Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTELE DE NOAPTE. Wowbiz peste Un show Pacatos. Cine a fost pe primul loc?

Redactia Radar de Media

Published

on

Kanal D a fost aseara peste Antena 1 in ceea ce priveste audientele pe timpul noptii.

Show-ul “Wowbiz” a intrecut principalul concurent – emisiunea “Un Show Pacatos” prezentat de Dan Capatos.

 

Radar de Media va prezinta cifrele de audienta pe tronsonul orar a celor doua emisiuni de la Kanal D si Antena 1, respectiv 22:30-24:30, 10 iunie 2014, pe toate segementele de public, cifre furnizate de Kantar Media.

PUBLICUL NATIONAL 

  • Kanal D a inregistrat 4,6 rating si o cota de piata de 13,8 in total peste 844.000 de mii de telespectatori au urmarit in fiecare minut emisiunea Wowbiz.
  • Antena 1 a inregistrat audiente mai mici la nivelul publicului national, rating 2,5, cota de piata 7,6, in total peste 463.000 mii de telespectatori au urmarit Un Show Pacatos.

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, WOWBIZ vs Un show Pacatos NATIONAL

 

PUBLICUL URBAN

  • Kanal D a fost si la nivelul publicului din mediul urban peste Antena 1, in intervalul monitorizat, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, astfel Wowbiz a inregistrat 4,3 rating si o cota de piata de 11,9%, in total 432,000 mii telespectatori pe minut.
  • Antena 1 a inregistrat 2,9% rating si o cota de piata de 11,9% share, in total o medie de 292.000 mii telespectatori pe minut in mediul urban.

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, WOWBIZ vs Un show Pacatos URBAN

 

PUBLICUL COMERCIAL

  • Situatia se schimba la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 – 49 de ani, astfel Antena 1 a fost peste Kanal D.
  • Un Show Pacatos a inregistrat pe tot parcursul emisiunii o medie de 3,9% rating si o cota de piata de 11,2%, in total peste 201.000 mii telespectatori pe minut.
  • La mica diferenta Kanal D a inregistrat 3,6% rating si o cota de piata de 10,1% cota de piata si o medie de 181.000 mii de telespectatori, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, WOWBIZ vs Un show Pacatos COMERCIAL

 

Pro TV a fost lider de audienta pe acest tronson orar pe toate segmentele de public (detalii in grafice).

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: Radar de Media

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

1 Comment

1 Comment

  1. Avatar

    roshul

    29 martie 2015 at 17:22

    de cheliosul se vorbeste ca ai da oarecum cocainah lu’ ana maria mocanu , oricum giuglea carmen vrea sa-l inlocuiasca cu grefierul de la tribunal junior un chelios .
    in combinatie de orice politistul dobrin alexandru , ana maria mocanu cu zis rechinul cu fratii boncilah cu anghel petrica din bloc de la nica pana in 2006-2007 se ascundeau in unirii in cladire dupa inchiderea programului ; ai stie multe persoane etajul doi , genul emo adica si heroina pe langa chetamina oameni teleghidati
    dar fiindca tot foloseau morfina , poate faceau ca statuiile si prieteni cu vecinul conduce doua dube are cu cazinourile

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0