Connect with us

Industria de Publicitate

Marketing Research 2012: despre noile tipologii de consumatori, importanța research-ului în studiile shopper și research-ul online

Published

on

 

Pe 27 si 28 iunie va avea loc Marketing Research 2012, cel mai important eveniment dedicat industriei locale de research. Aflat deja la cea de-a treia ediție, evenimentul reuneşte invitați din mai multe zone ale industriei de comunicare – research, marketing, BTL și ATL, pentru a puncta cateva dintre cele mai relevante aspecte ale cercetării de marketing în contextul actual – research-ul online, tendințele în comportamentul de consum și noi tipologii de consumatori, factorii care influențează achiziția, precum și folosirea new media în marketing research.
Obiectivul principal al Marketing Research 2012 este acela de a inspira marketerii în luarea de decizii care afectează strategiile de business și de comunicare și de a contribui la crearea unei perspective utile asupra modalităților în care investițiile în cercetare pot maximiza beneficiile companiilor în termeni de înțelegerea consumatorilor și a factorilor care îi îndeamnă la consum.
Pe 27 iunie, primul panel al conferinței – Online Research – va aduce în prim-plan researchul online, un subiect fiebinte aflat pe agenda de discuții atât a agențiilor de research, cât și a clienților care apreciază beneficiile care decurg din folosirea instrumentelor din această zonă. Despre ce înseamnă să faci trecerea de la researchul offline la cel online, despre integrarea new media în mixul de cercetare și tipologiile de consumatori care decurg din utilizarea intensivă a online-ului vor vorbi Cristina Iordache – Senior Client Service, Daedalus Millward Brown, Radu Bogdan – Managing Partner, Brennan Research & Consultants, Anca Fieraru – Managing Partner, MS Consulting E-Poll, Cătălin Emilian – Country manager Romania & Moldova, Gemius și Mihaela Uriciuc – Senior Client Service Specialist, ISRA Center.
Cel de-al doilea panel – Key consumer trends – va prezenta o serie de direcții de dezvoltare a research-ului care încearcă să determine tendințele în termeni de comportament de consum, precum și afilieri la comunități de brand, care ajută brandul să își îndeplinească misiunea, sau comunități care devin sursă de inspirație pentru branduri, precum tinerii, dar și tipologii noi de consumatori și instrumente care ajută la decelarea informațiilor despre ei. Aceste subiecte vor fi acoperite de Ada Roseti – Channel Director, Discovery Communications si Andrei Canda – Client Service Director, Mercury Research, Diana Toma – Senior Research Consultant, GfK Romania, Camelia Petrescu – Associate Director, Unlock Market Research, Radu Bogdan – Managing Partner, Brennan Research & Consultants, Adina Nica – Consumer Insights and Brand Strategy Consultant, The Network și Alina Tudose – Managing Director & Head of Strategy, CohnandJansen JWT.
Shopper research, cel de-al treilea panel al evenimentului, aduce împreună specialiști de research, marketing și shopper marketing pentru a discuta tendințele din acest domeniu. Fabio Martins – Global Shopper & Retail Shopper Director, Ipsos UK, Daniel Enescu – Managing Partner, Daedalus Millward Brown, Traian Năstase – Online Project Manager, GfK Romania, Tudor Galoș – Consumer Marketing Manager, Microsoft Romania și Mălina Titirez – Client Service Director, Exact Cercetare și Consultanta și Dragos Cîrneci – Senior Consultant, Synergon Consulting vor aduce la masa discuțiilor subiecte precum: instrumente care monitorizează comportamentul de consum, factorii care influențează decizia de achiziție online sau folosirea noilor tehnologii în shopper research.
Panelul care va închide cea de-a treia ediție a conferinței, Debate, aduce un subiect fierbinte pentru industria locală de research – în ce măsură se pot folosi instrumente de research pentru monitorizarea comportamentului de consum și a conversațiilor despre brand în online, versus folosirea de soluții de monitorizare în social media. Debate-ul va fi inițiat de Laurențiu Serghie – Managing Partner, Daedalus New Media Research, Traian Năstase – Online Project Manager, GfK Romania și Costin Radu – Managing Partner, The Geeks. Costin va fi și moderatorul primei zile de eveniment, continuând tradiția începută la prima ediție.
Cea de-a doua zi a evenimentului aduce profesioniștilor de research din companii și din departamentele de marketing oportunitatea de a participa la Sudoku workshop: building actionable insights from shopper research, care va fi ținut de Fabio Martins – Global Shopper & Retail Research Director, Ipsos Global și care se adreseaza oamenilor de research și de marketing din cadrul companiilor sau retailerilor care sunt interesați de dezvoltarea unui cadru de acțiuni și insight-uri capabil să susțina o creștere a funcționalității relației brand – retailer – consumator.
Informații complete despre eveniment și despre înscriere sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toți cei care se înscriu până la data de 19 iunie este disponibil un preț de tip early bird. De asemenea, pentru înscrierea a cel puțin 3 persoane din cadrul aceleiași companii se va aplica un discount de 25%.
Marketing Research 2012 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt Agrafa, The Money Channel, Money.ro, Realitatea.net,  BestJobs, Magazinul Progresiv, Casa de Traduceri și IQads.
SMARK este o sursă de knowledge, o platformă de informare și consultanță în industrie pentru membrii comunității locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare în sistem sindicalizat etc. SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, cel mai citit produs media în limba română dedicat industriei de advertising.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Published

on

 

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești.

Sub sloganul “De 25 de ani, conectați #Nelimitat”, campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

”Campania arată cum Digi | RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din 1989.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, Barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

Campania se desfășoară timp de o lună, începând din 27 august, la TV, radio, în online și social media. În perioada octombrie – noiembrie, spotul va rula și în cinematografe.

Echipa: Tudor Dumitrașcu (creație și regie), Tony Pisaroglu (producător), Claudiu Boboc (Production Unit Manager), Liviu Pojoni și Adrian Rugină (DOP), George Popa (coloană sonoră originală), Petru Mărgineanu (voce), Safe-Frame.com (grafică), O-Video (colorizare). Casa de producție: H5.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending