Connect with us
Avatar

Published

on

Declaraţii acide, cancanuri, relaţii, divorţuri sunt doar câteva dintre subiectele care fac deliciul presei şi care au propulsat protagoniştii pe primele locuri în topul celor mai mediatizate vedete din presa scrisă.

În perioada 15 aprilie – 14 mai 2013, Andreea Marin, Anamaria Prodan şi Adriana Bahmuţeanu sunt cele mai mediatizate vedete feminine în presa scrisă, potrivit mediaTRUST. În topul masculin, Gigi Becali revine pe prima poziţie, fiind urmat de Laurenţiu Reghecampf şi George Copos.

Top 10 celebrităţi

Andreea Marin ocupă locul întâi în clasamentul celor mai mediatizate vedete feminine, cu 65 de menţiuni în presa scrisă. Apariţiile sale la evenimente mondene, interesul deosebit al presei cu privire la viaţa acesteia după divorţul de Ştefan Bănică Jr. i-au adus vedetei prima poziţie.

Locul doi este ocupat de Anamaria Prodan, care a înregistrat 61 de apariţii. Articolele în care este menţionată vedeta fac referire la activitatea ei de impresar, la declaraţii legate de soţul acesteia, Laurenţiu Reghecampf, precum şi la “conflictul” cu Gigi Becali.

Adriana Bahmuţeanu coboară pe locul trei în acest clasament, cu 55 de apariţii. A cincea împăcare cu soţul ei Silviu Prigoană este principalul subiect la care jurnaliştii fac referire în privinţa vedetei.

Loredana  Groza ocupă locul cinci în clasamentul mediaTRUST, cu 48 de apariţii, legate  în cea mai mare măsură la activitatea profesională a artistei.

Surpriza topului feminin din perioada 15 aprilie – 14 mai 2013 este Andreea Mantea, introdusă pentru prima dată în monitorizarea mediaTRUST. La prima intrare în clasament, Andreea Mantea a înregistrat 40 de menţiuni. Principalele materiale au avut ca subiect relaţia tumultuoasă cu “Vocea României”, Ştefan Stan.

monitorizare mediatrust 1

Topul vedetelor masculine rămâne, în mare parte, dedicat fotbalului, primele trei poziţii fiind ocupate de oameni ce-şi desfăşoară activitatea în acest domeniu. Astfel, Gigi Becali ocupă locul întâi cu 345 de apariţii, urmat de Laurenţiu Rghecampf cu 311 apariţii. Locul trei este ocupat de George Copos, cu 116 menţiuni. Din clasament mai fac parte Mitică Dragomir (100 menţiuni), Mircea Sandu (94 menţiuni).

Raportul indică evoluţia  lui Radu Mazăre, primarul Constanţei, care ocupă locul şapte, cu 80 de menţiuni, după ce luna trecută se afla pe locul 10. Urcarea acestuia în clasament se datorează în mare parte apariţiilor mondene precum şi implicării în proiectele de promovare a staţiunii Mamaia.

Celebrităţi pe coperte

Supriza clasamentului cu apariţii pe copertă este omul de afaceri Silviu Prigoană, care ocupă locul trei, cu 16 menţiuni. Primele două poziţii coincid cu cele din topul masculin, locul întâi – Gigi Becali (36 menţiuni), locul doi – Laurenţiu Reghecampf (30 menţiuni).

monitorizare mediatrust 2

Valoarea echivalentă de publicitate (AVE)

Valoarea echivalentă de publicitate este unul dintre indicii mediaTRUST, care reflectă eficacitatea informaţiilor analizate. Cu cât este mai mare mărimea unui articol despre o companie/persoană într-un ziar anume şi cu atât mai mult costă publicitatea într-un ziar – cu atât mai mare este valoarea echivalentă de publicitate pentru cuvântul cheie monitorizat. Valoarea echivalentă de publicitate în presă este un indice care reflectă o sumă de bani care ar fi trebuit să fie cheltuită pentru plasarea unei reclame de aceeaşi mărime (în centimetri pătraţi).

monitorizare mediatrust 3

Despre raport

Raportul mediaTRUST analizează gradul de popularitate al celebrităţilor româneşti, pe baza expuneriilor în presă. Cercetarea oferă, de asemenea, date privind valoarea echivalentă de publicitate (unul dintre indicii care reflect eficacitatea informaţiilor analizate) a fiecărei celebrităţi din presă. Analiza a luat în considerare publicaţii tipărite care au apărut între 15 aprilie şi 14 mai 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending