Connect with us

BUSINESS

Materialele promotionale, obiecte care iti fac cunoscut produsul

Published

on

 

O vorba clasica spune ca reclama este sufletul comertului si, daca iti doresti sa vinzi un produs, dar nu ai expunere media, sunt mici sansele de reusita. Sigur, exista si exceptii, dar metoda cea mai sigura prin care iti poti face produsul cunoscut este publicitatea. In acest mod, si firma care fabrica acel produs capata notorietate.

Exista o bariera aici legat de preturile destul de mari practicate in aceste domenii. Nu oricine isi poate permite sa promoveze un produs prin intermediul televiziunii. A incerca sa te faci cunoscut cu ajutorul unor materiale promotionale este una dintre metodele prin care numele firmei sau produsului promovat poate ajunge la consumator.

 

Chiar daca cei mai multi producatori continua sa isi promoveze produsele pe canalele clasice (audio-tv), publicitatea online vine tare din urma, muscand serios din felia radioului si televiziunii. Totodata, este un canal mai accesibil decat canalele media clasice, avand viitorul in fata, in conditiile in care tot mai multi oameni se muta pe net, dezamagiti de calitatea programelor oferite de media clasice.

Pe de alta parte, anumite firme isi promoveaza produsele si interesele cu ajutorul unui mix promotional care implica strategii de relatii publice, marketing si comunicare. In aceste situatii, se organizeaza evenimente tematice la care sunt invitate figure publice, se decerneaza tot felul de premii pentru a puncta prestigiul firmei. Se creaza pseudoevenimente cu ajutorul carora se atrage atentia asupra unei firme sau a aunui produs.

 

Dcaa vorbim despre materiale promotionale, aici discutia se poarta altfel. Firmele care se ocupa cu asa ceva promoveaza anumite firme si diverse produse, inscriptionand numele acestora pe tot felul de obiecte: calendare, instrumente de scris, articole eco, genti, umbrele, imbracaminte, gadgeturi, brelocuri, recipiente, agende etc.

De obicei aceste accesorii sunt comandate de firme care, la randul lor, le distribuie partenerilor, dar si propriilor angajati. Se inscriptioneaza pixuri pe care apare numele unui produs iar acestea ajung in reteaua partenerilor comerciali ai firmei producatoare. Pe de alta parte, se produc calendare personalizate care, la sfarsit de an, in preajma sarbatorilor, sunt impartite atat angajatilor firmei, cat si clientilor acesteia.

 

Distribuirea unor astfel de materiale promotionale catre parteneri sau catre clienti este un proces menit a cimenta relatiile dintre cele doua entitati comerciale, fiind un semnal al increderii pe care trebuie sa o transmita fiecare dintre ei.

Am observat ca si in campaniile electorale politicienii impart obiecte promotionale celor pe care incearca sa ii convinga sa ii voteze. Am vazut pelerine inscriptionate cu numele unui partid, pixuri, brichete sau umbrele pe care apare numele acestuia.

Totodata, o firma de profil  se axeza si pe ambalarea cadourilor de sarbatori, punand la un loc diverse produse, de obicei intr-un cosulet sau o cutie, care trebuie sa arate cat mai bine din punct de vedere estetic. Sunt ambalate in culori vii care amintesc de insemnatatea evenimentului, ambalajele fiind inscriptionate cu urari tematice.

 

Nu ezitati, deci, sa apelati la o firma care executa materiale promotionale, avand ocazia ca, prin intermediul obiectelor inscriptionate, sa transmiteti partenerilor de afaceri un semnal. Chiar daca va veti gandi ca este un gest minimal, sa stiti ca principiul reciprocitatii functioneaza perfect in viata de zi cu zi. Oferindu-i cuiva un cadou cat de mic, il veti face sa simta ca trebuie sa faca ceva pentru a va intoarce gestul. Astfel il poti face un client fidel.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cod vestimentar de primavara

Published

on

 

Cum primavara si-a facut aparitia si incepem sa trecem la outfiturile pentru sezonul ald, este momentul sa trecem in revista si cateva lucruri ce tin de un codul vestimentar si de bun simt, astfel inca sa nu dam gres cu ceea ce purtam in fiecare zi.

Nu este niciodata un stil bun daca purtati etichete de designer din cap pana in picioare pentru a vedea toata lumea. Acesta striga “uita-te la mine” care, pe lânga faptul ca arata rau, este de prost gust si ii va face pe oameni sa uite ce anume faceti si vor ramane cu gandul strict la vestimentatia  dumneavoastra. Purtarea tuturor designerilor va slabeste pur si simplu credibilitatea profesionala facându-va sa aratati superficial si fara substanta. Nu este nevoie sa purtati rochii lungi elegante care sa coste o avere. Oricum, femeile rar poarta de doua ori aceasi rochie la doua evenimente diferite. Oamenii nu vor uita aspectul exterior, si anume imbracamintea ta – si cu siguranta nu-ti place sa fii amintit pentru asta in orice afacere unde vrei sa reusesti. Hainele purate trebuie sa va intareasca imaginea; ele nu ar trebui sa o defineasca.

Da, este esential sa va simtiti confortabil in hainele pe care le purtati. Dar asta nu inseamna ca ce ai in dulap iti va ajunge pentru o viata si nu trebuie sa iti actualizezi garderoba mod constant cu articolele curente pentru a-ti mentine imaginea proaspata. Nu ramâneti blocati intr-o rutina – veti fi rapid etichetati ca fiind depasiti, ci incercati sa tineti pasul cu moda. Daca anul acesta se poarta rochii cu paiete, nu trebuie sa lipseasca un astfel de obiect vestimentar din gardroba unei doamne.

Nu confundati ce este la moda cu imbracamintea clasica. Acestea sunt doua lucruri foarte diferite. Fiecare element clasic trebuie purtat intr-o maniera, fie prin accesorizarea aspectului dumneavoastra cu obiecte in trend sau prin purtarea acestuia in conformitate cu moda curenta – evident, cu conditia ca acesta sa fie potrivit pentru acea ocazie. Imbracamintea potrivita te va face sa arati astfel incât aspectul tau profesionist sa fie actual si sa prezinte o imagine a efortului, prospetimii si ideii ca esti capabil sa faci fata oricarui lucru. Cuvântul cheie aici este fara efort! Nimeni nu ar trebui sa aiba sentimentul ca iti ia ore sa te imbraci – trebuie sa faci sa para usor, ca sa nu dai nimanui impresia ca pierzi timp pretios, timp care ar putea sa fie mai bine folosit pentru alte lucruri mai importante.

 

Oamenii nu numai ca difera in aspectul lor, dar si in personalitatile lor. Persoana care favorizeaza aspectul clasic va avea intotdeauna o tunsoare eleganta si un machiaj imaculat. Daca nu sunteti acel tip de persoana, de ce sa pierdeti timpul si energia copiind acest aspect si imagine? Veti fi doar agitati de aspectul dumneavoastra exterior. In schimb, purtati ceea ce functioneaza pentru dumnevoastra. Daca sunteti adepta achizitionarii de rochii de ocazie ieftine asta nu inseamna ca nu veti reusi sa creati un look impecabil. Exact cum spuneam mai sus, o rochie de designer nu inseamna neaparat o rochie potrivita penru oricine. . Alegeti luciu de buze sau un ruj rosu intens, faceti-va un coc, prindeti-va parul intr-o coada de cal sau optati pentru bucle,  orice stiti ca va avantajeaza si va face sa va simtiti bine in pielea dumnevoastra. Nu incercati sa fiti altcineva si optati pntru ceea ce va face sa va simtiti ca si cum ati avea lumea la picioare, doar prin prisma faptului ca aratati intr-un anumit fel.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Acum ai posibilitatea sa gasesti o varietate de piese auto pentru marca Ford

Published

on

 

Cauti piese auto pentru orice model Ford? Acum ai gasit site-ul potrivit pentru nevoile tale pe Euautopiese.Ro un site de incredere si usor de accesat. 

Una dintre cele cele mai iubite marci auto si pe care o intalnim foarte des pe strazile de la noi, este Ford, aceasta marca facand furori de-a lungul timpului in special in randul pasionatilor de automobile.

Desi este o masina extrem de apreciata nu numai la noi in tara ci peste tot in lume, fiind renumita pentru rezistenta si durabilitate in special din punctul de vedere al motoarelor, aceasta marca atunci cand vine vorba de reparatii, are nevoie sa fie lasata pe mana unor adevarati specialisti.

Nu este vorba neaparat de costuri ridicate de intretinere sau reparatii foarte groaie, doarece nu este o masina scumpa de intretinut avand in vedere tot ceea ce oferta, ci de reparatiile in sine care necesita ceva cunostinte astfel incat totul sa decurga asa cum trebuie.

Compania americană Ford Motor Company, cu sediul în Dearborn (Michigan), este acum unul din cei mai mari cinci producători de automobile din lume. Ford este marca principală a companiei, cărei aparțin și brandurile cunoscute la nivel mondial Troller și Lincoln. Între 1999 și 2010, chiar și marca Volvo a făcut parte din Ford Motor Company. Compania a fost fondata de Henry Ford în 1903, în orașul Detroit. Scopul său era de a produce mașini ieftine pentru piața de masă, motiv pentru care Henry Ford a creat prima linie de asamblare din istorie, folosind-o cu modelul său T, produs în 1908 și considerat drept cel mai vândut automobil din lume.

În 1925 a fost înființată filiala din Germania, care producea vehicule la uzina din Köln (începând cu 1930). Actuala companie Ford-Werke GmbH produce diverse modele pentru piața europeană în Saarlouis și Valencia (Spania) Printre acestea se numără modelul Ford Fiesta, produs în Köln, Focus și C-Max, produse în Saarlouis, precum și modelele S-Max, Mondeo și Galaxy, produse în Valencia. Începând cu anul 2009, pentru construcția vehiculelor Ford sunt folosite motoarele EcoBoost.

Ford Motor Company – Wikipedia

Ford Motor Company este o corporație multinațională americană situată pe locul cinci în lume la producția de automobile (2012). În 2006, s-a clasat pe locul doi în SUA la producția de automobile cu o cotă de 17,5% în spatele General Motors care a avut 24,6% cotă dar înaintea companiei Toyota 15.4% și a companiei DaimlerChrysler 14,4%.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Acolo unde este multa dragoste, moartea isi ia talpasita!

Published

on

 

Din liceu invatasera sa imparta totul. Se iubeau si considerau acest lucru un privilegiu. Asa ca beau cu naturalete din aceeasi sticla cu apa sau cu suc, sorbeau pe rand cafeaua dintr-o ceasca (si parca era mai buna!) si muscau din acelasi mar sau din aceeasi para. Uneori isi furau unul altuia din mana si muscau cu satisfactie, fiindca era jocul lor si numai al lor.

Cand li se intalneau degetele simteau fiori de gheata in tot trupul, fiindca li se impleteau sentimentele. Uneori se certau din senin:

  • Vreau sa imi faci 10 copii frumosi ca tine!
  • Iti fac 20 sa iti ajunga. In fiecare an iti voi face cate unul, promitea ea!

  • Asta inseamna ca noi va trebui sa petrecem sute de ore in dormitor, spunea el privind-o cu indrazneala. Ah, as da tot ce am sa ne trezim in acelasi pat dimineata si sa iti simt caldura inimii toata noaptea!

Acum nu se mai feresc de nimeni si petrec tot timpul liber impreuna. Ca sa nu se plictiseasca se joaca de-a alergatul prin vila si de-a v-ati ascunselea. Ca in prima zi de dupa nunta, el o trece si astazi pragul in brate, iar ea a ramas usoara ca un fulg.

Rad impreuna, isi povestesc cate in lune si cate in stele si discuta despre sex shop.

Doamne, ce viata plina au! Privesc impreuna cum cad frunzele si ca sa alunge melancolia toamnnei, isi arunca si ei hainele la fel prin toata casa. Sunt ca doi copaci goi care se imbratiseaza in zilele cu ploaie si cu frig, sa isi tina de urat. Apoi li se turtesc varfurile nasului pe geam, uitandu-se dupa fulgii de nea. Sunt copii si totusi sunt maturii care de la ninsoare, arunca o privire la sectiunea vibratoare cu aceeasi curiozitate inocenta. Impreuna se duc sa il caute pe Mos Craciun in oras si impreuna impodobesc bradul si razand se intreaba, daca nu isi vor fura si bastoanele la batranete.

Cand ploua, ies tinandu-se de mana prin oras si scutura crengile copacilor sa simta ploaia pe piele. Cand ninge fac la fel cu crengile pline de zapada.

Uneori si vantul se baga in jocul lor. Primavara le pune petale de flori de zarzar, de cires si de cais in par, vara ii rasfata cu parfum de liliac, iasomie, trandafiri, tei si salcami. Uneori ii ia suvitele lungi si bogate ale ei si i le pune lui pe crestet, sa vada cum ii sta cu par lung si blond, fiindca sunt de nedespartit. Vantul ii stropeste cu apa cand ploua si le baga fulgii reci si catifelati cand ninge in ochi sau in gura.

Cateodata striga amandoi: ”Nimeni nu ne va lua iubirea si de aceea vom fi vesnici!” Si vantul le duce ecoul vorbelor pana departe, cat mai departe.

Da, vor imbatrani impreuna si vor avea puterea sa faca haz si de durerile lor de sale, iar cand el va cheli, ea ii va pune coditele ei pe chelie sa il consoleze. Se iubesc si au lumea la picioare si nu cred in egoism si in rautate, fiindca isi daruiesc reciproc bunatate din belsug.

Cand ei se iubesc, moartea isi ia invinsa talpasita!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending