Connect with us

BUSINESS

Materialele promotionale, obiecte care iti fac cunoscut produsul

Published

on

 

O vorba clasica spune ca reclama este sufletul comertului si, daca iti doresti sa vinzi un produs, dar nu ai expunere media, sunt mici sansele de reusita. Sigur, exista si exceptii, dar metoda cea mai sigura prin care iti poti face produsul cunoscut este publicitatea. In acest mod, si firma care fabrica acel produs capata notorietate.

Exista o bariera aici legat de preturile destul de mari practicate in aceste domenii. Nu oricine isi poate permite sa promoveze un produs prin intermediul televiziunii. A incerca sa te faci cunoscut cu ajutorul unor materiale promotionale este una dintre metodele prin care numele firmei sau produsului promovat poate ajunge la consumator.

 

Chiar daca cei mai multi producatori continua sa isi promoveze produsele pe canalele clasice (audio-tv), publicitatea online vine tare din urma, muscand serios din felia radioului si televiziunii. Totodata, este un canal mai accesibil decat canalele media clasice, avand viitorul in fata, in conditiile in care tot mai multi oameni se muta pe net, dezamagiti de calitatea programelor oferite de media clasice.

Pe de alta parte, anumite firme isi promoveaza produsele si interesele cu ajutorul unui mix promotional care implica strategii de relatii publice, marketing si comunicare. In aceste situatii, se organizeaza evenimente tematice la care sunt invitate figure publice, se decerneaza tot felul de premii pentru a puncta prestigiul firmei. Se creaza pseudoevenimente cu ajutorul carora se atrage atentia asupra unei firme sau a aunui produs.

 

Dcaa vorbim despre materiale promotionale, aici discutia se poarta altfel. Firmele care se ocupa cu asa ceva promoveaza anumite firme si diverse produse, inscriptionand numele acestora pe tot felul de obiecte: calendare, instrumente de scris, articole eco, genti, umbrele, imbracaminte, gadgeturi, brelocuri, recipiente, agende etc.

De obicei aceste accesorii sunt comandate de firme care, la randul lor, le distribuie partenerilor, dar si propriilor angajati. Se inscriptioneaza pixuri pe care apare numele unui produs iar acestea ajung in reteaua partenerilor comerciali ai firmei producatoare. Pe de alta parte, se produc calendare personalizate care, la sfarsit de an, in preajma sarbatorilor, sunt impartite atat angajatilor firmei, cat si clientilor acesteia.

 

Distribuirea unor astfel de materiale promotionale catre parteneri sau catre clienti este un proces menit a cimenta relatiile dintre cele doua entitati comerciale, fiind un semnal al increderii pe care trebuie sa o transmita fiecare dintre ei.

Am observat ca si in campaniile electorale politicienii impart obiecte promotionale celor pe care incearca sa ii convinga sa ii voteze. Am vazut pelerine inscriptionate cu numele unui partid, pixuri, brichete sau umbrele pe care apare numele acestuia.

Totodata, o firma de profil  se axeza si pe ambalarea cadourilor de sarbatori, punand la un loc diverse produse, de obicei intr-un cosulet sau o cutie, care trebuie sa arate cat mai bine din punct de vedere estetic. Sunt ambalate in culori vii care amintesc de insemnatatea evenimentului, ambalajele fiind inscriptionate cu urari tematice.

 

Nu ezitati, deci, sa apelati la o firma care executa materiale promotionale, avand ocazia ca, prin intermediul obiectelor inscriptionate, sa transmiteti partenerilor de afaceri un semnal. Chiar daca va veti gandi ca este un gest minimal, sa stiti ca principiul reciprocitatii functioneaza perfect in viata de zi cu zi. Oferindu-i cuiva un cadou cat de mic, il veti face sa simta ca trebuie sa faca ceva pentru a va intoarce gestul. Astfel il poti face un client fidel.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cum să faci bani prin cumpărare și vânzare de case și apartamente

Published

on

 

Doriți să faceți niște bani ? În timp ce există o mulțime de modalităţi de a atinge acest obiectiv, cumpărarea și vânzarea de case și apartamente este un mod sigur de a câștiga bani. Iată exact ceea ce trebuie să faceți pentru a câștiga o grămadă de bani.

În primul rând, gândește. Trebuie să câmpul de joc și să puteți profita de acesta. Scopul tău? Găsiţi un vânzător în dificultate . Pe de altă parte, un cumpărător cu banii în mână. De ce un cumpărător cu banii în mână? Pentru că doriți că tranzacția să se închidă rapid. Și, desigur, doriți să profitați în cele din urmă. Cum faci asta repede?Găsiți cumpărători potriviți. Există mai multe metode de marketing pe care le puteți utiliza pentru a vă asigura că găsiţi cumpărătorii potriviți. Că de exemplu,ai putea pune ad-uri pe Facebook sau să faci un webinar. Ar fi inutil să identificăm vânzătorii aflați în dificultate și motivați, fără a selecta cumpărătorii . Trebuie să aveți ambele părți pregătite.

 

Uitați o strategie formată din 5 păși pentru a avea succes:

Identificați piețele potrivite
În primul rând, trebuie să identificați piețele potrivite. Poate că piața dumneavoastră nu este bună chiar acum. Poate e chiar o piaţă într-un alt județ sau stat. Căutaţi piața potrivită. Scopul? Descoperiți unde își pun banii cumpărătorii cu banii în mână. Asta e cheia. În timp ce nu aveți nevoie de un sistem care să vă ajute să identificați piețele potrivite, cu siguranţă vă ajută.

Dar, în final, piețele potrivite sunt cruciale. De ce? La sfârșitul zilei, dacă luați un contract pentru a achiziționa o casă și nu puteți să-l înapoiați unui cumpărător cu banii în mână, ați putea fi răspunzător. O modalitate rapidă de a rezolva problema este de a aborda piețele potrivite.

 

Identificați prețul potrivit
Nu numai că trebuie să găsiţi piața potrivită, dar trebuie să identificați prețul potrivit. Vorbim despre prețul pe care nu numai că îl plătiţi pentru proprietate. Dar, de asemenea, prețul pe care cineva va fi dispus să îl plătească pentru a-l cumpăra de la dumneavoastră. Care este prețul potrivit? Există algoritmi dovediți care vă vor ajuta să identificați și să justificați acest lucru.

  • Luaţi ultimele 30 de zile de tranzacții care au fost date în numerar pentru un anumit cartier sau bloc unde doriți să cumpăraţi o proprietate.
  • Folosiţi un site online pentru estimarea prețului cu amănuntul. Puteți folosi Flatfy.ro, unul dintre cele mai mari motoare de căutare din România. Faceți diferența.

Flatfy.ro este un motor de căutare de locuințe propuse spre vânzare și este adresat persoanelor care caută să cumpere și/sau să închirieze case, apartamente și vile atât pe piața secundară cât și  pe piața imobiliarelor noi construite în România. Acesta încorporează reclame de la o multitudine de surse pentru a-I asigura clientului o gamă largă de conținut relevant în ceea ce privește industria imobiliară.

În plus, vizitatorii site-ului Flatfy.ro pot alege secțiunea de care sunt interesați printr-un singur click și pot adăuga foarte ușor anunţurile imobiliare care îi interesează în secțiunea “Favorite” unde vor avea posibilitatea de a compara ușor cu alte oferte, fără a pierde timpul pe alte site-uri prezentate pe internet.

Flatfy.com lucrează în 37 de țări, inclusiv cele Est Europene, deci puteți compara prețurile în aceste țări : România ( new.flatfy.ro ), Moldova și Ungaria.

  • Luaţi media tuturor acestor diferențe. Tocmai ați identificat decalajul. Această diferenţă este marcajul mediu (sau marjă de marcare) de la comerțul cu amănuntul pentru orice proprietate dată pe acea piaţă.  – Când găsiţi o listă, utilizați diferența medie pentru a estima prețul pe care un cumpărător de numerar ar fi dispus să îl plătească pentru acea proprietate.  – Asiguraţi-vă că, indiferent de domiciliul pe care îl asigurați că un contract, că este mai mic decât decalajul. Cum faci acest lucru? Va trebui să vă asigurați că aveți un vânzător motivat și o ofertă totală în numerar.

 

  1. Identificați proprietatea potrivită Acum că ați identificat acest decalaj, trebuie să găsiţi proprietatea potrivită. Sau, căutaţi online prin canale de vânzare cu amănuntul. Căutaţi locuințe distruse. Din nou, este mai ușor să aveți un sistem pentru a face acest lucru. Dar chiar și fără unul, puteți învăţa. Trebuie doar să începi undeva.   Cu toate acestea, nu este întotdeauna vorba despre utilizarea website-urilor de vânzare . Discutați cu agenții imobiliari. Adresați-vă prietenilor sau vecinilor.     4. Identificați cumpărătorii potriviți  Trebuie să vă selectaţi cumpărătorii. Rețineți că, atunci când vă asigurați un contract de a cumpăra o locuinţă, aveți de obicei aproximativ 30 de zile pentru a închide. Trimiteți scrisori fiecărui cumpărător pe care îl puteți găsi în ultimele 30-60 de zile. De obicei, puteți localiza adresele din înregistrările județene. Prezintă-te. Spune-le cine sunteți și ce intenționați să faceți. Încercați să programați un apel și să aflați ce căutaţi. Dezvoltați o relație. Găsiţi o modalitate prin care puteți adăuga valoare bursei.  5. Identificați vânzătorii potriviți
  • Căutaţi termeni cheie în descrierea anunțurilor. De exemplu, puteți găsi ceva de genul “trebuie să fie vândut repede”.
  • Căutaţi bunuri pe proprietate; pot veni sub forma unor datorii fiscale. Acestea ar putea fi, de asemenea, din acte.

  • Puteţi, de asemenea, să conduceți prin cartiere și să inspectați casele. Căutați semne la case. Puteți să vorbiți cu vecinii aflați în jurul proprietăţii și întrebați-i despre casă.

  • Rețineți că vânzătorul potrivit este cheia. Ei trebuie să fie motivați. Fără motivația adecvată, nu există dorința ca aceștia să încheie cu dumneavoastră un contract de vânzare cu valoare inferioară pieței. Da, există o mulțime de lucruri de luat în considerare. Dar dacă doriți să faceți bani reali în domeniul imobiliar, acesta este modul în care faceți acest lucru. În plus, nu uitați să folosiți Flatfy. Motorul de căutare  inovativ și confortabil, unde totul este organizat simplu și clar, astfel economisind clienților timpul de căutare, acesta fiind orientat spre necesitatea consumatorului .

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    BUSINESS

    Cazanul pe peleți, înlocuitorul perfect pentru centralele bazate pe resursele clasice

    Published

    on

     

    Peleții sunt văzuți drept înlocuitorul perfect pentru resursele energetice tradiționale, care se împuținează pe zi ce trece.

    Din momentul în care omenirea a înțeles că efectul de seră este o problemă serioasă, pe care nu o putem trata cu indiferență, cei în măsură au început să identifice soluții de substituire a modalităților clasice de încălzire a locuințelor de pe întreg Globul. Așa a apărut în anii ’70 primul dispozitiv care folosea peleții drept combustibil; ulterior, atât America (țara de origine), cât și țările din Europa au început să ia în serios această formă de încălzire a locuințelor. Astfel, dispozitivele de tip cazan peleți au înregistrat o creștere constantă în privința cererii, în momentul actual fiind o opțiune care este luată în calcul pentru obținerea de căldură în mai toate regiunile lumii.

    Peleții – sursă regenerabilă de căldură, care contribuie la protejarea naturii!

    O astfel de posibilitate de generare de căldură nu putea să nu fie folosită la nivel intens de către statele dezvoltate ale lumii, printre acestea remarcându-se SUA, Germania, Marea Britanie, Suedia, Danemarca, Austria sau Italia. Aceste state au înțeles pericolul limitării resurselor tradiționale, dar și impactul pe care exploatarea excesivă a acestora îl are asupra mediului înconjurător și a ecosistemului, așa că, scopul principal al acestor centrale pe peleți este constituirea într-o alternativă fiabilă, prietenoasă și avantajoasă atât pentru om, cât și pentru natură.

    Nici nu este de mirare că noile modele care sunt disponibile pe piață și pe care le poți găsi pe Qmag.ro se încadrează în categoria dispozitivelor compacte și care pun accentul pe eficiență și emisii de dioxid de carbon minime. De altfel, în Protocolul semnat la Kyoto, peleții și toate dispozitivele care utilizează acest tip de energie biodegradabilă sunt catalogate ca fiind ideale pentru reducerea nivelului de gaze dăunătoare mediului înconjurător și pentru micșorarea efectului de seră. În România centralele pe peleți au început să fie utilizate din ce în ce mai mult, majoritatea acestor dispozitive găsindu-se în zonele de munte și de câmpie, în locuințele de tip individual.

    Cu siguranță că în viitor, din ce în ce mai multe regiuni ale țării vor dispune de centrale termice pe peleți, mai ales că dispozitivele pe gaz natural nu mai reprezintă o soluție atât de atractivă pentru utilizator. Avându-se în vedere faptul că peleții au continuat să reprezinte o opțiune eficientă de încălzire a locuințelor la nivel mondial, iar utilizarea acestora este recomandată de către Uniunea Europeană, cu certitudine din ce în ce mai mulți români vor folosi de acum înainte cazanele pe peleți ca modalitate de obținere a căldurii și apei calde menajere în locuințele lor.

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    BUSINESS

    Nelipsitele jucării din viața copiilor – ce și cum alegi pentru dezvoltarea copilului

    Published

    on

     

    Câtă nevoie au copiii de jucării? Din punct de vedere rațional este evident că ocupația lor nu poate fi alta decât aceasta. Din punct de vedere al specialistului, jucăriile sunt maniera prin care cei mici descoperă lumea și învață în pași simpli și adaptați vârstei lor concepte din jur.

    O idee greșită când vine vorba de achiziția jucăriilor se referă la plăcerea vizuală, la fantezia de culoare și la ce impresionează ca design. De aceea unii părinți aleg doar de dragul de a bucura ochii celor mici, adică nu își setează un scop practic, educațional din ceea ce înseamnă utilitatea acestor obiecte. Rezultă o casă plină de jucării, însă fără rost.

    Ce spune psihologul: jucăriile nu trebuie să fie o monedă de schimb pentru a motiva, nu trebuie să înlocuiască atenția sau afecțiunea părinților. Mai degrabă rolul jucăriilor este acela de a stimula creativitatea și simțurile, de a le crea amintiri, de a le stârni emoții.

    Nevoia naturală de a explora

    V-ați întrebat vreodată de ce copilul este mai mereu interesat de jucăriile celorlalți, de ce este mereu atent la altele noi pe care dorește să și le asume? Explicația este una simplă și anume ține de creierul celui mic, mereu în căutare de noi stimuli, de nevoia lui de a-și satisfice natural dorința de a experimenta prin toate cele 6 simțuri.

    Specialiștii spun că încă de la vârste fragede când începem șirul de achiziții de jucarii bebelus trebuie să ținem cont de:

    • Varietate

    Oricine s-ar plictisi de același tipar de joc astfel că de preferat să existe atenție către clasa de diversitate. Se pot crea și jocuri și spre exemplu, doi ursuleți de plus pot deveni clasicul joc mama și copilul.

    • Versatilitate

    Un lego sau puzzle-ul sunt idei potrivite aici. Acele jocuri ce se pot desface și compune din nou, combinate, îmbinate și recombinate sunt ideale pentru a crea noi jocuri.

    • Dimensiunile potrivite

    Nu degeaba există clasificarea clară în ceea ce privește jucăria potrivită conform unei grupe de vârstă. Se consideră mai util ca jucăriile să fie de dimensiuni mai mici, potrivite pentru a putea fi ușor de ținut în mână, ușor de manevrat, de folosit alături de alte jucării de asemenea.

    • Asemănarea cu obiectele și personajele reale

    Există o teorie conform căreia copilul își poate exersa mai bine abilitățile sale practice dacă ar avea la îndemână acele obiecte ce imită realitatea. Există bucătării din plastic, ustensile de bucătărie sau de menaj în varianta de jucărie. Dacă ați stat pe gânduri vreodată cu privire la acestea atunci nu ar trebui să refuzați conceptul, pentru că se pare că au un rol cu mult mai practic în viața copilului.

    Jucării necesare

    Oricine este în căutarea unui cadou ideal pentru copii va avea în minte ideea de jucării. Pentru a găsi și utilitatea unui astfel de cadou este de preferat să se țină cont de etapa de vârstă și de dezvoltare al copilului. Se va miza pe dexteritate, echilibru, coordonare și precizie. Pentru copii de la categoria de 6 ani și peste se poate vorbi și despre gândire logică și strategică, despre abilități de comunicare sau gestiune de resurse.

    Nici ce e prea mult nu este bine, de aceea introducerea jucăriilor în viața copilului trebuie să vină de asemenea pe etape, treptat și individual. Atunci când primește foarte multe nu va mai fi interesat de fiecare.

    O atenție deosebită trebuie acordată și calității jucăriilor. Cele de clasă modernă au în spate tehnologii complexe, dar pot exista riscuri la contact cu lichide. De asemenea, o mare parte din jucării sunt din plastic. Acestea pot conține urme de substanțe dăunătoare. Orice adult responsabil va avea în vedere atenția acordată jucăriilor din plumb, pe bază de magneți, cele din plastic despre care nu se specifică lipsa de bisfenol A sau ftalaţi sau cele foarte zgomotoase și deranjant de gălăgioase. O practică de genul jucăriilor la mâna a doua implică de asemenea o grijă majoră privind gradul de deteriorare al jucăriilor. Acestea nu au o  dată de expirare și totuși au un maxim de capacitate calitativă.

    Pentru alegeri corespunzătoare și calitative o recomandare o reprezintă magazinele de specialitate, cele care de altfel pun produsele pe categorii.

     

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading
    Advertisement
    Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

    PREMIILE RADAR DE MEDIA

    Advertisement
    Advertisement

    Trending