Connect with us

ALL MEDIA

MONITORIZARE | Gigi Becali si Andreea Marin, cele mai mediatizate vedete din presa scrisa

Avatar

Published

on

Declaraţii acide, cancanuri, relaţii, divorţuri sunt doar câteva dintre subiectele care fac deliciul presei şi care au propulsat protagoniştii pe primele locuri în topul celor mai mediatizate vedete din presa scrisă.

În perioada 15 aprilie – 14 mai 2013, Andreea Marin, Anamaria Prodan şi Adriana Bahmuţeanu sunt cele mai mediatizate vedete feminine în presa scrisă, potrivit mediaTRUST. În topul masculin, Gigi Becali revine pe prima poziţie, fiind urmat de Laurenţiu Reghecampf şi George Copos.

Top 10 celebrităţi

Andreea Marin ocupă locul întâi în clasamentul celor mai mediatizate vedete feminine, cu 65 de menţiuni în presa scrisă. Apariţiile sale la evenimente mondene, interesul deosebit al presei cu privire la viaţa acesteia după divorţul de Ştefan Bănică Jr. i-au adus vedetei prima poziţie.

Locul doi este ocupat de Anamaria Prodan, care a înregistrat 61 de apariţii. Articolele în care este menţionată vedeta fac referire la activitatea ei de impresar, la declaraţii legate de soţul acesteia, Laurenţiu Reghecampf, precum şi la “conflictul” cu Gigi Becali.

Adriana Bahmuţeanu coboară pe locul trei în acest clasament, cu 55 de apariţii. A cincea împăcare cu soţul ei Silviu Prigoană este principalul subiect la care jurnaliştii fac referire în privinţa vedetei.

Loredana  Groza ocupă locul cinci în clasamentul mediaTRUST, cu 48 de apariţii, legate  în cea mai mare măsură la activitatea profesională a artistei.

Surpriza topului feminin din perioada 15 aprilie – 14 mai 2013 este Andreea Mantea, introdusă pentru prima dată în monitorizarea mediaTRUST. La prima intrare în clasament, Andreea Mantea a înregistrat 40 de menţiuni. Principalele materiale au avut ca subiect relaţia tumultuoasă cu “Vocea României”, Ştefan Stan.

monitorizare mediatrust 1

Topul vedetelor masculine rămâne, în mare parte, dedicat fotbalului, primele trei poziţii fiind ocupate de oameni ce-şi desfăşoară activitatea în acest domeniu. Astfel, Gigi Becali ocupă locul întâi cu 345 de apariţii, urmat de Laurenţiu Rghecampf cu 311 apariţii. Locul trei este ocupat de George Copos, cu 116 menţiuni. Din clasament mai fac parte Mitică Dragomir (100 menţiuni), Mircea Sandu (94 menţiuni).

Raportul indică evoluţia  lui Radu Mazăre, primarul Constanţei, care ocupă locul şapte, cu 80 de menţiuni, după ce luna trecută se afla pe locul 10. Urcarea acestuia în clasament se datorează în mare parte apariţiilor mondene precum şi implicării în proiectele de promovare a staţiunii Mamaia.

Celebrităţi pe coperte

Supriza clasamentului cu apariţii pe copertă este omul de afaceri Silviu Prigoană, care ocupă locul trei, cu 16 menţiuni. Primele două poziţii coincid cu cele din topul masculin, locul întâi – Gigi Becali (36 menţiuni), locul doi – Laurenţiu Reghecampf (30 menţiuni).

monitorizare mediatrust 2

Valoarea echivalentă de publicitate (AVE)

Valoarea echivalentă de publicitate este unul dintre indicii mediaTRUST, care reflectă eficacitatea informaţiilor analizate. Cu cât este mai mare mărimea unui articol despre o companie/persoană într-un ziar anume şi cu atât mai mult costă publicitatea într-un ziar – cu atât mai mare este valoarea echivalentă de publicitate pentru cuvântul cheie monitorizat. Valoarea echivalentă de publicitate în presă este un indice care reflectă o sumă de bani care ar fi trebuit să fie cheltuită pentru plasarea unei reclame de aceeaşi mărime (în centimetri pătraţi).

monitorizare mediatrust 3

Despre raport

Raportul mediaTRUST analizează gradul de popularitate al celebrităţilor româneşti, pe baza expuneriilor în presă. Cercetarea oferă, de asemenea, date privind valoarea echivalentă de publicitate (unul dintre indicii care reflect eficacitatea informaţiilor analizate) a fiecărei celebrităţi din presă. Analiza a luat în considerare publicaţii tipărite care au apărut între 15 aprilie şi 14 mai 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Comentarii

ALL MEDIA

6 idei pe care să le încerci dacă îți redecorezi dormitorul

Avatar

Published

on

Dormitorul este pentru mulți dintre noi cel mai personal loc din locuință. 

Acolo ne recreăm, luăm o pauză, ne relaxăm și totodată este locul unde ne reîncărcăm bateriile după o zi lungă și obositoare de muncă.

De aceea dormitorul este probabil locul care îți ocupă cel mai mult timp atunci când este renovat. Fie că vorbim de mici modificări sau schimbări radicale.

De aceea astăzi astăzi am să-ți împărtășesc câteva sfaturi dacă ești în căutare de idei pentru redecorare.

6 idei dacă îți redecorezi dormitorul:

Lumina

Dacă îți redecorezi dormitorul de la început și te-ai decis să depui foarte mult efort în el un aspect care ar trebui să te preocupe este lumina încăperii.

Este foarte important să-ți luminezi dormitorul după bunul plac. Poate ești genul de persoană căreia îi plac spațiile mai puțin luminate sau din contră, care nu se simte în largul ei dacă nu este lumină din abundență.

Lumina joacă un rol important asupra stării pe care o ai într-o încăpere. De aceea ar trebui să te gândești de la începutul renovării cât de multă lumină îți dorești.

Decide de la început locurile în care vrei să amplasezi becurile pentru că va fi destul de muncă depusă aici și probabil să faci puțină mizerie (de aceea îți recomand să faci asta la început).

Culorile pereților

Din nou, aici depinde de preferințele tale.

Poate ești genul de persoană care preferă culorile mai reci precum albul, griul sau albastru. Ori preferi culorile calde precum maro, crem sau orice altă nuanță ce conține galben sau orange.

Totuși ține minte, dacă o încăpere are culoare pereților albă sau ceva asemănător încăperea va părea mult mai mare față de realitate.

Dacă ai un dormitor mai mic atunci probabil acesta este un truc pe care să-l aplici.

Tapet

Tapetul este una dintre cele mai bune decizii dacă ești o persoană care se plictisește foarte repede.

Dacă alegi să renovezi pereții dormitorului folosind tapet în loc de vopsea atunci îți va fi mult mai ușor să schimbi tapetul odată ce te plictisești.

Iar partea bună este că tapetele sunt destul de ieftine și cu siguranță poți găsii ceva care să fie pe placul tău.

Spațiu de citit

Dacă ești un cititor înrăit și ai un dormitor destul de mare probabil incorporarea unui spațiu de citit ar fi o idee genială.

Cititul în pat nu este întotdeauna cel mai plăcut lucru. De aceea poți adăuga în unul din colțurile dormitorului tău un fotoliu confortabil, o măsuță de cafea și o lampă pentru a-ți crea propriul colț de citit.

Eventual dacă îți permite spațiul și îți dorești să ai toate cărțile la-ndemână poți aduce întreaga bibliotecă în dormitor.

Poate chiar îți vei redecora dormitorul în funcție de acest colț.

Flori de interior

Probabil un aspect des uitat cu privirea sunt florile de interior.

Pe cât de simplu și banal pare, o simplă floare de interior poate aduce personalitate unei încăperi.

Totodată ele generează și oxigen ajutând la filtrarea aerului.

Iar dacă nu ești genul de persoană care să aibă grijă de flori nu este vreo problemă pentru că sunt foarte multe specii de plante care necesită foarte puțină mentenanță spre deloc.

Rafturi 

Dacă nu vrei să investești prea mult timp, efort sau bani în redecorarea dormitorului tău, dar totuși vrei o schimbare probabil adăugare unor rafturi este cea mai bună alegere pentru tine.

Sunt foarte ușor de făcut, poți chiar improviza niște astfel de rafturi din lădițe de lemn pe care le prinzi pe perete.

Sau dacă vrei ceva mai solit poți opta pentru plăcuțe de lemn tratat. Oricare ar fi alegerea ta va arăta fenomenal pe perete.

Și nu numai că va oferii un aer nou camerei tale, dar te va ajuta să mai eliberezi din spațiul ocupat de obiectele care se află pe jos.

Acestea au fost câteva sfaturi pe care le poți încerca și tu dacă te gândești să îți redecorezi dormitorul.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Top 5 sfaturi pentru a te mentine in forma fara sa mergi la sala de sport

Avatar

Published

on

Din ce in ce mai multi oameni pun accent pe felul in care arata si se ingrijesc de aspectul lor fizic mergand la sala de fitness, practicand un anumit sport, mancand sanatos. Din pacate, perioada pandemiei cu Coronavirus a schimbat radical modul de viata al oamenilor, obligandu-i pe acestia sa stea mai mult in casele lor. Statul in casa inseamna si mancat excesiv, inseamna si miscare mai putina si un aspect fizic schimbat.

Cu toate acestea, sunt actiuni pe care oamenii le pot face pentru a se mentine in forma, sunt exercitii pe care le pot practica si acasa, fara a merge la sala de sport. In cazul in care doamnele si domnisoarele nu au imbracamintea adecvata pentru a face aceste exercitii, pot comanda online in conditii de deplina siguranta treninguri dama, precum si compleuri dama de cea mai buna calitate, compleuri formate din bustiere si pantaloni sport scurti, trei sferturi sau lungi pentru a se simti lejer atunci cand fac exercitiile.

 

Ce trebuie sa faci pentru a te mentine in forma stand acasa pe perioada pandemiei cu Coronavirus?

Persoanele care doresc sa se mentina in forma stand acasa trebuie sa urmeze aceste cinci reguli de aur si nu vor avea probleme cu greutatea si cu aspectul fizic

  • In primul rand, mersul pe jos este esential. Plimbarile sunt interzise in perioada pandemiei, insa sunt permise in curte si in jurul blocului, ceea ce inseamna ca nimic nu ii poate impiedica pe oameni sa se mentina in forma mergand pe jos. Exista chiar si aplicatii pe telefon care numara pasii pe care oamenii ii fac zilnic, iar acestea se vor dovedi foarte utile pentru cei ce doresc sa se mentina in forma.
  • Un alt sfat important este legat de alimentatia. Chiar si in perioada in care stau acasa, oamenii tot au posibilitatea de a comanda mancare sau sunt tentati sa aiba gustari consistente si dese, sa gateasca foarte multe feluri de mancare si sa isi puna ambitia se le si termine, pentru a face economie financiara. Alimentatia trebuie sa fie compusa din produse de buna calitate, preponderent fructe si legume, lactate si branzeturi usoare, supe si ciorbe, fara mancaruri grase si prajite pentru a se mentine in forma.
  • O alta masura pe care o pot lua persoanele care stau acasa pentru a arata bine este sa faca exercitii fizice in interiorul apartamentului sau in curte. Online sunt o multime de programe de exercitii fizice mai mult sau mai putin solicitante, gratuite, pe Youtube sau pe site-uri specializate, precum si grupuri pe site-urile de socializare in care mai multe persoane se pot intalni la o anumita ora din zi pentru a face exercitii in grup. Pe Maroko.ro gasesti o gama variata de compleuri dama.
  • Persoanele care doresc sa se mentina in forma fizica de invidiat si au copii sau animale de companie pot sa opteze pentru joaca in interior sau in aer liber cu acestea. Plimbarile cu copiii sau cu animalele de companie, minim 30 de minute zilnic, precum si reprizele de joaca intensa pot face minuni!
  • Nu in ultimul rand, cei care vor sa se mentina in forma acasa trebuie sa bea suficient de multe lichide, apa plata si ceaiuri neindulcite.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Recorduri de audienţă la Radio România Actualităţi

Avatar

Published

on

Radio România Actualităţi este lider de piaţă atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban, potrivit celui mai recent sondaj publicat, luni, de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA). La nivel naţional, RRA are o cotă de piaţă de 13,1%, în timp ce în mediul urban a ajuns la o cotă de 14,5 %, înregistrând o creştere cu 2,2 procente.

În Bucureşti, Radio România Actualităţi este lider absolut având cea mai mare cotă de piaţă (14.3%) şi depăşind staţiile concurente şi în ceea ce priveşte numărul de ascultători (217.000). Este pentru prima dată după mulţi ani când RRA redevine lider de audienţă în Bucureşti (Daily Reach şi Market Share).

Datele sondajului ARA indică, de asemenea, că în perioada ianuarie – aprilie, în plină perioadă de pandemie, peste 1,7 milioane de ascultători au ales Radio România Actualităţi pentru a se informa.

Pe fondul unei perioade complicate, când nevoia de informaţie promptă şi corectă a fost mai acută ca niciodată, Radio România Actualităţi a înţeles că misiunea publică înseamnă responsabilităţi sporite şi a adaptat programele în dorinţa de a fi cât mai utili ascultătorilor. Aşa a apărut, la începutul lunii aprilie, emisiunea România – stare de urgenţă, o producţie care a adus în prim plan ultimele ştiri şi analize despre situaţia generată de pandemie atât în ţară, cât şi în străinătate, mai ales acolo unde trăiesc mari comunităţi de români.

Radio România Actualităţi mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!

Valul de primăvară al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 6 ianuarie – 26 aprilie, de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, respectiv în urban, rural şi în municipiul Bucureşti.

Eşantionul are un volum de 11.010 de persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de ±0,9%. În mediul urban s-au realizat 7.708 interviuri, în mediul rural s-au realizat 3.302 interviuri, iar în Bucureşti s-au realizat 1.809 interviuri. În eşantion au fost incluse 1.875 localităţi, dintre care 67 localităţi urbane de peste 30.000 de locuitori, 239 de localităţi urbane cu mai puţin de 30.000 de locuitori, 340 de localităţi rurale cu peste 5.000 de locuitori şi 1.229 de localităţi rurale cu mai puţin de 5.000 de locuitori.

Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0