Connect with us

BUSINESS

Motoarele cu rotor în scurtcircuit – particularități de construcție și funcționare în cazul celor cu capsulare antideflagrantă

Published

on

 

Producția de motoare tip antitex necesită o formulare exactă și detaliată, pentru a nu face ulterior niciun compromis vizavi de funcționarea lor, raportată la directivele ATEX. Această categorie de motoare electrice se dedică instalațiilor din mediile care prezintă pericol de explozie – industria petrolieră, chimică, minieră și așa mai departe.

Din aceste motive, modul lor de execuție vizează capsularea antideflagrantă. Este vorba despre partea exterioară a motoarelor, care trebuie să prezinte o capacitate sporită de protecție în cazul unei explozii interne. Aici intră cutia de borne, carcasa, scuturile, elementele de strângere, dar și capacele.

Bmes.ro, magazin specializat în motoare electrice cu diverse caracteristici și particularități, iese în întâmpinarea celor care doresc să facă o astfel de achiziție atât cu soluții calitative, cât și cu recomandări de specialitate. Pe https://bmes.ro pot afla cei interesați mai multe cu privire la această categorie de motoare – cu rotor, respectiv pot vizuliza lista de opțiuni disponibile.

Motoarele cu rotor în scurtcircuit și particularități ale acestora

Fiecare motor se distinge prin construcția sa mecanică, robustă de altfel, care poate fi efectuată din forme constructive vaste, însă care au fost normalizate de firmele de specialitate. Acestea trebuie să prezinte un grad minim de protecție pentru a putea fi comercializate – IP 54 în acest caz.

Cea care susține în fapt întreaga construcție este carcasa. Este responsabilă totodată cu fixarea motorului, prin diverse tehnici (flanșă sau prin tălpi de fixare), după tipul constructiv. Dimensionarea lor trebuie să se realizeze prin raportare la propria greutate. De asemenea, factori de avut în vedere sunt cuplul de rotație, forțele de atracție magnetică unilaterală, dar și forțele la pornire – adică cele de scurtcircuit.

în funcție de modul de răcire al motorului și de protecția acestuia, se va realiza și forma exterioară. La mașinile cu răcire exterioară se utilizează o carcasă netedă la exterior, iar la cele cu răcire interioară se vizează un sistem axial de răcire. De obicei carcasele sunt realizate cu nervuri, în ideea de a mări suprafața de răcire.

De asemenea, componente cu rol bine stabilit în componența motorului sunt scuturile. Prin ele se îmbină carcasa și arborele, pe cale mecanică. De obicei centrarea lor prin raportare la carcasă se realizează cu ajutorul unor praguri interioare sau exterioare, după poziționarea scutului și particularitățile acestuia.

În cazul construcțiilor normale, scuturile mașinilor au fixate în ele lagăre. Se stabilește modelul potrivit de rulmenți după forma constructivă a mașinilor, precum și după poziția funcțională. Există mai multe tipuri de lagăre și se alege cel potrivit prin raportare la aspecte precum tipul constructiv și de protecție al mașinii, mărimea acesteia și condițiile ce le impune, precum și diverse aspecte suplimentare ce dictează funcționarea optimă în mediile grizutoase, respectiv explozive. Raportarea la directivele ATEX este necesară pentru a lua o decizie în această privință.

Pentru a putea lua o decizie potrivită cu privire la tipul motorului necesar în dotarea unei aplicații, raportarea la toate aceste detalii și la altele de specialitate este esențială.

De partea cealalată trebuie să se pună și problema protecției, pe care motorul trebuie să o prezinte de asemenea.

Ceea ce trebuie să știe utilizatorul este că modul de protecție are o mare influență la nivelul constructiv al motorului. Este vorba despre securitatea pe care o oferă utilizatorilor atunci când intră în contact cu anumite părți interioare ale mașinii. Acestea se pot afla în stare de mișcare, pot fi sub tensiune, corpuri străine pot pătrunde în interiorul lor. Există standarde bine stabilite pe care dispozitivul trebuie să le respecte, iar carcasele joacă un rol deosebit de important în cazul lor. Anumite grade, cel puțin normale trebuie să le vizeze mașinile rotative, acestea fiind de altfel precizate și în condițiile de execuție a fiecărei mașini în parte.

Acolo unde este vorba despre mașini închise, gradul de protecție poate varia. Unele trebuie să funcționeze în condiții speciale –  de praf (în industria chimică, în fabricile de ciment), scufundate în apă (pompe submersibile, motoare din bordul navelor), dar și acolo unde mașinile sunt neprotejate.

Desigur că în alte condiții de medii, precum cele ambiante, trebuie să se aibă în vedere condiții tehnice speciale, standarde aparte –  acolo unde există emanații de gaze, de pulberi explozive, vapori și așa mai departe. Acestea dispun de materiale izolante diverse, de înfășurări speciale, etc.

Iată că alegerea unui motor cu rotor în scurtcircuit nu este nici pe departe una ușor de realizat, ci impune maximum de responsabilitate. Din acest motiv, specialiștii Bmes.ro stau la dispoziția celor interesați cu consiliere și opțiuni variate.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Angajare muncitori straini pentru potgorii

Published

on

 

Se auresc frunzele si fructele de atata stat in soare. Din vii se ridica o aroma imbatatoare. Cel putin parfumul de tamaioasa este irezistibil. Au inceput deja muncile de toamna, iar in sate greu gasesti oameni. Pe de o parte, populatia rurala este in curs de imbatranire sau a migrat in mediul citadin, pe de alta parte, cei in putere care au ramas au treburile lor pe care trebuie sa le termine pana la caderea primei brume.

Atat in zonele de campie, cat si in cele de deal si de munte toamna este multa munca. Porumbul este de cules, merele si perele de adunat din livada, strugurii culesi si pusi in vase speciale, cartofii si sfecla de scos si transportat in silozuri sau in pivnite.

In multe din satele Romaniei, campania este sustinuta de 3-4 zilieri care nu fac fata tuturor cererilor, care au tariful de 10 lei pe ora.

Cei care sunt harnici si se prezinta la locul de munca dimineata si pleaca seara tarziu, ajung la 100 de lei pe zi. Este meritul lor sa castige bine, muncind mai mult, dar penuria de forta de munca inseamna acceptarea unor compromisuri de catre angajator. De pilda, cei cativa zilieri fac pauze dese de tigara si daca mai arunca si chistoacele nestinse bine intr-un lan de porumb sau in apropierea unei fanarii, va imaginati ce pagube pot produce! Cand se lucreaza mecanizat, proprietarul fermei nu poate fi de acord ca zilierii lui sa consume alcool, fiindca se pot accidenta in orice moment.

In curand se vor coace viile si boabele zemoase cazute pe pamant inseamna pierderi sigure. De aceea zilierii trebuie tocmiti din timp.

Ar fi pacat de banii investiti in toate lucrarile de intretinere a viei!

Cea mai eficienta solutie o reprezinta angajare straini https://unitedimmigration.ro/ mediata de specialistii extrem de atenti cu alegerea muncitorilor, Unitedimmigration.ro.

Totul este sa completezi formularul de solicitare forta de munca din timp si sa iti respecti promisiunile facute viitorilor angajati. Ca fermier, ca intreprinzator, te vei regasi in multe dintre devizele lor. Iata care sunt acestea:

-oamenii trebuie sa lucreze pentru oameni cu toata puterea fiintei lor si sa fie rasplatiti pe masura. Piata de munca trebuie sa functioneze pe principiile onestitatii.

-pentru toate lucrarile, personalul care urmeaza sa fie angajat trebuie selectat cu atentie, se impune sa aiba studii de specialitate si experienta.

-forta de munca adusa din strainatate este triata cu atentie prin intermediul partenerilor din strainatate.

-angajatorii sunt sustinuti sa gaseasca muncitori pentru toate domeniile solicitate ca totul sa se faca perfect si la timp. Constructorii, fermierii, posesorii de restaurante, pensiuni si hoteluri pot primi personalul de care are nevoie ca afacerile lor sa nu fie stopate si sa se ajunga la faliment.

In Nepal sau in Filipine sute de muncitori asteapta sa fie adusi in Romania, unde sa lucreze si sa primeasca drepturile cuvenite, iar acestia sunt mai aproape de tara noastra decat cred datorita firmei Unitedimmigration.ro.

Asiaticii sunt constiinciosi, harnici si responsabili, de aceea solicitati-I cu incredere sa va culeaga potgoriile sis a va ajute sa faceti vinul!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Rămâi în siguranţă! Alegerea pantofilor pentru condus!

Published

on

 

Eşti un şofer pasionat şi îţi place să mergi mult în drumeţii cu maşina, sau pur şi simplu depinzi de maşină pentru a ajunge zilnic la job?  În oricare din aceste cazuri, ţinuta aleasă este foarte importantă, dar în special tipul de încălţăminte ales. Dacă în cazul bărbaţilor este foarte simplu, pentru că majoritatea mizează pe pantofi sport, în cazul femeilor lucrurile stau puţin altfel.

Fiecare femeie îşi doreşte să arate chic atunci când merge undeva, iar pantofii sport nu sunt întotdeauna prima alegere. În plus, dacă la job trebuie să participe foarte des la şedinţe formale iar ţinuta trebuie să fie una elegantă, din care pantofii cu toc nu pot lipsi, lucrurile se complică.

Cum alegi încălţămintea pentru condus

Varianta simplă este următoarea: pleci de acasă încălţată în nişte pantofi de condus cu talpa joasă, foarte confortabili şi îţi iei pantofi cu toc de schimb. Sau optezi pentru o ţinută chic, formală, care merge de minune asortată la nişte balerini eleganţi sau sandale elegante cu talpa joasă.

Caracteristicile principale ale pantofilor de condus trebuie să fie următoarele: să asigure un nivel de confort ridicat, să aibă talpa subţire și să nu alunece în condiţii de umiditate, tocul să atingă podeaua pentru îmbunătăţirea controlului asupra pedalelor şi, desigur, să nu strângă piciorul.

Variantele de încălţăminte pentru care pot opta femeile sunt: pantofi sport Nike, tenişi Converse,teniși Vans, balerini, mocasini sau espadrile. Partea bună este că aceste tipuri de încălţăminte se vor putea asorta, în funcţie de model, cu o mulțime de articole vestimentare de la rochii sofisticate, până la pulovere tricotate şi cămăşi cu un aer masculin. Posibilităţile sunt infinite!

Ia aminte!

Este bine cunoscut faptul că femeile trebuie să evite pantofii cu toc înalt sau cu talpa înaltă atunci când sunt la volan, deoarece aceştia pot fi foarte periculoşi, putând încetini considerabil timpul de reacţie în cazul apariţiei unei situaţii neprevăzute. Iar dacă te gândeai că acest lucru nu este posibil, trebuie să ştii că pericolele asociate purtării pantofilor cu toc sunt generate de faptul că tocul se poate prinde foarte uşor în covoraş atunci când trebuie să pui frână sau să accelerezi.

Pe lângă pantofii cu toc, slapii sunt de evitat, deoarece pot aluneca uşor din picioare şi, în anumite cazuri, se poate întâmpla ca pedalele să se prindă între talpa șlapilor şi picior, ceea ce poate duce la pierderea controlului asupra autoturismului.

Sfatul nostru este să eviţi chiar şi ghetele atunci când eşti la volan, deoarece sunt grele, nu se simt bine pedalele, iar în plus piciorul poate rămâne blocat sub pedale.

Atunci când îţi alegi pantofii de condus ţine cont de următorul lucru: găsirea pantofilor perfecţi nu îţi va îmbunătăţi tehnicile de şofat, ci este mai degrabă o necesitate, care te va ţine mereu pregătită pentru orice situaţie poate apărea în trafic!

 

Sursa imagine: https://unsplash.com/photos/j4nBSqFf08U

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Ton, ton să gustăm

Published

on

 

Renumită pentru faptul că este sănătoasă și plină de savoare, dieta mediteraneană este cea mai iubită dietă. Poate pe undeva și pentru că este asociată cu vacanțele, dar nu doar din acest motiv.  Alimentația de acest tip încurajează și scăderea în greutate, fără mari eforturi.

Un alt punct forte este că promovează preparatele foarte ușor digerabile și foarte ușor… „preparabile”. Și tu, și stomacul tău veți „munci” mai puțin.

 

Adevărul este că în sezonul cald nimănui nu-i vine să mănânce feluri de mâncare grele, pline de grăsimi și prăjeli. Mai degrabă sunt preferate salatele, chit că acestea nu sunt sățioase dacă sunt preparate exclusiv din legume. Pentru a le oferi consistență, dar păstrând în același timp caracteristicile unei salate sănătoase, cel mai potrivit este peștele. Mai exact tonul. Acest tip de pește reprezintă o importantă sursă de acizi grași Omega-3, benefici pentru sistemul cardiovascular, care totodată protejează plămânii împotriva astmului, creierul împotriva bolii Alzheimer și declinului cognitiv și articulațiile împotriva artritei. De asemenea, tonul este și o importantă sursă de vitamine din grupul B și de acid folic.

 

Conservele de ton Eva, produse ale brandului alimentar Podravka, numărul 1 din regiunea Adriatică, sunt preparate din cele mai bune părți ale peștelui, fiind bogate în proteine valoroase ce conțin aminoacizi și minerale esențiale. Conservele Eva de ton în suc propriu sunt cele mai potrivite pentru cei care vor să mănânce echilibrat, la un nivel caloric scăzut. Bucățile suculente de ton, de culoare crem, sunt preparate fără ulei suplimentar, în așa numita saramură – sau apă salină – ce se toarnă peste ton pentru a-i păstra gustul delicios și natural. Având un conținut mic de grăsimi, acest produs este preferatul consumatorilor care caută alimente ușoare, dar nutritive.

 

Cum gusturile se spune că nu se discută, cei care totuși preferă tonul conservat în ulei vegetal se pot bucura de gustul lui onctuos. Conservele Eva de ton în ulei vegetal conțin bucăți de pește de calitate superioară, tăiate manual și trecute printr-o minimă prelucrare, putând fi savurate atât în salate, cât și în pachețelul de școală de către copii.

 

Și cum am putea oare vorbi despre dieta mediteraneană fără să îi acordăm uleiului de măsline atenția binemeritată… Când un ulei de măsline de calitate întâlnește bucățile de ton… de același rang cu el, acestea devin fine, moi și suculente, iar rezultatul întâlnirii lor, în conservele Eva, este scandalos de delicios.

 

O gustare sănătoasă și dietetică? Un aperitiv plin de savoare? Pateul de ton Eva, fin și foarte tartinabil, aromatizat cu condimente atent selecționate, este răspunsul. Doar imaginează-ți o felie de baghetă crocantă, pe care stă tolănit lejer pateul de ton Eva. Simți aroma?

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: