Connect with us

AUDIENȚE TV

”MasterChef”, audiente spectaculoase!

Avatar

Published

on

Seara de 10 aprilie a fost pentru concurentii de la ”MasterChef” una foarte grea: au avut de trecut printr-o proba eliminatorie care le-a testat creativitatea, apoi a urmat testul-provocare “cutia misterelor” ce le-a pus la incercare la un alt nivel imaginatia, iar la final au pregatit un preparat specific bucatariei frantuzesti. S-a decis numele celor 21 de concurenti care au pasit in bucataria ”MasterChef” si unul dintre ei a si parasit competitia.

Editia ”MasterChef”, de marti seara a fost din nou lider absolut de audienta, astfel ca aproape 3 milioane de romani au urmarit competitia de la Pro Tv in minutul de maxima audienta, 21.49, atunci cand emisiunea a inregistrat pe publicul sau tinta un varf de 19,3 puncte de rating si 41,8 % cota de piata, de aproape 5 ori mai mult decat Antena 1 cu numai 4,3 puncte de rating si 9,2 procente din cota de piata.

”MasterChef” nu a avut rival marti seara, spulberand concurenta cu cifre de audienta de invidiat. Emisiunea a fost lider de audienta pe intreg intervalul de difuzare, 20.26-22.29, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a obtinut o audienta medie de 14,5 puncte de rating si 33,8 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut de aproape trei ori mai putin, respectiv 5,9 puncte de rating si 13,7 procente din cota de piata.

Cu aceste cifre, ”MasterChef” se pozitioneaza pe locul doi in topul celor mai urmarite emisiuni de divertisment de anul acesta, fiind devansat doar de audientele record obtinute de show-ul “Romanii au talent”. Pe publicul din mediul urban ”MasterChef” a condus cu o medie 12,2 puncte de rating si 24,5 % cota de piata, fata de Antena 1 care abia a obtinut 5,8 puncte de rating si 11,6 % cota de piata. La nivelul intregii tari, Pro Tv a condus topul audientelor cu o medie de 11 puncte de rating si 22,1 procente din cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 6,6 puncte de rating si 13,4 % cota de piata.

Dupa proba taiatului cepei care i-a facut sa planga la propriu pe  concurentii de la “MasterChef”,  a venit randul celei de-a doua probe emilinatorii din concurs sa le dea batai de cap concurentilor. Aceasta le-a pus la incercare una dintre laturile considerate esentiale de catre cei trei Chefi, si anume creativitatea. Ingredientul “vedeta” pe baza caruia concurentii s-au straduit sa pregateasca o farfurie demna de “MasterChef” a fost oul.

Concurentii au avut la dispozitie numai 5 minute in care sa-si aleaga ingredientele ajutatoare  si doar o jumatate de ora pentru prepararea unei farfurii cu care sa-i impresioneze pe jurati. Presiunea timpului a apasat foarte greu pe umerii concurentilor care au intrat in panica imediat dupa startul cronometrului. Cei trei Chefi au considerat ca “in comandoul numit bucatarie oul este soldatul universal, de aceea el trebuie celebrat in cea mai uluitoare mancare, in care oul va juca rolul “vedeta”. Cei care au reusit sa faca acest lucru au trecut mai departe, ceilalti au parasit cu regret competitia ”MasterChef”.

La finalul probei, juriul a decis care au fost cei 21 de concurenti demni sa intre in cel mai dorit loc, bucataria “MasterChef”. Acestia sunt: Mehrzad Moghazehi, Iris Alexandru Lungu, Petru Buiuca, Alexandru Cirtu, Andreea Moldovan, Simona Paslaru, Flavia Meterez, Izaura Claudia Nitoi, Bogdan Alexandrescu, Gabriel Nicolae Godeanu, Bogdan Lupoiu, Alexandru Petricean, Sidia Sissoko, Mihai Stanescu, Mariana (Mimi) Nicolae, Liliana Popa, Dorin Mandache, Cristian Papusoiu, Mihai Merisanu, Aurelia Faur si Magdalena Roxana Nicolae.

Bucataria ”MasterChef” s-a dovedit mai mult decat si-au imaginat vreodata concurentii. Cu o suprafata de aproximativ 1200 de metri patrati, impartiti intre bucataria propriu-zisa si camara, magazia de echipamente si zona de prezentare, cu aproximativ 250 de ustensile, accesorii de lucru, de preparare si de prezentare diferite, in mare parte profesionale, cu un total de peste 400 de materii prime si ingrediente de pe toate continentele, cam tot ceea ce isi doreste un bucatar sa aiba la dispozitie pentru buna organizare si reusita a meniului, bucataria “MasterChef” a fost visul oricarui bucatar. Multitudinea de ustensile si echipamente specifice unei bucatarii de ultima generatie i-a lasat cu gura cascata pe concurenti. “Este exact cum mi-am imaginat-o – a declarat impresionata una dintre concurente ”se compara cu orice bucatarie “MasterChef” din alte tari. Este impecabila!”.

Aici, in bucataria “MasterChef”, cei trei Chefi au solicitat un alt nivel al creativitatii si imaginatiei in primul test-provocare: Cutia Misterelor. Fiecare dintre cei 21 de concurenti a trebuit sa gateasca si sa prezinte un  preparat remarcabil folosind exclusiv ingredientele ascunse in cutie.

La finalul probei, au fost alese cele mai slabe trei farfurii, dar si cele mai bune trei farfurii. Cele mai slabe farfurii in urma testului Cutia Misterelor au fost cele ale lui Gabriel Godeanu, Iris Lungu si Mihai Stanescu, cel care la proba preselectiilor a reusit sa faca cel mai bun muchi de vita din competie, dar pe care acum a reusit sa-l strice iremediabil.Fruntasii acestei probe au fost Liliana Popa, Izaura Nitoiu si Mehrzad Moghazehi. Din rindul lor, juriul a ales cea mai buna farfurie ca apartinand Izaurei Nitoiu care, in opinia celor trei Chefi, a riscat si a castigat cu un muschi de vita gatit in aluat.

Concurenta nu a obtinut numai aprecierea juriului, dar si dreptul de a alege tema urmatoarei probe: bucataria italieneasca, bucataria chinezeasca sau bucataria frantuzeasca. Izaura a ales ultima varianta fiind mai familiarizata cu bucataria frantuzeasca si stiind ca printre concurenti se numara si cativa specialisti in bucataria italieneasca si cea chinezeasca.

Concurentii au avut la dispozitie 60 de minute in care sa gateasca preparate frantuzesti care sa-i impresioneze pe cei trei Chefi. Proba s-a dovedit pentru unii “cea mai lunga proba de rezistenta fizica si psihica din viata lor de bucatari amatori”, iar pentru altii “ca o finala Champions League.” Au fost unii carora le-a fost usor sa gaseasca preparatul de succes, iar altii care nu au avut nici in clin nici in maneca cu bucataria frantuzeasca. Cei care au dezamagit profund cu farfuriile lor la aceasta proba au fost Cristian Papusoiu, Alexandru Cirtu si Bogdan Alexandrescu.

Juratii au avertizat pe tot parcursul serii ca cel care va parasi competitia la finalul emisiunii va fi ales din rindul celor care au prezentat cele mai slabe farfurii. Alegerea juratilor a fost Alexandru Cirtu, cel care a parasit cu tristete competitia. “Alegerea Izaurei (bucataria frantuzeasca) a insemnat si excluderea mea din ”MasterChef”. Sint multumit ca am ajuns pana aici, insa sunt degazamagit pentru ca am picat la o proba la care nu mi-as fi facut probleme niciodata. Un lucru e cert! Nu ma voi opri din gatit!” a spus Alexandru Cirtu in momentul despartirii de colegii sai.

Cele mai bune farfurii la categoria bucatarie frantuzeasca au fost alese cele ale lui Mimi, Andreea si Izaura. Si de aceasta data juratii au ales-o pe Izaura cistigatoarea probei, dar si seful de echipa care va coordona concurentii la testul de saptamana viitoare: nunta lui Edi si Silvia Stancu.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: