Connect with us
 

Ediția de aseară a debutat cu strategiile concurenților privind nominalizarea concurentului care a trebuit să părăsească Ferma vedetelor. Tensiunile nu au lipsit nici de această dată, strategiile și discuțiile generând noi conflicte, dar și alianțe surprinzătoare. Ferma vedetelor a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărită de peste 1.7 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:31 – 22:32.

Cel mai urmărit minut al competiției, de la 22:21, a reunit peste 2.3 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând 9.8 puncte de rating și 21.2% share. 

Sorana a izbucnit în lacrimi aseară, în momentul în care unii dintre concurenți i-au dat senzația că o vor vota pentru eliminarea anunțată de Iulia Vântur marți seară. Mai mulți concurenți, printre care Lili Sandu și Octavian Strunilă, au încercat s-o liniștească, însă fără prea mult succes. Văzând alianțele formate, Sorana a fost extrem de hotărâtă să se propună pentru eliminare.

Nea Rață a venit în vizită la cei 8 fermieri împreună cu un ajutor de nădejde: fiul său, Bogdan. Acesta n-a venit cu mână goală, aducându-le concurenților șuncă tocmai din România. Pe lângă șuncă, Nea Rață le-a adus și 15 arginți concurenților, lucru care le-a mai înseninat ziua.

Ulterior, Iulia i-a vizitat pe fermieri pentru a afla decizia acestora privind nominalizarea unui concurent care va părăsi ferma pentru a fi ajutorul lui Nea Rață. Spre surprinderea ei, primul tur de scrutin s-a încheiat cu scorul de 3-3 pentru cei doi nominalizați: Sorana și Mircea. Paul Ipate, din postura de fermier șef, nu a avut dreptul să voteze, iar AMI s-a autopropus.

Fiind egalitate, concurenții au repetat votul. Mircea, Octavian, Sorana, Marcel, Maria și Lili și-au menținut voturile, AMI fiind obligată să dea votul decisiv. În urma celui de-al doilea tur de scrutin, Mircea N. Stoian a plecat din fermă. Acesta a avut 5 minute să-și facă bagajul și să părăsească ferma, fiind escortat de doamna Rață, Nea Rață și măgarul Tarzan.

După plecarea lui Mircea, Lili a avut sarcina de a nominaliza cel de-al doilea duelist al săptămânii.

După ce a ascultat toate propunerile celorlalți fermieri, Lili s-a hotărât să o aleagă pe Maria. Cele două au părăsit casa fermierilor, mutându-se în căsuțele dueliștilor, pline de determinarea de a lupta cu toate armele pentru a rămâne în competiția pentru marele titlu de Fermierul anului.

Ajunse la căsuțe, cele două dueliste au primit dreptul la un apel telefonic cu o persoană dragă. Maria Constantin a refuzat acest dar, deoarece emoțiile erau prea mari pentru a putea vorbi cu copilul său. În schimb, Lili Sandu a profitat de această oportunitate, sunându-și cea mai bună prietenă.

La prima probă a duelului, Fură clopoțelul, cele două concurente au fost legate la ochi. La spate, fiecare avea prins un clopoțel și câștiga proba cea care reușea să ia clopoțelul concurentului advers de cel puțin 2 ori. O luptă corp la corp, extrem de strânsă, i-a ținut cu sufletul la gură pe ceilalți concurenți. Deși Lili a fost prima care a luat clopoțelul adversarei, proba a fost câștigată în final de Maria, cu scorul de 2-1.

La cea de-a doua probă a duelului, Lili și Maria au fost provocate să țină un sac de 15 kilograme cât mai mult timp suspendat, folosind o singură mână. Lili s-a dovedit a fi mai puternică, reușind să țină sacul suspendat fără prea mari probleme. La polul opus, Maria a fost descalificată, deoarece a încercat să țină funia cu ambele mâini.

La ultima probă a duelului de aseară, Împinge adversarul, Lili și Maria au avut de împins o bârnă în aceeași direcție, pentru a colecta 3 steaguri, pe rând, unul câte unul. Proba de forță le-a solicitat limitele celor două, Maria dovedindu-se, de această dată, mai determinată și mai puternică, fiind cea care a reușit să colecteze 3 steaguri.

Spre fericirea tuturor concurenților, deși Lili a pierdut duelul și era pregătită să părăsească ferma, Iulia le-a dat marea veste: aceasta va rămâne în competiție, deoarece un concurent părăsise deja ferma în această săptămână. Mai mult decât atât, cei 7 vor avea sarcina să nominalizeze fermierul șef al săptămânii următoare.

Săptămâna viitoare, marți și miercuri, de la 20:30, telespectatorii vor putea urmări două ediții senzaționale, din care nu vor lipsi noi provocări, dar și răsturnări de situație spectaculoase.

 Ferma vedetelor (18) Ferma vedetelor (11) Ferma vedetelor (6) Ferma vedetelor (1)

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENȚE. Prima semifinală Eurovision nu a facut faţă competiţiei! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Duminică, 27 ianuarie, TVR 1 a difuzat prima semifinală a selecţiei naţionale ”Eurovision”, cu audiențe modeste, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd timeNationalUrban18-49 Urban
Film – WOLVERINEPro TV19:5722:141834955552
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D20:0023:061421556220
Film – CURSA MORTALAAntena 120:0021:59912461264
Film – 22 JUMP STREETPro TV22:1424:06874497350
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 121:0023:4429118827
Film – BATMAN & ROBINAntena 121:5924:3125616388

 

Pe intervalul de difuzare al semifinalei Eurovision PRO TV a fost pe primul loc cu filmele „Wolverine” şi „22 Jump Street” care au înregistrat audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. KANAL D s-a clasat pe locul doi cu emisiunea concurs „EXATLON ROMANIA”. În target comercial, Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu filmele „Cursa mortala” şi „Batman & Robin” .

Topul posturilor TV românești în intervalul transmisiei „EUROVISION – SELECTIA NATIONALA” ieri 27 ianuarie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.67.61350.5
Kanal D16.77.21282.4
Antena 36.72.9517.6
Antena 16.72.9516.1
Romania TV6.62.9507.3
Prima TV6.12.6465.4
TVR 13.71.6281.6
Pro 23.41.5263.4
TVR 22.91.3222.4
Realitatea TV2.21.0171.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.17.6728.5
Kanal D12.45.2497.5
Antena 38.23.4328.9
Antena 16.82.8272.6
Romania TV6.62.8264.5
Prima TV5.32.2213.7
TVR 14.51.9183.0
Pro 23.31.4134.9
TVR 23.01.3121.8
Realitatea TV2.61.1105.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.310.7462.0
Kanal D12.24.5192.3
Antena 110.03.7158.3
Prima TV4.31.667.4
Pro 23.51.355.2
Romania TV3.41.253.1
Antena 33.01.147.9
TVR 22.61.041.1
DigiSport 22.10.832.8
Realitatea TV1.90.730.3
TVR 11.70.626.6
National TV1.40.522.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Bella Santiago câştigă finala celui de-al optulea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

 

Duminică, 23 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena 1 s-a clasat pe locul doi în audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FILM – Albă ca zăpada şi războinicul vânătoriiPro TV19:5722:261685805443
X-FACTOR (VIII)Antena 119:5924:24947598259
FILM – Hoţul de cărţiPro TV22:2625:02844414255
OCHII DIN UMBRA (redifuzare)Kanal D21:5623:5246514662
FILM – Pilot înnăscutKanal D19:5621:5538014066
PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii” şi „Hoţul de cărţi”. Pe locul trei  în target comercial s-a aflat Kanal D care a difuzat filmul „Pilot înnăscut” şi redifuzarea emisiunii „Ochi din umbră”.
Finala “X Factor” a fost urmărită în medie pe minut de aproape un milion (947.000) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 21:16, a adunat în faţa micilor ecrane 1.299.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.27.61351.0
Antena 112.85.4948.9
Romania TV6.12.6456.1
Antena 35.42.3403.5
Kanal D5.32.2390.7

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.26.8650.7
Antena 115.86.2598.3
Antena 36.82.7258.8
Romania TV6.22.5236.3
TVR 14.81.9183.2

PUBLICUL COMERCIAL 

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV26.78.6369.8
Antena 118.86.0259.7
Kanal D4.31.459.2
Prima TV3.91.354.3
Antena 32.90.940.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending