Connect with us

Evenimente

Mastercard devine partenerul pentru inovație al primului spital pediatric de oncologie din România, construit de Asociația Dăruiește Viață

Published

on

 

Mastercard anunță lansarea inițiativei „O șansă la viață. #IncepeCevaDeNepretuit. Contribuie cu Mastercard la #NoiFacemUnSpital”, care constă într-un parteneriat pe termen lung cu Asociația Dăruiește Viață.

Mastercard devine, astfel, partenerul pentru inovație al primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România, îndreptându-și toate eforturile locale către asigurarea infrastructurii și echipamentului tehnologic necesare finalizării spitalului la standardele stabilite.

 

Mastercard, partener pentru inovație al cauzei #NoiFacemUnSpital

Angajamentul Mastercard constă în direcționarea eforturilor companiei, materializate prin produsele, serviciile și parteneriatele sale pentru următorii ani, către facilitarea donației de 1 milion de euro în 2019, ce se va îndrepta către asigurarea noilor tehnologii în incinta spitalului. Sprijinul face parte din strategia integrată a Mastercard de a susține comunitățile din întreaga lume pentru un viitor mai bun. Acest parteneriat realizat la nivel local este menit să ofere un sprijin real comunității din România.

 

Suntem bucuroși că, începând de astăzi, Mastercard devine partenerul pentru inovație al primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România. Sperăm că solidaritatea pentru cauze care contează pentru comunitate să devină un gest de normalitate prin care să construim împreună un viitor mai bun. De aceea, angajamentul nostru este să ne implicăm în susținerea comunității prin parteneriate de lungă durată. În acest fel, împreună cu toți partenerii și clienții noștri, începem astăzi ceva de neprețuit”, afirmă Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.

„În viziunea noastră, a construi un spital de oncologie pediatrică înseamnă mai mult decât a ridica o clădire și a o dota cu aparatură performantă. Ceea ce urmărim este să setăm un nou standard în asistența medicală din România și să arătăm că se poate și la noi ceea ce este posibil în țările occidentale. Pentru aceasta avem nevoie și de o regândire a modului în care sunt gestionate resursele și de tehnologia cea mai modernă pentru a ne atinge acest obiectiv. Aceasta este contribuția Mastercard la felul în care #NoiFacemUnSpital! Două dintre obiectivele pe care le vom atinge cu fondurile primite de la Mastercard sunt: implementarea unui sistem de management al clădirii (Building Management System), care va asigura un consum redus de energie, o utilizare eficientă a dotărilor și o mentenanță facilă a tuturor echipamentelor; introducerea unui sistem logistic performant care să asigure trasabilitatea consumului de materiale și medicamente”, a declarat Oana Gheorghiu, membru fondator al Asociației Dăruiește Viață.

 

„Cele două sisteme pe care vrem să le introducem pentru managementul clădirii și al resurselor au o țintă pe termen lung: vrem să ne asigurăm că spitalul va fi sustenabil și va putea funcționa în mod eficient. Nu vrem doar să tăiem o panglică la inaugurare și apoi să spunem că ne-am terminat treaba! Ideea este ca acest spital să fie aici pentru decenii și să dăruiască viață copiilor bolnavi de cancer. Dacă cheltuielile de funcționare sunt gestionate eficient, și spitalul va oferi asistență medicală de calitate, riscul de a avea probleme financiare va scădea”, a declarat Carmen Uscatu, membru fondator al Asociației Dăruiește Viață.

„Dacă în ultimii ani, plata cu cardurile Mastercard a devenit un gest de normalitate pentru români, fiind în același timp și încurajată prin campaniile noastre naționale cu premii, de astăzi, produsele, serviciile și parteneriatele noastre contribuie direct la o șansă la viață și un viitor mai bun. Inițiativa anunțată astăzi stă sub umbrela globală de comunicare a Mastercard intitulată „Începe Ceva De Neprețuit” prin care încurajăm consumatorii să facă un gest, cât de mic, în direcția bună, devenind cei care declanșează o schimbare în bine”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

 

Realizarea unui colaj alături de artistul Ovidiu Solcan, care are ca temă „O șansă la viață. Începe ceva de Neprețuit”, se va desfășura pe tot parcursul lui 2019 și va simboliza eforturile colective care au făcut posibilă ridicarea spitalului. Colajul va fi prezent în cadrul mai multor evenimente Mastercard, iar deținătorii de carduri Mastercard vor avea șansa să contribuie la crearea lui, prin alegerea următoarei piese care va completa colajul. Pentru fiecare client implicat în finalizarea colajului, Mastercard va dona adițional către spital.

