Connect with us

ALL MEDIA

Mihaela Tatu, singurul jurnalist roman care a participat la Sa Sartiglia (galerie foto)

Published

on

 

Calatoriile ne invata sa ne reinventam. Poate intalnirea cu oamenii sau energiile naturii ne trezesc sentimente si emotii noi, imbogatindu-ne.  Poate, a calatori inseamna a fugi de ceva sau pur si simplu a-ti satisface curiozitatea descoperirii de noi locuri. Mihaela Tatu calatoreste mult in ultima vreme, dar se intoarce acasa ca la o fantana. Se redescopera gasind, in locurile in care calatoreste, un motiv in plus sa traiasca intens, sa creeze si sa exploreze. Faimoasa insula Sardinia, ultimul loc pe care l-a vazut, nu este doar un loc cu plaje celebre, ci un spatiu cultural care te face sa deschizi carti, sa meditezi si sa iubesti.

 

Despre descoperirea Sardiniei

 ”Chiar daca v-as fi  trimis toate fotografiile pe care le-am facut, tot nu as fi putut cuprinde minunea care se numeste Sardinia. Sardinia are un farmec si un magnetism deosebit in orice perioada a anului. Marea Mediterana are in Sardinia, poate, cele mai frumoase culori si cele ma variate plaje. De aceea este si foarte cautata de turistii straini. Este o destinatie de vacanta destul de putin cunoscuta.

Arheologii vin aici si studiaza nuraghele, niste constructii din piatra mai vechi decat piramidele, care au intrat, nu demult, in atentia lor. Iar grotele in care nu se poate intra decat de pe mare si plajele salbatice au fost locuri unde s-au filmat multe productii hollywood-iene. Biologii cerceteaza pasarile flamingo, fenicote cum le zic sarzii, care pot fi vazute chiar in apele de langa Cagliari.”, a declarat Mihaela Tatu.

”Ca jurnalist nu a trebuit sa caut ineditul. Anul acesta am participat la o mare sarbatoare nationala a sarzilor,  care se tine de sute de ani neintrerupt, indiferent de vreme sau de vremuri. Cand mi-am propus sa vad Sa Sartiglia, mi-am zis ca voi fi unul dintre multii turisti care vad ceva deosebit intr-o alta tara. Dar lucrurile au evoluat neasteptat. Mi-am dorit putin mai mult. Am fost prezenta la Sa Sartiglia in calitate de jurnalist. Mi-am luat acreditare si mi-am adus aminte de vremurile trecute cand mai filmam in locul operatorului si faceam fotografii. Asa ca mi-am luat aparatura si am pornit aventura.

Am avut sansa sa fiu ajutata de colegii de breasla din alte tari, care, dupa ce au aflat ce vreau de fapt, imi lasau chiar locurile mai bune casa pot lua imagini bune. A fost o experienta inedita. Spiritul locului, emotiile cavalerilor, frenezia publicului care participa la festivalul folkloric m-au cuprins treptat si pe mine si m-am pomenit ca am chiar si o echipa favorita in cavalcada. Mi-am dat seama ca indiferent de zona de pe glob in care te afli, emotiile unei reusite sunt aceleasi.”, a marturisit jurnalista.

 

Unii stiu sa isi pastreze reperele

”Sarzii astia tin extraordinar de mult la cultura si traditiile lor. Sunt chiar putin nationalisti, in sensul bun al cuvantului. Abia daca rezista acel lant de fast- food celebru in toata lumea. Ei fac produsele in casa si nu prea vezi sarzi foarte grasi. Mananca sanatos. Zicem noi “eco” sau “bio” sau cum o fi. Asa cum mancam si noi cu vreo 20 de ani in urma. Or face ei parte din Italia si din Europa, dar tin la valorile lor nationale si culturale. Asta am admirat si mi-a placut. Si intotdeauna iti place la altii ce simti ca nu ai, sau ca nu mai ai tu.. Asta e. Au mandrie nationala, iar parintii au reusit sa transmita asta copiilor.”, a adaugat vedeta tv.

 

Sardinia are lucruri comune cu Romania

”Pot spune ca sentimentul de solidaritate este la fel de puternic chiar daca nu stii limba. Emotiile nu cunosc granite de limba si natie. Mi-am dat seama ca urarea “in bocca lupo” care inseamna “in gura lupului” si are semnificatia de succes sau bafta sau cum zic pescarii, “fir intins!”, se striga cu aceleasi emotii si entuziasm ca si-n Romania. Mi-am dat seama ca pentru oamenii astia mai exista si altceva in afara de fotbal, politica si criza. Si inca o data am realizat ca oameni exista in toate colturile lumii. Si am aflat despre mine ca mai am atat de multe de vazut si invatat. Si nu v-am aratat tot.”, a concluzionat prezentatoarea tv.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending