Connect with us

Evenimente

Mastercard devine partenerul pentru inovație al primului spital pediatric de oncologie din România, construit de Asociația Dăruiește Viață

Published

on

 

Mastercard anunță lansarea inițiativei „O șansă la viață. #IncepeCevaDeNepretuit. Contribuie cu Mastercard la #NoiFacemUnSpital”, care constă într-un parteneriat pe termen lung cu Asociația Dăruiește Viață.

Mastercard devine, astfel, partenerul pentru inovație al primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România, îndreptându-și toate eforturile locale către asigurarea infrastructurii și echipamentului tehnologic necesare finalizării spitalului la standardele stabilite.

 

Mastercard, partener pentru inovație al cauzei #NoiFacemUnSpital

Angajamentul Mastercard constă în direcționarea eforturilor companiei, materializate prin produsele, serviciile și parteneriatele sale pentru următorii ani, către facilitarea donației de 1 milion de euro în 2019, ce se va îndrepta către asigurarea noilor tehnologii în incinta spitalului. Sprijinul face parte din strategia integrată a Mastercard de a susține comunitățile din întreaga lume pentru un viitor mai bun. Acest parteneriat realizat la nivel local este menit să ofere un sprijin real comunității din România.

 

Suntem bucuroși că, începând de astăzi, Mastercard devine partenerul pentru inovație al primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România. Sperăm că solidaritatea pentru cauze care contează pentru comunitate să devină un gest de normalitate prin care să construim împreună un viitor mai bun. De aceea, angajamentul nostru este să ne implicăm în susținerea comunității prin parteneriate de lungă durată. În acest fel, împreună cu toți partenerii și clienții noștri, începem astăzi ceva de neprețuit”, afirmă Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.

„În viziunea noastră, a construi un spital de oncologie pediatrică înseamnă mai mult decât a ridica o clădire și a o dota cu aparatură performantă. Ceea ce urmărim este să setăm un nou standard în asistența medicală din România și să arătăm că se poate și la noi ceea ce este posibil în țările occidentale. Pentru aceasta avem nevoie și de o regândire a modului în care sunt gestionate resursele și de tehnologia cea mai modernă pentru a ne atinge acest obiectiv. Aceasta este contribuția Mastercard la felul în care #NoiFacemUnSpital! Două dintre obiectivele pe care le vom atinge cu fondurile primite de la Mastercard sunt: implementarea unui sistem de management al clădirii (Building Management System), care va asigura un consum redus de energie, o utilizare eficientă a dotărilor și o mentenanță facilă a tuturor echipamentelor; introducerea unui sistem logistic performant care să asigure trasabilitatea consumului de materiale și medicamente”, a declarat Oana Gheorghiu, membru fondator al Asociației Dăruiește Viață.

 

„Cele două sisteme pe care vrem să le introducem pentru managementul clădirii și al resurselor au o țintă pe termen lung: vrem să ne asigurăm că spitalul va fi sustenabil și va putea funcționa în mod eficient. Nu vrem doar să tăiem o panglică la inaugurare și apoi să spunem că ne-am terminat treaba! Ideea este ca acest spital să fie aici pentru decenii și să dăruiască viață copiilor bolnavi de cancer. Dacă cheltuielile de funcționare sunt gestionate eficient, și spitalul va oferi asistență medicală de calitate, riscul de a avea probleme financiare va scădea”, a declarat Carmen Uscatu, membru fondator al Asociației Dăruiește Viață.

„Dacă în ultimii ani, plata cu cardurile Mastercard a devenit un gest de normalitate pentru români, fiind în același timp și încurajată prin campaniile noastre naționale cu premii, de astăzi, produsele, serviciile și parteneriatele noastre contribuie direct la o șansă la viață și un viitor mai bun. Inițiativa anunțată astăzi stă sub umbrela globală de comunicare a Mastercard intitulată „Începe Ceva De Neprețuit” prin care încurajăm consumatorii să facă un gest, cât de mic, în direcția bună, devenind cei care declanșează o schimbare în bine”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

 

Realizarea unui colaj alături de artistul Ovidiu Solcan, care are ca temă „O șansă la viață. Începe ceva de Neprețuit”, se va desfășura pe tot parcursul lui 2019 și va simboliza eforturile colective care au făcut posibilă ridicarea spitalului. Colajul va fi prezent în cadrul mai multor evenimente Mastercard, iar deținătorii de carduri Mastercard vor avea șansa să contribuie la crearea lui, prin alegerea următoarei piese care va completa colajul. Pentru fiecare client implicat în finalizarea colajului, Mastercard va dona adițional către spital.

De peste 20 de ani, Mastercard a demarat în România campanii care promovează plățile electronice, oferind stimuli care fac referire la gesturile simple de a plăti cu cardul. Mastercard România a comunicat plata cu cardul ca fiind un gest normal, similar cu toate celelalte obiceiuri bune și a premiat posesorii de carduri cu premii diverse într-o gamă largă de medii. Din 2019, Mastercard România se îndreaptă către o nouă direcție: în schimbul investiției în premii pentru posesorii de carduri, eforturile locale se vor muta către susținerea unor cauze care acordă șansa la viață și la un viitor mai bun.

 

În cadrul inițiativei, Mastercard încurajează deținătorii de carduri Mastercard să se alăture cauzei #NoiFacemUnSpital prin folosirea cardurilor personale pentru a face o donație pe www.bursadefericire.ro. Pentru toate donațiile din 2019, Mastercard va contribui cu 2 euro pentru fiecare donație tranzacționată, suplimentar față de suma de 1 milion de euro.

Declarații ambasadori ai inițiativei „O șansă la viață. #IncepeCevaDeNepretuit. Contribuie cu Mastercard la #NoiFacemUnSpital”

 

Andreea Esca a declarat, în cadrul conferinței de presă, că a acceptat fără ezitare să reprezinte inițiativa Mastercard de mobilizare de resurse în beneficiul copiilor bolnavi de cancer din România. „Inițiativa extraordinară a celor două co-fondatoare ale Asociației Dăruiește Viață, Carmen Uscatu și Oana Gheorghiu, este un exemplu pentru toți românii care nu credeau că își pot ridica singuri un spital. #NoiFacemUnSpital a devenit un fenomen social, iar suma strânsă până acum ne arată ce putere avem dacă suntem solidari cu o cauză comună și dacă sectorul privat se implică pentru a ne asigura că până la urmă oferim aceleași șanse la viață tuturor copiilor”, a susținut Andreea.

Andra, alături de Cătălin Măruță, se află printre ambasadorii campaniei Mastercard. „Copiii merită tot ce e mai bun! Într-o lume perfectă, copiii nu s-ar îmbolnăvi niciodată, dar în lumea asta, imperfectă, putem măcar să le oferim îngrijirea de care au nevoie. Ei trebuie să fie prioritatea noastră, să aibă toate şansele la un viitor mai bun. Primul spital pediatric de oncologie înseamnă foarte multe pentru noi, iar colaborarea cu Mastercard ne ajută să transformăm acest vis în realitate: finalizarea construcției acestui spital.”, a declarat Andra.

Mă emoționează hotărârea cu care mulţi oameni pe care îi cunosc au demarat acest proiect ambiţios. Când spuneau <<Vrem să construim primul spital pediatric de oncologie>>, majoritatea le spuneau că este imposibil. Astăzi este uimitor, dar putem spune că este posibil. Este posibil datorită celor care nu au încetat să creadă şi datorită sponsorizărilor. Sunt mândru că sunt aici alături de Mastercard şi că facem cu toţii parte din acest capitol uimitor” a declarat Cătălin Măruţă.

Andrei Tiberiu Maria, cunoscut ca Smiley, a declarat, într-o conferinţă de presă care a fost organizată miercuri, 6 martie 2019, că a acceptat cu ușurință să devină ambasador al inițiativei deoarece își dorește să contribuie la schimbarea în bine. „Eu sunt alături de Dăruiește Viață de mult timp pentru că îmi doresc să susțin proiecte care pot schimba în bine soarta unor copii și pentru că am văzut care sunt lucrurile concrete pe care le-a făcut în acești ani. Mă bucur când acestor proiecte li se alătură oameni și companii noi, ca în cazul de față. Cred că participarea Mastercard la proiect crește șansele ca spitalul să fie ceea ce ne-am dorit cu toții când am pornit alături de Daruiește Viață în această aventură.”,  a mai declarat artistul.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: