Connect with us

AUDIENȚE TV

Luni, telespectatorii au ales Kanal D ! Postul TV a fost lider de piaţă în Day Time!

Avatar

Published

on

„Ştirile Kanal D”, „În căutarea adevărului” şi „Teo Show” au clasat Kanal D pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, pe toate categoriile de public.

 

Luni, 27 iulie, telespectatorii au ales emisiunile difuzate de Kanal D, staţia TV clasându-se pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu „Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, reality show-ul „În căutarea adevărului” şi emisiunea de divertisment „Teo Show”.

 

Ştirile Kanal D de prânz, prezentate de Ilinca Obadescu, în intervalul orar 12:00 – 13:00, au fost prima opţiune a telespectatorilor, Kanal D poziţionându-se pe primul loc în audienţe, pe toate targeturile monitorizate. Astfel, în intervalul orar menţionat mai sus, Kanal D a înregistrat cu Ştirile, 2,0% rating şi 21,0% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,2% rating şi 19,9% cota de piaţă, pe targetul National, 2,2% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste jumătate de milion (571.000) de români din ţară, au urmărit ieri, în fiecare minut al difuzării, materialele prezentate de Ştirile Kanal D de la ora 12:00.

 

Ediţia de ieri a emisiunii În căutarea adevărului, prezentată de Ernest, în intervalul orar 13:00 – 15:00, a menţinut poziţia de lider absolut de audienţă a postului de televiziune Kanal D.  Emisiunea a fost urmarită, pe parcursul celor două ore de difuzare, în fiecare minut, de o medie de peste 758.000 de români din întreaga ţară. În minutul de aur, atins la 14:54, peste un milion (1.037.000) de telespectatori urmăreau reality show-ul.

 

În intervalul orar 13:00 – 15:00, Kanal D a devansat celelalte posturi TV, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând, cu emisiunea prezentată de Ernest, 2,6% rating şi 26,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 4,3% rating şi 22,0% cota de piaţă, pe targetul National, 3,3% rating şi 18,3% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

Supremaţia audienţelor a continuat pentru Kanal D şi în intervalul 15:00 – 17:00, cu difuzarea emisiunii de divertisment TeoShow. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider absolut de audienţă şi pe acest tronson orar, cu 2,5% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,6% rating şi 16,2% cota de piaţă, pe targetul National şi 3,1% rating şi 14,2 % cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

Ediţia de ieri a emisiunii prezentată de Teo Trandafir şi Bursucu, a adunat în faţa micilor ecrane la Kanal D, o medie de 632.000 de români din toată ţara, în fiecare minut al difuzării.

 

Ştirile Kanal D

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.021.086
 Antena 11.313.756
 Pro TV1.111.447
STIRILE KANAL D 12:00Digi 240.77.531
12:00-13:00Antena 30.55.322
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.214.1209
 Antena 31.711.1165
 Romania TV1.59.8145
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.59.4139
12:00-13:00Pro TV1.49.1135
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.219.9571
 Romania TV1.69.8283
 Pro TV1.59.1262
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.59.1261
12:00-13:00Antena 31.16.9199
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020

 

În căutarea adevărului

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.626.3110
 Pro TV1.212.352
 Antena 10.87.933
IN CAUTAREA ADEVARULUI Digi 240.55.121
13:00-15:00Music Channel0.44.519
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.318.3316
 Romania TV1.68.7150
 Antena 31.58.1140
IN CAUTAREA ADEVARULUI Pro TV1.37.0121
13:00-15:00Antena 11.26.9119
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4.322.0758
 Romania TV2.09.9343
 Pro TV1.89.1314
IN CAUTAREA ADEVARULUI Antena 11.36.8236
13:00-15:00Antena 31.36.4220
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020

 

Teo Show

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.518.9104
 Pro TV1.612.569
 Antena 11.18.346
TEO SHOWRomania TV0.75.329
15:00-17:00Digi 240.64.927
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020
 

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.114.2293
 Romania TV2.310.6218
 Antena 12.19.8202
TEO SHOWPro TV1.46.7137
15:00-17:00Antena 31.46.6136
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.616.2632
 Romania TV2.410.8421
 Antena 12.410.6414
TEOSHOWPro TV1.46.3246
15:00 – 17:00Antena 31.35.9228
Source: Kantar Media Romania
Date: 27.07.2020

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0