Connect with us
 

Miercuri seară a avut loc o eliminare neașteptată la Ferma vedetelor! Benny, primul duelist ales, a decis să îl provoace la duel pe Mircea N. Stoian. Probele au fost în avantajul lui Mircea, fiind alese de el și a dat dovadă de rapiditate și strategie, eliminându-l pe Benny după trei probe tensionate. 

Ediția de miercuri seară a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărită de aproximativ 1.7 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:31 – 22:33. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:51, a reunit peste 2.1 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând 9.2 puncte de rating și 20.5% share.

Vremea a fost cea care le-a pus cele mai multe piedici fermierilor. Ploaia care s-a năpustit asupra lor i-a împiedicat să își ducă la bun sfârșit sarcinile date de Nea Rață. Pentru că nu au avut grijă corespunzător de animale, aceștia au fost pedepsiți de Master Rață, fiind închiși în oborul pentru capre. Spiritele s-au încins între Nea Rață, care a venit binevoitor să le aducă capre și să verifice sarcinile pentru a le da arginți, și Lili Sandu, fermierul săptămânii. Pentru că nu au reușit să finalizeze sarcinile, Nea Rață le-a dat doar 5 arginți și le-a făcut un program pe zile și pe ore, cu responsabili pentru fiecare activitate a fermei: “Când le spun sarcinile săptămânii, ei râd fasolea la mine în loc să fie atenți!”. Nea Rață a venit în fermă cu o bătrânică de 85 de ani, care i-a învățat pe fermieri să lucreze în lut după o tehnică veche, dar și cu ingrediente pentru a face tortul de nuntă.

Fermierii năzdrăvani, care se pare că o țin din boacănă în boacănă, au reușit să piardă capra adusă de Nea Rață ce le dădea cel mai mult lapte: „De unde să știe ea să vină încoace, că e venită de o oră aici?!”, a spus Octavian.

Maria și Marcel și-au reînnoit jurămintele în fermă, în fața primarului Rață, avându-i martori pe colegii lor și pe Iulia Vântur. Cei doi au promis că vor face un copil, iar Nea Rață s-a oferit să fie naș. Petrecerea de nuntă s-a lăsat cu cântec, tort și multă veselie: „Tortul! Abia așteptam să mâncăm tortul!”, a recunoscut AMI, iar Paul a completat: „Intrasem într-o depresie de dulce!”.

Jocurile de culise încep să fie din ce în ce mai evidente, iar strategiile împart grupul în bisericuțe, însă la un moment dat toate aceste lucruri ies la iveală: „Cred că nu suntem sinceri unul cu celălalt!”, a declarat AMI.

Duelul dintre Benny și Mircea a fost unul încărcat de tensiune. Cei doi au dat tot ce au putut și s-au luptat în trei probe diferite, care au pus accent pe rapiditate și viteza de reacție.

La prima probă, Ridică vela, cei doi dueliști au trebuit să descurce sfoara încurcată pe o bârnă pentru a reuși să ridice vela complet. Primul care a reușit să facă acest lucru, dând dovadă de rapiditate, a fost Mircea N. Stoian, câștigând proba la limită.

La cea de-a doua probă, Găsește indiciile, dueliștii au trebuit să găsească mai multe lemne ascunse în fân pe care erau scrise cuvinte ce formau 3 proverbe. Primul care a reușit să găsească două proverbe și să le afișeze pe tăblie, a fost Benny, egalând scorul.

La cea de-a treia probă, Răspunzi și câștigi, dueliștii au trebuit să își dovedească cunoștințele de fermieri, răspunzând la 10 întrebări din cartea fermei. Cel care răspundea corect la o întrebare avea posibilitatea de a anula un punct adversarului, răsturnându-și în cap o găleată cu conținut necunoscut. Benny a reușit să îi anuleze un punct lui Mircea, însă cel din urmă a fost mai curajos și a riscat, răsturnându-și două găleți în cap pentru a-i anula două puncte lui Benny. Astfel, Mircea a reușit să câștige duelul și să rămână în Ferma vedetelor.

Mă bucur că am făcut parte din acest proiect, mă bucur că am întâlnit și, sper eu, că am câștigat prieteni noi! Până și din înfrângeri ai ceva de învățat!”, a declarat Benny.

Săptămâna viitoare continuă aventurile în fermă, iar noi provocări îi vor lua prin surprindere pe fermieri. În fiecare săptămână rămân din ce în ce mai puțini, iar presiunea concursului începe să își spună cuvântul. Cei opt concurenți rămași în competiție croiesc noi strategii în drumul către marele premiu de 50.000 de euro și titlul de Fermierul anului!

Ferma Vedetelor, PRO TV

Ferma Vedetelor, PRO TV

Ferma Vedetelor, pro tv (5) Ferma Vedetelor, pro tv (2) Ferma Vedetelor, pro tv (3) Ferma Vedetelor, pro tv (1) Ferma Vedetelor (10)

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending