Connect with us

A-Z NEWS

Marius Moga, imaginea campaniei „Fii pe barba ta!”

Published

on

Reclame

În această vară, Philips lansează o nouă provocare pentru tineri, „Fii pe barba ta!”, în cadrul campaniei cu același nume, care susține lansarea noului aparat de bărbierit electric Philips Click & Style, un gadget smart și versatil pentru orice stil. Astfel, provocarea “Fii pe barba ta!” este pentru toți tinerii care sunt la începutul formării unui stil propriu, care încep să fie independenți și sunt dornici să trăiască experiențe de neuitat.

Alături de piesa „Pe barba mea”, semnată de Marius Moga special pentru această provocare, noua campanie Philips Click & StyleFii pe barba ta!” promite o vară de neuitat, cu distracții, styling, libertate și aventură sub bagheta artistului care s-a alăturat campaniei printr-o schimbare personală de look. Succesul instantaneu al melodiei, care are deja peste 3 milioane de vizualizări pe YouTube, a transformat piesa într-unul din hiturile verii.

În cadrul campaniei, pe platforma online dedicată, www.pebarbata.ro, cât și pe pagina de Facebook www.facebook.com/Pebarbata, timp de patru săptămâni, tinerii dornici de independență și de aventură sunt invitați să participe la o competiție cu premii săptămânale. În final, toți participanții vor avea oportunitatea de a fi selectați sa facă parte dintr-un grup de cinci câștigători, care vor petrece un week-end prelungit la mare, cu tot ce au nevoie pentru o distracție de neuitat.

“Vacanța de vară este momentul care asigură cele mai frumoase experiențe pentru tineri, care devin de neuitat. Provocarea din campania noastră, “Fii pe barba ta!”, este pentru tinerii care își doresc să trăiască cele mai intense aventuri, să fie pe cont propriu, la vârsta la care apetitul pentru distracție este foarte ridicat. Și, pentru că stilul personal și muzica ocupă un loc la fel de important, am venit cu o propunere de experiență inedită prin parteneriatul cu unul dintre cei mai buni artiști din România, Marius Moga, care îi va inspira pe tineri și le va fi un adevărat conferențiar de stil,” a declarat Anda Mihai, Marketing Manager Personal Care Consumer Lifestyle Philips Europa de Sud Est.

“Mi-a plăcut ideea campaniei încă de la început, mai ales că se leagă foarte bine de proiectele mele și de alte idei pe care le am. Totul a decurs și mai bine după ce am testat produsele Philips de îngijire și bărbierit, așa că ne-am împrietenit. Prin tot ce o să se întâmple în această campanie, o să ajung să îi întâlnesc pe acei tineri curajoși, pasionați, care visează fără limite, și care pot fi foarte talentați pentru muzică. Va fi o experiență foarte bună pentru toți și o să fiu cu atât mai bucuros cu cât o să descopăr noi talente,” a afirmat Marius Moga.

Pe parcursul campaniei, Marius Moga îi va invita pe fani și la o serie de întâlniri cu gașca. Întâlnirile vor fi anunțate în perioada campaniei pe site-ul www.pebarbata.ro, cât și pe pagina de Facebook a campaniei și a artistului.

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending