Connect with us

DIGITAL

MSLGROUP The Practice, pentru a treia oară, Agenția Anului la Romanian PR Award

Published

on

 

MSLGROUP The Practice a fost desemnată, pentru a treia oară în cei nouă ani de la înființare, “Agenția de PR a Anului” la Romanian PR Award, cea mai importantă competiție de PR din România.

MSLGROUP The Practice devine, astfel, prima agenție de PR din România, laureată de trei ori cu acest titlu. În cadrul galei Romanian PR Award, agenția a primit 17 premii și distincția “Best Use of PR Measurement & Evaluation”.

MSLGROUP The Practice a intrat în finala Romanian PR Award 2015 cu 15 campanii, totalizând 27 nominalizări, și a încheiat competiția cu 11 campanii, pentru care a obținut 17 premii: 3 Aur, 11 Argint şi 3 Diplome de Excelenţă, precum şi marele premiu, titlul de AGENŢIA DE PR A ANULUI 2015.

„Suntem onorați să primim titlul de Agenția de PR Anului 2015, după trofeele obținute în 2009 și 2012. Ne încearcă emoții imense, dar și o mare satisfacție, pentru că nu e niciodată ușor să repeți o performanță. Fiecare premiu reprezintă dovada unui cuplu perfect client-agenție, așa că toate felicitările și tot respectul merg către echipa noastre minunată, care pune pasiune multă în fiecare proiect, pentru fiecare client, în fiecare zi, și către toți clienții noștri, care au ales să ne fie alături și să aibă încredere în noi.” – Oana Bulexa, Managing Director – MSLGROUP The Practice.

“Pe lângă onoarea de a primi 17 premii în cadrul competiției, este la fel de important pentru noi faptul ca unele dintre aceste premii au fost câștigate în cele mai importante zone ale relațiilor publice: «Comunicare Corporatistă» sau «PR pentru Marketing (Produse și servicii noi)», unde am luat atât Aur, cât și Argint, dar și «Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate», «Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă» sau «Buget-/Creativitate+». În plus, premiul «Best Use of Measurement & Evaluation» ne onorează în mod special, pentru că ne preocupă dintotdeauna măsurarea muncii noastre și dovedirea valorii PR-ului prin astfel de best practice.” – Monica Jitariuc,  Managing Director – MSLGROUP The Practice

Lista extinsă a premiilor obținute de MSLGROUP The Practice:

Comunicare corporatistă

  • Golden Award for Excellence, McDonald’s Romania & MSLGROUP The Practice: 20 de ani de #zambetdupazambet
  • Silver Award for Excellence, AVON Cosmetics Romania & MSLGROUP The Practice: CSR4Women – Schimbă lumea prin implicare

PR pentru Marketing – Produse şi servicii noi

  • Golden Award for Excellence, Samsung Electronics România & MSLGROUP The Practice: SUHD și prima galerie de artă digitală din România
  • Silver Award for Excellence, Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Lansare Samsung Galaxy S6

Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate

  • Silver Award for Excellence, Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Trends of Tomorrow

Media Relations

  • Silver Award for Excellence, Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Lansare Samsung Galaxy S6
  • Silver Award for Excellence, IKEA Romania & MSLGROUP The Practice: Pachetul pentru dimineți liniștite

Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă

  • Silver Award for Excellence, AdFaber & MSLGROUP The Practice: Hour of Code- Give code a chance
  • Silver Award for Excellence, Fundația Renașterea pentru Sănătate, Educație și Cultură & MSLGROUP The Practice: STOP HEPATITA – Lupta pentru viață

Comunicare în domeniul public

  • Silver Award for Excellence, Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Trends of Tomorrow

Comunicarea produselor şi serviciilor financiare

  • Silver Award for Excellence, BRD Societe Generale & MSLGROUP The Practice: De 15 ani în echipă cu românii

Tech PR

  • Silver Award for Excellence, Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Lifestyle designer

Cultură, Artă, Fashion, Sport

  • Golden Award for Excellence, OMV Petrom & MSLGROUP The Practice : #suntemcuvoi – o galerie de milioane de inimi

Buget -, Creativitate +

  • Silver Award for Excellence, AdFaber & MSLGROUP The Practice: Hour of Code- Give code a chance

Website, Intranet, Blog

  • Samsung Electronics Romania & MSLGROUP The Practice: Lifestyle designer

Press kit

  • IKEA Romania & MSLGROUP The Practice: Pachetul pentru dimineți liniștite
  • McDonald’s Romania & MSLGROUP The Practice: Puterea șosetelor în dungi – Aniversarea Fundației Ronald McDonald

Best Use of PR Measurement & Evaluation

  • AdFaber & MSLGROUP The Practice: Hour of Code- Give code a chance 

PR Agency of the Year

  • MSLGROUP The Practice

MSLGROUP The Practice a urcat pentru prima dată pe scena PR Award în 2007, iar de atunci a câștigat un număr de circa 60 de premii, cât și titlul “Agenția de PR a anului” în 2009, 2012, 2015.

Din septembrie 2014, agenția a devenit membru al MSLGROUP, reţeaua de PR şi comunicare a Publicis Groupe, cotată în prezent în top 3 cele mai creative agenții și rețele de PR din lume.

MSLGROUP The Practice este cea mai premiată agenție de PR din România, cu peste 200 de premii și nominalizări pentru mai bine de 70 de campanii diferite.

Câteva dintre performanțele sale notabile:

  • prima agenție de PR românească premiată cu Grand Prix la cea mai importantă competiție europeană, EMEA SABRE Awards;
  • prima agenție de PR românească premiată la Cannes Lions;
  • singura agenție românească ale cărei campanii de PR au fost incluse printre cele mai bune 50 de campanii de PR din lume, doi ani consecutiv;
  • în 2012 s-a clasat pe locul 13 în lume în topul celor mai creative agenții la nivel global, realizat de Holmes Report.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Cristina

    8 decembrie 2015 at 15:22

    In sfarsit, ai gasit o afacere online excelenta, un sistem care te conduce pas cu pas pe drumul bunastarii! Ai acum o afacere online la cheie, pregatita cu tot ceea ce iti trebuie! Ai nevoie doar de calculator si conexiune la internet! Cand doresti cu cea mai mare seriozitate detaliile afacerii, cere detalii la adresa de email:
    cristina.muresan71@yahoo.com

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending