Connect with us

Concurenții MasterChef au participat aseară la două probe în deplasare, departe de tehnologia anului 2015, înapoi în timp și la tradiții. Cel mai urmărit cooking show din România a fost alegerea a aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, 20:31-22:43. Minutul de aur, de la 21:51, a reunit peste 1.7 milioane de telespectatori.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

MasterChef a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 10.5 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 cu reality show-ul Poftiti de va iubiti a înregistrat 7.6 puncte de rating și 18.5% share.

Ediția de aseară a debutat cu proba cutia misterelor

Un lucru a fost diferit față de celelalte probe similare: concurenții au fost nevoiți să ridice nu una, ci 24 de cutii. Prin această probă, aspiranții la titlul de MasterChef au fost provocați să-și demonstreze cât de bine și-au educat simțurile. Concurenții au avut de gustat dintr-un preparat și de enumerat cât mai multe ingrediente din compoziția acestuia.

Dar nu oricum! Sub cele 24 de cutii de pe bancurile de lucru pe care le-au avut de ridicat se aflau 12 ingrediente corecte și 12 ingrediente capcană. La finalul celor 2 minute disponibile, numărul ingredientelor care nu se aflau în compoziția preparatului erau scăzute din numărul ingredientelor corecte.

Proba a necesitat calități multiple: simțuri care să descifreze cât mai multe ingrediente, memorie, viteză și putere de concentrare. Mișa a stârnit amuzamentul celor 3 Chefi în momentul în care a început să ridice cutiile: foarte lent, fără niciun fel de grabă. Însă, din cele 12 ingrediente, acesta a identificat doar unul singur!

Iulian a fost singurul concurent care a gândit un plan de acțiune: timp de 10-12 secunde acesta a analizat preparatul din punct de vedere vizual, căutând cât mai multe ingrediente, după care a gustat cât mai mult posibil pentru a afla și ingredientele nevăzute.

Pe lângă acest lucru, Iulian a luat decizia de a începe ridicarea cutiilor de la ultimul rând, din superstiție, fiind singurul care a ghicit corect toate ingredientele descoperite sub cutii. Cel mai slab concurent a fost Adriana care a reușit performanța negativă de a ghici -1 ingredient (13 cutii ridicate, care conțineau 6 ingrediente corecte și 7 capcană). Proba a fost câștigată de Iulian care a ghicit corect 9 ingrediente din 12 posibile, fără a ezita pe parcursul testului.

MasterChef PRO TV

Probe incendiare desfășurate într-un peisaj cu încărcătură istorică

Proba numărul doi i-a purtat pe concurenții rămași în cursa pentru marele trofeu MasterChef pe meleaguri desprinse din basmele populare românești, în Dumbrava Sibiului, în cel mai mare muzeu în aer liber din Europa: Muzeul Civilizației Populare Tradiționale ASTRA.

Locul cu o încărcătură semnificativă de tradiții inspiră simplitate, astfel încât concurenții au fost provocați să gătească cu ustensilele disponibile cu secole în urmă, singura excepție fiind cuptorul. Iulian, câștigătorul probei anterioare, a avut avantajul de a selecta căpitanul echipei adverse: Claudia. Pe lângă acest lucru, Iulian a avut de optat pentru încă un avantaj: prioritatea de a alege 3 coechipieri de încredere sau meniul pe care să-l prepare. Acesta a optat pentru alegerea coechipierilor, considerând că niciun meniu nu este prea greu, dacă ai oameni pregătiți lângă tine.[nextpage title=”continuarea pa pagina urmatoare”]

Meniurile probei doi au fost compuse din preparate din primele cărți de bucate apărute în Țările Române. Echipa roșie a avut de pregătit supă de pește cu găluște din pește, fleică de porc umplută cu nuci, stafide și prune uscate, cu garnitură de cartofi copți în lapte, precum și un desert compus din fructe fierte în vin roșu, cremă de ou și frișcă bătută. Echipa albastră a avut de pregătit supă de măduvă cu găluște și unt, pulpă de berbec cu legume, turte din semințe de dovleac și o budincă de pâine cu dulceață de piersici.

În timpul probei, Răzvan Fodor i-a convocat pe cei doi căpitani la o provocare: într-una dintre casele din muzeu se afla o ustensilă modernă, de mare folos la prepararea deserturilor. Iulian și Claudia au desemnat câte un coechipier care să caute elementul atât de important în probă. Timp de trei minute, Tudor și Florin au căutat mixerul ascuns extrem de bine. Florin a fost cel mai ager, identificând cutia în care se găsea prețiosul obiect.

În momentul în care au avut de servit preparatele celor 200 de invitați, echipa roșie a conștientizat cantitatea insuficientă de supă, șase dintre oaspeți neprimind preparatul. Și problemele echipei roșii, condusă de Claudia, nu s-au oprit aici: o parte din carne nu a fost gătită complet, aceștia fiind nevoiți să regătească porțiile. Momentele tensionate pentru echipa roșie au continuat: o concurentă din echipa albastră a sustras trei cutii de lapte de la echipa condusă de Claudia, fără a le cere acordul competitorilor. Pe lângă acest lucru, Chef Adrian Hădean le va reproșa faptul că multe farfurii cu carne au fost refuzate de invitați. Echipa albastră a primit cele mai multe voturi, Chefii considerând că au câștigat cu mai puține greșeli, nicidecum gătind imprecabil.

MasterChef PRO TV

MasterChef
PRO TV

Primul test sub presiune în deplasare a adus eliminarea lui Mișa

Zece concurenți au îmbrăcat șorțul negru, la primul test sub presiune în deplasare, o premieră de la care toți ar fi vrut să lipsească. Concurenții au fost provocați să pregătească, cu preparate gătite în prealabil, un aperitiv, un fel principal și un desert, primind îndemnul de a adăuga următoarele ingrediente: finețe, eleganță și creativitate.

Cei zece au avut cinci minute la dispoziție pentru a pregăti aperitivul, de la selectarea preparatelor de bază, la realizarea plating-ului. Cel mai aspectuos preparat a fost cel al Claudiei, la polul opus aflându-se Anuța, cu un preparat care se încadra perfect pentru o… cantină. Fiecare Chef a salvat câte un concurent care nu va continua testul eliminatoriu: Avram, Claudiu și Claudia. Proba a continuat cu etapa doi, fel principal. Având tot cinci minute la dispoziție, Tudor, Anunța și Victoraș au reușit să creeze trei preparate salvatoare. Proba desertului a adus și eliminarea unui nou concurent. Deși tot ce a pregătit Iuliana a fost o felie de tort gata preparat, Mișa a fost cel care a părăsit MasterChef pentru crearea unei farfurii fără noimă, cu preparate care nu aveau nicio legătură între ele.

În această seară, de la 20:30, cutia misterelor va ascunde pentru prima dată ustensile de bucătărie în locul ingredientelor, în timp ce noi concurenți vor părăsi bucătăria MasterChef!

Comentarii

Analize

Kanal D isi consolideaza pozitia de lider de piata in Prime Time!

Avatar

Published

on

#Serialul turcesc “Ma numesc Zuleyha” a plasat postul TV pe primul loc in audiente, la nivel National si All Urban. 

Vineri, 10 ianuarie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe doua segemnte de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. Astfel,  episodul difuzat vineri seara, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D a fost lider de piata, pe targetul National si All Urban.

Peste un milion si jumatate (1.584.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit vineri seara Kanal D, in medie, in fiecare minut al difuzarii serialului tucesc “Ma numesc Zuleyha”. Minutul de maxima audienta, atins la 21:04, peste 1.8 milioane (1.846.000) de fani ai productiei difuzate la Kanal D urmareau cu sufletul la gura impresionanta poveste de dragoste. Vineri, in Prime Time, aproape 20% din populatia intregii tari era cu ochii pe Kanal D.

Vineri, 10 ianuarie, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D  a inregistrat 9,0% rating si 19,9% cota de piata, pe targetul National, si 7,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul All Urban. Pe targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul audientelor, cu 5,3% rating si 15,5% cota de piata.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,019,91584
 Pro TV7,015,51230
 Romania TV3,67,9627
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 13,67,9627
20:00-23:15Antena 32,35,1403
Source: Kantar Media Romania    
Date: 10.01.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,9700
 Pro TV6,715,5642
 Antena 13,58,1336
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV3,47,7321
20:00-23:15Antena 32,55,7234
Source: Kantar Media Romania    
Date: 10.01.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,725,5368
 Kanal D5,315,5224
 Antena 14,814,0202
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV1,13,145
20:00-23:15Film Cafe0,72,232
Source: Kantar Media Romania    
Date: 10.01.2019    

Comentarii

Continue Reading

Analize

Weekend de top pentru Kanal D! Postul TV, lider de audienta, cu emisiunile difuzate in Prime Time

Avatar

Published

on

#Milioane de romani, cu ochii pe productiile difuzate de Kanal D – “Stirile Kanal D”, serialul de comedie “Moldovenii” si emisiunea concurs “Roata Norocului”

Kanal D isi consolideaza pozitia de lider de piata, in randul televiziunilor din Romania, cu productiile difuzate in Prime Time. In weekend-ul trecut, Kanal D s-a aflat in preferintele telespectatorilor, clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor, cu “Stirile Kanal D”, serialul de comedie “Moldovenii” si emisiunea concurs “Roata Norocului”.

Duminica, 29 decembrie, Kanal D a fost lider de piata cu “Roata Norocului”, clasandu-se pe primul loc, atat pe targetul National, cat si pe All Urban. In randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, show-ul prezentat de Bursucu si Ana-Maria Barnoschi a pozitionat postul TV pe locul doi, in topul televiziunilor.

Peste 21% din populatia tarii a urmarit aseara emisiunea “Roata Norocului”, la Kanal D! Astfel, aseara, in intervalul 20:00 – 22:00, Kanal D a inregistrat 10,4% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, 7,2% rating si 15,7% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul Comercial.

Peste 1.8 milioane (1.859.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Roata Norocului”. Minutul de aur, atins la 20:36, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 2.2 milioane (2.289.000) de fani.

“Stirile Kanal D” de la ora 18:00, difuzate aseara, au fost urmarite, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.091.000) de telespectatori din intreaga tara. “Stirile Kanal D” au pozitionat statia pe primul loc in topul audientelor, pe targetul National, si pe locul doi, pe targetul Comercial. Duminica, in intervalul 18:00 – 19:00, statia a inregistrat cu “Stirile Kanal D” 6,1% rating si 13,8% cota de piata, pe targetul National, si 4,0% rating si 13,6% cota de piata, pe targetul Comercial.

Sambata, 28 decembrie, productiile difuzate in Prime Time, serialul de comedie “Moldovenii” si “Stirile Kanal D” au fost urmarite de milioane de telespectatori.

Serialul de comedie “Moldovenii”, difuzat sambata, in intervalul orar 20:00 – 20:50 a fost primul program in preferintele romanilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc, in randul publicului din intreaga tara si pe locul doi, in randul publicului de la orase. Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a intregistrat 8,3% rating si 16,8% cota de piata, pe targetul National, si 5,8% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Serialul de comedie “Moldovenii” a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape un milion si jumatate (1.475.000) de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 20:26, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, aproape doua milioane (1.982.000) de telespectatori.

“Stirile Kanal D” difuzate sambata, 28 decembrie, in intervalul orar 18:00 – 19:00, a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara. Kanal D a fost lider de audienta, pe targetul National, cu 5,5% rating si 12,7% cota de piata. Aproape un milion (984.000) de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut, “Stirile Kanal D” difuzate sambata.

 

Sambata, 28 decembrie, audiente “Stirile Kanal D”

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,512,7984
 Pro TV4,911,4878
 Antena 14,510,4800
STIRILE KANAL D  Romania TV3,88,8676
18:00-19:00National TV2,65,9457
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.12.2019    

 

Sambata, 28 decembrie, audiente serial de comedie “Moldovenii”

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,113,7582
 Kanal D5,812,9550
 Antena 15,612,6537
MOLDOVENIIRomania TV5,211,7500
20:00-20:50Antena 33,06,7286
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.12.2019    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,316,81475
 Antena 17,916,01406
 Pro TV6,914,01232
MOLDOVENIIRomania TV4,89,7851
20:00-20:50Prima TV2,75,4472
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.12.2019    

 

Duminica, 29 decembrie, audiente “Roata Norocului”

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Antena 16,717,9289
 Kanal D6,316,9272
 Pro TV6,116,3263
ROATA NOROCULUI RRPrima TV1,74,572
20:00-22:00TVR 21,53,963
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,215,7688
 Pro TV5,411,8517
 Antena 15,311,7512
ROATA NOROCULUIRomania TV4,08,7383
20:00-22:00Antena 32,45,2230
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,421,21859
 Pro TV5,310,8943
 Antena 15,310,7936
ROATA NOROCULUIRomania TV3,98,0698
20:00-22:00Prima TV2,75,5478
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    

 

Duminica, 29 decembrie, audiente “Stirile Kanal D”

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,113,81091
 Pro TV5,512,4984
 Antena 14,911,0872
STIRILE KANAL D  Romania TV4,510,0794
18:00-19:00Antena 32,04,5353
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,518,8239
 Kanal D4,013,6173
 Antena 12,58,4106
STIRILE KANAL D  Pro Cinema1,55,267
18:00-19:00Romania TV1,44,659
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Mukinka este câștigătorul sezonului 7 iUmor Finala iUmor, lider detaşat de audienţã

Avatar

Published

on

Mukinka a câștigat marea finală a sezonului 7 iUmor, finală în care s-au luptat pentru marele premiu în valoare de 20.000 euro numere de magie, stand-up, trap, rap, glume scurte sau mimă cu sunete. Jurații au fost impresionați de numărul său, ca ulterior, votul publicului să îl desemneze câștigătorul iUmor sezonul 7! Tot publicul a desemnat şi emisiunea ca lider detaşat de audienţã, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregii ţãri.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, finala iUmor, difuzatã asearã în intervalul 19:59 – 00:48, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 23.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV, ce asearã difuza Vocea României ocupa poziţia secundã, cu o medie de 6.2 puncte de rating şi 20.1% cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivelul întregii populaţii a țării, finala show-ului jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a înregistrat o audiență medie de 6.7 puncte de rating și 17% cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã tot de Pro TV cu 6.1 puncte de rating şi 15.4% cotã de piaţã. În minutul de aur, 21:18, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Mukinka Chibanga, tânărul de origine africană ce a adus în audiții la iUmor un număr de stand-up despre tradiţiile de nuntă şi botez din ţara noastră i-a cucerit din prima pe Delia, Cheloo și Bendeac, dar şi pe telespectatorii iUmor, care, prin voturile lor din aplicaţia iUmor l-au trimis direct în marea finală a acestui sezon.

În numărul din finală a mixat în stand-up său limba engleză cu limba română, a vorbit despre tradițiile românilor atunci când se sărbătorește ziua de nume “Numele meu este Mukinka. Și eu primesc urări de <<La mulți ani>>, dar de Black Friday”, despre cum este văzut un străin de culoare în România, care sunt reacțiile lor și cum a reușit să se acomodeze cu obiceiurile noastre.

Lucrurile ciudate sau amuzante despre poporul român incluse de Mukinka pe scena iUmor, au fost foarte apreciate de juriu, în special de Cheloo: “Eu sunt șocat de cât umor are acest băiat! Este un om vesel, inteligent, care chiar știe să construiască un număr de stand-up folosind probleme, defecte, lucruri amuzante de la un popor cu care nu are legături de sânge sau culturale. El este nou venit în această țară, a luat tot ce este mai dement și le-a pus în două numere de stand-up”.

Mihai Bendeac l-a aplaudat și el în picioare și i-a prevăzut un viitor fantastic: “Ai o siguranță de sine extraordinară, pare că faci asta de o viață. Îți doresc să ajungi să faci stand-up internațional, să nu te îndoiești vreodată că nu ai putea reuși asta. Ai avut o seară magică!”

Cei 12 finaliști care și-au disputat marele premiu de 20.000 euro în sezonul 7 au fost: Mukinka, Dan Țuțu, Silviu Gherman, Mario Lopez, George Țintă, Alex Șerban, Trupa HA-RAP, Adrian și Andrei, Eduard și Bianca, Cristian DeNis, Bogdan Călin și Patrik Cottet.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 13 decembrie 2019

 

Foto Credit: ANTENA 1

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0