Connect with us

ALL MEDIA

Marius şi Eugen, părinţii „Pătratului“ de la Radio 3Net „Florian Pittiş“

Published

on

 

Marius Stoica şi Eugen Vrabie s-au cunoscut la Facultatea de Jurnalism şi încă din primul an de studenţie au colaborat la diverse emisiuni de radio şi de televiziune. De atunci sunt nedespărţiţi, iar din luna martie a acestui an împart acelaşi studio pentru realizarea emisiunii „Pătratul“ de la Radio 3Net „Florian Pittiş“.

La capitolul experienţă, băieţii „bifează” trei ani la Radio 3Net „Florian Pittiş”, cu mici întreruperi. Ei au debutat la Radio 3 Net cu emisiunea „The Journey”. „Era un proiect de muzică electronică şi talk show”, explică Marius. Băieţii au lucrat o perioadă la prima televiziune online live din România, Green Channel. Apoi au făcut matinalul „Shifoneatza” de la Radio 3 Net, unde şi-au pus energia în joc şi au creat o emisiune care le exprima caracterul. Ei au lucrat şi la postul de televiziune Euro Channel, unde au realizat emisiunea „Cine vrea să seară”.

„Pătratul”, copilul lor de suflet

„Am venit cu acest concept de emisiune tocmai în ideea în care am vrut să avem ceea ce ne place. Spre exemplu, lui Eugen îi place filmul, iar mie îmi place muzica. Plus faptul că ne amuză foarte tare ştirile acelea absolut stupide, despre lucruri care se întâmplă pe mapamond, pe care noi le-am botezat «ştirile goale», ştirile care nu spun absolut nimic, dar sunt teribil de amuzante”, mărturiseşte Marius.

Totodată, băieţii recunosc că sunt pasionaţi de ceea se întâmplă prin media, monden, bârfe. „Am văzut că oamenii „gustă” aşa ceva. Şi-am zis să adunăm toate aceste lucruri la un loc şi să le împachetăm foarte frumos într-o emisiune care să se numească «Pătratul», tocmai pentru că are patrulaturi. În două ore, avem câte o jumătate de oră din fiecare rubrică: «ştirile goale», muzică, film şi monden”, descrie Marius conceptul emisiunii pe care o realizează alături de Eugen.

Emisiunea „Pătratul” s-a născut la 1 martie 2010. „De Mărţişor a fost prima noastră ediţie. A fost cadoul nostru nu numai pentru doamne şi domnişoare, ci şi pentru băieţi şi bărbăţei”, spune cu un aer glumeţ Eugen.

Debutul la „The Journey”

Eugen şi Marius şi-au făcut debutul la emisiunea „The Journey”. Băieţii şi-au zis «Hai să facem o emisiune de radio!», mai ales că le plăcea foarte mult.

„Pentru că în timpul facultăţii am fost într-un tur la Radio 3Net, ne-am zis «Hai să încercăm aici!». Ştiam că acceptă foarte mulţi tineri şi ştiau să ne facă să învăţăm, chiar dacă eram începători. Am venit cu proiectul de emisiune, «The Journey». Ne-am dus cu un cu un stick, doi băieţi în anul întâi de facultate, la redactorul-şef Florin Dumitru şi am zis «Avem şi noi un stick cu ceva, vreţi să ascultaţi?». El a ascultat playlist-ul, pentru că conta foarte mult muzica. I-au plăcut temele de discuţie şi ideea în sine a emisiunii şi a zis «Da», iar după trei-patru zile am făcut prima noastră emisiune”, spune Marius.

Prima lor emisiune la radio a venit inevitabil, cu o primă gafă în direct. „Am avut un telefon în direct de la realizatorul de jingle-uri pentru Radio 3Net, care este orb. Era o discuţie pe tema dacă televiziunea doboară radioul şi l-am întrebat la ce se uită el la televizor, neştiind că este orb. O gafă care l-a amuzat şi pe care mi-am asumat-o”, povesteşte Eugen.

Profil Marius Stoica
Născut: 23 aprilie 1987, Bucureşti
Studii: Facultatea de Jurnalism, Universitatea Hyperion; Masterat în Jurnalism Tematic la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării
Profesie: realizator emisiuni radio-TV
Experienţă: trei ani la Radio 3Net „Florian Pittiş”
Familie: este singur la părinţi

Ce-i place
Îmi place foarte mult ceea ce fac în acest moment, nu concep să fac altceva. Îmi place foarte mult să lucrez la radio, dar şi în televiziune. Probabil de aia facem „Pătratul”, pentru că nu putem să ne decidem între radio şi televiziune. Îmi place foarte mult muzica. Acum ceva timp, cântam. Aş vrea să scot un album la un moment dat. Îmi place foarte mult sportul. Alerg în fiecare zi ca să mă întreţin şi ca să deconectez psihic. Îmi place şi fotbalul, dar după ce mi-am rupt piciorul, am zis să o las mai uşor.

Ce nu-i place
Nu-mi place drumul lung prin care trebuie să treacă tinerii pentru a se împlini profesional. Aud din ce în ce mai mult lucruri de genul acesta şi mă macină pentru că văd cât de greu este. Nu mai aud oameni care să spună «M-am dus, am dat proba, am luat, am intrat şi am o carieră de succes!». Văd că sunt din ce în ce mai mulţi paşi şi parcă ni se pun mai multe piedici. Nu-mi place muzica proastă. Nu-mi place că nu mai pot să joc fotbal.

Profil Eugen Vrabie
Născut: 7 martie 1987, Bucureşti
Studii: Facultatea de Jurnalism, Universitatea Hyperion; Masterat în Jurnalism Tematic la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării
Profesie: realizator emisiuni radio-TV
Experienţă: trei ani la Radio 3Net
Familie: are o soră mai mare, economist, Laura

Ce-i place
Îmi plac mult filmele. În general, îmi place să văd filme bune, dar filmele bune pe care le văd eu, alţii le consideră „porcării”. Printre preferatele mele se numără „Red”, „Sweet November” şi „Reservoir Dogs”. Îmi place să fac mişcare. Îmi place ceea ce fac, evident. Îmi place să fac radio şi că pot să vin la radio şi în papuci, dacă vreau. Îmi place că pot să povestesc despre orice îmi vine mie în cap, cu unele excepţii, când trebuie să mă cenzurez. Îmi place să mă aud vorbind, sunt narcisist.

Ce nu-i place
Nu-mi plac căştile care se strică repede, acele căşti care se aud doar într-o ureche. Nu-mi plac oamenii care nu ştiu să mintă. Mie îmi plac foarte mult minciunile bune. Eu am un talent… probabil este o aptitudine specială a mea. Îmi dau seama de minciunile oamenilor. Minciunile proaste nu-mi plac, mă dezamăgesc. Consider că merit să mi se spună o minciună mai bună.

Întrebări şi răspunsuri:
Ce înseamnă „Pătratul” pentru voi doi?
„Noi suntem persoane echilibrate şi am încercat să aducem acest echilibru şi în emisiunea noastră, pentru că, într-un fel, ne caracterizează, este „copilul” nostru… Unul dintre „copiii” noştri. Este o combinaţie între Angelina Jolie şi Brad Pitt, ceea ce ar trebui să iasă. Noi suntem şi realizatori, şi prezentatori la «Pătratul»”, spune Eugen.

În ce zile vă pot asculta oamenii la radio?
„De luni până vineri, de la ora 13.00 la 15.00, doar la Radio 3Net Florian Pittiş”, spun băieţii.
Care este cel mai greu lucru atunci când faceţi o emisiune în direct?
Marius: „Niciunul! Cel mai greu este că simţim că niciodată nu avem timp să spunem în emisiune tot ceea ce am vrea”.
Eugen: „Nu este un lucru greu, pentru că noi nu venim la muncă. Când este în direct, este perfect! Mie nu îmi plac emisiunile înregistrate”.

Care e partea cea mai frumoasă în munca voastră?
Eugen: Partea cea mai frumoasă, de fapt, este modul în care închei eu emisiunea, iar Marius are şi el ceva de spus în finalul emisiunii. Eu spun „Să faceţi doar ceea ce vă place şi, evident, nu sunt ipocrit, eu fac ceea ce îmi place”.
Marius: Eu închei cu „Fetelor, să faceţi doar ceea ce ne place nouă”.

Articol: Adevarul

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

1 Comment

1 Comment

  1. Mihai- ascultator de radio3net

    20 ianuarie 2011 at 15:50

    Daca nu stiti cu ce e Patratul va zic eu, ascult radio3net de ceva vreme:
    1. Cu stiri goale care nu intereseaza pe nimeni cu atat mai mult audienta radio3net care are un anumit profil, 30 de minute fara muzica absolut plictisitoare
    2. Trailere de film luate de pe Youtube fara traducere, sa le inteleaga doar cine stie engleza.
    3. Muzica cu videoclipuri de pe youtube – in ultima vreme mai vin si cu noutati muzicale, dar pana recent au fost de toata jena.
    4. Informatii cu mondenitati citite cuvant cu cuvant din Libertatea , si cancan – se reporoduc pe post chiar si tampeniile spuse in acele articole.

    Cine va zice ca sunteti buni domnilor patrati??? chatul este gol in timpul emisiunii!!! Ati reusit sa ii alungati pe toti chaterasii care asculta de obicei 3net. Care este de fapt audienta reala a emisiunii… Vrem sa stim si noi ca doar e radio public.. sau e secret?.. cate zeci de persoane va urmaresc??

    Ati afirmat ca vreti sa faceti o emisiune care sa satisfaca o nevoie care exista pe piata.. cata ipocrizie!!!
    Exista pe piata o nevoie de filmulete luate de pe utube si de trailere netraduse.. Serios? Chiar exista aceasta nevoie? De unde stiti voi sau cum ati aflat de aceasta nevoie?

    Stiti cumva ca radio3net e un radio de nisa sau nu v-a spus nimeni? Dece nu vreti voi mai degraba sa satisfaceti nevoia acestei nise .. nu o nevoie imaginata de voi ???

    Va multumesc si scuze pt tonul dur dar sunt absolut frustrat de faptul ca in loc de 2 ore de muzica trebuie sa suport aceasta emisiune.SI NU sa NU imi spuneti sa schimb postul… fiidca oricum fac asta. NU asta e ideea. Ganditi-va la audienta 3net si cat de mult le place acestora stirile goale, trailerele de filme si stirile citite din Cancan si apoi va rog sa reganditi formatul emisiunii. Va multumesc.

    PS: E radio 3net Florian Pittis, oare ce parere ar avea Dl. Pittis despre stirile citite din cancan si clipurile luate de pe utube ??? v-ati intrebat sa nu va pasa?
    Va felicit pentru persistenta cu care ne plictisiti de un an aproape. Daca ne-ati fi intrebat pe noi ce am vrea de la o emisiune de 2 ore ar fi fost mult mai benefic pentru ambele parti- realizatorii si audienta.

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending