Connect with us

ALL MEDIA

Mircea Radu repetă în studioul emisiunii ÎnTrecerea anilor

Published

on

 

Mircea Radu, prezentatorul și producătorul noului show de divertisment al TVR 1, își petrece cea de-a patruzeci și doua aniversare pe platoul de filmare de la ÎnTrecerea anilor. De ziua lui, pe 15 noiembrie, Mircea și echipa emisiunii fac ultimele repetiții, urmând ca, în cursul acestei săptămâni, să înregistreze prima ediție din ÎnTrecerea anilor.

²Cadoul pe care mi-l doresc pentru acest an este ca ÎnTrecera anilor să aibă succesul pe care îl merită. Emisiunea îi va atrage în special pe tineri pentru că, folosind limbajul accesibil, dar nu frivol, specific divertismentului, ÎnTrecerea anilor ilustrează o jumătate de secol de muzică, televiziune, cinema şi modă, dar şi mentalităţile, scara de valori, climatul social, economic şi istoric corespunzătoare acelor ani. În plus, deși face apel la nostalgie, emisiunea mizează în mai mare măsură pe curiozitate, umor şi ironie, pentru a aduce în atenție cele mai importante momente din istoria şi cultura lumii, cu preponderenţă ale României. ÎnTrecera anilor va fi o competiție între două decenii diferite – se iau în considerare anii ´50, ´60, ´70, ´80 şi ´90 – reprezentând o ocazie atât pentru tineri, cât şi pentru cei mai în vârstă, de a reflecta şi de a decide dacă prezentul este mai bun sau mai rău decât timpul care a trecut², declară Mircea Radu.

²Mă bucur că luni, 15 noiembrie, sosește la TVR consultantul Endemol, Sylvia Kuypers, cu care echipa emisiunii ÎnTrecerea anilor va lucra pentru a obține cea mai bună performanță pe acest proiect. Sunt încrezător că va fi o emisiune pe care telespectatorii TVR 1 o vor include în lista de lor de preferințe², a mai adăugat el. Este o practică obișnuită ca, pentru lansarea proiectelor Endemol, căruia aparțin formate precum Ploaia de stele (TVR 1), Din dragoste (Antena 1), Big Brother (Prima TV), consultanții acestei case de producție să colaboreze cu echipele locale.

Mircea Radu, care și-a început cariera în Televiziunea Română ca prezentator de știri, a revenit în această vară la TVR, după o pauză de zece ani, timp în care și-a legat numele de formate de divertisment de succes precum Din dragoste, Genialii, Noaptea erorilor. Din 27 noiembrie, el va prezenta la TVR 1 emisiunea ÎnTrecerea anilor, în fiecare sâmbăta, de la ora 21.00.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. bobo

    16 noiembrie 2010 at 14:34

    Vrei sa castigi bani si sa ai timp liber cat doresti? Vrei sa nu te mai deplasezi in diferite locuri pentru a munci? Vrei sa nu te mai trezesti cand e somnul mai dulce? DA? Atunci ai nimerit bine, eu pot sa te ajut. Nu e nimic ascuns totul se intampla pe fata, nu e nevoie de nici o taxa sau sponsorizare. Nu trebuie sa platesti absolut nimic, trebuie doar sa-ti dedici 2-4 ore de lucru pe zi cu calculatorul si POTI CASTIGA pana la 100 $ PE SAPTAMANA. Nu e extrordinar de mult dar pentru efortul depus se merita. Ai nevoie de un calculator cu conectare la internet si minimul de cunostinte in accesari de site-uri online. Restul depinde de tine, cat de mult lucrezi. Pentru mai multe informatii trimite-mi un email la adresa geboby@gmail.com in care sa scrii la subiect INFORMATII. Poti sa castigi chiar intre 100-300 de $ pe SAPTAMANA in functie de cat lucrezi. In principal lucrul consta in trimiterea de email-uri si anunturi.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending