Media Galaxy și DDB România bat recorduri cu CEL MAI MARE BLACK FRIDAY EVER - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Digital

Media Galaxy și DDB România bat recorduri cu CEL MAI MARE BLACK FRIDAY EVER

Published

on

DDB România, agenție membră a grupului de comunicare The Group, anunță lansarea unei campanii record – „Cel Mai Mare Black Friday Ever”, dezvoltată pentru brandul Media Galaxy.

În perioada 30 octombrie – 30 noiembrie 2015, retailerul electro-IT Media Galaxy desfășoară cea mai mare activitate promoțională de Black Friday.

Experienta pe care o oferim clienților noștri este cea mai importantă pentru Media Galaxy. De aceea, încercăm să venim mereu cu noi abordări, inovatoare și îndrăznețe, care să îi surprindă într-un mod plăcut. Prin recordul pe care îl stabilim cu  <Cel Mai Mare Black Friday Ever> dorim de fapt să le oferim cea mai bună experiență de Black Friday. Le punem la dispoziție mai multe produse la ofertă, stocuri mai mari, noi promoții săptămânal și, cel mai important, confortul de a alege în liniște produsele pe care și le doresc, spune Carmen Căpitănescu, Marketing Director Media Galaxy.

Pentru a marca această promoție specială, care reprezintă o premieră pentru piața din România, DDB a pregătit un concept de campanie care să producă sonoritate.

Campania este împărțită în patru etape de câte o săptămână. În fiecare etapă, sunt comunicate promoțiile săptămânale prin execuții dedicate.

Anul acesta de Black Friday, am dorit să surprindem cu promoția specială nu doar prin varietatea de oferte, cum s-a întâmplat până acum. Astfel, pornind de la insight-ul conform căruia Black Friday a devenit pentru consumatori un eveniment marcat de frustrări, am construit pe direcța creării unei alt fel de experiențe, mai plăcută, mai relaxată, completă. Abordarea e în acord cu esența brandului Media Galaxy, care caută constant să inoveze pentru a răspunde mai bine nevoilor consumatorilor. Așa s-a născut <Cel Mai Mare Black Friday Ever>, o campanie prin care le spunem românilor că perioada promoțională de Black Friday poate fi una de care să se bucure cu adevărat pentru că nu mai este nevoie să stea la cozi, să se trezească cu noaptea în cap sau să alerge după produsele pe care și le doresc”, spune Roxana Ţâmpău, Managing Director DDB România.

Noua campanie de imagine include o comunicare integrată: TV, radio, online, in-store, proiecte speciale la metrou.

Comentarii

comments

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending