Connect with us

Campanie TV

Mov Crăciun și Digi24 au ajuns anul acesta la copiii și familiile sprijinite de Hope and Homes for Children România

Avatar

Published

on

“Sărbătorile se petrec în familie”. Așa se spune la noi și așa ne-am dori. În realitate, pentru prea mulți dintre copiii României, familia e departe. Separați de sărăcie și lipsuri sau înstrăinați din cauza imigrației masive, copiii îi scriu Moșului că, înainte de orice altceva, își doresc să-și revadă părinții, frații, familia. 

Cu sprijinul Fundației Hope and Homes for Children România, “Mov Crăciun”, campania pe care Digi24 o organizează de cinci ani în sprijinul celor vulnerabili, a ajuns la copiii și tinerii care au crescut sau trăiesc departe de familiile naturale, departe de noi toți.

 

Poveștile de viață ale tinerilor care au crescut fără părinți și care astăzi sunt, la rândul lor, mame sau tați sau își doresc să devină, vor fi spuse la Digi24 de “Mov Crăciun” în fiecare zi, din 18 până în 25 decembrie 2019.

 

De la Baia Mare la Iași, de la Sighet la Târgu Frumos și până în București, corespondenții locali Ioana Mihalca, Carmen Ciocan și reporterul Ana Maria Tuică au călătorit între orfelinatele învechite și casele de tip familial dezvoltate de Hope and Homes for Children pentru a le dărui copiilor ceea ce au mai mare nevoie, un cămin pe care să-l poată numi “acasă” și o atmosferă apropiată de cea din familie.

 

Jurnaliștii Digi 24 au ajuns și la familii aflate în programul de prevenire a separării copilului de familie, pe care Fundația le ajută să își păstreze copiii alături, să nu ajungă să fie plasați în grija statului, în orfelinate, unde au mâncare, dar sunt privați de afecțiune. Nu au fost ocoliți nici tinerii pe care Fundația îi ajută, prin programele sale, să își găsească drumul în viață.

 

La toți acești copii și tineri, Digi24 a adus anul acesta „magia” iar Mov Crăciun a venit pentru a însenina și viețile lor atât de încercate.

 

Teodora Tompea, Andreea Brașovean, Ioana Ciurlea, Carla Tănasie, Claudiu Pândaru și colegii de la Digi Sport, Camelia Bălțoi și Radu Naum, și Digi FM, Cătălin Striblea, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru, au fost mesagerii lui Mov Crăciun la Casa de Tip Familial „Cavalerii” din București.

 

Jurnaliștii au împodobit bradul împreună cu cei mici și au cântat colinde alături de un grup de colindători format din actori ai teatrelor Excelsior și Mic, dar și independenți, o inițiativă a actorului Alex Călin, susținător Hope and Homes for Children. Sub bradul “cavalerilor” și-au găsit locul cadourile din scrisorile pe care copiii i le-au trimis Moșului.

 

„Parteneriatul cu Digi24 ne onorează, pentru că aduce în atenția românilor poveștile emoționante ale copiilor, tinerilor și familiilor pe care le ajutăm. Fiecare poveste e un roman în sine și fiecare lacrimă din ochii lor, de bucurie sau de tristețe, ne amintește că nu timpul le rezolvă pe toate, ci noi, oamenii. Împreună, putem face din lumea asta în care trăim un loc mai bun și, astfel, cei mai vulnerabili dintre copii au și ei o viață frumoasă. O viață în care cuvintele iubire și speranță nu le sunt străine, iar acasă nu e doar un vis. Priviți-le poveștile, difuzate de Digi 24, în Campania «Mov Crăciun»”, a spus Ștefan Dărăbuș, Director Regional Hope and Homes for Children, Europa Centrală și de Sud.

“Sunt zeci de mii de copii în România pentru care Crăciunul în familie ar fi cel mai bun dar de la Moș Crăciun. Pentru prea mulți este și darul imposibil. Sunt aproape 60 de mii de copii abandonați, orfani sau victime ale abuzurilor. Li se spune copiii din grija statului. Deseori, asta înseamnă, din nefericire, în grija nimănui. Din fericire, mulți intră în grija unor oameni pentru care binele lor este cea mai importantă misiune. La acești copii ne gândim anul acesta, de Crăciun. La ei mergem, anul acesta, cu Mov Crăciun”, a spus Ana Maria Tuică, jurnalist Digi24.

 

Campania “Mov Crăciun” își propune să aducă în atenția publicului situații din societatea românească a căror rezolvare se poate găsi cu ușurință, atunci când suntem solidari.

În anul 2000, în România, aproape 100.000 de copii trăiau în instituții de tip vechi (orfelinate). În prezent, mai puțin de 6.000 sunt încă instituționalizați. Misiunea fundației Hope and Homes for Children este închiderea tuturor orfelinatelor din România până în 2027.

Telespectatorii care doresc să sprijine copiii și familiile prezentate în reportajele din campania “Mov Crăciun” și Fundația Hope and Homes for Children sunt invitați să scrie la adresa redacție@digi24.ro sau să trimită mesajul HOPE la numărul 8844, pentru o donație lunară de 2 EURO.

 

Despre Digi24

 

Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS.

Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și ChillFM.
*Reuters Institute Digital News Media Report 2019

 

Despre Fundația Hope and Homes România

 

Hope and Homes for Children activează în România din 1998, timp în care a contribuit în mod direct sau indirect la închiderea a 58 de instituții de tip vechi (orfelinate), în timp ce alte 10 sunt în curs de închidere. Prin serviciile dezvoltate de Hope and Homes for Children, copiii trec de la îngrijirea în instituţii-mamut în care nu beneficiază de atenţie şi afecţiune individuală, la sisteme bazate pe conceptul familial, printre care și case de tip familial, care le permit o viaţă apropiată de normalitate. Prin eforturile Fundației şi ale partenerilor săi, au fost dezvoltate 110 case de tip familial, 5.807 copii au fost scoși din orfelinate, iar alți 457 urmează să părăsească orfelinatele în curs de închidere.

În același timp, Fundația activează intens în prevenirea separării copilului de familie, intervenind cu mijloacele necesare pentru susţinerea familiilor în care riscul de abandon al copiilor este ridicat. Astfel, aproape 36.000 de copii au fost salvaţi de la ruperea de familie, peste 1.200 de tineri au fost sprijiniţi pentru o viaţă independentă,  peste 2.000 de copii au fost primiţi în centrele de zi, iar peste 1.000 în regim de urgență. 9.176 de membri de personal din sistemul de protecţie al copilului au fost instruiţi de Hope and Homes for Children.

Până în acest moment, peste 61.000 de copii au beneficiat de serviciile Hope and Homes for Children România, al cărei obiectiv este ca până în 2027 să fie eliminată instituţionalizarea copiilor în țara noastră. Mai multe informații la www.hopeandhomes.ro.

 

Comentarii

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Avatar

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0