De peste 20 de ani, Mastercard a demarat în România campanii care promovează plățile electronice, oferind stimuli care fac referire la gesturile simple de a plăti cu cardul. Mastercard România a comunicat plata cu cardul ca fiind un gest normal, similar cu toate celelalte obiceiuri bune și a premiat posesorii de carduri cu premii diverse într-o gamă largă de medii. Din 2019, Mastercard România se îndreaptă către o nouă direcție: în schimbul investiției în premii pentru posesorii de carduri, eforturile locale se vor muta către susținerea unor cauze care acordă șansa la viață și la un viitor mai bun.

 

În cadrul inițiativei, Mastercard încurajează deținătorii de carduri Mastercard să se alăture cauzei #NoiFacemUnSpital prin folosirea cardurilor personale pentru a face o donație pe www.bursadefericire.ro. Pentru toate donațiile din 2019, Mastercard va contribui cu 2 euro pentru fiecare donație tranzacționată, suplimentar față de suma de 1 milion de euro.

Declarații ambasadori ai inițiativei „O șansă la viață. #IncepeCevaDeNepretuit. Contribuie cu Mastercard la #NoiFacemUnSpital”

 

Andreea Esca a declarat, în cadrul conferinței de presă, că a acceptat fără ezitare să reprezinte inițiativa Mastercard de mobilizare de resurse în beneficiul copiilor bolnavi de cancer din România. „Inițiativa extraordinară a celor două co-fondatoare ale Asociației Dăruiește Viață, Carmen Uscatu și Oana Gheorghiu, este un exemplu pentru toți românii care nu credeau că își pot ridica singuri un spital. #NoiFacemUnSpital a devenit un fenomen social, iar suma strânsă până acum ne arată ce putere avem dacă suntem solidari cu o cauză comună și dacă sectorul privat se implică pentru a ne asigura că până la urmă oferim aceleași șanse la viață tuturor copiilor”, a susținut Andreea.

Andra, alături de Cătălin Măruță, se află printre ambasadorii campaniei Mastercard. „Copiii merită tot ce e mai bun! Într-o lume perfectă, copiii nu s-ar îmbolnăvi niciodată, dar în lumea asta, imperfectă, putem măcar să le oferim îngrijirea de care au nevoie. Ei trebuie să fie prioritatea noastră, să aibă toate şansele la un viitor mai bun. Primul spital pediatric de oncologie înseamnă foarte multe pentru noi, iar colaborarea cu Mastercard ne ajută să transformăm acest vis în realitate: finalizarea construcției acestui spital.”, a declarat Andra.

Mă emoționează hotărârea cu care mulţi oameni pe care îi cunosc au demarat acest proiect ambiţios. Când spuneau <<Vrem să construim primul spital pediatric de oncologie>>, majoritatea le spuneau că este imposibil. Astăzi este uimitor, dar putem spune că este posibil. Este posibil datorită celor care nu au încetat să creadă şi datorită sponsorizărilor. Sunt mândru că sunt aici alături de Mastercard şi că facem cu toţii parte din acest capitol uimitor” a declarat Cătălin Măruţă.

Andrei Tiberiu Maria, cunoscut ca Smiley, a declarat, într-o conferinţă de presă care a fost organizată miercuri, 6 martie 2019, că a acceptat cu ușurință să devină ambasador al inițiativei deoarece își dorește să contribuie la schimbarea în bine. „Eu sunt alături de Dăruiește Viață de mult timp pentru că îmi doresc să susțin proiecte care pot schimba în bine soarta unor copii și pentru că am văzut care sunt lucrurile concrete pe care le-a făcut în acești ani. Mă bucur când acestor proiecte li se alătură oameni și companii noi, ca în cazul de față. Cred că participarea Mastercard la proiect crește șansele ca spitalul să fie ceea ce ne-am dorit cu toții când am pornit alături de Daruiește Viață în această aventură.”,  a mai declarat artistul.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

La ce trucuri apeleazã Elena Gheorghe pentru concertul de la Sala Palatului

Published

on

 

Mai sunt doar câteva zile pânã la super concertul de muzicã armãneascã pe care Elena Gheorghe îl va susţine pe data de 23 mai la Sala Palatului, aşa cã artista a intrat în linie dreaptã cu ultimele pregãtiri. Pe lângã orele petrecute în sala de repetiţii, Elena acordã în aceastã perioadã o importanţã foarte mare corzilor vocale și condiției fizice.

Astfel, de câteva zile, artista şi-a schimbat puţin tabieturile: “Chiar dacã îmi place sã îmi încep dimineaţa cu o cafea bunã, în ultimul timp am renunţat la ea, tocmai pentru a evita deshidratarea, al cãrei impact îl resimt imediat la nivelul corzilor vocale. Ba chiar am şi un truc, pe care îl folosesc înainte de concerte: consum mai multe acadele, despre care se ştie cã ajutã fantastic la stimularea glandelor salivare, care, la rândul lor hidrateazã corzile vocale. Iar de când am descoperit acadelele de la farmacie, fãrã zahãr, nu pot decât sã spun cã sunt foarte fericitã”, povesteşte Elena.

Acestea nu sunt însã singurele trucuri la care cântãreaţa apeleazã înaintea marilor concerte. Elena are şi un preparat pe care îl consumã înainte de a urca pe scenã, același pe care îl consuma și Elvis Presley. “Se cheamã chiar The Elvis Smoothie şi este fãcut din combinaţia preferatã a acestuia: bananã şi unt de arahide. Eu adaug câteodată şi puţinã ciocolatã neagrã şi o canã de lapte de migdale neîndulcit. E o bãuturã delicioasã şi în cazul meu funcţioneazã de minune, mai ales cã e cunoscut faptul cã banana, în combinaţie cu ciocolata neagrã alungã emoţiile! Pentru cã da, trebuie sã recunosc,  am emoţii mari pentru tot ce se va întâmpla pe 23 mai!”, a mai dezvãluit artista.

Pe 23 mai,  Elena Gheorghe va susține un concert de muzică armânească la Sala Palatului, având invitați unul și unul: Gicu Coada, Sirma Guci, Steaua di Vreari etc. Dupã succesul înregistrat cu piesa “Luna Alba”, care a depãşit 15 milioane de vizualizãri pe YouTube, Elena va lansa pe 23 mai şi un nou album de muzicã armãneascã, care va conţine 11 piese.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Designerul Silvia Șerban – despre noile materiale eco din industria fashion, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Preocupată de sustenabilitate, economie circulară și mai ales de implementarea acestor concepte în industria fashion, designerul Silvia Șerban organizează conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil”, o discuție pe tema sustenabilității, din cadrul Cartierului Creativ al RDW 2019. 

Pe 20 mai, de la ora 18:30, la Hotel Epoque, Cismigiu Central Park 17C, intrarea Aurora, Silvia Șerban îl va avea invitat pe Luca Olivini, Material Manager al departamentului Eco Hub la C.L.A.S.S. (Creativity, Lifestyle And Sustainable Synergy), o multi-platformă din Milano specializată în integrarea noilor generații de valori eco, cu precădere în industria fashion.

Atât eu, cât și invitatul meu, Luca Olivini, vom atrage atenția asupra punctelor cheie pornind de la creativitate, inovare, responsabilitate în ceea ce privește atât produsul, cât și producția și, nu în ultimul rând, comunicarea. În plus, în curând vom fi obligați, atât designerii, cât și consumatorii, să adoptăm noile reglementări impuse european în privința economiei circulare, iar moda, ca a doua industrie poluatoare în prezent, va trebui să se adapteze. Sustenabilitatea va fi „must have-ul” următorilor ani”, declară Silvia.

Creatorul de modă spune că, încă de la începutul carierei sale a folosit materiale și accesorii care proveneau din domenii diferite de cel al modei. Primele sale colecții au fost făcute deconstruind haine deja existente sau a căutat metode de croit prin care să rezulte cât mai puține pierderi de material. „În timp am dezvoltat modele care își pot schimba forma pentru a obține structuri diferite adaptabile la nevoi diferite. În felul ăsta gândesc că materialul folosit este cât mai mult exploatat și că ofer cumpărătorului mai multe opțiuni pentru a-și valorifica banii cheltuiți cu un produs cumpărat de la mine, ceea ce reprezintă o latură importantă a sustenabilității. În 2015 am participat cu un stand în cadrul Milan Expo și așa i-am cunoscut pe Luca și pe Giusy Bettoni, CEO și fondatoarea C.L.A.S.S. Am fost fascinată de pasiunea cu care Giusy vorbește despre toată munca din spatele acestui proiect, despre materialele la care au participat în inovare, în special de cele obținute prin topirea PET-urilor sau alte resturi care până acum se aruncau.”

Silvia Șerban își dorește să implementeze și în România aceste tendințe, iar conferința pe care o va susține pe 20 mai face parte dintr-un proiect mai amplu, care va cuprinde mai multe workshop-uri în următoarele luni, pe acest subiect.

Cei care vor dori să afle mai multe despre acest subiect vor avea ocazia, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”, la Hotel Epoque, să vadă aceste noi tipuri de materiale, să afle cum sunt obținute, ce presupune atât partea de inovație, cât și rezultatele obținute în urma producerii lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Stil de viata sanatos la Colegiul Mihai Bravu

Published

on

 

Joi, 9 Mai 2019, a avut loc la Colegiul Tehnic Mihai Bravu din Bucuresti, cea de a 4-a editiei a simpozionului Alimentatie rationala pentru sanatate.

Circa 300 de elevi di profesori din licee bucurestene, inspectorii de la Casa Corpului Didactic, MEN si ISMB au participat la simpozionul de educatie alimentara. Un program foarte bogat si la aceasta editie, invitati de seama si multe noutati aduse de organizatori.

Si de aceasta data, organizatorii au schimbat structura evenimentului, acesta fiind unul foarte bogat in activitati si workshopuri cu invitati speciali. Tema de la aceasta editie atat la proba in scris cat si la probele practice au fost: salatele altfel, pastele fainoase pe timp de vara, smoothie bowl-urile din fructe si apele aromatizate.

In primul panel au intervenit Dr.Ing Marian Bogoescu, Vicepresedintele Academiei de Stiinte Agricole din Bucuresti, Prof.Dr.Ing Daniela Crisan Colegiul Tehnic Mihai Bravu si Prof.MA Gabriella Pascaru Bisi, organizator. Tot in acest panel, Chef Nicolai Tand a sustinut un workshop despre alimentatia sanatoasa si a preparat doua gustari, rapide si sanatoase. Gabriella Pascaru Bisi si Cristina Iuliana Pana au preparat un desert sanatos, fara zahar, cu fructe si o bautura fara zahar.

Surpriza neasteptata de catre elevi a fost prezenta campionului mondial de K1, Benny Adegbuyi care a vorbit despre importanta sportului, in plus, Benny a preparat doua salate din propria dieta.

In cadrul competitiei s-au intrecut 8 echipe, miza de aceasta data crescand, astfel echipele au avut 4 preparate sanatoase si un timp de numai 50 de minute dar desigur au avut un ajutor foarte mari prin unitatile de gatir Whirlpool si micile electrocasnice si ustensile Myria, care le-au usurat munca.

“Sunt placut surprinsa si bucuroasa totodata sa constant ca elevii au evoluat foarte mult comparativ cu prima editie. Au fost pregatiti si au demonstrat si de aceasta data ca sunt interesati de activitatile simpozionului. Evenimentul nostru a crescut frumos si promit ca si la urmatoarea editie vom veni cu noutati care sa ii atraga pe participanti.”

 

Prof.MA Gabriella Pascaru Bisi – Arta Gustului, organizator

In panelul doi Chef John Menumorut, Corporate Chef Parmafood a sustinut un workshop despre pastele fainoase pe timp de vara si a prezentat doua preparate noi.

Ultima proba a evenimentului a fost un concurs de spalat vase, sub bagheta lui Nicolai Tand, castigatorii fiind premiati cu produse Henkel.

Atmosfera a fost intretinuta si de aceasta data de catre DJ Marcous.

Multumiri speciale tutor celor care cred in proiectul nostru si ne sustin nemijlocit si echipei de voluntari!

Parteneri institutionali: Ministerul Educatiei Nationale, Casa Corpului Didactic Bucuresti, Inspectoratul Scolar, USAMV, Horting

Sponsori: Aqua Carpatica, Aqua Kids, Green Sugar, Meggle

Parteneri: Whirlpool, Myria, Altex, La Molisana, Pietro Coricelli, Eisberg – Iubesc Salatele,  Fuchs, Mutti, Bioki, Triumf, Tabasco, YO, Cosul de Legume Fructe, Blu Dragon, Henke, Pur, Life Dental Spa, Fresh Fruits, Microgreens, Kluth, Apilife, Calvo, Alex Bisi Photography, Dj Marcous, Dr.Antonio Martins, Caffeé Musetti.

Parteneri media: BucurestiFM, Eva.ro, Gastromedia, TrendsHRB, Radar de Media, Retete de Suflet

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending