Luptă acerbă între Brașov, Iași și Târgoviste la, Destinația Anului, by Prima TV

0
882
Reclame
Spread the love

Destinația anului 2022 se dovedește a fi, în acest an, o competiție foarte strânsă. Cursa destinațiilor turistice ale României se apropie de ultima etapă și peste 1 milion de români au vizualizat până în prezent paginile Destinația Anului. Dintre ei, peste 50.000 au votat în platformă pentru una din cele 6 destinații finaliste.

Însoțită de echipa Destinația anului, Gianina Corondan a vizitat toate localitățile intrate în competiție iar Prima TV va difuza în curând o serie de 6 reportaje dedicate destinațiilor finaliste. „Ne-am bucurat de fiecare moment în toate aceste destinații, am savurat priveliști, povești, aventuri și, desigur, multe bucate specifice locului. Peste tot am fost primiți cu ospitalitate și energie bună. Poate cel mai important: peste tot am găsit oameni de ispravă care cred în România și fac mai bună lumea în jurul lor”, spune Gianina Corondan.

Până în prezent, lupta este strânsă la categoria City break unde Brașov, Iași și Târgoviște se află la mai puțin de 1000 de voturi distanță, cu un ușor avans pentru Târgoviște. Care va fi preferata publicului? Cetatea de Scaun a Valahiei cu zidurile vechi, centrul vechi boem și parcurile pline de verdeață? Orașul de sub Tâmpa, cu atmosfera de burg între munți sau Iașul vibrând de cultură și plin de viață?

Echipa Destinația Anului a avut parte de multe surprize plăcute și la categoria Localități Turistice: a descoperit Brezoi, un loc superb în Parcul Național Cozia care promite să devină un Woodstock al României plin de muzică și bună dispoziție, a aflat tradiții la fel de spectaculoase ca natura din jurul Dărmăneștiului, a avut parte de aventură și adrenalină la Toplița. Voturile din categorie în prezent arată un avans de 3000 de voturi pentru Toplița, urmată de Dărmănești și Brezoi.

Votul continuă până pe 31 mai și orice rezultat este deschis! Va urma apoi votul juriului în decursul lunii Iunie, contând pentru 1/3 din punctajul total. Destinațiile cu cel mai mare scor total, câștigătoarele etapei naționale, vor fi anunțate pe 25 Iulie (City Break) și 2 Iulie (Localități Turistice).

Toate cele 6 Destinații câștigătoare vor beneficia de emisiuni de promovare pe Prima TV pe toată durata verii 2022, dar și de promovare în social media de limbă germană, în mass media internațională și în marile târguri de turism din Europa. La final, câștigător va fi turismul românesc!

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!

 Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni Prima TV, prin implicarea directă a românilor pe www.destinațiaanului.ro , și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a două ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării atât pe plan intern, cât și internațional.

Destinația Anului este un proiect asociat Cred în România (credinromânia.ro)Asociația „Cred în România” este demersul unui grup de tineri care au beneficiat de oportunități de studiu și muncă pe care le datorează, într-o mare măsură, României. O Românie care totuși crede prea puțin în ea însăși. Înconjurați de știri senzaționaliste și de opinii negative, tinerii au pornit într-un demers de a convinge că România merită, România crește și România poate.

Reclame

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.