Connect with us

Industria online

Mercedes-Benz CLA ajunge în showroom-uri în aprilie Noul CLA: dinamic, rebel, inteligent

Avatar

Published

on

Odată cu lansarea noii Clase CLA, Mercedes-Benz stabileşte un nou segment. Noul coupé cu patru uşi are cel mai bun coeficient aerodinamic din lume (Cd=0,22), un design avangardist şi sistemul de tracţiune integrală 4MATIC (opţional). Noul CLA urmăreşte filozofia de design a modelului CLS, model care a creat un trend, odată cu lansarea sa, în 2003. Portierele cu geamuri fără ramă reprezintă un indiciu că CLA îşi trage rădăcinile din Concept Style Coupé, pe care îl aduce în producţia de serie. Noul CLA se poate comanda deja, iar livrările vor începe în luna aprilie. Preţurile încep de la 24.200 euro (fără TVA) pentru CLA 180.

“Reacţia publiculului la Concept Style Coupé a fost impresionantă. Cel mai întâlnit comentariu a fost de departe «Vă rugăm să aduceţi maşina aceasta în producţia de serie. Exact asta facem acum!», spune Dr. Dieter Zetsche, Preşedinte al Consiliului de Management Daimler AG şi Director al Mercedes-Benz Cars. “CLA este o maşină care nu confundă «clasa medie» cu «calitatea de compromis». Design-ul său dinamic subliniază partea sportivă a brandului Mercedes-Benz”.

Pentru a fi la nivelul clasei sportive în care a fost poziţionat, CLA este disponibil cu motoare turbo performante, cu puteri de până la 155 kW (211 CP), suspensie sport şi sistem de tracţiune integrală 4MATIC. Specificaţiile tehnice ale noului model includ cel mai bun coeficient aerodinamic pentru un automobil de serie (Cd=0,22) şi numeroase sisteme de asistenţă, inclusiv COLLISION PREVENTION ASSIST.

Acest sistem bazat pe radar atenţionează şoferul cu semnale acustice şi luminoase după ce a fost identificat un obstacol şi pregăteşte Brake Assist pentru o frânare cât mai puternică. Frânarea începe imediat ce şoferul apasă pedala de frână. După ce obstacolul a fost identificat, COLLISION PREVENTION ASSIST calculează forţa de frânare necesară evitării unui accident şi reuşeşte să frâneze pe cât posibil în distanţa rămasă. COLLISION PREVENTION ASSIST oferă protecţie începând de la viteza de 7 km/h (anterior, peste 30 km/h).

Cinci pachete sunt oferite, individualizând caracterul noului CLA (lungime/lăţime/înălţime: 4630/1777/1437 mm). Pentru a ţine pasul cu publicul ţintă, noul coupé cu patru uşi poate integra diverse gadget-uri, permiţând inclusiv rularea aplicaţiilor de smartphone pe display-ul sistemului multimedia.

Stilul rebel: design exterior

Proporţiile incredibil de sportive şi silueta impresionantă sunt rezultatul unui mix de forme concave şi convexe şi îi conferă coupé-ului cu patru uşi un look de neuitat. CLA este o transpunere aproape de 1:1 a conceptului Concept Style Coupé.

CLA uimeşte prin capota motorului ce emană putere şi grila cu finisaj diamond a radiatorului. Farurile şi luminile LED au fost aranjate astfel încât să creeze efectul de flacără caracteristic luminilor de zi şi indicatoarelor de direcţie. Acestea definesc apariţia mereu energică a CLA-ului.

Trei linii proeminente definesc silueta maşinii. Prima porneşte de deasupra aripilor şi continuă descendent către spate, următoarea formează un umăr deasupra punţii spate, iar a treia se extinde de la roţile faţă până în spate. Împreună, aceste trei linii dau adâncimea şi definesc dinamismul părţii laterale.

Partea din spate transmite putere şi spirit atletic cu ajutorul interpunerii suprafeţelor concave şi convexe. Plafonul plonjat îi conferă un aer de coupé. Impresia atletică a spatelui este datorată montanţilor C, care, împreună cu umărul de deasupra punţii spate, formează o siluetă elegantă şi sportivă. Când sunt aprinse, luminile spate creează efectul unei săgeţi.

Este disponibil şi un plafon panoramic de dimensiuni generoase. Acesta este fabricat dintr-un element fix din policarbonat spre faţă, un element mobil din cristal mineral şi ornamente laterale care imită efectul sticlei.

Efectul „Cool touch”: interiorul

Tema sportivă a exteriorului noului CLA este continuată şi la interior. Acesta transmite o senzaţie puternică de calitate. Toate suprafeţele ornamentelor sunt galvanizate, rezultând un efect metalic.

Planşa de bord încorporează cinci guri de ventilaţie rotunde. Direcţia si debitul de aer pot fi controlate cu ajutorul unui element central, care demonstrează atenţia meticuloasă la detalii. Display-ul sistemului multimedia se remarcă prin panoul frontal finisat în negru-piano şi rama subţire argintie.

Scaunele şi bancheta din spate ale noului model reflectă sportivitatea pe care o întâlnim şi la exterior. Bancheta spate are un layout 2+1. Sunt disponibile cusături ce contrastează în culoare cu tapiţeria.

Profilat perfect: coeficient aerodinamic record

Cu o valoare a coeficientului aerodinamic de numai 0,23, CLA obţine cel mai bun rezultat din gama Mercedes-Benz şi devine cea mai aerodinamică maşină de serie din lume. Rezistenţa la înaintare (Cd x A) este de asemenea în fruntea oricărui clasament, cu o valoare de 0,51 m². Aceste valori vor fi depăşite de modelul CLA 180 BlueEFFICIENCY Edition, care va fi lansat în luna iunie. În cazul său, coeficientul aerodinamic este de 0,22, iar rezistenţa la înaintare ajunge la o valoare record, de numai 0,49 m². Aceste valori incredibile ajută modelul CLA să obţină un consum de carburant scăzut.

Siguranţă inteligentă: sisteme de asistenţă avansate

Numeroase sisteme de asistenţă oferă sprijin şoferului de CLA pentru o călătorie mai sigură şi mai confortabilă. Echipamentul standard include ATTENTION ASSIST – detectorul de oboseală – şi COLLISION PREVENTION ASSIST cu Brake Assist adaptiv, care acum poate detecta un obstacol începând de la viteza de 7 km/h (precedent: peste 30km/h).

Această opţiune se poate combina cu DISTRONIC PLUS pentru a deveni COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, care încorporează o nouă funcţie. În cazul unui eventual pericol, la care şoferul nu are reacţie, sistemul poate frâna automat de la viteze până la 200 km/h, reducând considerabil severitatea coliziunii. Sistemul poate de asemenea frâna la detectarea unei maşini staţionare şi este capabil să oprească în timp util până la viteze de 30 km/h.

Proiectat pentru dinamism: şasiul şi suspensia

CLA dispune de o suspensie faţă McPherson şi o suspensie independentă multilink pentru puntea spate, cu trei braţe şi câte o bară de torsiune pentru fiecare roată. Sunt disponibile două şasiuri şi două setări din fabrică pentru suspensie: suspensia confort şi suspensia sport opţională. Cea din urmă coboară caroseria cu 20 mm în faţă şi 15 mm în spate.

CLA este echipat standard cu sistemul Direct Steer. Servodirecţia electromecanică oferă un feedback mult mai bun decât în cazul sistemelor convenţionale şi este mult mai eficientă, lucrând în permanenţă cu sistemul ESP.

Rezerve de putere impresionante şi agilitate incredibilă: sistemul de tracţiune integrală 4MATIC

Mercedes-Benz CLA este disponibil opţional cu sistemul de tracţiune integrală permanentă 4MATIC cu distribuţie variabilă a cuplului motor. Componentele noului sistem 4MATIC includ funcţia power-take-off integrată în transmisia automată cu dublu ambreiaj 7G-DCT şi diferenţial spate controlat electrohidraulic. Acestea reuşesc să permită distribuirea puterii necesare acolo unde este nevoie. Noul sistem 4MATIC pentru CLA este mai uşor şi mai eficient ca niciodată.

Setat pentru viitor: motoare puternice şi eficiente

Cu un an înainte de introducerea normei de poluare Euro 6, toate motoarele pe benzină şi dieselul de top respectă standardele acestei clase de emisii. Propulsoarele pe benzină au o cilindree de 1.6 şi 2.0 litri şi acoperă un spectru de putere cuprins între 90 kW (122 CP) pentru CLA 180 şi 155 kW (211 CP) pentru CLA 250. Cele două motoare diesel combină cuplul dinamic obţinut de la turaţii joase cu eficienţa la cele mai înalte standarde: CLA 200 CDI produce 100 kW (136 CP) şi un cuplu maximum de 300 Nm (disponibil la sfârşitul anului). Cu o capacitate cilindrică de 2,2 litri, CLA 220 CDI produce 125 kW (170 CP) şi 350 Nm, emiţând doar 109 g CO2 pe kiometru. Toate motoarele dispun standard de funcţia ECO start/stop şi sunt disponibile cu o transmisie manuală cu şase rapoarte sau transmisia cu dublu ambreiaj 7G-DCT.

Sistemele multimedia

Ultima generaţie de sisteme multimedia Mercedes-Benz pentru CLA dispune de funcţii noi, aplicaţii adiţionale şi o grafică modificată.

Conceptul Digital Drive Style de la Daimler, care, împreună cu Drive Kit Plus pentru iPhone®, permit integrarea telefonului în vehicul, a fost îmbunătăţit. Printre noutăţi se numără Siri voice control şi Glympse sharing. Glympse permite utilizatorului să împărtăşească locaţiile sale cu un număr de persoane selectate din lista de prieteni. Alte funcţii sunt Facebook®, Twitter®, internet radio, AUPEO!™ Personal Radio sistemul de navigaţie avasat de la Garmin® cu informaţii despre trafic în timp real, Street View™ şi hărţi 3D.

 

Tabel de preţuri:

Model CLA 180CLA 180
BE Edition
***
CLA 200CLA 250CLA 220 CDI
 Benzină, injecţie directăDiesel,
injecţie directă
Cilindreecmc15951595159519912143
TransmisieManuală6 vitezeManuală6 vitezeManuală6 viteze7G-DCT7G-DCT
Putere maximăkW (CP)90 (122)90 (122)115 (156)155 (211)125 (170)
Cuplu maximNm200200250350350
Consum mediu combinatl/100 km5.4 – 5.65.05.5 – 5.76.1 – 6.24.2 – 4.5
Emisii CO2*g/km126 – 130118127 – 131142 – 144109 – 117
Acceleraţie
0-100 km/h
s9.39.98.66.78.2
Viteză maximăkm/h210190****230240230
Preţ**Euro24.20024.20026.60032.50031.500

* în regim mediu, ** preţuri pentru România, nu includ TVA, *** BE = BlueEFFICIENCY,
**** limitată electronic

 

Comentarii

Digital

Amazon, serviciile SEO si comertul electronic

Avatar

Published

on

Amazon, cea mai mare platforma de comert electronic din lume, valoreaza in prezent aproximativ un trilion de dolari. Fondatorul si detinatorul companiei de origine americana, Jeff Bezos, este considerat cel mai bogat om in viata si un model pentru cei interesati de afaceri online. 

 

Aceasta platforma, denumita sugestiv dupa cel mai mare ecosistem mondial, a castigat notorietate nu doar prin varietatea extraordinara a produselor oferite si activitati de promovare online „obisnuite”, ci si prin implementarea unor strategii specifice care tin de zona serviciilor SEO.

 

Spre exemplu, ranking-ul produselor afisate de Amazon, in urma unei cautari efectuate de catre utilizator pe platforma, se realizeaza in baza unor cuvinte cheie „exclusive”. Acestea sunt indexate numai de algoritmul A9 al platformei si nu pot fi afisate de niciun alt motor de cautare. Altfel spus, ele prezinta relevanta si sunt eficiente doar pentru cautarile efectuate pe Amazon.

 

De asemenea, review-urile „verificate” reprezinta un factor decisiv pentru rata de conversie. Aceste detalii de ,,bucatarie interna”, pe care le regasim sub o forma sau alta si in servicii SEO la scara mai mica, fac parte din procesul de optimizare SEO pe Amazon, care este un caz particular.

servicii SEO

Principiul fundamental, insa, este acelasi ca in cazul platformelor de e-commerce mai restranse sau al magazinelor online locale care apeleaza la o agentie de marketing digital pentru servicii SEO. Diferenta consta in faptul ca Amazon detine propriul algoritm specializat in optimizare si nu se raporteaza la Google.

 

Practic, fiind un gigant al comertului electronic, Amazon functioneaza ca un motor de cautare in sine. Rezultatele returnate au la baza cuvinte cheie ce indica produsul, categoria de produse sau brandul de care utilizatorul, potential cumparator, este interesat. Achizitia finala se realizeaza exclusiv prin intermediul platformei.

 

Autorul Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea din New York, Leonard N. Stern School of Business, afirma: „Fiind o companie virtuala, Amazon se poate extinde la sute de milioane de clienti si in toate domeniile de comert cu amanuntul, fara dificultatile clasice presupuse de construirea unor magazine reale din caramizi si mortar sau de angajarea a mii de oameni.”

 

Asadar, trebuie sa recunoastem: infiintarea platformei Amazon, in 1995, si dezvoltarea comertului electronic sunt strans corelate. Care este, insa, concluzia acestui preambul? Internetul este viitorul comertului, iar afacerile online pot sa aduca mai multi bani decat ne-am fi inchipuit vreodata. Dar, in conditiile competivitatii acerbe, ai nevoie si de servicii SEO pentru a reusi cu adevarat!

 

Indiferent ca vorbim de un retailer online gigantic la nivel mondial sau ne referim strict la un magazin virtual din Romania, fara marketing nu poti exista. Iar cu cat incluzi in planul tau de marketing digital si principii sau servicii SEO, cu atat mai bine!

 

Pe scurt, Search Engine Optimization sau optimizarea pentru motoarele de cautare este o tehnica de marketing online care urmareste promovarea organica, pe Internet, a magazinelor virtuale sau a paginilor web care isi prezinta serviciile.

 

In principiu, acest lucru se realizeaza prin optimizarea continutului site-urilor targetand anumite cuvinte cheie si expresii de cautare relevante pentru domeniul de activitate respectiv. Astfel, in urma unui search initiat de un potential client, Google va afisa oferta ta in prima pagina a rezultatelor sale. Cu cat vei obtine o pozitie mai fruntasa, cu atat vei avea mai multe sanse pentru incheierea unei tranzactii.

Din categoria de servicii SEO fac parte: research-ul de cuvinte cheie, auditul site-ului, optimizarea on-page si off-page, procesul de link-building, monitorizarea traficului organic etc.

 

Asadar, SEO se raporteaza la Google, cel mai mare motor de cautare din lume. Totodata, putem aprecia ca optimizarea SEO este „motorul” care pune in functiune comertul electronic, „in parametrii optimi” (pe cale organica). Comparatia e atat de pertinenta, incat gigantul american Amazon si-a creat propriile „reguli” in acest sens.

 

Comentarii

Continue Reading

Digital

British American Tobacco lansează un program online și gratuit de pregătire profesională pentru tineri

Avatar

Published

on

20 dintre ei vor putea lucra în companie

BAT își reconfirmă rolul de angajator de top la nivel mondial și pornește o amplă campanie de recrutare sub numele ”Internship și Global Graduate 2020 – Aplică pentru o carieră de succes!”. 20 de tineri se vor alătura echipei companiei în departamente esențiale ca Marketing, Vânzări, Resurse Umane, Financiar, Legal, Coporate Affairs și Producție. La finalul celor 18 luni de învățare accelerată, tinerii se vor putea alătura BAT într-o poziție de junior management. Pe lângă beneficiile salariale, aceștia vor participa și la training-uri desfășurate în birourile din Londra ale companiei și vor primi acces la platforme globale de training și dezvoltare.

”Programele de internship și absolvenți sunt cea mai valoroasă modalitate de a experimenta modul în care funcționează mediul de afaceri profesional, dar și o ocazie pentru un viitor tânăr profesionist de a-și regla interesele și punctele forte. Orice student sau proaspăt absolvent care dorește să aplice o mulțime de abordări deschise, energie și antrenament este binevenit să ni se alăture pentru ceea ce nu este doar un job, ci o ocazie pentru a începe o carieră de succes. În mediul British American Tobacco, suntem capabili să oferim mentori și antrenori care pot ajuta tinerele talente să-și investigheze și să-și crească potențialul, suntem deschiși să adaptam diferite puncte de vedere și idei proaspete și suntem acolo pentru a susține tinerii în implementarea ideilor lor de succes în mediul de afaceri real.”, declară Vera Cubranic Bocak, Director de Resurse Umane Aria Europa Centrală și de Sud.

 

Campanie în Digital

Campania Global Graduate 2020 – Aplică pentru o carieră de succes! se va desfășura exclusiv în online, pe www.batglobalgraduate.ro. Acolo, cei interesați vor găsi informații despre fiecare job disponibil, dar și povești autentice despre experiența de a fi angajat al BAT, scrise de angajați actuali ai companiei.

Serie de webinarii gratuite deschisă chiar de Directorul Ariei Europa Centrală și de Sud a BAT

A doua mare componentă a campaniei este seria de 6 webinarii gratuite puse la dispoziție de către BAT pentru toți cei care vor să învețe de la oameni aflați în poziții-cheie în companie și de la invitații lor.

Promovate sub titlul Învață să ai succes!, webinariile se vor desfășura în fiecare miercuri, în perioada 22 aprilie – 27 mai 2020, începând cu ora 11:00, pe platforma myconnector.ro.

Primul dintre ele, Resilience, a avut loc pe 22 aprilie și l-a avut ca speaker pe Ram Addanki, Directorul Ariei Europa Centrală și de Sud. Cu o experiență profesională acumulată în 10 țări, Ram le-a povestit celor peste 150 de tineri care au participat la discuții de ce companiile apreciază angajații care au experiențe de muncă cât mai variate. Alături de el s-a aflat Anca Păun (Talent Manager BAT), care a prezentat perspectiva omului de HR asupra acestei teme.

Alți oameni cu experiență în cadrul companiei vor continua seria prezentărilor în celelalte cinci webinarii. Alături de ei vor fi invitați trei influenceri care vor oferi, de asemenea, sfaturi utile pentru cei care vor să reușească în carieră. Aceștia vor fi Flick (om de radio&entertainer), Bianca Ștefania (influencer și social media manager) și Andrei Niculae (om de radio).

Cele 4 webinarii BAT din perioada următoare vor avea următoarele teme:

  • Storytelling și Comunicare sau cum să faci informațiile să îți vorbească în soluții, nu în probleme (6 mai, 11:00-12:30)

Speakeri: Costi Negru (Business Unit Manager BAT), Raluca Ștefan (Communication Manager BAT) și Flick (influencer)

  • Growth mindset sau ce înseamnă învățarea continuă cât ești intern (13 mai 2020, 11:00-12:30)

Speakeri: Miki Oprescu (Area Head of Strategy, Planning & Insights BAT) și Andrei Niculae (Influencer)

  • Gândire critică sau cum să îți antrenezi mintea să selecteze informația relevantă din marea de zgomot (20 mai, 11:00-12:30)

Speaker: Vera Cubranic-Bocak (Area HR Director BAT)

  • Inovație sau cum să ții pasul cu viteza digitalului (27 mai, 11:00-12:30)

Speakeri: Claudiu Degan (Area Head of Digital BAT) și Bianca Ștefania (influencer și social media manager)

Webinariile vor fi interactive, cei aflați în fața calculatorului sau a smartphone-ului putând adresa întrebări pe parcursul prezentării. Mai multe informații despre cele 6 evenimente pot fi accesate aici sau pe site-ul www.batglobalgraduate.ro, iar cei interesați să le vizioneze gratuit se pot înscrie aici.

Pe lângă informațiile utile și sfaturile despre carieră oferite de oameni cu o vastă experiență în profesia lor, cei care participă la webinarii se pot alege și cu unul dintre cele cinci premii săptămânale. Acestea vor consta în câte două coduri de acces la Linkedin Learning pentru cele mai interesante întrebări și câte trei vouchere de cumpărături la o librărie online în valoare de 100 de lei, oferite prin tragere la sorți la care vor participa toți cei înscriși la webinarul respectiv.

 

DESPRE BAT

BAT este o companie de bunuri de larg consum de top, înființată în 1902. Scopul nostru este să construim O zi de mâine mai bună (A Better Tomorrow) și să reducem impactul afacerii noastre asupra sănătății, oferindu-le consumatorilor noștri o gamă largă de produse satisfăcătoare și cu potențial de risc redus. Ne propunem să realizăm treptat tranziția veniturilor noastre dinspre vânzarea de țigarete către cele provenite din produse care nu ard tutunul.

 

În România, British American Tobacco este unul dintre cei mai mari investitori și al doilea cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, cu o contribuție anuală de circa 1,8 miliarde de euro sub forma de accize și taxe. Investiția totală în fabrica de la Ploiești a companiei a depășit pragul de 500 de milioane de euro. Compania are în prezent peste 3.000 de angajați și susține alte locuri de muncă prin lanțul său de furnizare și distribuție.

BAT ROMÂNIA

  • Anca Păun – Cluster Talent & OE Manager CES
  • Vera Cubranic Bocak, Director de Resurse Umane Aria Europa Centrală și de Sud
  • Cătălin Cindea – Head of Corporate Affairs
  • Raluca Ștefan – External Communications Manager
  • Irina Cristea – Recruitment & Employer Branding Specialist

 

Comentarii

Continue Reading

Digital

Promovarea unui business prin intermediul comunicatelor de presă

Avatar

Published

on

Reclamele sunt mijloacele cel mai des întâlnite pentru a promova un produs, serviciu sau business. Chiar prea des, întrucât mulți oameni s-au săturat să le vadă sau să le audă peste tot, în fiecare zi. Din păcate, nu toate sunt la fel de creative sau interesante, ci mai degrabă robotizate, motiv pentru care nu reușesc să stârnească foarte mult interes din partea noilor clienți. Nu același lucru este valabil și pentru comunicatele de presă. Acestea conferă mult mai multă încredere cititorilor și au o reputație mult mai bună în mediul online. Pe măsură ce numărul de comunicate de presă care conțin link-uri către un anumit business crește, acesta din urmă va beneficia de o popularitate mai mare și de un nivel ridicat de încredere.

Ce sunt comunicatele de presă?

Regăsite pe multe dintre site-urile ce conțin știrile zilei, comunicatele de presă sunt texte folosite din ce în ce mai des de oamenii din agențiile de online marketing pentru a anunța cititorii cu privire la un produs sau un serviciu nou apărut pe piață. De multe ori, comunicatele de presă se folosesc pentru a anunța lansarea unei cărți, desfășurarea unui eveniment sau chiar schimbările ce au loc într-o companie, cum este rebrandingul sau plasarea acesteia sub gestionarea unei noi companii.

Inițial folosite de instituțiile de presă și chiar integrate în ziar, în zilele noastre acestea sunt folosite tot mai des printre tehnicile de promovare întreprinse de experți în domeniu.

Cine realizează comunicate de presă?

Agențiile de online marketing sunt pregătite pentru a redacta și plasa, mai departe, comunicatele de presă pe site-uri și bloguri raportate la subiectul despre care se face referire. Cu cât agenția dispune de contacte mai variate și mai multe, cu atât plaja de site-uri populare este mai mare, putând ajunge astfel chiar la publicul țintă. Însă, modul în care este redactat poate determina succesul sau eșecul unui comunicat de presă.

Oamenii își pierd repede răbdarea citind un site sau un blog, dacă textul nu este destul de atrăgător sau interesant, în așa fel încât să îi determine să acceseze chiar și link-urile inserate printre rânduri. De aceea, oamenii cu experiență în online marketing te pot ajuta să le menții interesul. Pentru o ofertă detaliată cu privire la costurile acestor servicii, poți trimite un mail în care soliciți date adiționale pentru publicare comunicate de presă online.

Prin ce se diferențiază comunicatele de presă?

Metodele uzuale de promovare, precum sunt reclamele sau spoturile publicitare induc vizitatorilor și întregului public un oarecare sentiment de obligativitate de a încerca produsul sau serviciul pus la dispoziție. Prin comparație, un comunicat de presă este mult mai credibil, fiind perceput drept o sursă cu notorietate. Din acest motiv, alegerea va fi 100% a cititorului, iar legătura ulterioară pe care o va crea (sau nu) cu brandul ține doar de el. Astfel, se cultivă un sentiment mult mai plăcut și eliberator pentru viitorii clienți.

Cu toate acestea, promovarea prin intermediul comunicatelor de presă ține foarte mult de modul de redactare. Așa cum este de așteptat, greșelile gramaticale sunt inadmisibile, iar mesajul trebuie să ajungă foarte clar și concis la destinație. În plus, informațiile importante sunt transmise în doar câteva rânduri, pentru ca cititorul să nu se plictisească în tot acest timp.

Cu cât informația este mai structurată, cu atât comunicatul de presă și-a atins scopul, acela de a informa cititorii cu privire la o singură poveste expusă.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0