi cu zi.

Lumea se schimbă, iar online-ul și rețelele de socializare încep să cântărească mai mult decât ceea ce este palpabil, real. De multe ori, lumea virtuală primește atenție din partea noastră 24/24, în detrimentul lumii „reale” și a oamenilor care sunt cu adevărat lângă noi. Vrem sau nu să recunoaștem, dăm uneori prea multă importanță zecilor și sutelor de inimioare din online.

Inimile de pe Insta este compusă de Claudia Suteu și Edward Sanda în studiourile Famous Production, iar videoclipul este unul vertical,  care „imită” socializarea de pe Instagram.

„Am scris „Inimile de pe Insta” în trafic. Mă inspiră oamenii și poveștile lor. Pentru această piesă m-au inspirat o serie de povești observate în jur, unele fericite, altele mai puțin, care au prins formă în urma interacționării de pe rețelele de socializare. Ceea ce nu trebuie să uităm totuși că singurele inimi care bat cu adevărat sunt cele reale”, declară Claudia.

„Cred că tema pe care o abordăm în noua piesă, „Inimile de pe Insta”, este una importantă în societatea în care trăim. Am devenit dependenți de notificările rețelelor de socializare, de like-uri și inimi, iar piesa aceasta atrage atenția asupra acestui subiect. Trebuie să învățăm să ne deconectăm, să uităm măcar periodic de online și să trăim cu adevărat, în offline”, spune Edward Sanda.

Edward Sanda are în palmares piese de succes, precum „Doar pe a ta” și „În palma ta”, în colaborare cu Ioana Ignat si pregătește pentru 2020 noi piese și colaborări cu artiști cunoscuți, precum Lidia Buble sau rapper-ul El Nino.

Claudia este o artistă talentată și versatilă, care cântă și compune propriile piese și de asemenea cântă la pian încă din copilărie, fiind și absolventă a Conservatorului. În piesele sale abordează teme de interes social, reușind să transmită emoție prin muzica sa.

Citește și „Filmul de comedie „5GANG, un altfel de Crăciun”, din 27 decembrie în cinematografele din toată țara”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: