Connect with us
Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

             Luni seara, Chefi la cuțite a înregistrat cea mai mare audiență a acestui sezon, la nivelul tuturor segmentelor de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 10.9 puncte de rating și o cotă de piață de 30%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 8.5 puncte de rating și 23.4% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9.6 puncte de rating si 22.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.4 puncte de rating și 15.1 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 9 puncte de rating și o cotă de piață de 21.4 procente. În minutul de aur al emisiunii, la 22.05, aproape două milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmărea cu sufletul la gură prima confruntare a echipelor din acest sezon.

După ce prima luptă între echipe a fost câștigată detașat de echipa condusă de chef Sorin Bontea, o nouă rundă de confruntări urmează în această seară, de la ora 20.30. Tema de azi le va da mari bătăi de cap atât concurenților, cât și chefilor și îi va lua pe toți prin surprindere. Rivalitățile se fac din ce în ce mai simțite, iar stresul va scoate la iveală multe tensiuni.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 9 noiembrie 2020

 

 

 

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending