Marius Moga se alătură ambasadorilor internaționali Usher, Serena Williams, James Rodriguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti şi Jerome Jarre, pentru a-i provoca pe români să facă parte din cea mai mare campanie Pepsi de până acum, sub hashtagul #pepsichallenge. Artistul român va fi prezent în spotul TV al campaniei, „Hold My Pepsi”, alături de vedetele internaţionale implicate în proiect.
În calitate de ambasador al campaniei, Marius Moga invită fanii Pepsi să se lase inspiraţi şi provocaţi, pentru a câștiga experienţe memorabile și multe premii. În acelaşi timp, artistul se lasă provocat de fani, invitându-i să voteze ipostaza în care își doresc să îl vadă, în două spoturi TV: Moga în rime și Pe heliul meu.
„Este o campanie în care m-am regăsit imediat, pentru că se bazează pe trei ingrediente pe care încerc să le includ mereu și în proiectele mele: creativitate, distracție și testarea limitelor. Este o campanie care îți reamintește că sunt atâtea lucruri pe care ai putea să le faci, doar să ai puțin curaj, să vrei să ieși din bucla activităților obișnuite”, a declarat Marius Moga. „Vor fi trei luni interesante, în care fanii Pepsi vor fi provocați în toată lumea, iar eu sunt încântat să fac parte dintr-o mișcare globală susținută și de Usher, James Rodriguez sau Nicola Formichetti”, a adăugat artistul.
Foto: GOLIN
CITESTE SI:
-
Cei mai populari români de pe Youtube vin să discute despre vlogging sâmbătă, la iLikeIT
-
Nouă serie „Fantoma din copilul meu” are premiera pe canalul Crime + Investigation
-
Ionuţ Iftimoaie merge sâmbătă la duel Ferma Vedetelor! Controversele se ţin lanţ în show-ul de la PRO TV!