Incepand de joi, 20 octombrie, personajele celebre Fratzica, Unguru’ Bulan, Gushteru’ si C8ilu’ vor debuta in matinalul ProFM si vor aduce o serie de pastile pline de umor care ii va binedispune pe ascultatori inca de la primele ore ale diminetii. Pastilele vor intra in matinal in zilele de luni, miercuri si vineri.
De luni, 24 octombrie, Sebastian Cotofana aduce in prim plan cele mai fierbinti subiecte din Politia Muzicii. Nici artistii invitati de Greeg si Onuc nu vor trece neobservati de Sebastian care ii va provoca sa raspunda la intrebarile “CotoFun Test”. Sebastian intra in pielea reporterului si va merge printre oameni pe strada de unde intra in direct, dar va accepta si provocarile ascultatorilor.
“Proiectul “Unguru’ Bulan” nu s-a incheiat niciodata, ci a continuat exclusiv in mediul online. Daca va intrebati de ce am lipsit in ultimii doi ani, raspunsul e simplu: noi, fiind din Ardeal, abia acum ne-am prins de niste glume pe care le facusem in 2014. Acum, in 2016, intr-o rece dimineata de octombrie, ne-am trezit cu un picior in fata; era piciorul lui Dumnezeu si am zis ca e musai sa-l prindem. Lasand gluma la o parte, sunt incantat si onorat ca personajele mele (Fratzica, Unguru’ Bulan, Gushteru’ si C8ilu’) se vor auzi de acum la Pro FM. Abia astept sa facem fain.” spune Ciprian Catunescu aka Unguru’ Bulan.
“PRO FM-ul il vad ca pe un nou loc de joaca in care sa-mi pun ideile in practica si sa ma dezvolt alaturi de echipa. E o provocare. Voi lucra cu Greeg si Onuc pentru matinal, voi aduce subiecte din Politia Muzicii, artistii invitati in matinal vor “intra si pe mana mea”, in sensul ca ii voi provoca sa raspunda la unele intrebari neasteptate, va fi un “CotoFun Test”. Voi aduce subiecte din Cotofan/Politia Muzicii si atunci cand vom avea ocazia, voi fi reporterul care va aduce PRO FM printre oameni, pe strada.” adauga Sebastian Cotofana.
Matinalul PRO FM cu GreeG si Onuc poate fi ascultat de luni pana vineri, de la 7:00 la 10:00! Matinalii va asteapta cu cele mai tari picanterii si cele mai cool premii!
Europa FM și Rock FM s-au întâlnit pe aceeași frecvență în această dimineață, într-un exercițiu de solidaritate despre puterea radioului. A fost un moment care a arătat încă o dată cât de frumos și firesc este radioul.
Discuția a fost generată de un sondaj INSCOP Research, despre neîncrederea publică în era dezinformării și a fenomenului fake-news.
La discuție s-a alăturat și Alina Inayeh din cadrul German Marshall Fund of the United States, unul din experții care au contribuit la acest studiu. Datele proiectului de cercetare desfășurat în perioada 1-12 martie 2021 scot în evidență o ușoară ascensiune a curentului naționalist, dar arată că radioul rămâne cea mai credibilă sursă de informații în acest moment în România. Potrivit sondajului, 40% dintre cei chestionați au cea mai mare încredere în informațiile transmise de posturile de radio, față de 36% TV, 22% site-urile media și, respectiv, 19% rețelele de socializare.
Realizatorii Vlad Petreanu și Răzvan Exarhu au încercat să explice de unde vine încrederea atât de mare în radio.
Cu umorul caracteristic, Răzvan a clarificat lucrurile pe loc: “radioul are o credibilitate foarte mare pentru că la radio se spune întotdeauna ora exactă”.
Pentru Vlad, „radioul își respectă mai mult publicul decât orice alt mediu sau decât alte media din această țară”.
„Noi nu facem click-baiting la radio, vorbim foarte mult cu ascultătorii noștri și îi ascultăm foarte mult. Și cred că relația radioului cu publicul său este mult mai sinceră și de aceea vine, probabil, mai multă încredere din partea publicului”, a mai spus Vlad Petreanu.
La aniversarea a 7 ani de existenţă pe piaţa media din România, ZU TV dă startul unei noi campanii cu premii pentru telespectatori. Totodată, cu ocazia “7 ani de ZU TV”, staţia lansează şi contul de TikTok al canalului, platformă pe care, vreme de 7 săptămâni, artiştii muzicali ai momentului vor lansa săptămânal provocări.
Începând de luni, 5 aprilie, utilizatorii de TikTok sunt invitaţi să preia sunetul original şi hashtag-ul “#7anideZUTV” şi să posteze pe conturile lor provocarea, în interpretarea proprie. Ulterior, pentru a se înscrie în competiţie, utilizatorii trebuie să urmărească ZU TV, să scaneze QR Code-ul campaniei afişat pe ecran atunci cînd acesta apare şi să se înscrie în baza de date săptămânală pentru alegerea câştigatorului. Un participant în campanie este eligibil doar dacă parcurge ambii paşi ai regulamentului: postarea pe TikTok a provocării în interpretare proprie şi înregistrarea în campanie prin scanarea QR Code-ului afişat în programele ZU TV. Întregul mecanism al campaniei este disponibil aici: https://zutv.ro/concursuri/7-ani-de-zu-tv
“Campania “7 ani de ZU TV” face parte din noua direcţie abordată de ZU TV, prin implementarea unei serii de proiecte şi concursuri care se adresează publicului tânăr, precum “Fă pereche cu ZU TV”, desfăşurată în toamna anului 2019, “Wheels! Streets! Go!”, desfăşurată la finalul anului 2020, LOVE FESTIVAL desfăşurată la începutul acestui an, dar şi altele pregătite pentru 2021.” declară Gabriel Poenaru, Channel Manager ZU TV.
Primăvara este momentul noilor începuturi, iar PRO TV Plus și Europa FM au început o nouă colaborare prin care emisiunile realizatorilor de la radio pot fi vizionate, timp de o săptămână, exclusiv pe platforma protvplus.ro. Începând cu luna martie, show-urile Deșteptarea, Piața Victoriei, Deșteptarea României și România în direct au devenit accesibile pe platforma PRO TV, după difuzarea acestora la radio și live pe pagina de facebook Europa FM.
Emisiunile vor fi disponibile după cum urmează: Deșteptarea – un material best of în fiecare zi, Deșteptarea României în fiecare vineri (iar edițiile cu Sorin Câmpeanu și Andreea Esca pot fi deja vizionate), iar Piața Victoriei și România în direct de patru ori pe săptămână, de luni până joi.
Încântat de noua colaborare, Andrei Bereandă, Head of Digital PRO TV a declarat: ”Încă de la momentul lansării platformei protvplus.ro, am promis că le vom aduce utilizatorilor conținut video premium, exclusiv, de care să se poată bucura indiferent de momentul zilei sau dispozitiv. Noua colaborare cu Europa FM consolidează planul de a aduce noutăți pentru toți cei care ne sunt aproape și avem încrederea că tot conținutul video pe care-l veți găsi va fi unul special și cu informații relevante și extrem de interesante. Europa FM s-a evidențiat în piața radio prin conținut de calitate atât în zona de produs jurnalistic, cât și în emisiunile de divertisment, împărtășind aceleași valori ca și ȘtirileProTV. Vă invit să vă bucurați de pagina dedicată Europa FM pe protvplus.ro unde puteți găsi toate emisiunile PRO TV, dar și cele exclusiv online.”
„Ne bucurăm că Europa FM este prezentă de-acum și pe platforma PRO TV PLUS. Este un parteneriat între două branduri votate, ani la rând, în clasamentul Trusted Brands, drept radioul și televiziunea în care românii au cea mai mare încredere. Acum îi puteți și vedea pe colegii noștri Vlad Petreanu, George Zafiu și Luca Pastia, realizatorii emisiunii Deșteptarea, cel mai ascultat program matinal de radio din România. Vă puteți întâlni și cu jurnalistul Cătălin Striblea la România în direct – emisiune reper în industria de media din România, un adevărat kilometru 0 al țării, unde oamenii schimbă opinii, într-un exercițiu de democrație și de incluziune socială. În Piața Victoriei, punctul central al țării, situat la intersecția dintre autoritatea publică și societatea civilă, vă vor aștepta, de luni până joi, scriitorul și gazetarul Cristian Tudor Popescu, precum și jurnaliștii Adriana Nedelea, Tudor Mușat, Alice Iacobescu și Ioana Ene Dogioiu. Vă lansăm, de asemenea, și o invitație la solidaritate și implicare activă, participând la Deșteptarea României, un proiect editorial Europa FM de resetare a țării”, completează Toader Păun, CDO Europa FM.
Nu uitați să vă bucurați de emisiunile Europa FM pe platforma PRO TV Plus, de cei mai tari invitați ai săptămânii și de informații actuale aduse zi de zi!
Radio Impuls dă tonul distracției și își surprinde din nou fanii cu un concurs care le poate aduce ascultătorilor premii extraordinare! Primăvara aceasta, cu Radio Impuls, aminitirile frumoase durează mai mult! Postul de radio demarează concursul “Dau print la tot ce simt!”, prin care ascultătorii au posibilitatea de a câștiga un aparat foto instant pe zi, cu care să surprindă, dar să și păstreze pe hârtie, cele mai frumoase momente din viața lor.
Așadar, începând de astăzi, 22 martie, Radio Impuls își provoacă ascultătorii să câştige premii importante – un aparat de fotografiat pe zi! Concursul se va desfășura în perioada 22 martie – 15 aprilie, de luni până vineri.
Tot ceea ce trebuie să facă ascultătorii pentru a câștiga premiul zilnic pus la bătaie, este să asculte Radio Impuls, de luni până vineri, și să fie atenți la cuvântul cheie, anunțat în toate emisiile postului, pe parcursul zilei, cuvânt încadrat de un semnal sonor specific. În fiecare zi, în matinalul “Scularea”, prezentatorii Radu Tibulca și Orlando Ivan vor anunța “Start concurs!”, moment marcat printr-un semnal sonor, iar primul ascultător care va intra în legătură directă cu matinalii, la numărul de telefon 0799.111.005, și va oferi cuvântul cheie corect, din ziua precedentă, va intra în posesia premiului – un aparat de fotografiat.
Radio ZU își continuă misiunea de a fi cât mai aproape de ZUper ascultători, cât mai în mijlocul comunității pe care a reușit să o construiască în cei 12 ani de existență. Astăzi, Radio ZU anunță lansarea magazinul online oficial, ZU Shop, o extindere firească a brandului.
ZU Shop oferă oportunitatea tuturor celor care iubesc brandul ZU să achiziționeze produse personalizate, imprimate fie cu mesaje și grafică inspirate din campaniile radio-ului, fie cu citate „născute” în programele postului. Această extindere în zona de e-commerce a Radio ZU reprezintă, în acest moment, unicul proiect de acest gen în rândul radiourilor din România.
„Lansarea ZU Shop-ului este o extensie firească de brand, venită ca urmare a cererii constante din partea comunității de fani Radio ZU, dar și ca parte a dezvoltării de business. Ne dorim ca dinamica și energia din programele Radio ZU să se regăseasca și în ZU Shop, așa că urmează surprize și noutăți și aici.”, declară Ana Barbu, Marketing Manager Radio ZU.
ZUper ascultătorii au deja la dispoziție o gamă de produse și accesorii branduite cu ZU. Experiența de shopping este una simplă, intuitivă și la îndemâna oricui cu un simplu click pe www.radiozu.ro, la secțiunea ZU Shop în bara de meniu. Magazinul online poate fi accesat și direct la https://shop.radiozu.ro/.
Produsele comandate pot fi livrate prin curier oriunde în țară. Plata reprezentând contravaloarea produselor comandate care se poate face online, prin card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard şi Maestro) printr-o platformă securizată ce foloseşte tehnologia 3D secure, dar și ramburs la primirea coletului.