Connect with us

Concurenții MasterChef au participat aseară la două probe în deplasare, departe de tehnologia anului 2015, înapoi în timp și la tradiții. Cel mai urmărit cooking show din România a fost alegerea a aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, 20:31-22:43. Minutul de aur, de la 21:51, a reunit peste 1.7 milioane de telespectatori.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

MasterChef a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 10.5 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 cu reality show-ul Poftiti de va iubiti a înregistrat 7.6 puncte de rating și 18.5% share.

Ediția de aseară a debutat cu proba cutia misterelor

Un lucru a fost diferit față de celelalte probe similare: concurenții au fost nevoiți să ridice nu una, ci 24 de cutii. Prin această probă, aspiranții la titlul de MasterChef au fost provocați să-și demonstreze cât de bine și-au educat simțurile. Concurenții au avut de gustat dintr-un preparat și de enumerat cât mai multe ingrediente din compoziția acestuia.

Dar nu oricum! Sub cele 24 de cutii de pe bancurile de lucru pe care le-au avut de ridicat se aflau 12 ingrediente corecte și 12 ingrediente capcană. La finalul celor 2 minute disponibile, numărul ingredientelor care nu se aflau în compoziția preparatului erau scăzute din numărul ingredientelor corecte.

Proba a necesitat calități multiple: simțuri care să descifreze cât mai multe ingrediente, memorie, viteză și putere de concentrare. Mișa a stârnit amuzamentul celor 3 Chefi în momentul în care a început să ridice cutiile: foarte lent, fără niciun fel de grabă. Însă, din cele 12 ingrediente, acesta a identificat doar unul singur!

Iulian a fost singurul concurent care a gândit un plan de acțiune: timp de 10-12 secunde acesta a analizat preparatul din punct de vedere vizual, căutând cât mai multe ingrediente, după care a gustat cât mai mult posibil pentru a afla și ingredientele nevăzute.

Pe lângă acest lucru, Iulian a luat decizia de a începe ridicarea cutiilor de la ultimul rând, din superstiție, fiind singurul care a ghicit corect toate ingredientele descoperite sub cutii. Cel mai slab concurent a fost Adriana care a reușit performanța negativă de a ghici -1 ingredient (13 cutii ridicate, care conțineau 6 ingrediente corecte și 7 capcană). Proba a fost câștigată de Iulian care a ghicit corect 9 ingrediente din 12 posibile, fără a ezita pe parcursul testului.

MasterChef PRO TV

Probe incendiare desfășurate într-un peisaj cu încărcătură istorică

Proba numărul doi i-a purtat pe concurenții rămași în cursa pentru marele trofeu MasterChef pe meleaguri desprinse din basmele populare românești, în Dumbrava Sibiului, în cel mai mare muzeu în aer liber din Europa: Muzeul Civilizației Populare Tradiționale ASTRA.

Locul cu o încărcătură semnificativă de tradiții inspiră simplitate, astfel încât concurenții au fost provocați să gătească cu ustensilele disponibile cu secole în urmă, singura excepție fiind cuptorul. Iulian, câștigătorul probei anterioare, a avut avantajul de a selecta căpitanul echipei adverse: Claudia. Pe lângă acest lucru, Iulian a avut de optat pentru încă un avantaj: prioritatea de a alege 3 coechipieri de încredere sau meniul pe care să-l prepare. Acesta a optat pentru alegerea coechipierilor, considerând că niciun meniu nu este prea greu, dacă ai oameni pregătiți lângă tine.[nextpage title=”continuarea pa pagina urmatoare”]

Meniurile probei doi au fost compuse din preparate din primele cărți de bucate apărute în Țările Române. Echipa roșie a avut de pregătit supă de pește cu găluște din pește, fleică de porc umplută cu nuci, stafide și prune uscate, cu garnitură de cartofi copți în lapte, precum și un desert compus din fructe fierte în vin roșu, cremă de ou și frișcă bătută. Echipa albastră a avut de pregătit supă de măduvă cu găluște și unt, pulpă de berbec cu legume, turte din semințe de dovleac și o budincă de pâine cu dulceață de piersici.

În timpul probei, Răzvan Fodor i-a convocat pe cei doi căpitani la o provocare: într-una dintre casele din muzeu se afla o ustensilă modernă, de mare folos la prepararea deserturilor. Iulian și Claudia au desemnat câte un coechipier care să caute elementul atât de important în probă. Timp de trei minute, Tudor și Florin au căutat mixerul ascuns extrem de bine. Florin a fost cel mai ager, identificând cutia în care se găsea prețiosul obiect.

În momentul în care au avut de servit preparatele celor 200 de invitați, echipa roșie a conștientizat cantitatea insuficientă de supă, șase dintre oaspeți neprimind preparatul. Și problemele echipei roșii, condusă de Claudia, nu s-au oprit aici: o parte din carne nu a fost gătită complet, aceștia fiind nevoiți să regătească porțiile. Momentele tensionate pentru echipa roșie au continuat: o concurentă din echipa albastră a sustras trei cutii de lapte de la echipa condusă de Claudia, fără a le cere acordul competitorilor. Pe lângă acest lucru, Chef Adrian Hădean le va reproșa faptul că multe farfurii cu carne au fost refuzate de invitați. Echipa albastră a primit cele mai multe voturi, Chefii considerând că au câștigat cu mai puține greșeli, nicidecum gătind imprecabil.

MasterChef PRO TV

MasterChef
PRO TV

Primul test sub presiune în deplasare a adus eliminarea lui Mișa

Zece concurenți au îmbrăcat șorțul negru, la primul test sub presiune în deplasare, o premieră de la care toți ar fi vrut să lipsească. Concurenții au fost provocați să pregătească, cu preparate gătite în prealabil, un aperitiv, un fel principal și un desert, primind îndemnul de a adăuga următoarele ingrediente: finețe, eleganță și creativitate.

Cei zece au avut cinci minute la dispoziție pentru a pregăti aperitivul, de la selectarea preparatelor de bază, la realizarea plating-ului. Cel mai aspectuos preparat a fost cel al Claudiei, la polul opus aflându-se Anuța, cu un preparat care se încadra perfect pentru o… cantină. Fiecare Chef a salvat câte un concurent care nu va continua testul eliminatoriu: Avram, Claudiu și Claudia. Proba a continuat cu etapa doi, fel principal. Având tot cinci minute la dispoziție, Tudor, Anunța și Victoraș au reușit să creeze trei preparate salvatoare. Proba desertului a adus și eliminarea unui nou concurent. Deși tot ce a pregătit Iuliana a fost o felie de tort gata preparat, Mișa a fost cel care a părăsit MasterChef pentru crearea unei farfurii fără noimă, cu preparate care nu aveau nicio legătură între ele.

În această seară, de la 20:30, cutia misterelor va ascunde pentru prima dată ustensile de bucătărie în locul ingredientelor, în timp ce noi concurenți vor părăsi bucătăria MasterChef!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Avatar

Published

on

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta cu “Teo Show”

Avatar

Published

on

Luni, 30 septembrie, Kanal D a fost lider de audienta cu emisiunea “Teo Show”, postul TV clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul de difuzare a show-ului prezentat de Teo Trandafir si Bursucu, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul de difuzare “Teo Show” (15:00 –17:00), Kanal D a surclasat productiile statiilor concurente, atat pe targetul Comercial cat si All Urban.

Astfel, Kanal D a inregistrat, in intervalul orar mentionat mai sus, 1,5% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,9% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de maxima audienta, atins la 16:42, a adunat in fata micilor ecrane peste o jumatate de milion de romani.

Unul dintre momentele cele mai urmarite de public a fost surpriza inedita pregatita de Ilinca Vandici pentru Raluca Badulescu. Aflate in Turcia, cele doua vedete s-au “rasfatat” cu o cura de detox, la o clinica de lux, din Bodrum. Aventura in Turcia continua pentru Ilinca Vandici si Raluca Badulescu, departe de Romania, si in editia de astazi a emisiunii “Teo Show”, difuzata incepand cu ora 15:00, la Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Avatar

Published

on

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: