DIGITAL
Mircea Stoicescu, Samsung Electronics România: “Prin noua serie Galaxy A, tinerii au parte de conţinut media de calitate”
Published
4 ani agoon

Samsung Electronics România lansează pe piața locală seria de smartphone-uri Galaxy A, ce include două smartphone-uri de ultimă generaţie destinate tinerilor care vor să-și exprime cu ușurință stilul personal, îmbinând specificaţii de top şi un design elegant. Samsung Galaxy A3 și A5 pot fi achiziționate din magazinele partenerilor Samsung și ale operatorilor.
„Prin noua serie Galaxy A, Samsung răspunde nevoilor diferite de performanţă ale utilizatorilor, oferindu-le acestora două noi smartphone-uri prin care să îşi exprime stilul. Vorbim de cele mai subțiri smartphone-uri Samsung de până acum, din metal, cu caracteristici tehnice superioare, specifice seriei Galaxy, pentru ca utilizatorii tineri să aibă parte de conţinut media de calitate, care să fie împărtăşit cu uşurinţă pe reţelele sociale”, a spus Mircea Stoicescu (foto), Head of Product Management IM în cadrul Samsung Electronics România.
Fotografii captivante
Cu noile smartphone-uri din Seria A, utilizatorii au posibilitatea de a-și exprima stilul personal, dar şi de a fi permanent conectați la internet. Selfie-urile vor ieși extrem de clare cu ajutorul camerei frontale de 5 MP și a funcțiilor inovatoare, precum Beauty Face Features, Rear-cam Selfie, Palm Selfie, Wide Selfie și Animated GIF, care permit realizarea de selfie-uri creative. De asemenea, utilizatorii pot împărtăși rapid și ușor fotografii pe rețele sociale, datorită vitezei rapide a rețelelor LTE Cat 4.
Procesoare puternice, culori vibrante și funcții apreciate
Seria A este echipată cu ecrane Super AMOLED și tehnologia Adaptive Display pentru culori clare, unghiuri de vizualizare mai bune și contrast puternic, chiar și în mediul exterior, sub lumină solară puternică.
Multitasking-ul şi navigarea rapidă sunt susţinute de procesorul Quad Core de 1,2 GHz cu care vin echipate Galaxy A5 și A3. Mai mult, ambele dispozitive dispun de 16GB de memorie şi de posibilitatea de a suplimenta spaţiul disponibil până la 64GB pentru toate aplicațiile şi fişierele preferate ale utilizatorilor.
Smartphone-urile seriei A incorporează funcții precum Ultra-Power Saving Mode și Multiscreen, consacrate deja pe dispozitivele Galaxy.
Design. Metal.
Galaxy A5 și A3 au fost create pentru cei care își doresc să își exprime stilul. Noile smartphone-uri păstrează designul metalic pe care l-am inaugurat odată cu Samsung Galaxy ALPHA, iar carcasele metalice ale noilor telefoane sunt unele dintre cele mai subțiri de pe piață la momentul actual, având doar 6,7mm, respectiv 6,9 mm grosime. Produsele vin într-o gamă variată de culori: Pearl White, Midnight Black, Platinum Silver și Champagne Gold.
Foto: MSLGROUP The Practice
Lasa un comentariu aici!
Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

You may like
Brandul Moto este lansat oficial în România
Samsung lansează noul Galaxy Note7, smartphone-ul inspirat de idei curajoase
Smartphone-ul Huawei P9 – Gadget-ul perfect pentru oamenii de afaceri
Lionel Messi este Ambasador Global Huawei
Huawei marchează o nouă realizare: 10 milioane de unități Huawei P8lite livrate în întreaga lume
Am testat in premiera smartphone-ul Coolpad Modena Gold
Huawei lansează modelul Mate S: Un vârf de gamă care revoluționează tehnologia ecranului tactil
Coolpad Porto si Coolpad Modena, cele doua surprize tehnologice ale momentului pe piata europeana
Coolpad isi face intrarea pe piata europeana la sfarsitul lunii august a anului 2015
Samsung a lansat Galaxy Note 5 si Galaxy S6 Edge+
Samsung Galaxy S6 și Galaxy S6 edge, disponibile în magazinele din România
Samsung Galaxy S6 și Galaxy S6 edge au primit certificări ecologice în patru țări
STUDIU. Stilul de viață și dezvoltarea personală, prioritare pentru utilizatorii români de produse smart
Samsung Galaxy S6 edge a primit titlul Best in Show la MWC 2015
2015, un an de referință pentru încărcarea wireless a smartphone-urilor
Un producător lansează două smartphone-uri ultra slim pentru împătimiții rețelelor sociale
STUDIU. Smartphone-urile, ținta hackeriilor în obţinerea datelor bancare!
Samsung lansează Galaxy Alpha, un pas important în evoluția designului Galaxy
iPhone 6 cu ecran de 4,7 inch s-ar putea lansa mult mai repede decat se anticipa
Stii sa utilizezi corect telefonul? 6 greseli frecvente pe care le faci!
Stiai ca esti spionat prin Angry Birds si Google Maps?
Samsung Galaxy S5 s-ar lansa peste exact o luna. Vezi care sunt specificatiile!
Samsung Galaxy S5 ar urma sa se lanseze la Londra, in curand
Samsung lucreaza la o aplicatie care sa poate stinge lumina si opri electrocasnicele din casa
Radar de Media va prezinta gadgetul care iti incarca wireless telefonul sau tableta!
Incredibil! 200.000 de bucati de smartphone-uri vandute in 3 minute!
Piata smartphone-urilor este dominata de Samsung si Apple!
STUDIU | Noile gadget-uri au cucerit Romania! Vezi aici ce prefera romanii!
Studiu: Utilizatorii de smartphone-uri descarcă 22 de aplicaţii şi folosesc zilnic 4
Opt tablete noi si ultrabook-uri in premiera la IFA Trade Market din Berlin, lansate la inceputul lunii septembrie (TIME)
Tehnologie
Viitorul industriei de gaming – 5 trenduri pentru 2019
Published
3 săptămâni agoon
29 ianuarie 2019
Industria gaming-ului a crescut exponențial și datorită adopției pe scară largă a celor mai noi tehnologii, experiența utilizatorului a fost redefinită. În cadrul articolului de azi vorbim despre cele mai importante 5 trenduri pentru anul 2019 și ce înseamnă acestea pentru întreagă comunitate.
Aceste trenduri se aplică la absolut fiecare aspect al divertismentului online, inclusiv al jocurilor de cazinou, care vor suporta îmbunătățiri majore odată cu implementarea realității virtuale. Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus cazino mult visat, chiar din confortul casei dumneavoastră, în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dumneavoastră, pentru a vă crea o experiență unică.
Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus de cazinou visat, chiar din confortul casei dvs., în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dvs. pentru a crea o experiență unică.
Oculus Rift și Microsoft IllumniRoom sunt două concepte extraordinare, mai ales pentru că ochelarii de realitate virtuală revin la modă, dar și pentru că Microsoft a implementat proiecția digitală chiar în sufrageria dumneavoastră. Propria cameră vă va deveni un câmp de luptă sau pistă de curse. Jocul dumneavoastră nu va mai fi niciodată întrerupt, dar veți putea interacționa cu acesta prin intermediul altor ecrane și terminale și aici nu ne referim la joystick-uri, ci chiar și la telefonul mobil sau tabletă. Veți putea “muta” televizorul pe alte ecrane, lăsând jocul să se desfășoare fără interferențe. Dacă aveți nevoie să vă deplasați și trebuie să terminați nivelul, îl puteți lua direct pe telefon – fără a pierde absolut nimic. Din categoria acestora enumerăm Sony Cross-Play, SmartGlass sau Wii U.
Computerele modulare se vor bucura de o popularitate fără precendent, întrucât utilizatorii nu vor mai avea nevoie de cunostiinte avansate pentru a-și construi PC-ul mult visat. Razer și Origin PC au promovat carcase extrem de versatile, ce suportă module customizabile într-o varietate destul de generoasă: memorie Ram, plăci video, procesoare, plăci de bază. Produsul final este o cutie metalică de dimensiuni reduse, perfect portabila, ce poate avea o întreagă suita de roluri. Jocurile open-source vor avea de beneficiat atât din partea gamerilor, întrucât aceștia știu ce își doresc, cât și din partea celor care au abilitățile de a construit nivele și de a structură jocul așa cum și-l doresc. Yoyo Games și Flying Monkey sunt companii care pun la dispoziție kit-uri pentru realizarea jocurilor open source, având consumatorul în centrul atenției.
“Realitatea augmentată este noua realitate virtuala” – cel puțin așa spun experții în domeniu, care pot pune personaje desprinse din Jurassic Park sau The Walking Dead în lumea înconjurătoare, pentru a împinge limitele divertismentului. Gândiți-vă cum ar fi că în drum spre supermarketul pe care îl știți de 10 ani să vă întâlniți cu un Triceratops sau mai rau…un monstru desprins din filmele de groază. Ar fi extrem de .. fun! Dar gamerii de azi au și o latură nostalgică, așa că apar din nou în trend consolele antice și acele arcade-uri vechi care ne-au fermecat copilăria. Gândiți-vă că peste 40% dintre actuala generație de gameri are vârste cuprinse între 35 și 60 de ani – da, ați citit bine! Mulți dintre noi, sau ar trebui să zic cei mai norocoși, au crescut cu Duck Hunter și Super Mario, iar astăzi, în 2019, trebuie să recunoaștem că au fost cele mai frumoase clipe petrecute în față unui ecran. Nimeni nu i-a dat o șansa lui Luigi!
Jocurile de multiplayer au căpătat noi valențe, grație faptului că acum jucătorii pot colabora..dar în realitatea virtuală. Este cu siguranță cel mai amuzant lucru pe care l-ați văzut, dar pavează drumul către un nou trend. Telefoanele au devenit extrem de performante, perfect adevărat, dar apariția unor telefoane de gaming a revoluționat piața jocurilor pe mobil. Să luăm exemplul telefonului Honor Play, care personal mi se pare o bijuterie și un Moba de genul Mobile Legends și vă doresc succes în a vă mai găsi timp liber. Se observă încă un trend ce prinde amploare și anume faptul că jocurile pe mobil va ofera posibilitatea de a urmări streamerii preferați, de a participa la campionate Esports și de a promova canalul propriu în fața unei comunități de gameri! Viitorul industriei de gaming este plin de surprize!
Lasa un comentariu aici!
DIGITAL
Initiative este noua agenţie de media a brandului Fortuna Rendez-Vous
Published
4 săptămâni agoon
22 ianuarie 2019
Agenţia Initiative a fost desemnată să coordoneze campaniile media pentru Fortuna Rendez-Vous, brand produs de peste 25 de ani de producătorul local Cafea Fortuna, în urma câștigării unui pitch. Astfel, Initiative va dezvolta strategia de media și va gestiona implementarea tuturor campaniilor media pentru promovarea brandului Fortuna Rendez-Vous. Campaniile media se vor derula pe toate canalele (TV, print, OOH, radio, online).
„Din dorința continuă de a le oferi consumatorilor de toate vârstele și profesiile un binemeritat moment de relaxare, întotdeauna acordăm o atenție deosebită calității cafelei și venim constant cu noutăți. Astfel, aveam nevoie de un partener media alături de care să ne continuăm povestea cafelei începută în urmă cu peste 25 de ani. Datorită experienței și a soluțiilor propuse, avem încredere că prin colaborarea cu agenția Initiative ne vom atinge obiectivele propuse pentru 2019”, afirmă Cristi Scarlat, General Manager – Cafea Fortuna.
„Ne-am dorit foarte mult să câștigăm acest pitch și încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unei strategii care să rezoneze cu toate categoriile de consumatori. Suntem permanent pe fugă, avem nenumărate lucruri de rezolvat, iar 24 de ore nu par suficiente. De aceea, constant avem nevoie de surse de energie. Și, ce poate concura cu o călătorie a simțurilor prin lumea cafelei Fortuna, care ne ajută să ne revitalizăm și să ne continuăm proiectele? Ne bucură faptul că alături de Fortuna Rendez-Vous, vom duce mai departe povestea cafelei, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target”, adaugă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.
