Connect with us

Analize

Măruţa a început anul cu dreptul, a fost lider de audienţă pe segmentul publicului comercial!

Avatar

Published

on

Foto Credit: RADAR DE MEDIA

 

În prima săptămână de difuzare din 2016, emisiunea La Măruță a fost preferată de peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, care au urmărit, în medie, emisiunea! 

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat în perioada 4 – 8 ianuarie 2016 o medie de 6.7 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 a obţinut 5 puncte de rating și 16.2% share.

”Mai mult decât că poveștile nostre au fost urmărite, mă bucur că ele au avut un ecou extraordinar și am reușit să ajutăm, cu strângeri de fonduri, mai multe familii. Demersurile noastre vor continua, misiunea noastră este să prezentăm reportaje de calitate și să le dăm o șansă celor care o merită.”, a declarat Cătălin Măruță.

Săptămâna aceasta emisiunea La Măruță continuă să le aducă românilor poveștile emoționante ale unor oameni extraordinari, invitați surpriză și cele mai noi informații din showbiz.

Catalin Maruta PRO TV

Catalin Maruta
PRO TV

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

BĂTALIE Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seara, Chefi la cuțite s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor la nivelul publicului comercial. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și 29.2 cotă de piață, locul doi fiind ocupat de ProTV cu o medie de 7.3 puncte de rating și 21.9 cotă de piață. La nivelul publicului din întreagă țară, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe cei trei chefi în minutul de aur 21.16.

 

Luni a fost seara lui chef Florin Dumitrescu. Fish&Chips fine dining, tema ediției de aseară, i-a adus acestuia prima amuletă roșie, o amuletă nouă și periculoasă, ce îi conferă un avantaj demn de luat în considerare – un alt chef trebuie să lucreze pentru echipa lui timp de 15 minute.

Surprizele și farfuriile spectaculoase au fost la loc de cinste și luni seara. Concurenți de peste hotare, comedianți, copii, dansatori, impresari și bucătari s-au perindat prin fața chefilor în încercarea de a obține mult râvnitul cuțit. George Tănase a oferit un moment de zile mari când a apărut în fața chefilor deghizat în Salt Bae, cu un preparat special, “ceafă de porc cu cartofele prăjit și brânză de vaco”. Farfuria le-a adus acestora aminte de România anilor ‘80, glumind cu faptul că în acea perioadă dish-ul acesta ar fi putut câștiga cuțitul de aur.

 

Marți seara un invitat neașteptat trece pragul emisiunii. Connect-R vine la Chefi la cuțite la insistențele fetiței sale, Maya, care este un mare fan al show-ului. “Maya a tot insistat să vin, vrea să îi aduc cuțitul de aur 😊. Eu apar destul de rar, iar ăsta chiar e un moment special”,  a declarat artistul.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: PRO TV a fost lider detașat de audiență în prime time!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea! În fiecare sezon, telespectatorii au parte de cele mai tari producții de divertisment, de cele mai obiective știri și de filmele care nu pot fi ratate. Iar ultima săptămânii a iernii nu a făcut nicio diferență. De luni, 22 februarie și până duminică, 28 februarie, în prime time, intervalul 19:00 – 23:00, PRO TV a fost lider detașat de audiență!

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

De la momentele #unusiunu pe care le poți găsi la Românii au talent la investițiile făcute în Imperiul Leilor, de la comedia autentică din serialul fenomen Las Fierbinți la lecțiile din viață din Profu, pe toate le poți vedea. Pentru cei curioși de cum arată viața unui Șef sub acoperire sau care vor să descopere cele mai neașteptate curiozități Pe bune, săptămâna perfectă este doar aici. Iar toate acestea sunt completate de Știrile PRO TV și Filmul PRO.

 

Cum arată săptămâna perfectă alături de PRO TV?

 

Luni, share-ul PRO TV a fost de 30.3%, de aproape 2 ori mai mare față de locurile 2 și 3, care au avut 16.2%, respectiv 13.3%. Marți, 26.4% din public era cu ochii pe PRO TV, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 15.1%, iar cea de pe locul 3 doar 12.5%. Miercuri și joi, PRO TV a avut un share de peste 24%, în timp ce locul 2 a avut 14.7% și 21.3%, iar locul 3 15.4 și 14.4. Vineri seara, cu un share de 28.2%, PRO TV a rămas lider detașat față de share-ul de 20.4% al celor de pe locul 2 și 12.8 al celor de pe 3.

 

Și dacă e weekeend.. e tot PRO TV! Sâmbătă, 22.2%, iar duminică, 23.2% au fost cifrele care au menținut postul TV ca lider de audiență, în timp ce locul 2 a avut 20.9% sâmbătă și 22.3 duminică, iar locul 3 a adunat 17.9% sâmbătă și 18% duminică.

 

Odată cu venirea primăverii, spectacolul continuă! De la Știrile dimineții și până la cele ale nopții, telespectatorii se pot bucura de programele lor preferate.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Show-ul #unusiunu a strâns pentru 2.3 milioane de români! Cine a apasat butonul auriu?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Nu știu dacă a fost real sau am visat. Mereu mi-am dorit să ajung pe o scenă mare”, a spus Daria după ce a reușit să obțină golden buzz-ul care o duce direct în semifinale. Iar aseară, tânăra a demonstrat că visurile completate de muncă aduc rezultatele sperate. Interpretarea ei la harpă l-a făcut pe Andi Moisescu să spună că a fost ”o îmbinare de rafinament, sensibilitate” și pe Andra să admită că ceea ce a ascultat i-a ”schimbat percepția asupra acestui instrument”.

 

Seara a fost completată și de alte momente de neuitat: David Micu a oferit un moment care l-a făcut pe Smiley să exclame că ”a fost un dans perfect”, iar Muy Moi Show i-a intrigat pe jurați cu mixul de contorsionism și foc, Alexandra Dinu recunoscând că i-a ”înghețat sângele în vene”.

 

Pentru că seara de vineri se încheie mai bine cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:11! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 30.2% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 8.8 puncte de rating și 23.6% share.

 

Peste 2.3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:03, peste 2.8 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

3 sau 4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Alexandra Balla și Denisa Pavel, Christoph Baier, Laura Melu, Priscilla Oghenovo, Akara Dianne, Daria Pândici, David Micu, Duo Turkeev, Liliya Turkeieva și Muy Moi Show.

 

Luni, pe scenă momentele emoționante se vor îmbina cu cele care vor ridica juriul în picioare. O trupă înfințată de puțin timp va prezenta un dans impresionant care o va face pe Alexandra Dinu să spună: ”Este minunat că există acest mod de comunicare”. Ce îi diferențiază pe tineri și ce au pregătit pentru acest sezon, aflăm curând.

 

Doar două zile până la revederea cu spectacolul #unusiunu! Nu ratați luni, de la 20:30!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Leii au investit mii de euro si au fost lider de audienta, la PRO TV

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri seară, în cea de-a doua ediție Imperiul Leilor, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu au întâlnit tineri antreprenori cu viziune și business-uri cu un potențial incredibil. Aseară, încă o dată, PRO TV a fost lider de audiență.

 

Imperiul a găzduit întâlnirea dintre 5 lei dornici să investească în business-uri inovative și tinerii antreprenori care vor să-și vadă visul finanțat. Au ajuns rând pe rând, în fața investitorilor, un business cu lămpi produse din lemn reciclat, o colecție exclusivistă de parfumuri, o afacere cu îmbrăcăminte pentru tineri, o școală de percurție, o companie care dezvoltă o aplicație de recrutare bazată pe gamification, dar și o idee de parteneriat pentru o fabrică de îmbuteliere a apei.

Ediția Imperiul Leilor de miercuri seară a fost lider de audiență. Show-ul a înregistrat 8 puncte de rating și 21.4% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce KANAL D  avea 6.6 puncte de audiență și 17.6% share.

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

Leii au investit aseară 475.000 de euro în business-urile propuse în această săptămână. Anamaria Saragia, tânăra designer cu o poveste impresionantă de viață, a bătut palma cu Dan Șucu pentru 150.000 de euro investiție în schimbul a 25% din afacerea ei. Mohammad Murad a pariat pe școala de percurție a lui Nicu Dumitrescu, iar pentru dăruirea cu care acesta îi învață pe copii să cânte la instrumente i-a oferit 150.000 de euro pentru 5% din companie. După o luptă strânsă între lei, Bogdan Micu și-a adjudecat parteneriatul cu Mihai Cepoi pentru aplicația de recrutare, care poate fi folosită de departamentele de resurse umane. Acesta din urmă a primit 75.000 de euro pentru un procent de 1.25%. Lămpile din lemn reciclat l-au făcut pe Dan Șucu să investească 100.000 de euro în schimbul a 40% din afacere.

Porțile Imperiul se redeschid săptămâna următoare pentru noi oportunități și noi idei de afaceri. Cei cinci investitori, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin în Imperiul Leilor miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV Peste 2.6 milioane de telespectatori au urmărit ROMANII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

”Scena asta învie creativitatea”, spunea Smiley în debutul celei de-a patra ediții a acestui sezon. A fost o seară de luni în care scena a vibrat sub emoția concurenților care au demonstrat că locul lor este în fața reflectoarelor. De la dansuri muncite, la voci surprinzătoare, de la iubiri la distanță și până la povești spuse prin momente unice,  totul a fost #unusiunu.

 

Remi Martin, acrobatul de 35 ani din Berlin, a ridicat juriul în picioare și a oferit celor de acasă ocazia de a visa odată cu fiecare mișcare pe care a realizat-o. ”Este o poezie de suflet”, a spus Andra despre concurentul care i-a făcut pe Smiley și Pavel Bartoș să apese butonul auriu și să-l trimită direct în semifinale. ”Bucuria este că putem să-l mai vedem o dată”, a fost concluzia lui Smiley la finalul unui moment pe care nimeni nu l-a putut explica, dar pe care fiecare și-a dorit să-l revadă.

 

Ca și până acum, Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.7 puncte de rating și 37.6% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.0 puncte de rating și 13.6% share.

 

De această dată, peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul oferit de emisiunea Românii au talent. În minutul de maximă audiență de la 20:56, peste 3.3 milioane de români au fost cu ochii pe spectacolul de pe scenă.

 

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Sylar, Gabriel Dinu, Gabriel și Andrei Răduță, Acro Mystic Duo, Dragoș Pădeanu, Sofia Brok, Iulian Zaharie și ACS Double D.

Nu ratați, în doar câteva zile, o nouă seară în care talentul este personajul principal! Vineri, de la 20:30, noi concurenți își vor găsi curajul de a se face văzuți și de a primi recunoașterea pentru dăruirea lor.

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Program TV3 săptămâni ago

Programul PRO TV pentru săptămâna 15 – 21 februarie 2021

Analize4 săptămâni ago

FOTO Premiera ROMANII AU TALENT, lider de audienta!

Program TV3 săptămâni ago

Program TV pentru Antena 1 în perioada 12 – 18 februarie 2021

Program TV3 săptămâni ago

Programul KANAL D pentru săptămâna 15 – 21 februarie 2021

Emisiuni4 săptămâni ago

DUMINICA – Surpriză pentru Mihai Bendeac în cel de-al zecelea sezon iUmor!

Premieră TV4 săptămâni ago

Serialul de succes “Hercai” are premiera astăzi la Kanal D!

Documentar4 săptămâni ago

Premiera TVR 1: Documentarul „Granita mortii”, o tulburatoare istorie a frontieristilor

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

WOW KANAL D a spulberat audienta din nou! (galerie foto si cifre)

Premieră TV4 săptămâni ago

Serialul turcesc “Hercai” are premiera mâine, la Kanal D!

Emisiuni4 săptămâni ago

VIDEO Radu Ştefan Bănică a câştigat prima gală Te cunosc de undeva!

Emisiuni4 săptămâni ago

Ce vedete internaţionale vor urca sâmbătă pe scena Te cunosc de undeva ?

Companii4 săptămâni ago

Octavian Fanea, CEO KADRA: „Intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică”

Film4 săptămâni ago

Filme romantice în WEEKENDUL ÎNDRĂGOSTIȚILOR la DIVA!

Seriale4 săptămâni ago

Profu’ fii pe fază! Află cine se alătură distribuţiei serialului, de la PRO TV

Program TV3 săptămâni ago

Program TV pentru Antena Stars în perioada 15 – 21 februarie 2021

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending