Connect with us

AUDIENȚE TV

”MasterChef”, audiente spectaculoase!

Avatar

Published

on

Seara de 10 aprilie a fost pentru concurentii de la ”MasterChef” una foarte grea: au avut de trecut printr-o proba eliminatorie care le-a testat creativitatea, apoi a urmat testul-provocare “cutia misterelor” ce le-a pus la incercare la un alt nivel imaginatia, iar la final au pregatit un preparat specific bucatariei frantuzesti. S-a decis numele celor 21 de concurenti care au pasit in bucataria ”MasterChef” si unul dintre ei a si parasit competitia.

Editia ”MasterChef”, de marti seara a fost din nou lider absolut de audienta, astfel ca aproape 3 milioane de romani au urmarit competitia de la Pro Tv in minutul de maxima audienta, 21.49, atunci cand emisiunea a inregistrat pe publicul sau tinta un varf de 19,3 puncte de rating si 41,8 % cota de piata, de aproape 5 ori mai mult decat Antena 1 cu numai 4,3 puncte de rating si 9,2 procente din cota de piata.

”MasterChef” nu a avut rival marti seara, spulberand concurenta cu cifre de audienta de invidiat. Emisiunea a fost lider de audienta pe intreg intervalul de difuzare, 20.26-22.29, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a obtinut o audienta medie de 14,5 puncte de rating si 33,8 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut de aproape trei ori mai putin, respectiv 5,9 puncte de rating si 13,7 procente din cota de piata.

Cu aceste cifre, ”MasterChef” se pozitioneaza pe locul doi in topul celor mai urmarite emisiuni de divertisment de anul acesta, fiind devansat doar de audientele record obtinute de show-ul “Romanii au talent”. Pe publicul din mediul urban ”MasterChef” a condus cu o medie 12,2 puncte de rating si 24,5 % cota de piata, fata de Antena 1 care abia a obtinut 5,8 puncte de rating si 11,6 % cota de piata. La nivelul intregii tari, Pro Tv a condus topul audientelor cu o medie de 11 puncte de rating si 22,1 procente din cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 6,6 puncte de rating si 13,4 % cota de piata.

Dupa proba taiatului cepei care i-a facut sa planga la propriu pe  concurentii de la “MasterChef”,  a venit randul celei de-a doua probe emilinatorii din concurs sa le dea batai de cap concurentilor. Aceasta le-a pus la incercare una dintre laturile considerate esentiale de catre cei trei Chefi, si anume creativitatea. Ingredientul “vedeta” pe baza caruia concurentii s-au straduit sa pregateasca o farfurie demna de “MasterChef” a fost oul.

Concurentii au avut la dispozitie numai 5 minute in care sa-si aleaga ingredientele ajutatoare  si doar o jumatate de ora pentru prepararea unei farfurii cu care sa-i impresioneze pe jurati. Presiunea timpului a apasat foarte greu pe umerii concurentilor care au intrat in panica imediat dupa startul cronometrului. Cei trei Chefi au considerat ca “in comandoul numit bucatarie oul este soldatul universal, de aceea el trebuie celebrat in cea mai uluitoare mancare, in care oul va juca rolul “vedeta”. Cei care au reusit sa faca acest lucru au trecut mai departe, ceilalti au parasit cu regret competitia ”MasterChef”.

La finalul probei, juriul a decis care au fost cei 21 de concurenti demni sa intre in cel mai dorit loc, bucataria “MasterChef”. Acestia sunt: Mehrzad Moghazehi, Iris Alexandru Lungu, Petru Buiuca, Alexandru Cirtu, Andreea Moldovan, Simona Paslaru, Flavia Meterez, Izaura Claudia Nitoi, Bogdan Alexandrescu, Gabriel Nicolae Godeanu, Bogdan Lupoiu, Alexandru Petricean, Sidia Sissoko, Mihai Stanescu, Mariana (Mimi) Nicolae, Liliana Popa, Dorin Mandache, Cristian Papusoiu, Mihai Merisanu, Aurelia Faur si Magdalena Roxana Nicolae.

Bucataria ”MasterChef” s-a dovedit mai mult decat si-au imaginat vreodata concurentii. Cu o suprafata de aproximativ 1200 de metri patrati, impartiti intre bucataria propriu-zisa si camara, magazia de echipamente si zona de prezentare, cu aproximativ 250 de ustensile, accesorii de lucru, de preparare si de prezentare diferite, in mare parte profesionale, cu un total de peste 400 de materii prime si ingrediente de pe toate continentele, cam tot ceea ce isi doreste un bucatar sa aiba la dispozitie pentru buna organizare si reusita a meniului, bucataria “MasterChef” a fost visul oricarui bucatar. Multitudinea de ustensile si echipamente specifice unei bucatarii de ultima generatie i-a lasat cu gura cascata pe concurenti. “Este exact cum mi-am imaginat-o – a declarat impresionata una dintre concurente ”se compara cu orice bucatarie “MasterChef” din alte tari. Este impecabila!”.

Aici, in bucataria “MasterChef”, cei trei Chefi au solicitat un alt nivel al creativitatii si imaginatiei in primul test-provocare: Cutia Misterelor. Fiecare dintre cei 21 de concurenti a trebuit sa gateasca si sa prezinte un  preparat remarcabil folosind exclusiv ingredientele ascunse in cutie.

La finalul probei, au fost alese cele mai slabe trei farfurii, dar si cele mai bune trei farfurii. Cele mai slabe farfurii in urma testului Cutia Misterelor au fost cele ale lui Gabriel Godeanu, Iris Lungu si Mihai Stanescu, cel care la proba preselectiilor a reusit sa faca cel mai bun muchi de vita din competie, dar pe care acum a reusit sa-l strice iremediabil.Fruntasii acestei probe au fost Liliana Popa, Izaura Nitoiu si Mehrzad Moghazehi. Din rindul lor, juriul a ales cea mai buna farfurie ca apartinand Izaurei Nitoiu care, in opinia celor trei Chefi, a riscat si a castigat cu un muschi de vita gatit in aluat.

Concurenta nu a obtinut numai aprecierea juriului, dar si dreptul de a alege tema urmatoarei probe: bucataria italieneasca, bucataria chinezeasca sau bucataria frantuzeasca. Izaura a ales ultima varianta fiind mai familiarizata cu bucataria frantuzeasca si stiind ca printre concurenti se numara si cativa specialisti in bucataria italieneasca si cea chinezeasca.

Concurentii au avut la dispozitie 60 de minute in care sa gateasca preparate frantuzesti care sa-i impresioneze pe cei trei Chefi. Proba s-a dovedit pentru unii “cea mai lunga proba de rezistenta fizica si psihica din viata lor de bucatari amatori”, iar pentru altii “ca o finala Champions League.” Au fost unii carora le-a fost usor sa gaseasca preparatul de succes, iar altii care nu au avut nici in clin nici in maneca cu bucataria frantuzeasca. Cei care au dezamagit profund cu farfuriile lor la aceasta proba au fost Cristian Papusoiu, Alexandru Cirtu si Bogdan Alexandrescu.

Juratii au avertizat pe tot parcursul serii ca cel care va parasi competitia la finalul emisiunii va fi ales din rindul celor care au prezentat cele mai slabe farfurii. Alegerea juratilor a fost Alexandru Cirtu, cel care a parasit cu tristete competitia. “Alegerea Izaurei (bucataria frantuzeasca) a insemnat si excluderea mea din ”MasterChef”. Sint multumit ca am ajuns pana aici, insa sunt degazamagit pentru ca am picat la o proba la care nu mi-as fi facut probleme niciodata. Un lucru e cert! Nu ma voi opri din gatit!” a spus Alexandru Cirtu in momentul despartirii de colegii sai.

Cele mai bune farfurii la categoria bucatarie frantuzeasca au fost alese cele ale lui Mimi, Andreea si Izaura. Si de aceasta data juratii au ales-o pe Izaura cistigatoarea probei, dar si seful de echipa care va coordona concurentii la testul de saptamana viitoare: nunta lui Edi si Silvia Stancu.

 

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0