Connect with us

Digital

Media Galaxy și DDB România bat recorduri cu CEL MAI MARE BLACK FRIDAY EVER

Published

on

Reclame

DDB România, agenție membră a grupului de comunicare The Group, anunță lansarea unei campanii record – „Cel Mai Mare Black Friday Ever”, dezvoltată pentru brandul Media Galaxy.

În perioada 30 octombrie – 30 noiembrie 2015, retailerul electro-IT Media Galaxy desfășoară cea mai mare activitate promoțională de Black Friday.

Experienta pe care o oferim clienților noștri este cea mai importantă pentru Media Galaxy. De aceea, încercăm să venim mereu cu noi abordări, inovatoare și îndrăznețe, care să îi surprindă într-un mod plăcut. Prin recordul pe care îl stabilim cu  <Cel Mai Mare Black Friday Ever> dorim de fapt să le oferim cea mai bună experiență de Black Friday. Le punem la dispoziție mai multe produse la ofertă, stocuri mai mari, noi promoții săptămânal și, cel mai important, confortul de a alege în liniște produsele pe care și le doresc, spune Carmen Căpitănescu, Marketing Director Media Galaxy.

Pentru a marca această promoție specială, care reprezintă o premieră pentru piața din România, DDB a pregătit un concept de campanie care să producă sonoritate.

Campania este împărțită în patru etape de câte o săptămână. În fiecare etapă, sunt comunicate promoțiile săptămânale prin execuții dedicate.

Anul acesta de Black Friday, am dorit să surprindem cu promoția specială nu doar prin varietatea de oferte, cum s-a întâmplat până acum. Astfel, pornind de la insight-ul conform căruia Black Friday a devenit pentru consumatori un eveniment marcat de frustrări, am construit pe direcța creării unei alt fel de experiențe, mai plăcută, mai relaxată, completă. Abordarea e în acord cu esența brandului Media Galaxy, care caută constant să inoveze pentru a răspunde mai bine nevoilor consumatorilor. Așa s-a născut <Cel Mai Mare Black Friday Ever>, o campanie prin care le spunem românilor că perioada promoțională de Black Friday poate fi una de care să se bucure cu adevărat pentru că nu mai este nevoie să stea la cozi, să se trezească cu noaptea în cap sau să alerge după produsele pe care și le doresc”, spune Roxana Ţâmpău, Managing Director DDB România.

Noua campanie de imagine include o comunicare integrată: TV, radio, online, in-store, proiecte speciale la metrou.

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending