Connect with us

Concurenții MasterChef au participat aseară la două probe în deplasare, departe de tehnologia anului 2015, înapoi în timp și la tradiții. Cel mai urmărit cooking show din România a fost alegerea a aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, 20:31-22:43. Minutul de aur, de la 21:51, a reunit peste 1.7 milioane de telespectatori.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

MasterChef a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 10.5 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 cu reality show-ul Poftiti de va iubiti a înregistrat 7.6 puncte de rating și 18.5% share.

Ediția de aseară a debutat cu proba cutia misterelor

Un lucru a fost diferit față de celelalte probe similare: concurenții au fost nevoiți să ridice nu una, ci 24 de cutii. Prin această probă, aspiranții la titlul de MasterChef au fost provocați să-și demonstreze cât de bine și-au educat simțurile. Concurenții au avut de gustat dintr-un preparat și de enumerat cât mai multe ingrediente din compoziția acestuia.

Dar nu oricum! Sub cele 24 de cutii de pe bancurile de lucru pe care le-au avut de ridicat se aflau 12 ingrediente corecte și 12 ingrediente capcană. La finalul celor 2 minute disponibile, numărul ingredientelor care nu se aflau în compoziția preparatului erau scăzute din numărul ingredientelor corecte.

Proba a necesitat calități multiple: simțuri care să descifreze cât mai multe ingrediente, memorie, viteză și putere de concentrare. Mișa a stârnit amuzamentul celor 3 Chefi în momentul în care a început să ridice cutiile: foarte lent, fără niciun fel de grabă. Însă, din cele 12 ingrediente, acesta a identificat doar unul singur!

Iulian a fost singurul concurent care a gândit un plan de acțiune: timp de 10-12 secunde acesta a analizat preparatul din punct de vedere vizual, căutând cât mai multe ingrediente, după care a gustat cât mai mult posibil pentru a afla și ingredientele nevăzute.

Pe lângă acest lucru, Iulian a luat decizia de a începe ridicarea cutiilor de la ultimul rând, din superstiție, fiind singurul care a ghicit corect toate ingredientele descoperite sub cutii. Cel mai slab concurent a fost Adriana care a reușit performanța negativă de a ghici -1 ingredient (13 cutii ridicate, care conțineau 6 ingrediente corecte și 7 capcană). Proba a fost câștigată de Iulian care a ghicit corect 9 ingrediente din 12 posibile, fără a ezita pe parcursul testului.

MasterChef PRO TV

Probe incendiare desfășurate într-un peisaj cu încărcătură istorică

Proba numărul doi i-a purtat pe concurenții rămași în cursa pentru marele trofeu MasterChef pe meleaguri desprinse din basmele populare românești, în Dumbrava Sibiului, în cel mai mare muzeu în aer liber din Europa: Muzeul Civilizației Populare Tradiționale ASTRA.

Locul cu o încărcătură semnificativă de tradiții inspiră simplitate, astfel încât concurenții au fost provocați să gătească cu ustensilele disponibile cu secole în urmă, singura excepție fiind cuptorul. Iulian, câștigătorul probei anterioare, a avut avantajul de a selecta căpitanul echipei adverse: Claudia. Pe lângă acest lucru, Iulian a avut de optat pentru încă un avantaj: prioritatea de a alege 3 coechipieri de încredere sau meniul pe care să-l prepare. Acesta a optat pentru alegerea coechipierilor, considerând că niciun meniu nu este prea greu, dacă ai oameni pregătiți lângă tine.[nextpage title=”continuarea pa pagina urmatoare”]

Meniurile probei doi au fost compuse din preparate din primele cărți de bucate apărute în Țările Române. Echipa roșie a avut de pregătit supă de pește cu găluște din pește, fleică de porc umplută cu nuci, stafide și prune uscate, cu garnitură de cartofi copți în lapte, precum și un desert compus din fructe fierte în vin roșu, cremă de ou și frișcă bătută. Echipa albastră a avut de pregătit supă de măduvă cu găluște și unt, pulpă de berbec cu legume, turte din semințe de dovleac și o budincă de pâine cu dulceață de piersici.

În timpul probei, Răzvan Fodor i-a convocat pe cei doi căpitani la o provocare: într-una dintre casele din muzeu se afla o ustensilă modernă, de mare folos la prepararea deserturilor. Iulian și Claudia au desemnat câte un coechipier care să caute elementul atât de important în probă. Timp de trei minute, Tudor și Florin au căutat mixerul ascuns extrem de bine. Florin a fost cel mai ager, identificând cutia în care se găsea prețiosul obiect.

În momentul în care au avut de servit preparatele celor 200 de invitați, echipa roșie a conștientizat cantitatea insuficientă de supă, șase dintre oaspeți neprimind preparatul. Și problemele echipei roșii, condusă de Claudia, nu s-au oprit aici: o parte din carne nu a fost gătită complet, aceștia fiind nevoiți să regătească porțiile. Momentele tensionate pentru echipa roșie au continuat: o concurentă din echipa albastră a sustras trei cutii de lapte de la echipa condusă de Claudia, fără a le cere acordul competitorilor. Pe lângă acest lucru, Chef Adrian Hădean le va reproșa faptul că multe farfurii cu carne au fost refuzate de invitați. Echipa albastră a primit cele mai multe voturi, Chefii considerând că au câștigat cu mai puține greșeli, nicidecum gătind imprecabil.

MasterChef PRO TV

MasterChef
PRO TV

Primul test sub presiune în deplasare a adus eliminarea lui Mișa

Zece concurenți au îmbrăcat șorțul negru, la primul test sub presiune în deplasare, o premieră de la care toți ar fi vrut să lipsească. Concurenții au fost provocați să pregătească, cu preparate gătite în prealabil, un aperitiv, un fel principal și un desert, primind îndemnul de a adăuga următoarele ingrediente: finețe, eleganță și creativitate.

Cei zece au avut cinci minute la dispoziție pentru a pregăti aperitivul, de la selectarea preparatelor de bază, la realizarea plating-ului. Cel mai aspectuos preparat a fost cel al Claudiei, la polul opus aflându-se Anuța, cu un preparat care se încadra perfect pentru o… cantină. Fiecare Chef a salvat câte un concurent care nu va continua testul eliminatoriu: Avram, Claudiu și Claudia. Proba a continuat cu etapa doi, fel principal. Având tot cinci minute la dispoziție, Tudor, Anunța și Victoraș au reușit să creeze trei preparate salvatoare. Proba desertului a adus și eliminarea unui nou concurent. Deși tot ce a pregătit Iuliana a fost o felie de tort gata preparat, Mișa a fost cel care a părăsit MasterChef pentru crearea unei farfurii fără noimă, cu preparate care nu aveau nicio legătură între ele.

În această seară, de la 20:30, cutia misterelor va ascunde pentru prima dată ustensile de bucătărie în locul ingredientelor, în timp ce noi concurenți vor părăsi bucătăria MasterChef!

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0