Connect with us

Topuri zilnice

Milioane de români au urmărit luni seară penultimul episod VLAD! Ce audienta a inregistrat serialul?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

După ce a văzut la Titi filmulețul din noaptea jafului de la cazinou, Leo a decis să renunțe la tot și să plece, să fie liber, să o cucerească pe Roxana și să încerce să uite trecutul și tot răul pe care l-a făcut. Chiar dacă începuse să-și dorească să se schimbe, dezamăgit de reacția femeii pe care o iubește atunci când a invitat-o la cină, a revenit asupra planului de a scăpa de Vlad, Miky și Barbu, iar de Ștefan a hotărât să se ocupe chiar el, cu ajutorul lui Titi.

Al 12-lea episod VLAD a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, VLAD a înregistrat 10 puncte de rating și 28.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori au urmărit povestea VLAD, iar în minutul de maximă audiență de la 21:24, peste 2 milioane de români au trăit suspansul și emoția din serial.

Dezamăgit de Ștefan, Leo l-a lăsat baltă, l-a anunțat că-și ia o pauză lungă și a plecat hotărât să-și schimbe viața. Dorindu-și să o cucerească pe Roxana, i-a adus flori și a invitat-o la cină, însă refuzul fetei și sinceritatea ei în ceea ce privește sentimentele pe care le are pentru Vlad l-au făcut pe Leo să-și schimbe decizia și a trimis o parte din echipa lui pe urmele acestuia, dar și pe cele ale aliaților lui. Dacă Tibi a reușit să o salveze pe Miky, iar inginerul pe Vlad, Barbu a fost împușcat și, cu ultimele puteri, și-a sunat șeful.

Încercând să-i demonstreze Elizei că o iubește, Ștefan a făcut tot ce a putut pentru a nu o dezamăgi și pentru a o ajuta să-și împlinească visul, acela de a se asocia cu Vlad în afacerea cu hotelul și cazinoul de la malul mării. Bucuros că Vlad l-a înțeles și a vrut să-l ajute, Ștefan a mers acasă cu un cadou pentru soția lui, un colier cu pietre prețioase, dar nu știa că aceasta fusese sunată de Carla înainte, așa că a avut parte de o surpriză neplăcută și de o mărturisire dureroasă, aceea că Matei nu este fiul lui.

Tot aseară, Vlad și-a luat rămas bun de la tatăl lui, spunându-i că pleacă într-o călătorie de afaceri, Ștefan a revenit în apartamentul Carlei, după ce părea că își dorește să termine orice legătură cu ea, iar Leo, hotărât să se răzbune pe toți, a încercat să-l omoare pe Ștefan, dar cum nu a putut să o facă, a apelat la ajutorul lui Titi.

Ce se va întâmpla cu Ștefan și cum se va încheia primul sezon VLAD, vedem lunea viitoare, de la 20:30.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV: Campania ”Oameni de vânzare”, lider de audiență

Avatar

Published

on

Duminică seară, la România, te iubesc!, Rareș Năstase a încheiat campania ”Oameni de vânzare”, despre amploarea pe care a luat-o traficul de carne vie. Ediția din această săptămână și reportajele difuzate de Știrile PRO TV au fost lider de audiență.

 

O statistică îngrijorătoare ne plasează pe primul loc la traficul de persoane, iar 7 din 10 tinere ajung să fie exploatate în toată Europa de către rețele care provin din țara noastră. Săptămâna trecută, în fiecare zi, la Știrile PRO TV de la ora 19:00, Rareș Năstase ne-a arătat mărturiile impresionate ale fetelor implicate în acest fenomen. Reportajele difuzate au fost lider de audiență și au înregistrat o medie de 8 puncte de rating și 27.9% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.8 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. La nivel național, 2 milioane de români au urmărit reportajele realizate de Rareș Năstase.

 

Ediția România, te iubesc! de duminică a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.1% share în rândul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.4% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit dezvăluirile

 

Tu când ai spus ultima dată România, te iubesc?

Toate reportajele pot fi urmărite pe www.romaniateiubesc.stirileprotv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

 „Vedeta populară”, în top 3 al celor mai urmărite programe din 3 noiembrie

Avatar

Published

on

O gorjeancă de numai 17 ani s-a calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. Duminică, 3 noiembrie, emisiunea Vedeta populară, prezentată de Iuliana Tudor, a urcat în top 3 al programelor serii, la nivel naţional.

La Vedeta populară ajung mulţi tineri talentaţi şi idealişti, pentru care folclorul este în primul rând o pasiune şi abia apoi o carieră. Este şi cazul gorjencei în vârstă de numai 17 ani care visează să fie mereu aplaudată la scenă deschisă, iar duminică seară, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lorena Ene s-a născut în Drobeta Turnu Severin şi cântă de când avea 8 ani. În clasa a cincea, s-a mutat la un liceu de muzică, împotriva dorinţei părinţilor. A luptat pentru alegerea ei şi le-a demonstrat că a luat cea mai bună decizie. Bucuria ei sunt aplauzele.

Duminică seară, Lorena Ene a impresionat publicul şi a obţinut cel mai mare punctaj din partea juriului la Vedeta populară, devenind câştigătoarea celei de-a patra ediţii a sezonului patru Vedeta populară şi se pregăteşte pentru semifinala pe care o vom vedea la TVR 1 în luna decembrie.

De când s-a apucat serios de muzică, Lorena a găsit mereu un sprijin de nădejde în profesoara ei. Cel mai important susţinător al Lorenei, profesoara ei Maria Loga, a însoţit-o în proba a doua pe scenă la Vedeta populară.

 

Ediţia a patra Vedeta populară, cea mai vizionată de până acum a sezonului curent

Aproape 850.000 de telespectatori (4,7% rating şi 12.2% cotă de piaţă) au urmărit la TVR 1 Vedeta populară, în cel mai vizionat minut al show-ului (22.24). Desfăşurată în intervalul 21.00-22.50, emisiunea prezentată de Iuliana Tudor la TVR 1 duminică, 3 noiembrie, a fost vizionată în medie de 622.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating mediu de 3,5% şi unei cote de piaţă medii de 8.2%. Partea a doua a show-ului de talente din folclorul românesc a adunat în faţa micilor ecrane 728.000 de telespectatori (rating 4,1% şi share 10,7%).

La nivelul întregii ţări, emisiunea Vedeta populară de la TVR 1 s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe ale serii de 3 noiembrie, după ProTV şi Kanal D.

Iuliana Tudor ne dă întâlnire duminică, 10 noiembrie, ora 21.00, la TVR 1, la o nouă ediţie în care cinci tineri luptă să câştige titlul de „Vedeta populară” şi marele premiu de 100.000 de lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: