Connect with us
 

Partida din preliminariile UEFA EURO 2016, disputată pe 4 septembrie, la Budapesta şi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost cel mai urmărit program tv în România, pe toată durata zilei. Luni, 7 septembrie, aceleaşi posturi tv transmit live meciul România-Grecia.

 RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate pe tot intervalul de transmisie a partidei de fotbal. 

3 milioane de telespectatori în cel mai urmărit minut al meciului

Milioane de microbişti au urmărit la TVR 1 confruntarea dintre echipele Ungariei şi României, partidă din preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct de pe Groupama Arena din Budapesta, meciul a pus din nou TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public, principalul post al Televiziunii Române înregistrând peste 3 milioane de telespectatori în cel mai urmărit minut al meciului. Interesul românilor pentru întâlnirile Naţionalei cu reprezentativa ţării vecine este evident: partida Ungaria-România este, până acum, cel mai vizionat meci din preliminariile UEFA EURO 2016, după partida România-Ungaria, disputată pe 11 octombrie 2014.

PUBLICUL NATIONAL

În medie, 2.859.000 de români au stat cu ochii pe televizor vineri seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.47-23.36, un rating* mediu de 15,5% şi o cotă medie de piaţă** de 36,8% la nivel naţional.

PUBLICUL URBAN SI COMERCIAL 

În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida Ungaria-România a fost urmărită de 1.674.000 de telespectatori (rating mediu 16,6%, share mediu 38,2%), dintre care 698.000 reprezintă targetul comercial (13,8% rating mediu, respectiv 38,7% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat înainte de fluierul de final, la ora 23.33, când nu mai puţin de 3.206.000 de români urmăreau la TVR 1 evoluţia tricolorilor pe Groupama Arena (rating 17,4%, share 49,8% la nivel naţional).

Ultimul minut al partidei a fost cel mai urmărit de publicul urban, la ora 23.36 înregistrându-se 1.929.000 de telespectatori din segmentul urban (rating 19,1%, share 49,8%). Acelaşi minut a fost cel mai vizionat şi de telespectatorii din tronsonul de public comercial, când 819.000 de persoane din segmentul menţionat (rating 16,2%, share 49,2%) urmăreau TVR 1.

Şi emisiunea Studio Fotbal ce a urmat partidei de la Budapesta a plasat TVR 1 pe prima poziţie ca audienţă, la nivel naţional şi urban.

În medie, 744.000 telespectatori au vizionat programul moderat de Cristian Mândru (cifră corespunzând unui rating mediu de 4% şi unei cote medii de piaţă de 16,8%, la nivel naţional). Dintre aceştia, 417.000 se situau la oraş, TVR 1 înregistrând un rating mediu de 4,1% şi un share mediu de 15% pe target urban.[nextpage title=”detalii despre nationala Romaniei pe urmatoarea pagina!”]

Vineri, reprezentativa României a jucat cel de-al şaptelea meci contând pentru calificarea la EURO 2016. Egalul obţinut şi, totodată, victoria Irlandei de Nord asupra Insulelor Feroe (meci jucat tot pe 4 septembrie, scor final 1-3) ne coboară pe poziţia a doua în Grupa F.

Astfel, partida pe care elevii lui Iordănescu urmează să o joace la Bucureşti, luni, 7 septembrie, în compania reprezentativei Greciei, se anunţă foarte tensionată, în ciuda ultimei poziţii în clasament ocupată în prezent de eleni. Calificarea la EURO 2016 depinde atât de rezultatul de pe Arena Naţională, cât şi de rezultatul întâlnirii dintre Irlanda de Nord şi Ungaria, din aceeaşi zi.

La fel ca până acum, telespectatorii TVR pot urmări, în exclusivitate, şi celelalte meciuri ale României pentru calificarea la UEFA EURO 2016. După Grecia – România (7 septembrie 2014, încheiat cu scorul de 1-0), România – Ungaria (11 octombrie 2014, scor 1-1), Finlanda – România (14 octombrie 2014, scor 0-2), România – Irlanda de Nord (14 noiembrie 2014, scor 2-0), România – Insulele Feroe (29 martie 2015, scor 1-0), Irlanda de Nord – România (13 iunie 2015, scor 0-0), Ungaria – România (4 septembrie 2015, scor 0-0), TVR urmează să mai transmită în direct partidele România – Grecia (7 septembrie 2015), România – Finlanda (8 octombrie 2015) şi Insulele Feroe – România (11 octombrie 2015). Toate meciurile sunt precedate şi urmate de studiouri de dezbateri.

Nationala de Fotbal a Romaniei

Nationala de Fotbal a Romaniei

Telespectatorii care vor urmări luni, 7 septembrie, de la ora 21.45, partida România-Grecia la TVR 1, TVR HD sau pe TVR+ vor beneficia de comentariul aceloraşi Emil Hossu Longin şi Marian Olaianos. Înainte şi după meci, Tudor Furdui ne dă întâlnire la Studio fotbal, iar de la 0.30, Bogdan Tomulică şi Dragoş Bocanaciu analizează Rezumatele preliminariilor UEFA EURO 2016. Aflaţi aici ce jucători a convocat Anghel Iordănescu şi pentru această partidă.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

Partida Data Faza Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1 FRANTA – ROMANIA 24.iun.19 Grupa C 2.577.000
2 GERMANIA – ROMANIA 27.iun.19 Semifinala 1 2.493.000
3 ANGLIA – ROMANIA 21.iun.19 Grupa C 1.673.000
4 ROMANIA – CROATIA 18.iun.19 Grupa C 1.056.000
5 SPANIA – GERMANIA 30.iun.19 Finala 862.000
6 FRANTA – CROATIA 21.iun.19 Grupa C 777.000
7 SPANIA – FRANTA 27.iun.19 Semifinala 2 595.000
8 ANGLIA – FRANTA 18.iun.19 Grupa C 580.000
9 BELGIA – ITALIA 22.iun.19 Grupa A 495.000
10 GERMANIA – SERBIA 20.iun.19 Grupa B 438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: