Connect with us

Digital

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Avatar

Published

on

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Comentarii

comments

Redactor-sef | dorin.huntai@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Digital

HEINEKEN® CELEBREAZĂ comportamentul responsabil AL celor care au depășit  provocările DIN TIMPUL CARANTINEI PRIN NOUA CAMPANIE „WE’LL MEET AGAIN”

Avatar

Published

on

Heineken® a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context generat de pandemie, dar și modurile inventive prin care oamenii au menținut atmosfera „ieșirilor în oraș”, din siguranța propriilor case.

 

Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lansează exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menită să sprijine consumatorii în timpul pandemiei.

 

Noua campanie prezintă diferitele moduri în care oamenii au transformat momentele banale, de zi cu zi, din carantină, în ceva neașteptat și distractiv – de la ținute elegante purtate în timp ce ducem gunoiul menajer până la transformarea acțiunii de a plimba câinele într-o adevărată petrecere. Conceptul creativ Heineken® recunoaște puterea consumatorilor care și-au folosit creativitatea pentru a-și păstra optimismul după mai bine de un an de pandemie și restricții.

 

Spotul TV a fost regizat de premiatul François Rousselet și filmat în Barcelona, ​​Spania, respectând toate măsurile de siguranță în vigoare, consolidând, totodată, nevoia de inventivitate și ingeniozitate care stă la baza acestei campanii.

 

„Heineken® își propune să spună povești în care să se regăsească oameni din întreaga lume. Când am lansat ODE TO CLOSE în urmă cu mai bine de un an, planeta era în carantină și mesajul nostru se concentra pe siguranța clienților noștri – „Socializați în mod responsabil!”. Campania WE’LL MEET AGAIN explorează sentimentul colectiv al momentului, prezentând experiențe din viața reală în care se poate regăsi oricine și celebrează capacitatea de a depăși momentele dificile și imaginația printr-un mesaj clar, plin de speranță pentru viitor.”, a declarat Bram Westenbrink, Heineken® Global Senior Director.

 

La rândul său, regizorul François Rousselet a afirmat: „WE’LL MEET AGAIN a fost un proiect extraordinar. În ciuda tuturor restricțiilor, am realizat un film care aduce un omagiu ingeniozității oamenilor în timpul carantinei, care au făcut tot posibilul pentru a rămâne conectați unii cu ceilalți.”

 

Bruno Bertelli, Global CCO PublicisWW, CEO Publicis Italy, a precizat că „Deși carantina și redeschiderea orașelor au fost diferite în fiecare țară, ne-a legat dorința comună de a ne reconecta cu prietenii prin intermediul momentelor sociale, precum serile petrecute în oraș. Prin WE’LL MEET AGAIN, am creat o campanie care sărbătorește acest adevăr uman, evidențiind în același timp capacitatea de a rezista și spiritul pozitiv al oamenilor din întreaga lume, care nu renunță niciodată.”

 

WE’LL MEET AGAIN este cea mai recentă campanie pentru platforma #SocialiseResponsibly, care aduce în prim-plan nevoia de socializare într-un mod responsabil, în întreaga lume. Campania a fost lansată pe 19 Aprilie, atât în ​​format digital, cât și pentru TV.

 

 

Despre HEINEKEN:

HEINEKEN este producătorul de bere cu cea mai mare prezență la nivel internațional din lume. Este cel mai important dezvoltator și comerciant de branduri premium de bere și cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Suntem angajați în procese de inovare, investiții de brand pe termen lung, acțiuni disciplinate de vânzare și gestionare concentrată a costurilor. Prin strategia „Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte a business-ului nostru.

 

HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajați și operăm fabrici de bere, malterii, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken N.V. și Heineken Holding N.V. sunt cotate la Bursa din Amsterdam. Prețurile pentru acțiuni obișnuite pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA si HEIO NA, și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS si HEIO.AS.. HEINEKEN are două programe sponsorizate de nivel 1 American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Comentarii

comments

Continue Reading

Industria online

AKollo ne provoacă să Facem Level în sezonul 2 al show-ului online!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

După un prim sezon în care am aflat care sunt jocurile preferate din toate timpurile, ale gamerilor români și ce joacă aceștia în prezent pe canalele lor de YouTube, de astăzi, AKollo revine cu cel de-al doilea sezon al emisiunii online Facem Level

 

 

Anul trecut, Maximilian Ioan, mitzuu și zaSami au fost doar câțiva dintre invitații care și-au demonstrat îndemânarea în timpul unor jocuri de tip shooter – competitiv, în timp ce AKollo a fost cel care a învățat câteva dintre trucurile acestora și le-a pus și în aplicare.

 

Cel de-al doilea sezon aduce noi surprize și propune un mix între vechii participanți și cei care au acceptat provocarea în acest an, iar tema va fi ”Gen Session”. De această dată vor exista 4 grupe, iar fiecare va parcurge 3 jocuri care aparțin aceluiași gen. AKollo și alți doi gameri le vor arăta tuturor celor curioși cum se poate juca în echipă. Primul gen abordat în emisiune este thriller/survival și va acoperi jocuri precum Dead by Daylight, Friday the 13th și Depth.

Înaintea startului noului sezon, AKollo declară: “În urma feedback-ului primit din primul sezon de Facem Level am încercat să mulez conținutul pe „cât mai multă joacă”, cu mai mulți invitați deodată dacă tot vrem să ne distrăm copios. Sunt extrem de curios ce reacție vor avea pasionații de gaming când vor vedea echipe nemaiîntâlnite de creatori de conținut care vor încerca jocuri grupate pe diverse genuri. Unele dintre cele mai jucate titluri vor fi din nou prezente, dar și unele mai puțin cunoscute, care vor avea un factor de șoc pentru mulți.”

 

Totodată, începând de astăzi, pasionații de gaming pot urmări emisiunea și pe canalul oficial de YouTube! Despre lansarea noii platforme, AKollo spune: ”Având în vedere faptul că acum lansăm și canalul oficial de YouTube, vom putea centraliza și aduna feedback-ul împătimiților cât mai bine pentru a decide ce alte teme şi tipuri de conținut se vor aborda în cadrul show-ului. Vă invit pe toți să vă abonați și să apăsați clopoțelul pentru a fi la curent cu cele mai noi episoade!”

 

Nu ratați primul episod al celui de-al doilea sezon, întâlnirea cu AKollo și cei mai cunoscuți gameri care vin să împărtășească din experiența lor!

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

Tribal Worldwide Romania devine agenția de digital și social media a brandului OPPO

Avatar

Published

on

În urma unui proces riguros de selecție, OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei, a ales agenția Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului în digital și social media. 

OPPO este un brand intrat pe piața locală în 2020, un an challenging, iar rolul agenției de digital și social media va fi să poziționeze cât mai bine brandul, prin teritorii bine definite, campanii inovatoare pe platforme noi și conținut premium pentru comunitatea OPPO.

 

”OPPO este un brand inovator, cu o viziune foarte clară în ceea ce privește digitalul. Ne bucurăm că agenția Tribal Worldwide Romania a răspuns foarte bine briefului nostru și au intuit direcția pe care urmează să ne concentrăm în 2021.”, a declarat Crina Stoian, Digital Manager OPPO.

Tribal Worldwide Romania este agenția cu cel mai mare departament de social media din țară, iar adăugarea unui brand ca OPPO în portofoliu garantează expertiza de strategie și comunicare always on pe care agenția o oferă celor aproape 40 de branduri cu care lucrează.

”Încă din briefing ne-am bucurat că simțim o conexiune puternică cu acest brand, care trebuie să comunice cel puțin la fel de inovator ca produsele pe care le are în portofoliu. Viziunea noastră comună: Tribal-lider în social media + OPPO-lider în domeniul tehnologiei nu poate decât să genereze proiecte de succes, pe care abia așteptăm să le implementăm alături de noul nostru partener.”, a declarat Arnold Vieriu, Head of Social Media Tribal Worldwide Romania.

OPPO a fost fondat în 2004 și încă din primul moment și-a propus să ofere tehnologii inovatoare și experiențe revoluționare de utilizare a smartphone-urilor. In prezent, peste 320 de milioane de utilizatori din întreaga lume se bucură de performanța produselor și serviciilor OPPO.

 

OPPO este un brand global, cu o prezență în peste 40 de țări și regiuni și cu mai mult de 40.000 de angajați la nivel mondial. Compania va investi 7 miliarde de dolari până în 2022, pentru a aduce noi inovații pe segmentul tehnologiilor cheie hardware și software,  punând accent pe dezvoltarea conectivității 5G, a algoritmilor de inteligență artificială (AI), realitate augmentată (AR), big data și altele, pentru a susține evoluția continuă a companiei ca un jucător global esențial în era 5G. În momentul de față, OPPO are 6 institute de dezvoltare și 4 centre de cercetare și dezvoltare în întreaga lume. Mai mult, în 2015, OPPO dedică o echipă dezvoltării tehnologiei 5G, iar unul dintre primele succese l-a reprezentat lansarea comercială a primului smartphone 5G din Europa, în luna mai 2019, în Elveția. 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending