Connect with us
 

 

Bătălia culinară pentru marele trofeu MasterChef este din ce în ce mai intensă, iar bătălia s-a dat şi în rândul audientelor!

Ediția de aseară a fost urmărită de peste 1.5 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare. Minutul de aur, de la 21:46, a înregistrat aproape 2 milioane de telespectatori.

Show-ul de la PRO TV s-a intersectat pe intervalul orar de difuzare cu emisiunea ŞERIFI DE ROMÂNIA de la Antena 1 şi cu serialul FURTUNA PE BOSFOR de la KANAL D.

RADAR DE MEDIA vă prezintă în graficul de mai jos cifrele de audienţă înregistrate pe tronsonul orar 20:30-22:30, la nivelul publicului comercial pentru primele 5 posturi tv clasate.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, MasterChef a fost lider de audiență, obținând 10.6 puncte de rating și 23.3% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 5.7 puncte de rating și 12.6% share.

Kanal D a obţinut locul 3 la o diferenţă foarte mică de Antena 1, mai exact 5.6% rating şi 12.3% share, atunci când era difuzat serialul turcesc FURTUNA PE BOSFOR. Pe locul 4 s-a clasat PRIMA TV urmat de postul Acasă, locul 5.

Audiente TV 7 decembrie MASTERCHEF PRO TV - PUBLICUL COMERCIAL


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Target: Publicul comercial din mediul urban 18-49

[nextpage title=”ce concurenti s-au calificat in semifinale – pe urmatoarea pagina!”]

 

Ediția de aseară a debutat cu o nouă probă cutia misterelor. Sub aceasta, cei 8 concurenți au găsit un preparat realizat de mamele lor. Felul de mâncare le-a stârnit aminitiri legate de copilărie, de gustul de acasă. Emoțiile au atins cote înalte în momentul în care aspiranții la titlul de MasterChef s-au reîntâlnit cu mamele lor.

Alături de acestea, concurenții au fost provocați să reinterpreteze preparatele identificate sub cutie. Timp de 60 de minute, emoțiile și imaginația culinară au intensificat proba, majoritatea preparatelor ridicându-se la așteptările Chefilor. Florin, Claudia și Claudiu au reinterpretat într-un mod original și extrem de interesant preparatele. La sfârșitul acestei probe, Claudia a fost primul concurent trimis de Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean în semifinală, supa de pui cu tăiței fiind foarte apreciată.

La cea de a doua probă de luni, cei 7 concurenți au avut parte de o nouă surpriză: o nouă probă cutia misterelor! Dintre aceștia, Claudiu a fost surprins să descopere că este singurul care nu a avut pe banc o cutie. Bucuria a fost mare, acesta fiind trimis în semifinală, alături de Claudia, pentru proba precedentă la care a realizat un preparat extrem de apreciat.

Liviu, Iulian, Florin MASTERCHEF PRO TV

Liviu, Iulian, Florin MASTERCHEF PRO TV

 

Câștigătoarea probei precedente a avut avantajul de a le distribui concurenților ingredientele care trebuiau gătite, utilizând tehnica flambării. Sub cutie se aflau 5 tipuri de alcool: lichior, brandy, schanpps, vodka și bourbon. Din păcate pentru Adriana, această probă i-a adus eliminarea din competiție, Saint Jacques-ul realizat de ea nefiind gătit corect.

Ultima probă de aseară a fost un test sub presiune. Iulian, Florin și Andrei au putut identifica sub cutia misterelor câte un cronometru. Pe lângă 4 ingrediente de bază identificate pe banc, sare, piper, ulei și oțet, cei trei au avut de ales și alte ingrediente pentru a realiza un preparat care să-i salveze de la eliminare. Fiecare ingredient din cămara MasterChef pentru care au optat a costat 5 minute. La finalul cumpărăturilor, din totalul de 60 de minute, Liviu a rămas cu 40 de minute, Florin cu 45 și Iulian cu 55 de minute. Deși a avut cel mai mult timp la dispoziție, tortul de sushi al lui Iulian nu a fost pe gustul Chefilor, anumite ingrediente nefiind gătite corespunzător. Acest lucru a atras după sine eliminarea din competiție a lui Iulian, pentru a doua oară.

Diseară, de la 20:30, în arena culinară vor intra 6 concurenți! Claudia, Anuța, Claudiu, Andrei, Florin și Liviu se vor confrunta în semifinala acestui sezon MasterChef care vine cu o serie de probe din care nu vor lipsi lacrimile, tensiunea, dar și desăvârșirea culinară!

Chef Foa MASTERCHEF

Chef Foa
MASTERCHEF

Chef Hadean MASTERCHEF

Chef Hadean
MASTERCHEF

Chef Patrizia MASTERCHEF

Chef Patrizia
MASTERCHEF

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Asia Express- Drumul Elefantului, lider detașat de piață: Ruby și Robert au câștigat imunitatea a doua oară consecutiv

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția de duminică seară a celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Elefantului, a stat sub semnul regalității. Concurenții au parcurs un traseu de 86 de kilometri și au avut de îndeplinit misiuni care țin de obiceiurile unui popor ce de trei etape le este gazdă. Finalul cursei a adus o veste bună pentru cuplul Ruby-Robert, ce au câștigat imunitatea a doua oară consecutiv. 

Duminică, 17 martie, show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. Cei din fața micilor ecrane au urmărit cu sufletul la gură aventurile vedetelor în cea de-a șasea etapă a sezonului doi, iar minutul de maximă audiență de la 20.45 a strâns, la nivel național, 1.831.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, Asia Express- Drumul Elefantului a condus topul cu o medie de 8.5 puncte de rating și 22,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,9 puncte de rating și 18,3 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 16,4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,7 puncte de rating și 13 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 15,7% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.1 puncte de rating și 13,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 7.6 puncte de rating și 20,4% cota de piață, în vreme ce Pro Tv, clasat pe locul al doilea, a obținut o medie de 7 puncte de rating si 18,8 % cotă de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 15,6% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.2 puncte de rating și 13,8% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,1 puncte de rating și 14,8% cota de piață.

La începutul cursei, echipele au fost supuse la un test cu întrebări cheie, ce a determinat plecarea lor în cursă. Valentin Butnaru a fost invitatul surpriză al serii, ce s-a alăturat echipei formate din CRBL și Oase. Având în vedere că cei doi au fost salvați de elefantul verde în etapa de săptămâna trecută, de data aceasta au fost nevoiți să plece în cursă cu o ”povară”, nimeni altul decât prezentatorul Observatorului 12-14: ”Niciodată nu mi-aș fi imaginat că voi merge în spatele unei camionete într-un costum, cu troller-ul după mine, mai ales în India. Dar este foarte amuzant, e genial!”, a afirmat știristul în timpul cursei.

În prima misiune a serii vedetele au fost nevoite să scrie o cerere în limba tamil pentru a obține aprobarea mesagerului regal de a intra la Palatul de vară, acolo unde a avut loc jocul de amuletă. Proba nu a fost deloc ușoară, iar echipele au îndeplinit un test de răbdare și meticulozitate contracronometru, căci doar primele două echipe ajunse la Gina Pistol se calificau pentru avantaj: Nu era ușor de reprodus, cuvintele erau imposibile!, mărturisea Cocuța.

În ciuda faptului că au plecat în cursă cu dezavantajul unei echipe mărite, CRBL și Oase au fost primii care s-au calificat în Proba Amuletei, urmați de Jojo și Paul Ipate. În vreme ce Oase și Paul s-au luptat într-un joc de crochet, un sport tradițional practicat de localnicii din înalta societate, CRBL și Jojo au intrat în palat și au căutat dublura unei imagini descrise prin intermediu stațiilor de colegii lor. Pentru fiecare punct corect obținut la crochet, Gina a dezvăluit câte o poză a familiei regale, iar încercările concurenților de a le găsi au stârnit tensiuni în ambele echipe. „Am căutat de am turbat”, a spus Jojo după ce a alergat prin palat după una dintre fotografii. CRBL și Oase au fost primii care au îndeplinit proba, motiv pentru care au câștigat amuleta în valoare de 1000 de Euro și avantajul de a-l plasa pe Valentin Butnaru unei alte echipe.

Ana Morodan și Teleșpan au fost cei care au primit un nou coechipier în cursă, însă Valentin s-a dovedit a fi mai mult un talisman, căci s-a aventurat în misiuni cu dorința de a-i ajuta. La distanță de zece minute, echipele au plecat spre următoarea misiune, încercând să învețe un blestem în limba tamil, cu ajutorul localnicilor, pe care să îl recite corect în fața juratului de la ultimul punct de control. Ruby și Robert au fost cei care au câștigat imunitatea în cea de-a șasea etapă a show-ului și garanția continuării aventurii, în vreme ce colegii lor au plecat, din nou, în căutarea cazării: ”I-am cam subestimat! Nimeni nu se aștepta ca ei să ia de două ori la rând imunitatea. De două etape, ei sunt cei mai buni”, a fost de părere Paul Ipate. ”Nu ne așteptam la a doua imunitate, dar ne-o doream! Pentru restul concurenților nici nu eram pe radar până acum. Sper să se bucure pentru noi, cum ne-am bucurat și noi pentru ei”, au spus Ruby și Robert încântați.

 

Echipele se reconfigurează în Asia Express- Drumul Elefantului

 

Ediția de luni seară a celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Elefantului, difuzată de Antena 1 de la ora 20:00, vine cu o surpriză pentru cele cinci cupluri rămase în cursă.

Ruby și Robert vor fi doar turiști pentru restul etapei, datorită faptului că au adjudecat imunitatea, însă restul concurenților vor trece printr-o schimbare neașteptată chiar la începutul ediției: ”Sunt destul de pregătit și mă adaptez la orice, dar cu Asia Express chiar nu poți fi pregătit. Rămâi în ceață mereu!, va spune Oase.

Echipele vor pleca în misiunile din această seară reconfigurate și doar atunci când se vor reuni coechipierii în forma inițială se va stabili clasamentul final. Astfel, vedetele vor avea ocazia să lupte cot la cot cu cei pe care i-au considerat până acum rivali: ”Mi-a picat fața, pentru că eu și George încă nu ne-am adaptat amândoi!”, va spune Șerban Copoț.

Astfel, la începutul serii, în ordinea vârstei, cinci dintre vedete vor fi nevoite să își aleagă un alt coleg pentru această etapă, în funcție de strategia lor: ”În mod evident Universul a aranjat în așa fel lucrurile încât să ajungem în această formulă!”, va spune Jojo despre noul său coechipier. Într-o cursă contracronometru, concurenții vor încerca să se adapteze rapid într-o nouă formulă, căci toți vor lupta pentru aceeași miză importantă: cea de-a doua imunitate a etapei.

Cum vor arăta noile echipe din Asia Express- Drumul Elefantului și prin ce situații neașteptate vor trece acestea într-o nouă ediție a celui mai dur reality-show, telespectatorii Antena 1 vor vedea în această seară, de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 17 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Al patrulea episod „iUmor”, lider incontestabil de audienţã, la Antena 1

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod iUmor, difuzat asearã, în intervalul 20:00 – 22:56, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, la nivelul publicului comercial.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.9 puncte de rating și 23.1% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 6.3 puncte de rating şi 18.4 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 16.6% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 6.1 puncte de rating și 14.1% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a fost lider de piaţã, cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 16.4% cota de piață. În minutul de aur, 20:40, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau emisinea iUmor.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe publicul comercial, înregistrând o medie de 6.8 puncte de rating și 20.7% cota de piață.

            Dacă Micutzu a revenit în calitate de invitat special la iUmor, aseară, la Antena 1, despre ceilalți concurenți nu se poate spune că au toți experiență pe scenă. Cu toate acestea, unul dintre ei a reușit cu poveștile sale să îl facă pe Dan Badea să plângă și pe Mihai Bendeac să aplaude.

Gonzo, un concurent din Japonia, a venit la iUmor pentru un număr special cu o tamburină. ”Oamenii care m-au văzut au reacționat în trei feluri până acum: unora li s-a părut interesant, alții au fost plăcut surprinși, iar celorlalți li s-a părut rușinos”, a mărturisit Gonzo emoționat, înainte de a-și prezenta momentul. Iar statistica s-a potrivit perfect pe cei trei jurați! Dacă Delia s-a arătat foarte încântată, Bendeac a recunoscut că numărul ”nu a fost pe strada lui”, iar Gonzo a primit, inițial, doar un vot pozitiv. Delia a primit însă decizia mai greu decât Gonzo, așa că nu s-a lăsat până nu și-a convins colegii că acesta merită mai mult. ”Aș fi făcut orice să se termine momentul mai repede”, a mărturisit Mihai Bendeac, după ce Gonzo a primit trei de DA.

Cele patru fete frumoase și cu umor care formează trupa de improvizație iELE au fost cât se poate de încurcate de Mihai Bendeac, dar cu toate acestea au reușit să își ducă la capăt numărul amețitor și să intre la votul publicului cu doi de DA. ”Am spus inițal că le-am dat Da pentru că Mihai le-a încurcat, dar a fost o scuză, momentul care contează e cel pe care l-am văzut”, a spus Cheloo impresionat.

Cunoscut juraților din sezonul 1 iUmor, Ugo Sanchez a încheiat numărul său într-n mod cu adevărat zguduitor – încât a lăsat sala în beznă. ”Nu cred că a căzut generatorul, e șustă… Sunt sigur că e o înscenare”, a spus Mihai Bendeac, supărat că a fost întrerupt momentul, dar și jurizarea. Cum și-a revenit jurizarea chiar după ce i-am dat noi cele trei voturi?!”, a spus acesta.

Gabriel Gherghe a revenit pentru a patra oară la iUmor. ”Am revenit pentru că practic iUmor mi-a schimbat viața. Până să apar, la show-urile mele erau cam 50 de oameni, acum am și în Europa”, a mărturisit Gherghe. De această dată însă nu a reușit să îi convingă pe toți cei trei jurați, ci a obținut doar voturile Deliei și al lui Mihai. ”Nu sunt fascinat de umorul lui Gherghe! Are momente bune, apoi e plictisitor. El e inteligent și trebuie să înțeleagă punctul meu de vedere simplu”, a spus Cheloo.

Lăcrămioara Bolat a adus un nou roast la adresa juraților, însă pentru a-și face curaj a avut nevoie de puțin antrenament acasă. ”Ca să îmi fie mai ușor, am printat poze cu jurații în momente în care erau foarte duri și m-am adresat lor. Am adus și ciocolățele pentru ei, dar le dau după număr, ca să nu se interpreteze că e mită”, a povestit aceasta. Numărul său, dar mai ales atitudinea de profesor, au reușit însă să îi stârnească pe cei trei jurați mai mult decât ar fi vrut. ”Dacă avea un talent Lăcrămioara, era acela de a enerva. Nu zicea niște lucruri greșite, dar felul de a spune…”, a fost concluzia Deliei, care a decis totuși să îi acorde singurul Like pentru această abilitate.

Florin Siriac, Groparul pe numele său de scenă, a venit să povestească amintiri din viața sa la Bârlad sau… ”un fel de stand up”. ”Am mai multe, dar trebuie să mi le mai amintesc, n-am mai fost niciodată pe scenă”, a spus acesta. Iar dacă începutul a fost mai greu, Forin s-a relaxat pe parcurs. ”Nu e existat niciodată în istoria iUmor, cel puțin din punctul meu de vedere, o asemenea răsturnare de situație, ca în cazul acestui băiat. Orice l-ai fi întrebat, avea un mod extraodinar de a-ți răspunde! E o specie ciudată de umor involuntar”, a mărturisit Mihai Bendeac. Abia după aproape o jumătate de oră în care a stat pe scenă, cei trei jurați l-au lăsat cu greu să plece, dar cu trei voturi de DA, astfel că Florin a primit și o șansă de a ajunge în finală, dacă va fi votat în aplicația iUmor. Mai mult, succesul lui Florin l-a emoționat până la lacrimi pe Dan Badea. ”M-ai făcut să plâng. Mă crezi când îți spun că sunt fericit pentru tine? M-a luat prin surprindere, cum a început faţă de cum a terminat și nu doar povestea lui de viață, ci faptul că avea o bucurie în ce făcea! M-a luat un val… am râs, am plâns… acum o să zică o țară întreagă că Badea plânge la iUmor”, a spus prezentatorul iUmor.

În fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, jurații iUmor Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o ”carte verde”, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 16 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

“Teo Show”, pe primul loc in preferintele romanilor! Kanal D, lider absolut cu editia de ieri a show-ului

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 12 martie, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu emisiunea “Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul orar de difuzare, 15:00 – 17:00.

Peste 700.000 (774.000) de romani din intreaga tara au urmarit in fiecare minut al difuzarii, editia de ieri “Teo Show”. Ieri, Kanal D a inregistrat 1,9% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,8% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,4% rating si 17,0% cota de piata, pe targetul National.

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,914,283
 Pro TV1,611,668
 Antena 11,410,360
TEO SHOWPro 20,85,633
15:00-17:00Romania TV0,53,923
Source: Kantar Media Romania    
Date: 12.03.2019    

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,417,0774
 Pro TV3,513,5615
 Antena 12,59,7440
TEO SHOWRomania TV1,55,9268
15:00-17:00Antena 31,24,8220
Source: Kantar Media Romania    
Date: 12.03.2019    

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,4273
 Pro TV2,611,6254
 Antena 12,19,0198
TEO SHOWRomania TV1,67,1155
15:00-17:00Antena 31,56,5143
Source: Kantar Media Romania    
Date: 12.03.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending