Connect with us

AUDIENȚE TV

„Masterchef” din nou lider de audienta la Pro TV. Show-ul a fost peste Mondenii Live! (vezi cifre)

Published

on

Reclame

Cea de-a saptea editie “MasterChef” s-a lasat marti seara cu doua eliminari: primul care a parasit competitia de la PRO TV a fost Traian Gaman, eliminat la primul Test sub presiune al serii, preparatul afrodiziac, iar al doilea a fost Adrian Cepoi, cel care a pierdut sortul in urma celui de-al doilea Test sub presiune al serii, tortul cu bezea.

PRO TV a fost din nou lider incontestabil de audienta marti seara, astfel ca in minutul de maxima audienta de la 21.33 “MasterChef” obtinea pe publicul sau tinta un varf de 18,6 puncte de rating si 39,4 procente din cota de piata, urmat de Antena 1 care avea tot atunci 6,2 puncte de rating si 13,1 % cota de piata.

PRO TV a fost lider de piata in intreg intervalul de difuzare al emisiunii “MasterChef”, 20.21-22.32, pe toate categoriile de public. Asa se face ca pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani PRO TV a condus topul cu o audienta medie de 14,6 puncte de rating si 33,3 % cota de piata, in vreme ce urmatoarea clasata, Antena 1, avea 5,5 puncte de rating si 12,4 % cota de piata.

Pe publicul din mediul urban PRO TV a condus cu 11,2 puncte de rating si 21,9 % cota de piata, urmat de data aceasta de Kanal D cu o medie de 7,2 puncte de rating si 14,1 % cota de piata. Iar la nivelul intregii populatii a tarii PRO TV a fost din nou lider cu o audienta medie de 10,5 puncte de rating si 20,6 % cota de piata, urmat de Kanal D cu o medie de 7,2 puncte de rating si 14 procente din cota de piata.

Seara de marti a adus si prima proba in deplasare din acest sezon de “MasterChef”. Impartiti in doua echipe, concurentii au ajuns in Portul Constanta, unde au avut parte de foarte multe momente neasteptate.

Cei trei jurati au decis sa faca schimb de locuri, astfel ca echipa rosie a trecut la bucataria echipei albastre si invers, variant despre care multi concurenti au spus ca nu se regasea nici in cele mai mari cosmaruri ale lor.

In urma probei in deplasare echipa albastra a fost declarata castigatoare, astfel ca cei din tabara rosie au intrat la cel de-al doilea Test sub presiune al serii: tortul de bezea.

In continuare va prezentam cifrele de audienta inregistrate, ieri 29 aprilie 2014 pe intervalul orar 20:30-22:30, pe toate segmentele de public: national, urban, comercial. 

[table id=119 /] Sursa cifre: Kantar Media

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

masterchef ed 1_2

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending