Connect with us

ALL MEDIA

MSLGROUP The Practice, cea mai premiată agenție la gala Romanian PR Award 2014

Published

on

 

MSLGROUP The Practice a fost cea mai premiată agenție la Gala Romanian PR Award 2014, desfășurată ieri seară. Agenția a urcat pe scenă pentru a primi 15 premii (4 GOLD, 10 SILVER, 1 Diplomă de excelență) și distincția PR INNOVATOR OF THE YEAR, acordată campaniei “Preparing today for the jobs of tomorrow”, pentru Samsung Electronics România.

“Suntem extrem de mândri de fiecare campanie în parte și de fiecare premiu câștigat. Ne-am bucurat aseară ca și cum am fi câștigat prima dată, deși suntem deja de multă vreme agenția de PR cea mai premiată din România. 15 premii din 20 de nominalizări este un bilanț extraordinar! Am demonstrat încă o dată că MSLGROUP The Practice este o echipă cu oameni foarte creativi și foarte pasionați de munca lor. Le mulțumim tuturor colegilor noștri minunați și tuturor clienților noștri!”, a declarat Oana Bulexa, Managing Director MSLGROUP The Practice.

Distincția PR INNOVATOR OF THE YEAR, acordată campaniei “Preparing today for the jobs of tomorrow” (Samsung Electronics România & MSLGROUP The Practice), este dedicată “proiectelor care, prin inovația pusă în joc și excelența execuției, trec dincolo de granițele comunicării obișnuite, de ceea ce era considerat până acum posibil sau fezabil”.

“PR INNOVATOR OF THE YEAR este mai mult decât un premiu. Este o validare pe care și-o dorește orice agenție de PR și o distincție extrem de valoroasă pentru orice client. Inovația este esențială în comunicare, iar noi o avem ca obiectiv la MSLGROUP The Practice în fiecare campanie. Cu Samsung am inovat de multe ori de-a lungul timpului și am ridicat standardele în comunicarea IT&C și CSR. Aplaudăm clientul pentru ambiția sa de a face proiecte ample, cu impact real și pe termen lung pentru societatea românească. Campania “Preparing today for the jobs of tomorrow” este doar unul dintre aceste proiecte.”, a declarat Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice.

Premiile obținute de MSLGROUP The Practice în cadrul Galei Romanian PR Award 2014:

Golden Award for Excellence

  • Categoria Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate: “Preparing today for the jobs of tomorrow”, client Samsung Electronics România.
  • Categoria Media Relations: “Lansarea Samsung Galaxy S5” (împreună cu Starcom Mediavest Group), client Samsung Electronics România.
  • Categoria Comunicarea produselor şi serviciilor medicale: “Style up the glucometer!” (împreună cu Leo Burnett Group), client Roche Diabetes Care România.
  • Categoria Tech PR: “Preparing today for the jobs of tomorrow”, client Samsung Electronics România.

Silver Award for Excellence

  • Categoria Comunicare corporatistă: “Kite runners”, client ING Bank; „Preparing today for the jobs of tomorrow”, client Samsung Electronics Romania.
  • Categoria PR pentru Marketing – Produse şi servicii noi: “Style up the glucometer!” (împreună cu Leo Burnett Group), client Roche Diabetes Care România.
  • Categoria Comunicare Internă: “În compania oamenilor buni”, client GSK.
  • Categoria Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate: “CSR4Women”, client AVON România.
  • Categoria Comunicarea proiectelor de mediu: “Renault Twizy – 100% electric summer”, client Renault România.
  • Categoria Media Relations: “Bucătăria cașcavalului Hochland”, client Hochland România; “Renault Twizy – 100% electric summer”, client Renault România.
  • Categoria Comunicarea produselor şi serviciilor financiare: “Kite runners”, client ING Bank.
  • Categoria Tech PR: “Lansarea Samsung Galaxy S5” (împreună cu Starcom Mediavest Group), client Samsung Electronics România.

Diplomă de excelență

  • Categoria Sponsorship: “DIGITAL DIVAS by AVON”, client AVON România.

Palmaresul MSLGROUP The Practice include recunoaștere locală, regională și internațională, cu peste 160 de premii și nominalizări obținute în competiții precum Cannes Lions, Global Sabre Awards, EMEA Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, European Excellence Awards.

În 2012, agenția s-a clasat pe locul 13 în lume în topul celor mai creative agenții de PR din lume (Holmes Report Global Creative Index), iar în 2013 a fost desemnată drept cea mai bună agenție din Europa de Est la EMEA Sabre Awards. În 2014, agenția a intrat în MSLGROUP, cea mai mare rețea de PR din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) și una dintre cele mai mari patru rețele din lume.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending