Connect with us

ALL MEDIA

Magda si Piticu’ s-au bucurat de prima ninsoare la Sibiu (galerie foto)

Published

on

 

Primii fulgi de zapada i-au gasit anul acesta pe Magda Palimariu si Piticu’ de la Simplu la Sibiu, acolo unde cei doi indragostiti merg ori de cate ori au un weekend liber.

In plus, prezentatoarea rubricii “Vremea” de la Pro Tv marturiseste ca isi dorea mult sa prinda prima zapada la munte, chiar in Paltinis, dar si sa se bucure de noul membru al familiei lor: “Cam de o luna de zile avem acasa la parintii mei, la Sibiu, o fetita foarte scumpa: e vorba de catelusa Ioanei, sora mea, un Pomeranian superb si dragalas ca o jucarie”, povesteste incantata Magda. “Sora mea a botezat-o Candy, iar noi suntem cuceriti de ea. Este foarte prietenoasa si tot timpul pusa pe sotii, nu ai cum sa nu o indragesti.”

Desi atat ea, cat si iubitul ei indragesc animalele, Magda recunoaste ca deocamdata nu se gandeste sa isi ia un catelus si la Bucuresti: “Cum a vazut-o pe Candy, Ionut aproape ca s-a topit, insa, din pacate, deocamdata noi nu am avea timp sa ne ocupam de un catelus la Bucuresti. Mi-ar placea unul, mai ales ca eu am crescut inconjurata de animale, am avut un Schnauzer pe care l-am iubit foarte mult, insa acum suntem atat de ocupati incat nu am putea sa ne luam unul si la Bucuresti”, spune Magda.

Vedeta Pro Tv recunoaste ca si iubitul sau s-a indragostit atat de tare de Sibiu, incat cei doi incearca sa ajunga acolo cat mai des. In plus, de fiecare data au parte de surprize placute. Daca acum doua saptamani l-au vazut in Piata Mare din Sibiu chiar pe Nicolas Cage care filma acolo, la ultima escapada s-au bucurat de targul de decoratiuni de Craciun deschis in Sibiu, dar si de primii fulgi de zapada de la Paltinis. “Sibiul ma relaxeaza, imi da liniste si imi aduce numai bucurie, pentru noi e o reala placere sa ne plimbam pe stradute sau sa ne savuram cafeaua la o terasa din centru”, a incheiat Magda.

Lasa un comentariu aici!

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending