Connect with us

AUDIENȚE TV

“MasterChef”, o reteta pe placul telespectatorilor! Emisiunea de la Pro Tv a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Spectacol total, emotii si preparate culinare de exceptie, toate au facut deliciul primei editii “MasterChef”, show care a debutat marti seara, la Pro Tv, de la 20.30. Competitia culinara care scoate din anonimat orice bucatar amator gata sa-si dea examenul de excelenta cu un preparat special a fost lider de audienta marti seara, astfel ca in minutul de maxima audienta, 22.13, Pro Tv atingea pe publicul sau tinta un varf de 14,2 puncte de rating si 32,8 procente din cota de piata, de aproape 4 ori mai mult decat Antena 1 (3,6 puncte de rating si 8,4 % cota de piata).

In intreg intervalul de difuzare (20.27-22.27) telespectatorii au stat cu ochii pe Pro Tv si au ales sa urmareasca cea mai asteptata competitie culinara din lume. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, “MasterChef” a fost lider absolut de audienta cu o medie de 10,3 puncte de rating si 23,2 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 obtinea 7,1 puncte de rating si 16 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban “MasterChef” a fost programul preferat, clasandu-se pe primul loc cu o audienta medie de 8,6 puncte de rating si 17,2 % cota de piata, Antena 1 ocupand pozitia secunda cu 6,6 puncte de rating si 13,2 % cota de piata.

In prima editie a show-ului in fata juriului format din Chef-ii Sorin Bontea, Florin Dumitrescu si Catalin Scarlatescu s-au perindat o sumedenie de arome, ingrediente si farfurii care mai de care mai aratoase, insa si preparate care i-au scos pe acestia din minti. Selectia a fost una foarte dura, pentru ca juriul este pretentios si cauta excelenta in bucatarie. Daca multi concurenti nu au reusit sa impresioneze si in loc de laude au primit comentarii acide sau reactii neasteptate, marti seara la “MasterChef” au sosit si concurenti care au reusit sa smulga celor trei numai aprecieri.

Buiuca Petru a fost exemplul perfect despre ce inseamna nu doar tensiunea unui astfel de show, ci si emotiile primului concurent care paseste in fata juriului. Cu o supa frantuzeasca de ciuperci (a combinat supa de ceapa frantuzeasca cu o supa englezeasca de ciuperci), Petru a reusit sa ii convinga in cele din urma pe jurati ca merita sansa de a merge mai departe, astfel ca a plecat in culmea fericirii strangand sortul “MasterChef” in mana.

“Imi place foarte mult sa gatesc pentru ceilalti”, a marturisit acesta, “de cate ori merg la o petrecere trebuie sa ma imbrac la costum ca sa fiu sigur ca nu stau la tigaie.” Fericit peste masura ca a intrat in etapa urmatoare a emisiunii, Petru a declarat ca daca va castiga aceasta competitie este pregatit sa isi faca un tatuaj: “Daca e sa castig “MasterChef”, imi fac un tatuaj: ori sigla “MasterChef”, ori codul de participant!”

Si pentru Liliana Popa, o tanara de 27 de ani din Bacau, si pentru Andreea Moldovan, o bucuresteanca de 26 de ani, prima seara “MasterChef” s-a incheiat cu bine pentru ca cele doua i-au cucerit pe jurati si au plecat acasa cu sortul mult ravnit. Daca prima dintre ele a gatit un ton in crusta de mac, care l-a determinat pe Catalin Scarlatescu sa ii spuna “Ai reusit sa faci crusta ideala pestelui”, Andreea a obtinut permisul de trecere in etapa urmatoare a show-ului cu un risotto cu creveti si rucola si sos de mazare.

De departe cel mai emotionat concurent din prima editie a fost Sissoko Sidia, un bucurestean de 44 de ani, cu mama romanca si tata guinez, care a marturisit ca “intalnirea cu juriul e ca si cum ai escalada un munte, ca si cum ai face sport extrem”. Fara sa-si ascunda nicio clipa emotiile, cu mainile tremurande si glasul pierit, acesta a pregatit o supa crema de cartofi cu menta, care i-a facut pe jurati sa il copleseasca, dupa minute bune de suspans, cu cuvinde de lauda:

“Mie personal mi-ati facut o surpiza, dar nu ma asteptam sa fie in halul asta. In halul asta de buna”, i-a spus Sorin Bontea. La randul lui, Florin s-a confesat: “Inainte sa o gust ma gandeam la posibilitatea de a o incerca si eu la mine in restaurant. Dupa ce am luat in calcul sa folosesc menta, ma gandeam ca va trebui sa va platesc drepturi de autor. Pentru ca este geniala.” Emotiile nu l-au parasit pe acesta nici cand a primit sortul din partea juriului, exclamand: “uite pentru asta am venit la MasterChef”.

La usa “MasterChef” au batut si romani de peste hotare, gata sa isi etaleze talentul in arta culinara si dornici sa arate ca merita sa obtina sortul alb care ii va duce mai departe in competitie. Paslaru Simona, in varsta de 33 de ani, o ieseanca stabilita in Belgia de 10 ani, de profesie taximetrista, a venit in tara special pentru acest show. Cu un zambet larg si increzatoare in fortele sale, Simona a martusirit ca cel care a determinat-o sa se inscrie in aceasta competitie este fratele ei, pe care l-a pierdut anul trecut. Convinsa ca fratele sau ii este acum inger pazitor, Simona a povestit:

“Coincidenta face ca primul telefon de la “MasterChef” sa il primesc pe 24 octombrie, dupa exact 6 luni de la moartea sa. Imi spunea mereu ca visuri am multe, dar nu le duc la capat.” O alta lovitura puternica pentru Simona a fost atunci cand a descoperit ca are cancer si, desi acum a invins boala, nu va putea avea niciodata copii. Simona a prezentat temutului juriu un desert frantuzesc, pe care l-a adaptat intr-o maniera proprie: o para insiropata in vin rosu, cu chutney de ananas si mere glasate in caramel de caise.

In fata unei asemenea farfurii dichisite, Florin Dumitrescu a exclamat: “Vreau sa va felicit pentru ca am gustat ceva nemaipomenit!” La fel de mult a aprecita-o si Sorin Bontea, care i-a spus raspicat ca merita sa mearga mai departe si, desi Catalin Scarlatescu nu s-a lasat impresdionat, doi “DA” obtinuti din partea juratilor i-au adus Simonei sortul “MasterChef”. Printr-o situatie inedita a trecut in prima editie a show-ului Diana Cazacu, o basarabeanca de 41 de ani care locuieste in Capitala.

Cu o familie numeroasa, pentru care gateste tot timpul cu mare drag, Diana a venit increzatoare in fata juriului cu un desert depsre care spune ca nimeni in toata lumea nu mai stie sa il prepare: piersici, insa nu culese din pom, ci gatite din coca, cu crema facuta chiar de Diana. Aceasta priveliste din farfurie l-a cucerit din prima pe Florin Dumitrescu, care s-a aratat foarte incantat de creatia Dianei. Nu de aceeasi parere insa a fost Catalin Scarlatescu, care l-a contrazis pe colegul sau din juriu spunand ca nu a venit in acest show sa manance oua crude.

Cu toate acestea, i-a mai dat o sansa Dianei dandu-i o noua sarcina foarte presanta: sa gateasca pe loc, intr-o ora, un alt preparat, dupa care sa se prezinte din nou in fata lor. Usor nedumerita, Diana a reusit in cele din urma sa se adune si sa gateasca un alt preparat, clatite cu somon marinat, care insa nu l-au convins pe Catalin nici de data aceasta. Totusi, cu doi “DA” primiti de la Florin si Sorin, Diana Cazacu merge mai departe cu sortul “MasterChef”.

Cu o atitudine catalogata de jurati drept aroganta, Mihai Stanescu, un tanar de 26 de ani care spune despre el ca gateste non-stop i-a pus in incurcatura pe jurati: muschiul de vita Chateaubriand cu orez salbatic pe care l-a prezentat pare sa fi atins aproape perfectiunea. Cei trei jurati i-au marturisit ca desi atitudinea si siguranta sa sunt cel putin suspecte, preparatul gatit de el merita un sort “MasterChef”. “Imi place foarte mult mancarea ta, iti spun DA si te si aplaud! Nu am multi colegi care sa faca asa ceva!”, i-a spus Catalin Scarlatescu.

Si Bogdan Lupoiu, un programator de 31 de ani a intrat in etapa urmatoare a show-ului desi initial isi pierduse curajul dupa primele comentarii negative ale juriului in fata platoului sau cu iepure cu mustar. Iar Merisanu Mihai i-a cucerit pe jurati din prima cu diminutivele pe care le folosea foarte des. Pasiunea pentru arta culinara s-a dovedit a fi fara limite pentru Mihai, care a marturisit ca si-a dat demisia de la locul de munca pentru a se putea concentra pentru intalnirea cu juratii. Sacrificiul lui a fost insa rasplatit, astfel ca “somonelul, tortillita si salatica” pregatite au fost foarte apreciate de juriu, care i-au dat sortul si l-au trimis in etapa urmatoare.

“Clar! Au fost unele dintre cele mai tari clipe ale vietii mele” a spus Mihai, fost analist de credite, momentan concurent al emisiunii “MasterChef” de la Pro Tv, la intalnirea cu prietenii care il asteptau sa iasa de la prima probla. Mihai i-a impresionat pe cei trei Chefi cu preparatele sale si a destins atmosfera prin conversatiile sale pline de diminutive care i-au amuzat pe toti. “Da, ma, da!” s-a bucurat Mihai din toata inima!

In prima editie “MasterChef” si-au facut loc si preparate cel putin ciudate, cum ar fi “caruta lui Dracula”, rondele de crocodil cu banane sau “peste-veverita”. Lafortezza William, un italian get-beget de 62 de ani, care a venit insotit de un translator, a incercat sa-i uimeasca pe jurati cu un aranajament ciudat: farfalle in “caruta lui Dracula”. Toata punerea in scena nu i-a facut pe jurati insa decat sa rada in hohote, dupa care l-au invitat pe concurent, intr-o italiana perfecta, sa paraseasca aceasta competitie.

“Pestele-veverita” gatit de Mihai Semenescu a fost si el catalogat drept morbid, iar Serbu Constantin, un ospatar de 38 de ani, a reusit sa il scoata din minti pe Florin Dumitrescu nu doar cu atitudinea sa, ci si cu gustul mancarii sale, astfel ca tanaraul jurat i-a aruncat farfuria cu rondele de crocodil pe jos. In urmatoarea editie, alti concurenti se vor perinda prin fata juriului cu speranta ca vor obtine sortul “MasterChef” si sansa de a merge mai departe in competitie. Prima editie a show-ului de la Pro Tv poate fi urmatita si pe voyo.ro, in sistemul de abonament.

Comentarii

AUDIENȚE TV

Te cunosc de undeva!, lider detaşat de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Distracţie la cote înalte, aşa poate fi descrisă cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon Te cunosc de undeva!, câștigată aseară de Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu o excelentă transformare în Azucar Moreno. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare provocările Ruletei, emisiunea impunându-se ca lider de audiență pe toate segmentele de public şi totodată, înregistrând cifre record pentru acest sezon.

 

Așadar, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva! (20:00 – 23:06), lider detaşat de audienţă, înregistrând cifre record pentru acest sezon, respectiv 7.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24.4 %, în timp ce următorul clasat, PRO TV, obţinea 6 puncte de rating și 18.9 % cota de piață.

Şi la nivelul publicului urban, producţia Antenei 1 a înregistrat un record de audienţă – 9.8 puncte de rating şi 24.1 % cota de piaţă, în timp ce principalul competitor, PRO TV, înregistra 5.7 puncte de rating şi 14.1 % cota de piaţă. Şi la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.3 puncte de rating și 22.1 % cota de piață, urmată de PRO TV cu 5.6 puncte de rating şi 13.4 % cota de piaţă.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane peste 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:40. Antena 1 a fost ieri lider de piaţă şi la nivel Prime-Time, pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, atât pe publicul urban, cât şi pe cel naţional.

Concurenții celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şaptea gală a fost deschisă de cuplul Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu fetele de la Azucar Moreno, o transformare energică, pe placul juraţilor. Tot debordant de energie a fost şi momentul Cătălinei Grama – Jojo, cu transformarea ei în Anda Călugăreanu, în vreme ce Toto a mai bifat un travesti, Tita Bărbulescu.

În continuare, Tavi Clonda i-a uimit pe toţi cu energia lui, cu un heavy metal de la Metallica, în vreme ce Liviu şi Andrei au avut mari bătăi de cap cu personajele lor, o albaneză senzuală şi un rapper franco-algerian, Dhurata Dora & Soolking. Misiunea Addei a fost foarte grea de această dată, artista transformându-se în Dida Drăgan, în vreme ce lui AMI ruleta i-a adus un personaj basarabean – Misha Miller. Monica şi Marcel au încheiat gala cu o transformare în Diana Matei şi Aurelian Temişan.

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al cuplului Adriana Trandafir şi Romică Ţociu, care şi-au adjudecat premiul celei de-a şaptea gale. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a opta gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 24 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Adina Buzatu şi fiica ei Sara, gătesc împreună la Chefi la cuţite. Ediția de marţi, lider de audiență

Avatar

Published

on

            Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și la nivelul publicului din mediul urban.

 

Conform Kantar Media, cea mai nouă ediție Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.9%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.9% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating si 17.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.4 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.42, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România erau cu ochii pe audițiile savuroase de la Chefi la cuțite.

 

După ce aseară Anca Dinicu, transformată în celebrul personaj Gina Felea, a stârnit hohote de râs în platoul show-ului de cooking, distracţia continuă şi în această seară. Adina Buzatu şi fiica ei, Sara, vin să le facă o surpriză celor trei chefi, mai ales că Adina este cunoscută pentru timpul pe care îl petrece în bucătărie: „Eu nu gătesc deloc, că nu îmi place să stau în bucătărie este puţin spus! Nicio cafea nu am făcut, nici măcar un ceai. Bucătăria e locul pe care îl vizitez rar, să îmi iau un pahar cu apă eventual, acum să apar să gătesc… e şoc şi panică!”, mărturiseşte amuzată Adina Buzatu.

Stilista îşi va folosi abilităţile şi îi va surprinde pe cei trei chefi cu plating-ul, în vreme ce Sara va fi cea responsabilă cu gătitul propriu-zis. Somon în sos teriyaki cu noodles este preparatul despre care Adina va spune înainte de a intra pe bandă: „Vă spun că luăm toate cuţitele!”. Dacă şi chefii vor fi de acord, telespectatorii vor afla în această seară, de la ora 20:30, în cea mai nouă ediţie Chefi la cuţite, la Antena 1.

Degustările pe nevăzute se apropie de final, amuletele sunt tot mai puține, iar competiția s-a instalat deja între cei trei chefi. Rămâne de văzut cine va reuși în această seară să obțină un nou avantaj în lupta pentru marele titlu.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 20 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Debut în forță pentru Iuliana Tudor cu „Vedeta populară” la TVR 1

Avatar

Published

on

            Emisiunea realizată de Iuliana Tudor a fost, în cursul celei de-a doua părți, lider de audiență pe target național. „Vedeta populară” a fost vizionată, în momentul culminant, al desemnării câștigătorilor, de peste un milion de telespectatori.

 

Timp de mai bine de o jumătate de oră, cea de-a doua ediție din sezonul 5 al emisiunii „Vedeta populară” de la TVR 1, difuzată duminică, 18 octombrie, a surclasat competiția la nivelul audienței naționale. Mai mult, peste 1.000.000 de români au văzut momentul în care doi concurenți – nu unul, cum se aștepta toată lumea – au fost declarați câștigători și calificați în semifinală.

 

În intervalul 22.15-22.48, în medie, 887.000 de telespectatori au urmărit „Vedeta populară” la TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5% și o cotă medie de piață** de 12,7% la nivel național, punând principalul post al Televiziunii Române pe prima poziție în clasamentul audiențelor serii. De altfel, întreaga emisiune moderată de Iuliana Tudor a fost bine primită de public, TVR 1 situându-se, pe durata difuzării ei (21.00-22.48), în top 5 al audiențelor, pe toate segmentele de public.

 

Cel mai vizionat moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 22.31, când 1.015.000 de români din întreaga țară se aflau în fața micilor ecrane (rating de 5,8% și share de 14,6%). Atunci, Didi Ionuț Cojocariu din Suceava, un tânăr de 25 de ani cu master în economie, și doljeanca de numai 18 ani Maria Chivu, cea care a adus taraful „Florile-n crâng” în Studioul 1 al Televiziunii Române, primeau fericita veste că drumul lor, al amândurora, va continua la „Vedeta populară” spre Marele Trofeu și premiul de 100.000 de lei.

 

Ce mai urmează la „Vedeta populară” și ce surprize pregătește Iuliana Tudor pentru prietenii emisiunii, vom afla în următoarele ediții ale sezonului 5 al celui mai… popular talent-show din România. „Vedeta populară” se vede la TVR 1 duminică seara, de la ora 21.00.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

 

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa datelor: Kantar Media
Prelucrarea datelor: SRTv
Copyright: ARMADATA SRL

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending