Connect with us

Emisiuni

”MasterChef” (Pro Tv) isi intampina telespectatorii intr-un platou de 2.000 m²

Avatar

Published

on

 Pe 20 martie, show-ul “MasterChef” debuteaza la Pro Tv cu visuri marete ale concurentilor, dar si verdicte care ii vor tine ca pe jar, cu pasiuni nebune, arome imbietoare, cu un adevarat spectacol vizual, dar si un decor impresionant.

 

In prima etapa a competitiei, 150 de concurenti alesi dintre miile care s-au prezentat la preselectiile din Bucuresti vor avea sansa de a se intalni fata in fata cu juriul format din Sorin Bontea, Florin Dumitrescu si Catalin Scarlatescu intr-un decor demn de grandoarea unui astfel de show.

Astfel, platoul in care concurentii se vor prezenta in fata juriului cu un preparat de exceptie, pe care ei mizeaza pentru a primi sortul “MasterChef” si a trece in etapa urmatoare, este practic un platou de televiziune in care s-a construit o hala industriala de proportii impresionante. Aceasta masoara nu mai putin de 2.000 de metri patrati, in care au fost folositi 1.000 de metri patrati de parchet, iar decorul are 12 metri inaltime.

Si poarta imensa prin care vor trece pretendentii la sortul “MasterChef” pentru a ajunge in fata juriului este la fel de impunatoare: are 8 metri inaltime si cantareste aproximativ 1 tona. La constructia unui astfel de decor impresionant au lucrat 43 de decoratori timp de 2 luni de zile. Show-ul “MasterChef” impresioneaza “numeric” si la capitolul ingrediente si ustensile de bucatarie.

Fie ca au ales sa gateasca preparate romanesti sau exotice, antreuri, deserturi sau feluri principale, concurentii au avut la dispozitie o paleta variata de ingrediente. Astfel, in platoul “MasterChef” si-au gasit locul 60 de feluri de condimente, plante aromatice si arome, 1.500 de oua, 4 tone de produse vegetale proaspete, 70 de soiuri de fructe si legume de pe 4 continente, carne de la 45 de specii de pesti si vietuitoare marine si nu mai putin de 500 de cutite de bucatarie si sisteme de curatare si taiere.

Fericitii bucatari amatori care vor reusi sa ajunga in bucataria ”MasterChef” isi vor etala talentul culinar intr-un alt decor, la fel de impresionant, in care pasiunea si visurile se vor impleti printre arome savuroase si de unde, la final, va iesi primul ”MasterChef” din Romaniei si castigatorul marelui premiu de 50.000 de euro.

Comentarii

Emisiuni

Duminică la „Asta-i România !” vizităm Mamaia – polul consacrat al României cu bani

Avatar

Published

on

            Duminică, de la ora 14:30, emisiunea „Asta-i România!” face o incursiune pe litoralul românesc, mai exact în staţiunea Mamaia. Vom afla cum se prezintă aceasta în plin sezon estival şi în plină pandemie.

 

Fără Maldive sau Bali, fără avioane personale, dar cu dorinţa de distracţie, tinerii milionari ai României au ales să îşi petreacă vara pe litoralul românesc, în Mamaia, din cauza pandemiei care a cuprins întreaga lume. Aşa a ajuns staţiunea de pe litoralul românesc, locul care rivalizează oricând cu Riviera franceză sau spaniolă, şi în care sumele cheltuite de lumea înstărită, într-un sejur, rivalizează cu PIB-ul unei ţări africane.

 

 

Mulţi dintre turiştii români aflaţi acum pe litoralul românesc, ar fi fost, cu siguranţă, în alt colţ de lume, dar forţaţi de pandemie, s-au văzut nevoiţi să vină la Mamaia, staţiunea extremelor, unde au parte de tot răsfăţul. După modelul petrecerilor din Ibiza, turiştii puşi pe distracţie, aleg party-urile organizate în larg, pe un iaht special închiriat, doar pentru ei. Astfel de petreceri nu sunt pentru toată lumea, clienţii sunt cu pretenţii şi bani, iar o astfel de aventură în larg, costă în jur de 300 de lei, costuri în care nu este inclusă băutura, iar atmosfera petrecăreţilor este asigurată de un DJ.

Când distracţia e maximă, nimeni numai ţine cont de bani. În club, doar bacşişul la nota de plată este cât salariul minim pe economie. Tinerii milionari ai României par însă că au de unde să scoată banii. Consumaţia minimă într-unul dintre cele mai căutate localuri de gen este de 1500 de lei. Unii s-ar speria şi la o simplă răsfoire a meniului, cea mai ieftină sticlă de şampanie costă 11.000 de lei, iar cea mai scumpă depăşeşte 120.000 de lei.

 

 

Ce spun patronii teraselor, plajelor şi cluburilor de la malul Mării Negre, despre cum decurge acest sezon estival, aflaţi duminică, de la ora 14:30, într-o nouă ediţie „Asta-i România !”, prezentată de Mihai Ghiţă, la Kanal D.

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Sâmbătă, la Falsez pentru tine, Loredana recunoaște că a greșit: ”Am spus multe prostii”

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Sâmbătă, de la ora 22:30, Loredana va încerca să ghicească cine cântă și cine nu într-o nouă ediție Falsez pentru tine – show-ul în care nu trebuie să ai neaparat voce ca să câștigi.

 

Anna Lesko, Monica Anghel, Gojira și Răzvan Fodor, cei patru consilieri ai emisiunii, o vor ajuta pe Loredana să-și dea seama dacă cei 8 concurenți de pe scenă spun adevărul sau mint. La finalul emisiunii, indiferent de deciziile pe care le va lua pe parcurs, Loredana va trebui să cânte în duet cu acel concurent despre care ea crede că are voce.

Fără să audă vocea lui, Loredana va elimina un concurent doar după felul în care arată: ”Câți cântăreți cu mușchi ați văzut voi în România?”, va spune aceasta. Una dintre eliminări o va face pe Monica Anghel să spună: ”Lori, de ce l-ai scos? Bă, ești nebun? Cum să cânți așa?”. Deși nu se va lăsa impresionată de poveștile pe care le spun cei de pe scenă, Loredana va scoate din concurs un concurent care-i mărturisește că este manager într-o companie importantă din București, iar pentru noaptea de Revelion a contractat-o deja pentru un concert: ”Mă bucur că nu înțelegi limba română pentru că am spus multe prostii despre tine, dar îți promit că la concertul de Anul Nou o să cântăm împreună”, îi va spune Loredana, recunoscând că s-a înșelat în privința lui.

 

Dacă până la finalul emisiunii va paria pe un câștigător afon sau ”pe ton”, vedem sâmbătă, de la ora 22:30, într-o nouă ediție ”Falsez pentru tine”, prezentată de Mihai Bobonete.

 

Falsez pentru tine – Un show de muzică și mister!

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

E! va difuza în premieră „Celebrity Game Face”, un program special produs şi moderat de Kevin Hart

Avatar

Published

on

Hart și soția lui, Eniko, le provoacă pe cuplurile de vedete formate din Terry & Rebecca King Crews, Sarah Hyland & Wells Adams și Joel & Sarah McHale să participe la competiție de acasă

 

E!, televiziunea internațională dedicată fenomenului pop culture, ce emite pe multiple platforme, își diversifică grila de programe și anunță că va difuza emisiunea specială Celebrity Game Face, produsă și moderată de Kevin Hart. Premiera este pe 7 august de la ora 23:00. Hart și soția lui, Eniko, apar alături de cuplurile Terry și Rebecca King Crews, Sarah Hyland și logodnicul ei, Wells Adams și Joel și Sarah McHale. Aceasta este prima apariție a lui Joel după ce a găzduit emisiunea The Soup. Celebrity Game Face este produs de Critical Content și HartBeat Productions.

 

Pentru o seară, familia Hart conduce echipele printr-o serie de provocări amuzante. Rezultatul este comic, autentic și extrem de spontan, pe măsură ce vedetele se angajază în provocări fizice amuzante, pe care și publicul le poate încerca acasă. Perechile vor demonstra mișcările de dans din adolescență în cadrul provocării tik talk, vor încerca să se hrănească reciproc cu mâncare dificil de gestionat, să ghicească ce spun partenerii lor cu gura plină și vor pleca într-o căutare de indicii prin casă, pentru a rezolva o ghicitoare. La finalul serii, cuplurile sunt premiate, iar banii sunt donați către o cauză caritabilă aleasă de ei. Cea mai bună echipă primește trofeul „Hart of a Champion”, o statuetă aurie ce îl înfățișează pe Kevin Hart bebeluș.

 

            Celebrity Game Face este produsă de Critical Content și HartBeat Productions cu Kevin Hart, Jenny Daly, Tom Forman, Jon Beyer, Bryan Smiley, Mike Stein și Michael Canter în rolul de producători executivi.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0