Echipa de comunicare & marketing a Fortuna Rendez-Vous este formată din: Cristi Scarlat – General Manager, Ana Moroianu – Marketing Specialist.
Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile pentru Cafea Fortuna: Alexandra Olteanu (Managing Director), Dana Marinescu (Client Service Director), Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Anca Ionescu (Account Director), Ruxandra Stan (Market Intelligence Manager), Mirela Vasiloiu (Buying Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Lavinia Mitran (Senior Digital Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Cătălina Ghiță (Media Buyer), Cristina Chinde (Research Manager).
Lasa un comentariu aici!
DIGITAL
Ai un business online si vrei sa apelezi la servicii SEO? Iata cum poti obtine cele mai bune rezultate!
Published
3 luni agoon
27 noiembrie 2018
Daca ai o afacere si vrei sa o promovezi eficient in mediul online, este important sa stii ca fara servicii SEO este foarte dificil sa obtii succesul pe care ti-l doresti. Este adevarat ca serviciile SEO de calitate nu sunt deloc ieftine, mai ales daca tintesti primele pozitii din motoarele de cautare, insa rata de recuperare a investitiei este una mult mai mare decat a altor instrumente de marketing online.
ROI (return on investment), sau rata de recuperare a investitiei este un indicator pe care orice antreprenor online doreste sa il maximizeze. Daca vrei sa investesti in servicii SEO, obtinerea unui ROI cat mai bun va fi o provocare la fel de mare ca succesul in social media sau construirea de brand awareness. Mai exact, indiferent cat de atent este targetata audienta si cat de sus se pozitioneaza site-ul nostru in topul pozitiilor din Google, vom atrage, in mod inevitabil, si trafic netargetat.
Cu toate ca traficul pe care un site il atrage reprezinta un factor pe care Google il ia considerare in listarea acestuia, acest lucru nu implica neaparat si o crestere a ratei de conversie, din simplul motiv ca nu toti vizitatorii vor lua decizia de a cumpara produsele si/sau serviciile pe care site-ul respectiv le promoveaza. Asadar, daca vrei sa investesti in servicii SEO, este important sa tii cont de anumite recomandari care te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate. Iata care sunt acestea:
Tine cont de obiectivele tale de business atunci cand alegi o agentie care ofera servicii SEO
Inainte de a incepe colaborarea cu o agentie specializata in servicii SEO, stabileste scopul si obiectivele tale de business in ceea ce priveste conversiile, vanzarile si strategia generala de marketing. O strategie de optimizare SEO trebuie sa fie intotdeauna corelata cu obiectivele de business, in asa fel incat sa maximizeze rezultatele obtinute.
Totul depinde de nivelul la care se afla afacerea ta la momentul respectiv. De exemplu, daca beneficiezi deja de un trafic stabil pe site, apeland la servicii SEO vei reusi sa obtii si mai mult trafic care sa iti aduca si o crestere a numarului de conversii.
Pe de alta parte, daca obiectivul tau este sa obtii mai mult brand awareness, apeland la servicii SEO vei reusi sa targetezi publicul tinta cu mai mare acuratete, cu ajutorul cuvintelor cheie de tip long-tail.
Apeleaza la o agentie care ofera servicii SEO ce includ si optimizarea ratei de conversie
Este important ca serviciile SEO de care beneficiezi sa te ajute sa fructifici potentialul site-ului de a oferi vizitatorilor cea mai placuta experienta de navigare posibila, acest lucru realizandu-se cu ajutorul tehnicilor de optimizare a ratei de conversie, cunoscute generic sub numele de CRO (Conversion Rate Optimization). Acest ansamblu de tehnici si strategii asigura utilizatorilor cel mai scurt si mai placut drum spre finalizarea unei comenzi, crescand semnificativ sansele ca acestia sa ia decizia de a achizitiona produsele sau serviciile tale.
Lasa un comentariu aici!

Premierul Viorica Dancila vine in prima editie IUMOR

A venit rândul bărbaților să conducă Ferma! Remus Boroiu este noul fermier șef!

Nejat Uygur Jr., HIKMET, din serialul “Povestea noastra”, duce traditia familiei mai departe

Delia surprinde cu noi ținute ieșite din tipare în noul sezon iUmor: ”Toate hainele sunt de bărbați!”

Aseară, in Asia Express: Ana Morodan și Teleșpan, salvați de la eliminare

Scena misterelor, cu Dan Negru, începe din 28 februarie, la Antena 1

Vlad Gherman o cere în căsătorie pe Cristina Ciobănașu în „Fructul oprit”

„Vulturii” Victor Slav si Catalin Cazacu se alatura juriului “Bravo, ai stil!”

Scrisoarea lui Jorge aduce noi discutii in Ferma

Producția originală AXN „Absența”, cu Stana Katic în rol principal, revine cu sezonul doi

Scrisoarea lui Jorge aduce noi discutii in Ferma

ASIA EXPRESS: CRBL și Oase au câștigat pentru prima dată amuleta

Portjartierele și ciorapii potriviți pentru completarea ținutei de la Sosetaria.ro

Producția originală AXN „Absența”, cu Stana Katic în rol principal, revine cu sezonul doi

„Vulturii” Victor Slav si Catalin Cazacu se alatura juriului “Bravo, ai stil!”

Premierul Viorica Dancila vine in prima editie IUMOR

Noul prezentator iUmor Dan Badea a dezvăluit abia acum care este adevăratul său nume

A venit rândul bărbaților să conducă Ferma! Remus Boroiu este noul fermier șef!

Nejat Uygur Jr., HIKMET, din serialul “Povestea noastra”, duce traditia familiei mai departe

“Oh, Ramona”, record de audiențe în cinematografe cu 111.881 spectatori după primul weekend

Sore si Smiley au lansat melodia “Jumatate”

INNA la brunch-ul ROC NATION alături de Jay-Z, Beyonce, Usher, DJ Khaled

Sonny Flame lanseaza single-ul “Da-Le”

Dorian lanseaza single-ul „La mine in tara”

“Am plecat de jos” spune povestea începuturilor muzicale ale lui Alex Velea

„The Motans Grand Concert” – un show unic, cu un concept suprarealist

Piesa anului 2018 este „Vals”, Smiley

De 1 iunie, 5GANG susține cel mai mare concert de până acum: 24/7

Feli stie ce vrea: „Nu ma inveti tu cum sa sufar” e cea mai noua declaratie a artistei

,,Faci sau Taci” face publice imaginile de la filmări cu două luni înainte de lansarea comediei în cinematografe
PREMIILE RADAR DE MEDIA


CASTIGATORII PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018
Joi, 22 noiembrie, la Ambasad’Or Events a avut loc Ceremonia de decernare a Premiilor RADAR DE MEDIA 2018. Castigatorii...


PAGINA DE VOTARE: FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018
In perioada 25 iunie -12 noiembrie 2018 are loc etapa finala de votare pentru desemnarea caastigatorilor PREMIILOR RADAR DE...


Au fost alesi finalistii Premiilor RADAR DE MEDIA 2018
Aseara, la Blueberry Pool by Ambasad’Or Events, in cadrul evenimentului Radar de Media Summer Party au fost anuntati finalistii...


Finaliştii Premiilor RADAR DE MEDIA 2018 vor fi anunţaţi, live, la Radar de Media Summer Party
Finaliştii Premiilor RADAR DE MEDIA 2018 îi vom cunoaşte joi seara, 21 iunie, începând cu ora 19:30 la Radar...
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri
Trending
- Analize2 zile ago
ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!
- Analize3 zile ago
Emisiunea “Asta-i Romania”, lider de audienta absolut, a doua saptamana consecutiv
- Reality Show3 zile ago
Mobilizare de forțe și tehnologii noi folosite pentru noul sezon Ferma!
- Reality Show2 zile ago
Scrisoarea lui Jorge aduce noi discutii in Ferma
- Reality Show2 zile ago
ASIA EXPRESS: CRBL și Oase au câștigat pentru prima dată amuleta
- BUSINESS2 zile ago
Portjartierele și ciorapii potriviți pentru completarea ținutei de la Sosetaria.ro
- Seriale2 zile ago
Producția originală AXN „Absența”, cu Stana Katic în rol principal, revine cu sezonul doi
- Eurovision3 zile ago
Ester Peony, câștigătoarea Finalei Eurovision România