Connect with us

Analize

Mukinka este câștigătorul sezonului 7 iUmor Finala iUmor, lider detaşat de audienţã

Avatar

Published

on

Mukinka a câștigat marea finală a sezonului 7 iUmor, finală în care s-au luptat pentru marele premiu în valoare de 20.000 euro numere de magie, stand-up, trap, rap, glume scurte sau mimă cu sunete. Jurații au fost impresionați de numărul său, ca ulterior, votul publicului să îl desemneze câștigătorul iUmor sezonul 7! Tot publicul a desemnat şi emisiunea ca lider detaşat de audienţã, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregii ţãri.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, finala iUmor, difuzatã asearã în intervalul 19:59 – 00:48, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 23.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV, ce asearã difuza Vocea României ocupa poziţia secundã, cu o medie de 6.2 puncte de rating şi 20.1% cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivelul întregii populaţii a țării, finala show-ului jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a înregistrat o audiență medie de 6.7 puncte de rating și 17% cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã tot de Pro TV cu 6.1 puncte de rating şi 15.4% cotã de piaţã. În minutul de aur, 21:18, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Mukinka Chibanga, tânărul de origine africană ce a adus în audiții la iUmor un număr de stand-up despre tradiţiile de nuntă şi botez din ţara noastră i-a cucerit din prima pe Delia, Cheloo și Bendeac, dar şi pe telespectatorii iUmor, care, prin voturile lor din aplicaţia iUmor l-au trimis direct în marea finală a acestui sezon.

În numărul din finală a mixat în stand-up său limba engleză cu limba română, a vorbit despre tradițiile românilor atunci când se sărbătorește ziua de nume “Numele meu este Mukinka. Și eu primesc urări de <<La mulți ani>>, dar de Black Friday”, despre cum este văzut un străin de culoare în România, care sunt reacțiile lor și cum a reușit să se acomodeze cu obiceiurile noastre.

Lucrurile ciudate sau amuzante despre poporul român incluse de Mukinka pe scena iUmor, au fost foarte apreciate de juriu, în special de Cheloo: “Eu sunt șocat de cât umor are acest băiat! Este un om vesel, inteligent, care chiar știe să construiască un număr de stand-up folosind probleme, defecte, lucruri amuzante de la un popor cu care nu are legături de sânge sau culturale. El este nou venit în această țară, a luat tot ce este mai dement și le-a pus în două numere de stand-up”.

Mihai Bendeac l-a aplaudat și el în picioare și i-a prevăzut un viitor fantastic: “Ai o siguranță de sine extraordinară, pare că faci asta de o viață. Îți doresc să ajungi să faci stand-up internațional, să nu te îndoiești vreodată că nu ai putea reuși asta. Ai avut o seară magică!”

Cei 12 finaliști care și-au disputat marele premiu de 20.000 euro în sezonul 7 au fost: Mukinka, Dan Țuțu, Silviu Gherman, Mario Lopez, George Țintă, Alex Șerban, Trupa HA-RAP, Adrian și Andrei, Eduard și Bianca, Cristian DeNis, Bogdan Călin și Patrik Cottet.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 13 decembrie 2019

 

Foto Credit: ANTENA 1

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0