Connect with us

Evenimente

Mihai Leu continuă și în 2019 Campionatul Național de Super Rally, cu locații noi

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

După ce anul trecut Mihai Leu a organizat pentru prima oară în România Campionatul Național de Super Rally, o premieră pentru sportul românesc, fostul pugilist continuă și în 2019 această competiție. Pe lista locațiilor de desfășurare a etapelor se află și o noutate: Mangalia.  

Campionatul Național de Super Rally va ajunge pentru prima oară pe litoral, aceasta fiind o dublă premieră, pentru că în Mangalia nu s-a mai organizat până acum nicio competiție auto.

„Este prima dată când la Mangalia se organziează o competiție auto. Am găsit un traseu foarte frumos chiar prin port și credem că va fi o competiție frumoasă”, spune Mihai Leu.

Clubul promotor al campionatului, AMC Racing, a anunțat că sezonul 2019 din Campionatul Național de Super Rally va avea 4 etape, care se vor desfășura în următoarele orașe: Mangalia, o dublă premieră, Târgu Mureș, Craiova și București. „Echipa noastră de la AMC Racing va începe sezonul competițional  odată  cu Trofeul Mangalia Super Rally, în mai, aceasta fiind și prima etapă a campionatului pe care îl organizăm în exclusivitate”, mai spune Mihai Leu.

  • Etapa I – Mangalia: prima etapă se va desfășura în perioada 10-11 mai pe străzile municipiului Mangalia, cu un traseu care se va întinde din centru și până în zona portului.
  • Etapa II – Târgu Mureș: după ce anul trecut aproape 8.000 de spectatori au fost prezenți la prima etapă din istoria Campionatului de Super Rally, Târgu Mureș va găzdui și în 2019 o etapă, pe 14-15 iunie. Anul trecut, această etapă a fost câștigată de italianul Ricardo Ragazzi.
  • Etapa III – Craiova: municipiul a găzduit și concursul pilot și reprezintă locul de debut al conceptului de Super Rally, iar anul acesta continuă competiția și va fi a treia etapă a sezonului 2019, în perioada 13-14 septembrie.
  • Etapa IV – București: Capitala va găzdui și anul acesta marea finală, între 25-26 octombrie, organizatorii anunțând un traseu schimbat, pentru a crește gradul de spectaculozitate.

Primul campion mondial al României la box profesionist și totodată campion național la raliuri în 2003, Mihai Leu mai spune că una dintre cele mai mari dorințe ale sale este să organizeze o etapă de campionat mondial și în România: „Noi ne dorim foarte mult să organizăm etape cât mai mari și să ajungem să avem o etapă de campionat mondial de raliuri aici, în România. Și lucrăm la asta.”

Campionatul Național de Super Rally nu este însă singura competiție de anvergură organizată anul acesta de AMC Racing, astfel că Mihai Leu și echipa sa se pregătesc și pentru Raliul Aradului. Ajuns la cea de-a 11-a ediție, (etapă inclusă în Campionatul Național de Raliuri, dar și în European Rally Trophy), acesta este evenimentul cel mai longeviv al echipei: „Reprezintă pentru noi o etapă de suflet, un proiect frumos care a crescut în fiecare an, devenind un punct de reper al motorsportului românesc în Europa”, mai spune Mihai Leu. Nu în ultimul rând, echipa AMC Racing se va implica și în ultima etapă a Campionatului  Național de Viteză în Coastă, pe 12-13 octombrie în Poiana Brașov, cu unul dintre cele mai iubite trasee din motorsportul românesc.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Primaria Sectorului 1: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe

Published

on

 

Surprize pentru acest weekend pentru melomani si iubitorii unor artisti de soi! Soprana Arlinda Morava, in parteneriat cu Primaria sectorului 1 si Clubul Rotary Cismigiu va invita la “Noaptea Armaneasca”,sambata 19 octombrie de la ora 17.00   la Parcul ADP sector 1-Piata Presei.

In concert: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe si multi altii!!! Un eveniment cu multe surprize pe care nu trebuie sa-l ratati asa ca trebuie sa fioti prezenti daca iubiti muzica Elenei Gheorghe sau a celorlati invitati!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Peek & Cloppenburg ajunge în inima Transilvaniei, Vivo! Cluj-Napoca

Published

on

 

Începând din 17 octombrie, Peek & Cloppenburg te așteaptă și în VIVO! Cluj-Napoca. Pregătește-te pentru o nouă experiență de shopping în peste 3.000 mp² ce acoperă peste 200 de branduri internaționale high-fashion, precum Calvin Klein, Armani Exchange, Hugo Boss, Guess, Nike, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Ted Baker, Under Armour, Coccinelle, DKNY, Lacoste, Love Moschino, Adidas, FILA, Nike, Reebok, dar și mărci proprii, precum Jake’s ori REVIEW, ce își așteaptă cumpărătorii cu selecții iconice, potrivite fiecărui stil.

VIVO! Cluj-Napoca finalizează cu succes procesul de modernizare a 22.000 metri și oferă acum o experiență unică de shopping în regiune. Iar de pe 17 octombrie, locul în care clujenii îmbină shopping-ul cu timpul de calitate petrecut alături de prieteni și de familie este de acum mai bogat cu un magazin aflat în top-ul preferințelor pasionaților de modă – Peek & Cloppenburg.

4 zile de răsfăț la shopping!

Timp de 4 zile, de joi până duminică, clujenii sunt așteptați cu aranjamente florale spectaculoase să pășească pe covorul roșu, în noul magazin Peek & Cloppenburg. Întâmpinați cu șampanie, espresso și ciocolată, clienții sunt răsfățati cu give-away-uri de beauty, reduceri de 20%, exclusiv pe baza cardului Peek & Cloppenburg, iar doamnele se pot bucura de un refresh make-up înainte de poza la panou.

Ce te așteaptă în noul magazin Peek & Cloppenburg din Vivo! Cluj?

Creațiile celor mai populare case de modă și branduri high-fashion din noile colecții descriu sesiuni de cumpărături de neuitat. Trendurile de sezon sunt bine reprezentate prin colecțiile inspirate din eleganta modă retro. Anii ‘70 revin cu juxtapuneri sofisticate de catifea, reiat, jeans evazat ori în stil clopot, trenciuri lungi sau culottes. Anii ‘90 descriu un Grunge prețios, ce îmbină feminitatea cu accente pe talie, cu linii androgine şi umeri exagerați. Totul presărat cu stofe cadrilate, pattern-uri bogate, broderii fine din dantelă, în gama cromatică specifică de sezon, dominată de tonuri pământii și neutre, cu inserții de nuanțe neon, ce captează privirile.

 

Despre Peek & Cloppenburg:

 

Peek & Cloppenburg, retailerul independent din industria modei, este o companie de familie, lider de piață pe segmentul vestimentar superior cu 16.000 de asociați și cu peste 140 de magazine în 15 țări din Europa.

Peek & Cloppenburg oferă o gamă variată de produse pentru toate stilurile și preferințele, de la brand-uri internaționale până la mărcile proprii. Diversitatea colecțiilor acoperă orice nevoie vestimentară – de la stilul casual până la outfit-uri business, sau ținute de seară. Peek & Cloppenburg își selectează cu atenție produsele pentru a crea noi tendințe și pentru a le oferi clienților săi permanente surse de inspirație. Mai multe informații sunt disponibile pe https://www.peek-cloppenburg.com/ro.

 

Activările incluse în evenimentul de lansare se desfășoară în perioada 17 octombrie- 20 octombrie, între orele 10:00- 22:00, în magazinul Peek &Cloppenburg din Vivo! Cluj-Napoca, Strada Avram Iancu, Nr. 492-500, Florești

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

URBB a înregistrat o creștere în volum de două cifre pentru berile premium și superpremium din portofoliu

Published

on

 

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat o rată de creștere în volum de 15% la nivelul întregului portofoliu de beri premium și superpremium, în perioada ianuarie – iunie 2019, comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior. Cele mai mari creșteri în volum au fost înregistrate de brandurile din gama de specialități a URBB – Timeless Collection.

Rezultatele URBB din ultimii ani sunt consecința unei strategii pe termen lung a companiei, cât și a standardelor foarte ridicate după care ne ghidăm activitatea. Aceste rezultate ne reafirmă faptul că suntem o companie matură și că răspundem nevoilor consumatorilor din România cu produse de cea mai înaltă calitate, cu tradiție în piața de băuturi, care acoperă o gamă de gusturi tot mai rafinate și diverse, dar și preferințele variate în materie de brand”, a spus Kobi Dar, Președinte URBB.

Grupul Carlsberg a înregistrat o creștere a volumelor de bere la nivel mondial de 1,4% în primul semestru al acestui an, față de aceeași perioadă din anul anterior.

În 2019, URBB și-a extins portofoliul de bere prin lansarea a trei sortimente noi de bere, care vin ca răspuns la tendința de premiumizare observată în rândul consumatorilor: Weihenstephaner Vitus, care s-a alăturat portofoliului URBB de beri speciale din gama Timeless Collection deja binecunoscute românilor, Bucur – bere de bulevard, prima bere românească care completează portofoliul URBB de mărci de bere premium, și Carlsberg 0,0%, noua bere superpremium fără alcool din portofoliul URBB, cu un gust echilibrat de malț, ușor amărui, cu aromă distinctă și plăcută de hamei proaspăt și cu un conținut redus de calorii – 15kcal/100 ml.

# # #

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Carlsberg 0,0%, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambrée, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: